Miksi tuijotat lihavaa naista ravintolassa?
Olin syömässä eräässä hienossa ravintolassa jossa vanhempi hoikka rouva tuijotti minua herkeämättä kun olin syömässä. Luulin että hän tulee minulle sanomaan jotakin mutta ilmeisesti ei rohkeus riittänyt. Miksi tuijotat lihavaa ravintolassa?
Kommentit (32)
Sinullakaan ei rohkeus riittänyt kysyä tältä naiselta, että onko naamassasi linnunpaskaa vai mikä mättää, vaan itse tuijotit tuijottajaa.
Vierailija kirjoitti:
Koska olen aina kuvitellut, että lihavat on lepposii.
Väärä luulo.
Katon että syökö se paljon. Jollakinhan ne kilot on saatu :)
Ja olet varma, että tuijotus johtui lihavuudestasi? Syitä voi olla loputtomiin, esimerkiksi saatoit muistuttaa jotain rouvan tuntemaa henkilöä ja hän mietti tunteeko hän sinut jostain. Listaa saa jatkaa.
Jos olet oikein kunnon läski, niin katson ja arvioin sinua jo ihan mielenkiinnosta. Katson lihavia myös rannalla, bussissa, kaupassa varsinkin ja joka paikassa. Lihavat ovat jotenkin mielenkiintoisia ja persoonallisempia usein kuin laihemmat ihmisversiot. Heidän pursuava kroppansa antaa paljon enemmän ajattelun aihetta kuin laihan kroppa ja mielikuvilla erilaisista toiminnoista on mukava hauskuuttaa itseään. Siksi tuijotan. :)
Vierailija kirjoitti:
Jos olet oikein kunnon läski, niin katson ja arvioin sinua jo ihan mielenkiinnosta. Katson lihavia myös rannalla, bussissa, kaupassa varsinkin ja joka paikassa. Lihavat ovat jotenkin mielenkiintoisia ja persoonallisempia usein kuin laihemmat ihmisversiot. Heidän pursuava kroppansa antaa paljon enemmän ajattelun aihetta kuin laihan kroppa ja mielikuvilla erilaisista toiminnoista on mukava hauskuuttaa itseään. Siksi tuijotan. :)
Sehän mukavaa. Ilmaankos et tuijota laihaa miestäni tai laihoja lapsiamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän mukavaa. Ilmaankos et tuijota laihaa miestäni tai laihoja lapsiamme.
Juu, ei huolta, en tuijota laihaa miestäsi, en edes näe häntä. Miehessä kuuluu olla vähän massaa. :)
Haluaisin astua kaikki näkemäni lihavat naiset.
Ehkä hän uskoi tuntevansa sinut ja mietti, kuka olet.
Minä jään joskus tuijottamaan jotain kohtaa, jos mietin jotain. Joskus olen kauhistunut, kun olen tuijottanut vahingossa jotain ihmistä enkä huomannut tekeväni niin.
Tänään näin kyllä niin leviän perseen etten ole koskaan nähnyt,varmasti melkein metri.
Olen matkalla Suomessa ja näen paljon ihmisiä.
Mistä tiedät, että tuijotti sinua herkeämättä? Ai katsoi aina kun sinäkin eli "tuijotitte" molemmat toisianne.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Mulla on vilkas mielikuvitus, saatan ajankulukseni kehitellä sinulle vitsikkään elämäntarinan. Hassuja kommelluksia riittää. Hauskaa päivänjatkoa, ap!
Vierailija kirjoitti:
Tänään näin kyllä niin leviän perseen etten ole koskaan nähnyt,varmasti melkein metri.
Olen matkalla Suomessa ja näen paljon ihmisiä.
Mies vai nainen? Mitä touhusi? Oliko ruokaa kädessä?
Jos nainen vain mietti, että ootko tuttu hänelle? 🤔
Olen joskus miettinyt tätä samaa. Olen lihava ja myös pitkä, minua tuijotetaan joka paikassa. Olen ajatellut että varmaan pistän silmään sieltä ihmisjoukosta kokoni takia. Varmasti myös toiset katsovat tykäten ja toiset taas ei.
Minua ei tuijoteta pahalla silmällä, vaikka läski olenkin. Voi johtua siitä, että minulla on herttainen naama. Jopa ulkona syödessä saan olla rauhassa ilkeiltä katseilta.
Joillain ei vain ole käytöstapoja, suoraan metsästä reväistyjä juntteja. Ihan sama mitä mieltä oli jonkun läskeistä tai ulkonäöstä muutenkin, tuijottaminen on moukkamaista. Sitä lienee tosin turha edes yrittää selittää näille käytöstavattomille juntturoille. Älä välitä, itsensä he siinä nolaavat tajuamatta sitä itsekään. :)
Vierailija kirjoitti:
Tämä hymyilytti :). Tietyllä tavalla ajattelen samankaltaisesti, on hauska miettiä että kauankohan tuon lounaasta on kulutu jne.
Joskus näkee oikeasti lihavia neitokaisia ja varsinkin valtavat peräsimet kiinnittävät huomioni. Arvioin mielessäni onko minun ahterini edes heidän kankun puolikkaan kokoinen ja myös sitä, minkä näköisiä he ovat Eevan asuisena. En siis oikeastaan katsele heitä arvostellen, vaan mietin heidän elämänsä tarinaa ja heidän arkeaan, mm. miten seksi onnistuu, minkälainen mies tuollaisen kanssa olisi ja miten he hoitavat massan alla hautuvaa ihoaan.
Koska olen aina kuvitellut, että lihavat on lepposii.