Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää!! Miehellä on exä, joka haluaa vieläkin palata yhteen

Vierailija
03.07.2016 |

Ja nyt sain pari viikkoa sitten tietää olevani raskaana. Mies ei halua kertoa tätä exälleen. Kuulemma ei halua satuttaa. Haluaa odottaa jospa exä jo pikkuhiljaa siirtyis elämässä eteenpäin. Yritin sanoa, että ehkä kertominen raskaudesta voisi auttaa siinä asiassa. Miehen mielestä on liian aikaista kertoa. Haluaisin vaan että se nainen tajuaisi jättää mieheni rauhaan. Ja kyllä vituttaa miehenkin toiminta.

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ap katosi? Hymy hyytyi ja heittelee kotona lautasia seinään? Joko varasit ajan aborttiin? Tuleeko mies mukaan vai onko asentamassa eksälle uusia tietokoneenosia?

Ajattele, jos teetkin sen lapsen. Sinä synnytät sitä yksin tuskissasi, kun miehesi pitää olla lohduttamassa eksää jolla on paha mieli, kun saatte lapsen. Silittelee siellä kännisen eksän päätä sylissään, kun sä räjäytät haaras yksinäs lapsen takia, jonka mies halusi.

Vierailija
42/71 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä näet vain toisen puolen. En ole tarinan ex, koska meidän erostamme on jo enemmän aikaa, mutta kerron silti. Itselläni on nykyään aviomies, lapsia jne, exällä ollut pari vuotta avopuoliso. Koko tuon ajan ex on silti laittanut tyttöystävältään salaa minulle viestejä, joissa kertoo kaipaavansa ja rakastavansa. Itse en ole näihin sen kummemmin vastaillut, kohteliaasti ja ymmärtäväisesti. Vaan varmasti jos exän avopuoliso kysyisi häneltä asiasta, se kääntyisi niin päin että minä roikun hänessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

42, miksi ollenkaan vastailet exäsi kaipailuviesteihin? Tee niille loppu. "Älälähetä mulle enää tällaisia viestejä. Rakastan toista." Yksinkertaista ja toimivaksi koettu.

Vierailija
44/71 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen viestisiis 43:lle.

Vierailija
45/71 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä näet vain toisen puolen. En ole tarinan ex, koska meidän erostamme on jo enemmän aikaa, mutta kerron silti. Itselläni on nykyään aviomies, lapsia jne, exällä ollut pari vuotta avopuoliso. Koko tuon ajan ex on silti laittanut tyttöystävältään salaa minulle viestejä, joissa kertoo kaipaavansa ja rakastavansa. Itse en ole näihin sen kummemmin vastaillut, kohteliaasti ja ymmärtäväisesti. Vaan varmasti jos exän avopuoliso kysyisi häneltä asiasta, se kääntyisi niin päin että minä roikun hänessä.

miksi ollenkaan vastailet exäsi kaipailuviesteihin? Tee niille loppu. "Älä lähetä mulle enää tällaisia viestejä. Rakastan toista." Yksinkertaista ja toimivaksi koettu.

(jos nyt menis oikein eikä numerot heittelisi :) )

Vierailija
46/71 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäänsä se käy panemassa, kun ei kerran laita välejä poikki.

Miksi ihmeessä suostuit jättämään ehkäisyn pois, ilman että olette naimisissa?

Nyt mies ei mene avioon kanssasi koskaan, kun pulla kerran on jo uunissa.

Ja panee entistään 100% varmuudella.

Ei muuten käyttäydy noin.

Vierailija
47/71 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mies välttämättä päässyt yli entisestään, mutta kuulostaa kyllä siltä kuin osa vastaajista suorastaan toivoisi, että ap jäisi yksin lapsen kanssa ja mies karkaisi eksänsä luo.

Vierailija
48/71 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
49/71 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä roikkuu miehessä koska VOI. Sanot, että miehesi on liian kiltti... Ei vaan hän on selkärangaton. Suoraselkäinen mies kertoisi ystävällisesti, mutta riittävän selkeästi, että toisella ei ole enää MITÄÄN saumaa häneen ja yhteydenotot on lopetettava, koska te olette yhdessä ja teille on tulossa lapsi. 

Koska hän ei näin tee, vaan salaa asian, hän tarkoituksellisesti roikuttaa exäänsä mukana. Miksi hän antaa toiselle toivoa??? Mietipä sitä.

Vierailija
50/71 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein niin että pyysin miehen exää tulee meille kylään. Tai että voidaan tulla käymään kaffella hänen luonaan. Siihen loppui exän viestittely ja kaiken maailman palveluspyynnöt. Otti sille koville että mies oli ihan avoimesti kertonut mulle eikä selän takana vehtaillu.

Vierailija
51/71 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin ap katosi? Hymy hyytyi ja heittelee kotona lautasia seinään? Joko varasit ajan aborttiin? Tuleeko mies mukaan vai onko asentamassa eksälle uusia tietokoneenosia?

Ajattele, jos teetkin sen lapsen. Sinä synnytät sitä yksin tuskissasi, kun miehesi pitää olla lohduttamassa eksää jolla on paha mieli, kun saatte lapsen. Silittelee siellä kännisen eksän päätä sylissään, kun sä räjäytät haaras yksinäs lapsen takia, jonka mies halusi.

Paljon negatiivisia kommentoijia, jotka haluavat vain loukata. Tämä viesti oli yksi halpamaisin. Säälin ihmisiä, joiden sisin on niin ruvella, että suoltavat tällaista tekstiä. Ja pahansuopuus oikein haisee pahalle kun ilmassa pientä pettymystä että ap ei ole täällä kommentoimassa ja loukattavissa. Mikä ihme tällaista ihmistä vaivaa?

Vierailija
52/71 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ex, joka elää uudessa suhteessa, alkuun silti eron jälkeen hässittiin ja edelleen ex lähettelee viestejä, että haluis enemmän, muttei uskalla nyxää lempata. Eli ei se ex-nainen siinä "suhteessa" yksin roiku, ei se peli ole kummaltakaan selvä vielä.

Minullakin on ex (nainen), joka on uudessa suhteessa, itseasiassa meni naimisiinkin aivan äskettäin. Mutta vielä kuukautta ennen häitä hän kävi kylässä ja piti harrastaa seksiä "niin kuin ennen vanhaan". Erosimme hieman yli vuosi sitten.

Vierailija
53/71 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en miehenä käsitä näitä ylikohteliaita ja superkilttejä miehiä. Ei nyt kenenkään maailma siihen kaadu, että kertoo raskaudesta; tekisi vaan palveluksen exälleen. Tosin veikkaan, että haluaa pitää ns ''ovet avoinna'' vielä exänkin suuntaan, taitaa olla aikamoinen pelimies.

Vierailija
54/71 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon negatiivisia kommentoijia, jotka haluavat vain loukata. Tämä viesti oli yksi halpamaisin. Säälin ihmisiä, joiden sisin on niin ruvella, että suoltavat tällaista tekstiä. Ja pahansuopuus oikein haisee pahalle kun ilmassa pientä pettymystä että ap ei ole täällä kommentoimassa ja loukattavissa. Mikä ihme tällaista ihmistä vaivaa?

Mä voin oikeasti kertoa. Mua rupesi kunnolla vituttamaan, kun muistelin itse, kuinka mun eksä oli aina asentamassa eksälleen jotain hiton dvd soittimia ja mikron kellonaikoja heti kun eksänsä vaan soitti. Vaikka sunnuntaina aamu kuudelta saattoi tulla puhelua, että kannattaako ostaa dvd vai blu ray soitin ja se oli ihan fine tän mun silloisen ukon mielestä.

Toinen asia mikä vituttaa, on se, että kun itse on onnellisessa avioliitossa ja jo kymmenettä vuotta on se lapsi yrityksessä, niin tollaset aloittajat pamahtelee paksuksi alle vuoden suhteessa, ja toteaa, että mies sitä lasta haluu eikä hän ja jos tulee ero, niin mies ruvetkoon yyhooksi. Että noin vähän oma lapsi edes kiinnostaa. Aivan järjetöntä touhua!!!

P.s alapeukutin sun viestiä.

Vierailija
55/71 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko niillä lapsia? Jos ei, niin miks ovat tekemisissä, jos ei kerran osaa päästää irti. Heippa vaan exälle.

Ei ole. Mies nyt on toisenkin exän kanssa kaveri. Ja nyt mies odottaa, että exäkin pystyy kaveruuteen. Tiedostaa ettei vielä ole sen aika kuitenkaan. Mutta esim. vuoden päästä. Ap

Siis miehellä on panopuita vähän siellä täällä. Olet kyllä aika naiivi.

Kyllä tarviin uskoakseni tämän jotain muutakin esim. todisteita kuin jonkun randomin sanomiset vauva-palstalla. Oikeasti :D Ap

Etkö aivan aikuisen oikeasti usko että pariskunnat käy panemassa exien kanssa? Se on hyvin yleistä ja miehesi kohdalla todennäköistä. Mitä ihmettä hän muuten käy siellä exän luona? Päiväkahveillako oikeasti?

Vierailija
56/71 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on tuollainen "ylikiltti". Tai siis oli. Sillä on joku konfliktinpelko tms tosi voimakas.

Kun aloitimme suhteemme, miehen exä sekosi jotenkin ihan täysin. Mies sitten piilotteli ja vähätteli mua pari kuukautta. Siinä kohtas mulle tuli mitta täyteen ja ilmoitin miehelle, että ellei munat kasva, niin saa mennä uittamaan niitä siinä exässään, minä lähden. Silloin mies onneksi tajusi, että hänhän on antanut exän pompottaa itseään ja pitää itseään ovimattona.

Ei mies siis mitenkään tylyksi alkanut tai mitään sellaista, rauhallisesti ja kohteliaasti ilmoitti exälle, että mä olen tullut hänen elämäänsä pysyvästi ja toivoisi exän hyväksyvän asian tai ainakin pitävänsä mielipiteensä ominaan.

Vierailija
57/71 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mies välttämättä päässyt yli entisestään, mutta kuulostaa kyllä siltä kuin osa vastaajista suorastaan toivoisi, että ap jäisi yksin lapsen kanssa ja mies karkaisi eksänsä luo.

Ei täällä kukaan sellaista toivo vaan jokainen tarkkanäköinen kyllä näkee miten tuossa tulee käymään. Kuvio on ihan selvä. Ja aloittaja hyvin naiivi kun alkaa tekemään lapsia tuollaiseen parusuhteeseen.

Lisäksi aloittaja jää yhksi vaikka ajattelee pukata lapsen miehen mukaan.

Vierailija
58/71 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua ap. =O

Olehan nyt rehellinen itsellesi. Jos mies ei pysty olemaan selkä suorassa exänsä edessä ja tehnyt sanomattakin selväksi mikä tilanne on niin hän siinä sitä aikaa ja sopeutumista tarttee, eikä exä.

Muutoinhan tilanne olisi niin ettei tuon exän ajatukset ja tunteet hetkauttaisi eikä sanelisi enää mitään miehesi tekemisiä, etenkään kun tulossa olisi uuden rakkaan kanssa, yhdessä suunniteltu rakkauslapsi.

Onko kyseessä yhdessä suunniteltu lapsi?

Tämä on yksi hyvä syy miksi kannattaa odottaa ennen kun raskautuu. Kannattaa odottaa, että asiat on lutviutuneet ja teidän arki selvää eikä siinä pyöri exiä. Se, että voit olla täysin varma suhteenne tilasta ja miehesikin toiminut siten, ettei sinun tarvitse sietää hänen entistä elämässänne ellei heillä ole yhteisiä lapsia. Niin ettei sinun tarvitsisi kirjoittaa tänne tälläistä aloitusta. Se olisi ollut nimenomaan sun ja lapsenne parhaaksi.

Nimittäin lapsella ei ketään sidota, vaikka niin moni nainen siten jostain syystä kuvitteleekin. Siksi myöskään sun raskaudesta ilmoittaminen ei muuta mitään vaan voi jopa pahentaa tilannetta. On varmasti parempi, että he selvittävät välinsä ja sen miten elämänsä tästä eteenpäin heillä jatkuu omilla tahoillaan. He eivät selkeästikään ole päässeet kumpikaan vielä toisistaan täysin, enkä nyt tarkoita mitään pelehtimistä (sellaistakin tosin voi olla) vaan sitä etteivät enää mieti toisiaan kun etenevät elämässään. Ettei tule tunne, että toiselta pitää pyytää lupa tai olla pahoillaan jostain. Se on kun jos on pitkään tehnyt asioita elämässä tiettyä henkilöä ajatellen niin sellaisesta "tavasta" irti pääseminen voi hieman kestää.

On totta, että vaikka suhde olisikin loppu niin harvoin ne tunnesiteet katkeaa ja kuolee hetkessä, vaikka se uusi rinnalla olisikin oikein ihana. Varsinkin jos he ovat jakaneet vuosia elämänsä niin sitä yhteistä historiaa ei voi leikkiä ettei olisi ollut olemassa, muttei toki sitä entistä elämää pidä kavahtaa ja pelätä kun tekee tulevaisuuden päätöksiä, kuten perheen perustaminen. Näin keskenkasvuisessa vaiheessa ap teidän tilanne kuulostaa aloituksesi mukaan olevan.

Toivon, että nuo asiat selviää parhain päin kunnes vauva syntyy. Haluathan, että mies seisoo selkä suorana, ylepänä rinnallasi sinun itsesi takia eikä siksi, että saatte lapsen?

Silloin kannattaa antaa aikaa tehdä tuo ajatustyö läpi, vaikka se sua sattuisikin.

Voimia! Ei tule olemaan helppo tie...

Vierailija
59/71 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin oikeasti kertoa. Mua rupesi kunnolla vituttamaan, kun muistelin itse, kuinka mun eksä oli aina asentamassa eksälleen jotain hiton dvd soittimia ja mikron kellonaikoja heti kun eksänsä vaan soitti. Vaikka sunnuntaina aamu kuudelta saattoi tulla puhelua, että kannattaako ostaa dvd vai blu ray soitin ja se oli ihan fine tän mun silloisen ukon mielestä.

Toinen asia mikä vituttaa, on se, että kun itse on onnellisessa avioliitossa ja jo kymmenettä vuotta on se lapsi yrityksessä, niin tollaset aloittajat pamahtelee paksuksi alle vuoden suhteessa, ja toteaa, että mies sitä lasta haluu eikä hän ja jos tulee ero, niin mies ruvetkoon yyhooksi. Että noin vähän oma lapsi edes kiinnostaa. Aivan järjetöntä touhua!!!

P.s alapeukutin sun viestiä.[/quote]

Eli muistelet vanhoja juttuja ja ehdotat ap:lle aborttia? Ette saa lasta ja olet kateellinen ja katkera toisen ihmisen lapsesta ja toivot ap:lle pahaa. Olet tyhmä ja pahansuopa ihminen, ei mulla muuta.

P.s alapeukutin sun viestiä

Vierailija
60/71 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ex, joka elää uudessa suhteessa, alkuun silti eron jälkeen hässittiin ja edelleen ex lähettelee viestejä, että haluis enemmän, muttei uskalla nyxää lempata. Eli ei se ex-nainen siinä "suhteessa" yksin roiku, ei se peli ole kummaltakaan selvä vielä.

Kyllä sullakin olisi maantasalle palauttaminen oikein paikallaan. Tahtoisi enemmän, muttei uskalla lempata nyksää? :D

Ihan tosi. Helppo olet ja ovela mies. Saa pildeä aina jommalta kummalta.

Ja sinä uskot ja annat. Kun ei tohdi nyksää nyt just jättää? :)

Pistähän nyt neitiseni edes haarovälisi johonkin arvoon ja eksällesi lukko portille. Saa raasu päättää mitä haluaa ja mitä uskaltaa ettei jatkuisi tuo, että kummassakin suunnassa silitetään päätä.