Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin työkaveri välillä häviää?

Vierailija
04.07.2016 |

Eräs työkaveri saattaa kesken työpäivän hävitä lähes tunniksi jonnekin. Kukaan ei tiedä missä hän sen ajan on. Veikkauksia. Kysymään en mene.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskalla?

Vierailija
2/28 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapiassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounaalla?

Vierailija
4/28 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö ulos?

Onko teillä lepohuonetta?

Juoruaako kenties jonkun huoneessa? Tekee oikeasti töitä jonkun toisen huoneessa/neukkarissa?

Vierailija
5/28 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä epäilen työkaverini käyvän "päiväkahvilla". On pitkään pois ja käy tämän jälkeen vielä syömässä. Eikä tietenkään leimaa itseänsä ulos siksi aikaa.

Vierailija
6/28 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itselle on sattunut kohdalle seuraavia työkavereiden häviämisiä työpisteeltään:

- Pitempi vessareissu (sisältänyt luultavasti pitkiä puheluita tai tekstiviestejä tai sähköposteja)

- Pitkä puhelu jossain varaston nurkassa tai taukotilassa

- Pizzan haku kesken työpäivän (!)

- Tupakkatauko joka venyy esimerkiksi jostain edellä mainituista syistä

- Lounastauko (jonka venyminen on mukamas oikeus)

- Pitää hoitaa joku oma/lapsen/miehen/omaisen asia

Olen pari kertaa joutunut ottamaan asian esimiehen kanssa puheeksi. Toisella kerralla asia puhuttiin halki (selitykset olivat sekoitus yllä mainittuja), toisella kerralla esimies ei tehnyt mitään. Enpä näitä itsekään kysele keneltäkään.

Vierailija
7/28 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounastauko. Jos hänellä on sellainen työsopimus.

Itselläni on sellainen soppari että ruokailu työajalla. Kukaan ei kontrolloi kuinka kauan olen lounaalla tai käynkö lounaalla. Joskus olen pidemmän aikaa poissa ja joskus en käy syömässä ollenkaan.

Vierailija
8/28 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä epäilen työkaverini käyvän "päiväkahvilla". On pitkään pois ja käy tämän jälkeen vielä syömässä. Eikä tietenkään leimaa itseänsä ulos siksi aikaa.

Hitsi, tää varmaan saa monet kiehumaan kateudesta, vaikka muuksi sen itselleen selittävät.

Vierailija
9/28 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itselle on sattunut kohdalle seuraavia työkavereiden häviämisiä työpisteeltään:

- Pitempi vessareissu (sisältänyt luultavasti pitkiä puheluita tai tekstiviestejä tai sähköposteja)

Olen pari kertaa joutunut ottamaan asian esimiehen kanssa puheeksi. Toisella kerralla asia puhuttiin halki (selitykset olivat sekoitus yllä mainittuja), toisella kerralla esimies ei tehnyt mitään. Enpä näitä itsekään kysele keneltäkään.

Miksi alunperinkään otit asian esimiehen kanssa puheeksi? Meillä työpaikalla yksikin kyylä inisee esimiehelle, vaikka poissaolija hoitaa työnsä.

Vierailija
10/28 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisellä työpaikalla oli nainen,joka leimasi itsensä aamulla töihin ja lähti takaisin kotiin laittamaan aamupalaa ja viemään lapset päivähoitoon. Vasta tämän jälkeen suvaitsi tulla tekemään työtehtäväänsä.Näin oli ollut vuosikausia ja muut työntekijät katsoivat läpi sormien ja puhuivat selän takana. Itse olin kesätöissä,jotta eipä se minullekkaan kuulunut.

Vierailija
11/28 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et seuraa sitä katoilevaa, pianhan asia selviäsi.

Ja tule sitten kertomaan meillekin ;)

Vierailija
12/28 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverisi saattaa kadota rinnakkaistodellisuuteen? Hänellä voi olla portti huoneessaan, josta on kulku ajassa vuoteen 2436. Tuo vuosi on merkittävä.

Vierailija
13/28 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi alunperinkään otit asian esimiehen kanssa puheeksi? Meillä työpaikalla yksikin kyylä inisee esimiehelle, vaikka poissaolija hoitaa työnsä.

Asiakaspalvelutyössä on vähän pakko ottaa puheeksi, kun tämän kyseisen henkilön miehittämä palvelupiste on kiinni kun on poissa paikalta. Asiakkaat valittavat pitkiä jonoja ja muille työntekijöille kasautuu hommia. Jos asiat hoituisivat sujuvasti vähemmällä väellä, niin enhän silloin olisi mitään sanonut, koska esimiestenhän näitä pitäisi valvoa.

Nro 6

Vierailija
14/28 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaverisi ei siis saa edes vessassa olla pidempään ilman että kyyläät ja uskot tämän vessassa pölpöttävän puhelimeen tms?? Oletko tietoinen, että toisilla kestää vessassa kauan. Toiset ravaavat vessassa 15 min välein, toiset eivät käy kuin kerran päivässä. Meitä on moneen junaan, mutta kiva sille sun työkaverille jos hänellä on vatsavaivoja (joita on muuten lähes kaikilla) ja istuu puolen tunnin paskallaan ja sinä levittelet hänestä juoruja.

Vierailija
15/28 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussuttamaan. Mun työkaveri katosi aikanaan nussuttamaan työkaverin kanssa. Oli "kiva" kun, muijan ukko soitteli työpaikalle ja jäi tivaamaan, missä eukko on. Kiinnosti kuin kiveä tyyppien avio-ongelmat, vitutti vaan, että kaksikko nussutteli työaikana, saaden siis nussimisesta vielä palkaa ja muut hoiti duunit.

Vierailija
16/28 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä esimies oli samanlainen. Hän kävi lähibaarissa vetämässä aina välillä tuopillisen, alkoholisti kun oli.

Vierailija
17/28 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuu jossain kätkössä. Tai käy panemassa/runkkaamassa jossain. 

Vierailija
18/28 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas se hävisi. Minne? Lisää arvauksia.

Vierailija
19/28 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa näin aamusta? Onko baarit auki? Haiseeko vessassa paska kun se palaa? Nämä pois sulkemalla ollaan jo lähempänä ratkaisua!

Vierailija
20/28 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa näin aamusta? Onko baarit auki? Haiseeko vessassa paska kun se palaa? Nämä pois sulkemalla ollaan jo lähempänä ratkaisua!

Tänään näin aamusta jo. Saattaa hävitä mihin aikaan tahansa eri päivinä (ei kaikkina kuitenkaan). Talossa on niin monta vessaa, etten voi mennä kaikkia haistelemaan, sittenhän minun poissaoloani alettaisiin ihmettelemään. Baareista en tiedä, kun en itse käy niissä. Lisää veikkauksia!