Millaiset pikkarit bodyn kanssa??
Oon ihastunut noihin kaikkiin bodyihin mitä nyt on jo jonkun aikaa ollut myynnissä. Ensin en jotenkin "uskaltanu" ostaa niitä mut nyt kun oon kokeillut niin ne on ihan parhaita ja monet tosi seksikkäitä, varsinkin tiukkojen housujen yms kanssa.. Mut millasia pikkareita te niiden kanssa pidätte, vai pidättekö? Ylipäätään.. ja erityisesti sellasten stringimallisten jotka on pitsiä tai sellasta verkkoo tai harsoa??
Kommentit (42)
Miten helkkarissa sellanen päällä käy vessassa?? Pitää riisua alasti. Muuten ostaisin!
Haha.. ei kai tähän mitään kuvaa pysty laittaan? :D Mut noista lapuista haluisin kyl oikeesti kans kuulla.. Et katotaanks tääl pahasti jos käyttää vaan niitä?
Siis onhan näis sellaset nepparit tos alhaalla.. et vessassa pystyy käymään :D
Puolipotkuhousut. Kesällä riittää vaippa. Aikuisten bodyt voisi mielellään jättää sinne ysäreille ja Jane Fondan jumppavideoihin.
Eiks noi vauvan vaatteet oo nyt vähä kulunu vitsi jo täs? Ja mitä vikaa näis bodyis on? Miks pitää dissaa? Mä oon sentään sanonu et miks nää mun mielestä on niin hyvän näkösiä ja silleen.. Ja päätellen siit et näit on vähä joka kaupassa ja niin monenlaisii ni kyl joku muukin näist tykkää :)
No ei kai ny bodyn alle pikkareita laiteta en ole ikinä kuullut että kukaa laittaa :o
No se ny selkis jo.. Mut mites noi laput vs rintsikat..? Kuin paljon tääl saa "näkyä"?
Jos ne ei olis muodissa nyt hetken, niin olisiko sun mielestä hyvännäköisiä? Kun ei ne ollu ysärillä eikä nyt.
Vierailija kirjoitti:
No se ny selkis jo.. Mut mites noi laput vs rintsikat..? Kuin paljon tääl saa "näkyä"?
Ihan tosissasko kyselet? 😂
Vierailija kirjoitti:
No kuule ihan oman mielen mukaan menet.
No todellakin on! Tietty ehkä sit en lähtis käyttään silleen ihan jokapäivä nyt jos ne ei ois muodissa.. mut kyl mä noit pitsisiä yms läpikuultavia käyttäsin juhlatoppina for sure, oli muodissa tai ei, kun niit nyt kerta saa. Ihan parasta just kun ei tartte pelätä et toppi nousee ylös ja sit ku ne menee just ihonmyötäsesti eikä mee mitenkää rumasti ruttuun tai mitää.. Kaikki tollaset halterneckit ja hihattomat toimii niin paljo paremmin ku pelkkä toppi.. Ja sit varsinki kun laittaa vähä tiukemmat tai matalammat housut :)
No body idea on se, että se korvaa rintaliivit ja pikkarit. Eli pelkkä body päälle vaan.
Muistan huumorilla bodyjen ensitulemista ysärillä. Silloin näki usein kapakoissa naisia, jotka olivat käyneet vessassa mutteivät olleet kännissä saaneet body neppareita kiinni ja siellä sitä pyörittiin tanssilattialla bodyn alaosa takana farkkujen kauluksesta näkyvillä "häntänä"! :D
Ja ihan tosissani mä noist nännilapuista kysyin.. et onks tääl ok mennä ilman rintsikoita jossain läpikuultavammassa topissa tai bodyssä? Kyl sitä tuol briteissä ja muuallakin isommissa paikoissa näkee mut miten tääl?
Vierailija kirjoitti:
No body idea on se, että se korvaa rintaliivit ja pikkarit. Eli pelkkä body päälle vaan.
Muistan huumorilla bodyjen ensitulemista ysärillä. Silloin näki usein kapakoissa naisia, jotka olivat käyneet vessassa mutteivät olleet kännissä saaneet body neppareita kiinni ja siellä sitä pyörittiin tanssilattialla bodyn alaosa takana farkkujen kauluksesta näkyvillä "häntänä"! :D
Eikä se jäänyt aina edes vahingossa/kännin takia auki vaan sitä ei vaan jaksanut napitella kiinni. Oli tyyppejä, jotka piti niitä bodeja paitoina aina ja sitten oli kiva, kun se paita nousi pikkuhiljaa ylemmäs ja ylemmäs, niin paljastui, että on oikeasti body. :D
Sitä mä vaan ihmettelen, että mit ap:n kaltainen teini tekee vauvapalstalla?!
Vierailija kirjoitti:
Ja ihan tosissani mä noist nännilapuista kysyin.. et onks tääl ok mennä ilman rintsikoita jossain läpikuultavammassa topissa tai bodyssä? Kyl sitä tuol briteissä ja muuallakin isommissa paikoissa näkee mut miten tääl?
Yritäpäs miettiä ihan itse omilla pikkuaivoilla, että miten on. Haluatko esitellä tissejäsi kaikille vai et. Oma valinta.
Älä sitten vertaa mihinkään musiikkivideoihin ja julkkisten instakuviin. Nyt ollaan tosielämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä se jäänyt aina edes vahingossa/kännin takia auki vaan sitä ei vaan jaksanut napitella kiinni. Oli tyyppejä, jotka piti niitä bodeja paitoina aina ja sitten oli kiva, kun se paita nousi pikkuhiljaa ylemmäs ja ylemmäs, niin paljastui, että on oikeasti body. :D
Sitä mä vaan ihmettelen, että mit ap:n kaltainen teini tekee vauvapalstalla?!
Mitä tossa viimeaikoina oon näitä aiheita nähny niin täällä ei muita pyörikään kun teinejä tai jotenkin vajaita tyyppejä. Muutama esimerkki: "aspergeraspergerasperger", "Mun muna jäi kiinni naapurin rouvaan", Mun jalka jäi kiinni saaviin", "Olette läskejä".
Että tää on noihin nähden ihan asiallinen aihe!
No ei tartte olla epäkohtelias! Ja kannattaa ehkä kans joskus ite käydä kattomassa menoa jossain muualla kun niis tubevideois tai kytätä jotain instagramia.. Mut siks mä kysyn et mikä tääl on ok ja mikä ei, kun en oo hetkeen silleen ollu liikkeellä. Kyl tuol muualla voi ihan hyvin mennä aika paljastavastiki pukeutuneena kunhan sen tekee tyylillä ja ei näytä liikaa.. Ja onhan porukka rannallaki biksuis :) Ja en mä kyl enää teinikään oo. Mut mitä te teette täällä jos te ootte ollu baareis jo 90 luvulla? :)
Vierailija kirjoitti:
No ei tartte olla epäkohtelias! Ja kannattaa ehkä kans joskus ite käydä kattomassa menoa jossain muualla kun niis tubevideois tai kytätä jotain instagramia.. Mut siks mä kysyn et mikä tääl on ok ja mikä ei, kun en oo hetkeen silleen ollu liikkeellä. Kyl tuol muualla voi ihan hyvin mennä aika paljastavastiki pukeutuneena kunhan sen tekee tyylillä ja ei näytä liikaa.. Ja onhan porukka rannallaki biksuis :) Ja en mä kyl enää teinikään oo. Mut mitä te teette täällä jos te ootte ollu baareis jo 90 luvulla? :)
Niin rannalla ollaan biksuissa, ei kai kukaan muualla uikkarit päällä kuljekaan.
Et ole teini mutta kirjoitat kuin teini ja meinaat pukeutua bodyyn.
Ja kyllä, jos kuljet jossain pitsipaidassa tissien päällä joku lappu, näytät liikaa. Jopa ulkomailla.
Mut hei tsemppiä ja kivaa kesälomaa. Ensi syksynä alkaakin loppukiri hyvää päästötodistukseen.
Okei.. Eli täällä edelleen meno yhtä jäykkää ja kaksnaamasta ja "aikuismaista" :) Mut mikäs siin jos haluu elää kun 80v jo kolmekymppisenä..
Telkassa oli muuten just mainos jostain sarjasta mis porukkaa viedään ekan kerran ulkomaille elämässään. Nää vakkarit vois kaikki hakee sinne!
Ja kyl täs pari vuotta pitää viel töitä tehdä et saa päästötodistuksen.. Ja sellasen kivan neliskanttisen hatun siin samal :)
Mut on kyl tosi synkkää nähdä et tääl ollaan edelleen näin negatiivisia.
Dessutom, toi pikkarijuttu selvis jo.. Mähän kysyin toistakin juttua tos jo :) Ku ei oo silleen hajua et miten tääl suomessa eroo nää jutut vaik briteistä. Sellanen kuva vaan et tääl ei ehkä olla silleen ihan niin vapaamielisiä tai sillee.. Löytyy aina joku joka pahottaa mielensä :)