Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voi johtua, että seksi sattuu synnytyksen jälkeen? (En revennyt tmv)

Vierailija
03.07.2016 |

Mulla on nyt synnytyksestä vähän vajaa kuukausi aikaa. Ekan kerran kokeiltiin miehen kanssa seksiä, kun synnytyksestä oli reilu 2,5viikkoa. Ei onnistunut itse yhdyntä, koska liukkarista huolimatta se sattui. Kokeiltiin uudelleen pari päivää sitten ja sama lopputulos. On kokeiltu sormella ja sillon ei satu, mutta yhdyntä sen sijaan sattuu.

En revennyt tässä synnytyksessä ja vähän ihmetyttää mistä tuo kipu voi johtua. Esikoista synnyttäessä repesin melko pahasti ja sillon se eka kerta (joka oli n. 2kk synnytyksestä) sattui alussa vähän jonkin aikaa, mutta sitten se kipu alkoi vähentyä. Nyt kipu tuntui samanlaisena koko sen ajan kun yhdyntää yritettiin.

Voiko tämä olla normaalia, johon aika auttaa vai pitäiskö mainita esim. jälkitarkastuksessa?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kudokset ovat venyneet. Ne ovat kipeät.

Anna niiden palautua rauhassa. Vaikka aukko ei revennytkään, on kudokset venyneet ja paukkuneet rikki ihon alla. Koko sun emätin on yksi iso mustelma. Totta hitossa siihen sattuu, kun painaa kovan vehkeen sisään.

Vierailija
2/16 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tietenkin kannattaa mainita jälkitarkastuksessa, mutta kyllähän siinä palautumisessa kestää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksestä ei ole kuukauttakaan. Jos vaikka keskittyisit toipumiseen, etkä siemennyssäkkinä olemiseen? Jos vielä puolen vuoden päästä sattuu, kannattaa käydä gynellä juttelemassa.

Vierailija
4/16 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Synnytyksestä ei ole kuukauttakaan. Jos vaikka keskittyisit toipumiseen, etkä siemennyssäkkinä olemiseen? Jos vielä puolen vuoden päästä sattuu, kannattaa käydä gynellä juttelemassa.

Alapeukku ikävästä asenteesta ja halveksuvasta, rumasta kielenkäytöstä. Jotenkin ikävää ajatella, että kuka tahansa kohtaamani ihminen voi olla sellainen, joka kirjoittaa anonyyminä netissä noin.

Vierailija
5/16 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parin päivän päästä synnytyksestä on kuukausi. Miten niin siemennyssäkkinä? Kyllä mä oisin ihan itsekin sitä seksiä halunnut enkä vaan miehen mieliks suostunut, jos sitä meinasit.

ap

Vierailija
6/16 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin yhdyntä saattuu edelleen, vaikka jo 3kk synnytyksestä. Limakalvot ok, lantionpohjanlihakset jännittyneet (edelleen) ja siksi kipua yhdynnässä. Sormella varovainen venyttely sivusuunnissa emättimen puolelta voi auttaa.

Vierailija
7/16 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estrogeenipitoisuudet romahtaa synnytyksen jälkeen, joten vaikuttaa limakalvoihinkin.

Vierailija
8/16 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Estrogeenipitoisuudet romahtaa synnytyksen jälkeen, joten vaikuttaa limakalvoihinkin.

Totta, mutta kyllä sen liukuvoiteen pitäis auttaa.

Vierailija
9/16 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile Vagisania tms. kuurina. Mulla oli limakalvot ohentuneet hormoneista johtuen ja sattui. En kans revennyt yhtään. Kuukauden kuurin jälkeen helpotti.

Vierailija
10/16 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En revennyt tms., mutta yhdynnät alkoivat tuntua hyvältä vasta joskus 8 kk synnytyksen jälkeen. Liukkarista huolimatta kuivuus oli yksi syy tähän (limakalvot eivät olleet elastiset, vaan ihan hauraat).

Vierailija
11/16 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parin päivän päästä synnytyksestä on kuukausi. Miten niin siemennyssäkkinä? Kyllä mä oisin ihan itsekin sitä seksiä halunnut enkä vaan miehen mieliks suostunut, jos sitä meinasit.

ap

No aika moni suostuu vain miehen mieliksi, ainakin av:n aloituksista päätellen.

Vierailija
12/16 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No aika moni suostuu vain miehen mieliksi, ainakin av:n aloituksista päätellen.

Meillä on seksin suhteen aina mennyt halut melko lailla yksiin, joskus on ollut kausia, kun mä oisin halunnut miestä enemmän. Mä en pystyis vaan miehen mieliks suostumaan, koska sillon se yhdyntä sattuis.

ap

Vierailija
13/16 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 kk synnytyksestä, kivun vuoksi ei toivoakaan seksistä. Mut onneks ei oo halujakaan. Lisäksi rutikuivat limakalvot ja toistuva hiiva. En oo jaksanut edes miettiä, pitäiskö olla huolestunut, eiköhän se siitä sit joskus. Miksi noin kiire. Ei se kroppa mikään ihmelaitos ole. Anna sille aikaa palautua aika hurjasta duunista.

Vierailija
14/16 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun aivopierusta ei ole kuin muutama minuutti, mitäs jos vaikka opettelisit käytöstapoja. Ps. Ei kaikki naiset ole siemennyssäkkejä, ymmärrän jos itse olet.

Vierailija
15/16 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä puhuisin tuosta jälkitarkastuksessa. Voi olla normaalia, mutta ei välttämättä.

Vierailija
16/16 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ihmeessä pitäis nyt jo seksiä harrastaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan