Tiukat uimahousut rannalla
Onko mielestänne tiukat uimahousut rannalla, liian paljastavat?
Mieheni käyttää uimarannalla tiukkoja uikkareita (bokserimallisia) ja olen vähän motkottanut, kun kalu pullottaa aika selvästi. Suurin osa tuntuisi käyttävän rannalla uimasortseja.
Kommentit (30)
htm kirjoitti:
Mieheni käyttää uimarannalla tiukkoja uikkareita (bokserimallisia) ja olen vähän motkottanut, kun kalu pullottaa aika selvästi. Suurin osa tuntuisi käyttävän rannalla uimasortseja.
Ei oo liian paljastavia kyllähän tiukissa bokseri uimahousuissa pitää näkyy vähän että siellä on pippeli eikä emätin pojilla ;) esim. Uimahalleussa ei saa pitää sortseja siellä pitää olla tiukat uimahousut/uimabokserit
Vierailija kirjoitti:
htm kirjoitti:
Mieheni käyttää uimarannalla tiukkoja uikkareita (bokserimallisia) ja olen vähän motkottanut, kun kalu pullottaa aika selvästi. Suurin osa tuntuisi käyttävän rannalla uimasortseja.Ei oo liian paljastavia kyllähän tiukissa bokseri uimahousuissa pitää näkyy vähän että siellä on pippeli eikä emätin pojilla ;) esim. Uimahalleussa ei saa pitää sortseja siellä pitää olla tiukat uimahousut/uimabokserit
Bikinillä mennään.
M40
Jos omaisin hervottoman haarovälikabanossin niin toki kulkisin tiukoissa Baywatch-Speedoissa. Mutta koska en niin sortsit on kaikille paremmat
Vierailija kirjoitti:
Jos omaisin hervottoman haarovälikabanossin niin toki kulkisin tiukoissa Baywatch-Speedoissa. Mutta koska en niin sortsit on kaikille paremmat
Eihän peniksen tarvitse iso olla että voisi käyttää uimaboxereita. Miksi sinulla tuollainen luulo on?
Vierailija kirjoitti:
Persuämmä aloittanut tämän ketjun.
Paremminkin perusämmä.
Yksi ex siippa teki uimahousuihin kotelon missä jölli jää kassien taakse sinne persvakoon
Seuraava siippa aloitti parisuhteen ja repi sen virityksen.. mulla oli pun housut tiukat niin se eka leikkasi saksilla ne miljoonaan osaan ku sitä suututti supatteliat , alasti uiminen olis ihan paras :D
Mites tähän saa kuvan :D kokovartalo ja sillei ujosti häiritsevä :D onhan joillain naisillakin hankala jemmata keuhkoja
Uimashortseissa ei pysty edes uimaan. Kait ne toimii jos tarkoitus on istua rannalla tuijottamassa naisia...
Vain tiukat ja pienet speedot ovat oikeita uikkareita. Saa katsoa!
Miksi ihmeessä pitäisi käyttää jotain löysiä ja hankalia uimashortseja? Perustelkaa edes joku joka on sitä mieltä.