Mihin työkaveri välillä häviää?
Eräs työkaveri saattaa kesken työpäivän hävitä lähes tunniksi jonnekin. Kukaan ei tiedä missä hän sen ajan on. Veikkauksia. Kysymään en mene.
Kommentit (28)
Mä katoan joskus kahville kun ahdistaa, eli meen kahvikupin kanssa jonnekin rauhalliseen paikkaan mistä mua ei todnäk löydetä ja luen lehteä tai selaan kännykkää puolisen tuntia tms.
Siskoni kesätyöpaikassa pankissa työntekijä lähti kesken päivää ostoksille.
Työntekijä oli jonkun johtajan tytär, joka ei ollut vuosien aikana oppinut töitään, joten mm. kesäsijaiset tekivät hänen työnsä.
Vanhat hyvät (?) ajat ennen yt-kierroksia.
Chronin tauti? Muu suolistosairaus? Silloin mennään vessaan heti ja siellä ollaan tasan niin kauan kuin tarvitsee.
Meillä yksi hoitelee omia bisneksiään työajalla, pakkailee huuto.netissä myymäänsä tavaraa ja jakaa ja rahastaa välittämiään kosmetiikkatuotteita. Pomo katselee päältä kun on itsekin asiakas. Kyseinen lusmu saa pomolta oikein kiitosta "hyvästä asenteesta" 😕
Myös omat kauppareissut ja miehen mummon pissitykset hoituu mukavasti työajalla kun käy aamulla leimaamassa ja häipyy sitten asioilleen.
Mikäs siinä, jos olis pomon oma firma mutta kun ei ole.
Ei kai työkaverille kuulu toisten työajat.
Minut on palkattu tiettyyn työtehtävään, jonka hoidan itsenäisesti ja työn tulokset puhuvat puolestaan johtoryhmälle ja viis veisaan muiden työajasta tai kyttäämisestä, vaan teen työni oman aikatauluni mukaan. Saatan olla jopa päivän pois töistä tai lähteä puolilta päivin.
Hykertelen, kun kyttälyylit luovat katseensa minuun, enkä kerro mihin olen menossa. Ja sekös heitä ärsyttää.
Piikittää vessassa jotain huumeita. Se voi olla hyvinkin hidas operaatio jos suonet ovat menneet piiloon, entinen naisystäväni kyhjötti vessassa joskus yli tunnin kun ei löytänyt suonta mihin olisi piikin survonut. No, ne kädet oli kyllä karmeassa kunnossa sen jälkeen, hirveitä mustelmia ja reikiä täynnä O__o. Mutta luulisi, että jos on narkkari, niin hoitaisi kotonaan ennen töihin lähtöä tuollaisen operaation.
Itse olen tällainen työpaikalta "katoaja". Syy: Minua ahdistaa välillä niin paljon, että n pakko mennä vessaan ihan vaan istumaan ja odottaa pahimman paniikin menevän ohi. Työpaikalla ihmettelevät, mutta en ole sen ihmeemmin selitellyt. Välilla kylllä mietityttää mitä he ajattelevat mun tekevän. Kohta on kyllä pakko hakea sairaslomaa, alkaa kulua liikaa työaikaa vessassa istumiseen.