Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää!! Miehellä on exä, joka haluaa vieläkin palata yhteen

Vierailija
03.07.2016 |

Ja nyt sain pari viikkoa sitten tietää olevani raskaana. Mies ei halua kertoa tätä exälleen. Kuulemma ei halua satuttaa. Haluaa odottaa jospa exä jo pikkuhiljaa siirtyis elämässä eteenpäin. Yritin sanoa, että ehkä kertominen raskaudesta voisi auttaa siinä asiassa. Miehen mielestä on liian aikaista kertoa. Haluaisin vaan että se nainen tajuaisi jättää mieheni rauhaan. Ja kyllä vituttaa miehenkin toiminta.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain elämästä on oppinut niin sen, että jos toisesta välittää, haluaa muidenkin tietävän sen. Eli ei se lähtökohtaisesti toista pitäisi "satuttaa", jos asiallisesti kertoo siirtyneensä eteenpäin. Sehän päin vastoin yleensä auttaa exääkin pääsemään yli, kun tietää toisella olevan uudet kuviot.

Jos miehesi olisi niin hyvä, kun uskot hänen olevan, hän kertoisi innoissaan raskaudestasi kaikille. Myös exälleen.

Vierailija
62/71 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

FB:stä näkee jo paljon, moni ei yksinkertaisesti pysty vastustamaan kiusausta alkaa sählätä siellä jotain aivan julkisestikin ( flirtit). Flirttailevat ja uikuttavat exät mukana menossa - ei jatkoon..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D

Jos vaikkapa 30-vuotias nainen alkaa seurustella miehen kanssa, jolla on aiemminkin ollut tyttöystävä, se tarkoittaa, että syö toisten jämiä. Vain aihevapaalla voi lukea tuollaista logiikkaa!

Tai sitten kirjoittaja on lestadiolainen, joka menee naimisiin ensimmäisen ehdokkaan kanssa 18-vuotiaana.

Voi että. Aika vaikea löytää näitä miehiä, jotka eivät olisi jonkun "jämiä" ja sama pätee naisiin. Tosi vähän näitä neitsytkandeja liikenteessä. Ja tosiaan ihminen ei ole ikuisesti 17-v., missä ikäluokassa se ehkä on todennäköisempää saada sellainen, joka ei ole koskaan ollut kenenkään kanssa.

Ap.lle veikkaan kivistä taivalta. Muutama kuukausi yhdessä ja vauva tulollaan. Pitäisi koittaa kestää ainakin noin kolmisen vuotta yhdessä, nähdä vähän sitä toisen arkiminää jne. ennen kuin alkaa pykäämään pentua kuvioon. Se on yleensä sitten viimeinen niitti, jota tuollainen suhde ei kestä. Ja naisilla näyttää olevan sellainen käsitys, että tärkeintä on vain "omistaa" joku ihminen toiselta. "Pääasia että se on mun ja minä päätän sen olemisesta ja sanomisista..."

Vierailija
64/71 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot just sellanen "tyhmä sinisilmänen nyksä", jolle eksä kavereineen naureskelee. Mun ex-miesystävä rupesi eromme jälkeen seurustelemaan nykyisensä kanssa, ja itsekin seurustelin tahollani. Silti exäni laitteli vonkausviestejä, pyyteli alusvaatekuvia, kehui uusia fb-profiilikuviani yksityisviesteillä, kertoi miten haluaisi vielä palata yhteen ja niin edelleen. Itse olin kumminkin onnellinen uudessa suhteessani, ja vastailinkin exälle kohteliaasti, mutta topakasti, ettei meistä enää koskaan tule mitään.

Jonkin ajan kuluttua sain kuulla eksäni kavereilta, että tämä uusi nainen puhuu pitkin kyliä, kuinka yritän hänen miestään pokata ja viestittelen hänelle päivittäin, vaikka eksäni kuulemma on sanonut suoraan ettei häntä kiinnosta. Oli haukkunut mua huoraksi ja saanut monta ihmistä suuttumaan mulle mun selän takana. Selvitin sitten tämän uuden naisen puhelinnumeron, ja soitin selvittääkseni asiat. Kerroin ex-miehen viesteistä, halusta palata yhteen ja lupasin jopa kopioida nämä viestit samantien tälle uudelle naiselle. Minuutti puhelun jälkeen naiselle lähtikin pätkä keskustelua, jossa eksäni pyytelee juuri niitä alusvaatekuvia ja ikävöi suhdettamme... laitoin myös välit poikki eksääni ja yritin puhdistaa mainettani.

Jonkun ajan kuluttua tapasin naisen baarissa. Hän tuli huutamaan, kuinka selvitti asiat miehensä kanssa, ja minä olen MUOKANNUT ne miehen viestit, ettei mies koskaan ole sellaisia mulle lähettänyt. Olen kuulemma päästäni vialla ja mun pitäis lopettaa pakkomielteeni tähän mieheen. Aijaa. Asia selvä.

Tästä tapahtumasta on aikaa pari vuotta. Eksäni on edelleen tämän saman naisen kanssa, menivät juuri kihloihin. Itse erosin vuosi sitten, jonka jälkeen exäni rupesi taas laittelemaan vonkausviestejä. Laittelee niitä edelleen viikottain. Olen myös kuullut, että pettää kihlattuaan työreissuillansa. En jaksa, kaiken paskan jälkeen, edes vaivautua enää kertomaan miehen tempuista tälle naiselle. Hänen haukkunsa musta liikkuvat edelleen totena kylillä. Mulle se on sinällään aivan se ja sama, mutta joka kerta kun näen nämä kyyhkyläiset käsi kädessä tai kuulen yhteisiltä kavereilta, kuinka nainen miestä fb:ssä hehkuttaa, mua lähinnä naurattaa miten tyhmä ja yksinkertainen tämä nainen voikaan olla.

Vierailija
65/71 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin ap katosi? Hymy hyytyi ja heittelee kotona lautasia seinään? Joko varasit ajan aborttiin? Tuleeko mies mukaan vai onko asentamassa eksälle uusia tietokoneenosia?

Ajattele, jos teetkin sen lapsen. Sinä synnytät sitä yksin tuskissasi, kun miehesi pitää olla lohduttamassa eksää jolla on paha mieli, kun saatte lapsen. Silittelee siellä kännisen eksän päätä sylissään, kun sä räjäytät haaras yksinäs lapsen takia, jonka mies halusi.

Paljon negatiivisia kommentoijia, jotka haluavat vain loukata. Tämä viesti oli yksi halpamaisin. Säälin ihmisiä, joiden sisin on niin ruvella, että suoltavat tällaista tekstiä. Ja pahansuopuus oikein haisee pahalle kun ilmassa pientä pettymystä että ap ei ole täällä kommentoimassa ja loukattavissa. Mikä ihme tällaista ihmistä vaivaa?

Minusta tuo ensimmäinen kirjoitus oli ihan realistinen kuvaus. On muuten näinkin käynyt.

Toki tuo kuvaus oli hieman jopa inhorealistinen, eihän sitä välttämättä räjähdetä siinä synnytyksessä mutta voi se aikamoista menoa olla. Eli ihan ajattelemisen aihetta.

Vierailija
66/71 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voin oikeasti kertoa. Mua rupesi kunnolla vituttamaan, kun muistelin itse, kuinka mun eksä oli aina asentamassa eksälleen jotain hiton dvd soittimia ja mikron kellonaikoja heti kun eksänsä vaan soitti. Vaikka sunnuntaina aamu kuudelta saattoi tulla puhelua, että kannattaako ostaa dvd vai blu ray soitin ja se oli ihan fine tän mun silloisen ukon mielestä.

Toinen asia mikä vituttaa, on se, että kun itse on onnellisessa avioliitossa ja jo kymmenettä vuotta on se lapsi yrityksessä, niin tollaset aloittajat pamahtelee paksuksi alle vuoden suhteessa, ja toteaa, että mies sitä lasta haluu eikä hän ja jos tulee ero, niin mies ruvetkoon yyhooksi. Että noin vähän oma lapsi edes kiinnostaa. Aivan järjetöntä touhua!!!

P.s alapeukutin sun viestiä.

Eli muistelet vanhoja juttuja ja ehdotat ap:lle aborttia? Ette saa lasta ja olet kateellinen ja katkera toisen ihmisen lapsesta ja toivot ap:lle pahaa. Olet tyhmä ja pahansuopa ihminen, ei mulla muuta.

P.s alapeukutin sun viestiä

Todellakaan varmasti ehdottanut aborttia aloittajalle eikä ole "kateellinenkaan" siinä mielessä kuin sinä tarkoitit. Tiedätkö yhtään mikä voi olla tahattoman lapsettomuuden tuska? Voi olla tosi suuri. Omaa pikkuista toivoisi syliin muttei vaan saa.

Hei sinä joka olet vauvaa jo kauan yrittänyt! Kyllä tää homma vielä oikein päin menee ja vauvanne saatte. Ja kyllä tosta tän ketjun ap:stä vielä hyvä äiti kasvaa niin kuin monesta on kasvanut.

Vierailija
67/71 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää exät pyytelee kaikenlaisiin pikkuhommiin apua, koska saavat hyvän syyn päästä panemaan. Millon mitäkin "miesten töitä" tulla tekemään ja nyxä ei aavista mitään. Mukamas kiltti mies, kun auttaa :D

Vierailija
68/71 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
69/71 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko vähän nopeaa toimintaa? Oliko mies päässyt edes yli eksästään ennenkuin aloitte seurustelemaan? 1,5 vuotta EROSTA on todella vähän aikaa, ja nyt jo lapsi tulossa. Ootte kyllä varsinaisia järjenjättiläisiä. Älä ihmettele, jos mies lemppaa sut kesken raskauden/vauva-aikana, ei suhteenne voi olla vielä vakavalla pohjalla ja vauva repii teitä vielä enemmän erilleen.

Vierailija
70/71 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos erosta on reilu vuosi, kauan olette ehtineet seurustelemaan? Ja nyt jo lapsi tulossa, tän on pakko olla provo...

Vierailija
71/71 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi hiljenit?