Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pitää minua vankina kotona

Vierailija
27.02.2006 |

En pääse kuin ehkä kerran kuussa baariin ja korkeintaan pari kertaa viikossa omiin harrastuksiin. Useammin ei mies viitsi lapsia hoitaa, kun sanoo että on iltaisin niin väsynyt. Minä sentään olen lapsien kanssa melkein joka päivä 24h ja minuakin väsyttää! Miten saisin miehen ymmärtämään, että minullakin saa olla elämää vaikka olenkin äiti?

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa vuodessa ehkä. Viikot pitkät töissä molemmat, niin pitäisikö sitten vielä viikonloput viettää baarissa? Meille perheen kanssa oleilu on vapaa-aikaa, ei baarit kuin harvoin.

Vierailija:

Siis ihme juttuja.. Miten ne pariskunnat joitten mies juoksee baariessa monta kertaa kuussa? Oletteko onnettomia? Onko miehesi etsimässä uutta? uskon että täällä olijoitten miehistä 70% käy varmasti baareissa/bubeissa ottamassa pari olutta kavereitten kanssa.. Se on kumma et jos nainen käy baarissa niin se tarkoittaa automaattisesti sitä että etsii uutta. No ehkä minä olen sit poikkeus.. en tiedä, mut minulle ei baarit ole koskaan ollut uuden kumppanin etsimispaikka.

Vierailija
62/66 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Saathan itsekin äitiyspäivärahaa... mikset ota siitä?

Kyllä tällä elämänkokemuksella on tullut huomattua, että vinku baareihin ja bilitettämään on merkki siitä, että haku on taas päällä. Jostain syystä se aina on vain niin. Ei sitä ensin itse ajattelekaan, että tässä olisi toista miestä hakemassa. Sitä hakee vaan jotain... vaihtelua ja hetken päästä hoksaa, että haluaisikin olla vapaa. Miltei jokainen parisuhde, jossa toinen käy yksin jatkuvasti bilettämässä on päättynyt joko eroon tai megakriisiin. (sivusuhde)

Vierailija:

Näyttää aina nyrpeää naamaa, VITUTTAA tuollainen käytös. Mähä sentään hoidan sen lasta. Sehän tämän nuorimmaisen lapsen halus, en mä. Vittu teidän kanssa, mä tykkään mennä ja bilettää ilman ukkoa. Haluan tavata uusia ihmisii. Helppoahan ukolla on töissä, kun saa chättäillä kaiket päivät töissä ja mä joudun paskavaippoja pesemään.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole muuta paikkaa?? minä en ole ollut ikinä yli tuntia erossa lapsesta, ja lapsi on 9kk! en pysty olemaan, mies kyllä katsoisi, mutta en halua. baarit ei kiinnosta yhtään. nyt olen äiti, eikä mielestäni tarvitse baareissa rillua!

Vierailija
64/66 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla melko pitkä aika siitä kun itse olet töissä ollut kun kuvittelet että sinne lomailemaan mennään.

Ei se ole harrastus tai huvittelupaikka johon riemusta kiljuen kotoa paetaan ;D

t. kotiäiti

Vierailija:

pyörähtämässä, ei se mielestäni ole liikaa vaadittu. Mies sentään on JOKA PÄIVÄ töissä ja joudun silloin olemaan kotona.

ap

Vierailija
65/66 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä löytyy läheltä ja peliseuraa samalla, kuka sitä yksin pelais, HÄH? Baareja on moneksi, löytyy myös " olohuoneita" joissa pelataan ja rupatellaan. Olutta otan yleensä 1-2 (kehno asiakas baarin kannalta...).

Vierailija
66/66 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen päässyt baariin yksin viimeksi vuonna 2004. Harrastuksia en voi aloittaa, koska miehellä on epäsäännölliset työajat ja me olemme pienituloisia joten ei ole varaa palkata lapsenvahtia viikottain. Joskus pääsen käymään lenkillä koirien kanssa ilman lapsia.

Pitäisiköhän sinun mennä turvakotiin kun mies sinua noin huonosti kohtelee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi