Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten moni painaa täällä alle 50kg? Miten onnistut?

Vierailija
03.07.2016 |

Liikutko vain ihan älyttömästi ja syöt säännöllisesti vai oletko erityisen lyhyt? Millainen on päivittäinen ruokavaliosi?

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteistä näyttää olevan liikunnan ja lihasten puute.

Vierailija
82/89 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

190cm 125kg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bulimareksia "auttaa "

165/40

Vierailija
84/89 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä painan pohjaan asti jos yltää.

Vierailija
85/89 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 164/48 

Syöminen ei kiinnosta. En tunne edes kunnolla nälkää. Aamuisin syön enemmän koska vatsa tuntuu niin tyhjältä. Loppupäivänä syön mitä sattuu mutta en napostele. Liian laiha olen mutta mikäs teet kun ruoka ei maistu.

En harrasta liikuntaa mutta hyötyliikun minkä voin. Kiipeän helposti raput vaikka viidenteen kerrokseen ilman hengästymistä

Olen ollut saman painoinen yli 30 vuotta.

N47

Vierailija
86/89 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anorektikot kuolevat sydämen pettämiseen.   Jäänyt mieleen elävästi yksi dokumentti.  Vaikka tyttö vähän tervehtyi ja paino kohosi, sydän oli viottunut ja kuoli sydämen pettämiseen alle kakskymppisenä . No iästä en ole ihan varma. Usalainen dokumentti  joskus viime vuossadan puolella

Ok. Laiha ei välttämättä ole anorektikko. Itse painoin pitkään n. 50 kg ja olen 175 cm pitkä eikä mulla ollut mitään epätervettä suhdetta ruokaan tai kehooni. Muuten kuin että olisin halunnut olla vähän muodokkaampi.

Vierailija
87/89 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuin laihtumaan 48 kiloon kun sairastuin leukemiaan ja kaikki alkoi oksettaa. Olisin miemuummin jättänyt tämän onnistumisen väliin ja pysynyt 72 kiloisena :(

Vierailija
88/89 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu täysin ruumiinrakenteesta ja muista geneettisistä ominaisuuksista. Jos on robusti ruumiinrakenne, jossa esim ranteen ympärys yli 16 cm, hartioiden ja lantion ympärys yli metrin hoikkanakin, on keskipituinen 168 cm nainen alle 50 kg päästessään enää luuta ja nahkaa, eikä se peilikuva edelleenkään ole siro ja hoikka vaan nyt pelkästään luinen ja kolho. Hyväksykää itsenne sellaisena kuin olette.

Jopas jotakin. Ruumiinrakenne ottaa vallan siinä vaiheessa, kun kiloja kertyy.

Oli minullakin leveät hartiat ja isot luut. Raskauksien jälkeen laihdutin ja yllättäen se leveä ruumiinrakenne katosi liikakilojen myötä.

Minä olin laiha keski-ikäiseksi asti, 174 cm ja 48-50 kg. Minusta ei siroa saanut tekemälläkään, kuin sellainen romuluinen hankisääski. Eikä kyllä juuri mitään s-kokoisia vaatteita kannattanut päälleen ängetä.

Jo teininä joskus jotkut huomauttelivat että sulla on hartiat kuin ladonovet.

Vierailija
89/89 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahden lapsen jälkeen oli päivänselvää, että palaisin takaisin samoihin mittoihin. Niin teinkin ja vielä enemmän.

Olen 160 ja olen painanut suurimman osan aikuisiästä noin 48 kg.

Mitä se vaatii. Jonkinlaista itseinhoa ja nautintoa näläntunteesta.

Toisaalta teen taidetta ja silloin uppoudun siihen niin paljon, etten edes tule miettineeksi ruokaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan