Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten moni painaa täällä alle 50kg? Miten onnistut?

Vierailija
03.07.2016 |

Liikutko vain ihan älyttömästi ja syöt säännöllisesti vai oletko erityisen lyhyt? Millainen on päivittäinen ruokavaliosi?

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kyllä sanon, että silloin kun mulla oli syömishäiriö, olin noissa mitoissa. En enää!

Miksi osa teistä ihailee alipainoa? Onko se muka jokin itsekurin tai arvon mittari? 

Ei. Viihdyn hoikkana. Jaksan paremmin ja voin hyvin sekä fyysisesti, että henkisesti.

Yhtä hyvin voisin ihmetellä, miksi osa teistä ihailee ylipainoa? Onko se muka joku mittari?

Vierailija
62/89 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 172 cm ja paino 38 kg. Pyöräilen työmatkat, liikun töissä ja syön terveellisesti. Jotkut sanoneet että mun pitäis laihduttaa mutta en usko kun oon jo melko hoikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anorektikot kuolevat sydämen pettämiseen.   Jäänyt mieleen elävästi yksi dokumentti.  Vaikka tyttö vähän tervehtyi ja paino kohosi, sydän oli viottunut ja kuoli sydämen pettämiseen alle kakskymppisenä . No iästä en ole ihan varma. Usalainen dokumentti  joskus viime vuossadan puolella

Hoikka ihminen ei ole anorektikko. Hoikka ihminen on ihan terve.

160cm 48kg.

Vierailija
64/89 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 on mun tavoitepaino (koska se sopii kaltaiselleni prinsessalle) ja tosi lähellä olen jo!

Pertti53, 122kg

Vierailija
65/89 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

163    52kg

Vierailija
66/89 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anorektikot kuolevat sydämen pettämiseen.   Jäänyt mieleen elävästi yksi dokumentti.  Vaikka tyttö vähän tervehtyi ja paino kohosi, sydän oli viottunut ja kuoli sydämen pettämiseen alle kakskymppisenä . No iästä en ole ihan varma. Usalainen dokumentti  joskus viime vuossadan puolella

Hoikka ihminen ei ole anorektikko. Hoikka ihminen on ihan terve.

160cm 48kg.

Nimenomaan. Tuokin on normaalipaino. Nykyään normaalipainoista ihmisiä pidetään laihoina ja ylipainoisia normaalipainoisina.

Vierailija
67/89 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tässä tapahtunut muutos. Nykyään normaalipainoinen esim minä 159 cm ja 48 kg, saa jatkuvasti kuulla, miten minä olen laiha.

En ole. Olen normaalipainoinen.

Vierailija
68/89 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin ruumiinrakenteesta ja muista geneettisistä ominaisuuksista. Jos on robusti ruumiinrakenne, jossa esim ranteen ympärys yli 16 cm, hartioiden ja lantion ympärys yli metrin hoikkanakin, on keskipituinen 168 cm nainen alle 50 kg päästessään enää luuta ja nahkaa, eikä se peilikuva edelleenkään ole siro ja hoikka vaan nyt pelkästään luinen ja kolho. Hyväksykää itsenne sellaisena kuin olette.

Vierailija
69/89 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu täysin ruumiinrakenteesta ja muista geneettisistä ominaisuuksista. Jos on robusti ruumiinrakenne, jossa esim ranteen ympärys yli 16 cm, hartioiden ja lantion ympärys yli metrin hoikkanakin, on keskipituinen 168 cm nainen alle 50 kg päästessään enää luuta ja nahkaa, eikä se peilikuva edelleenkään ole siro ja hoikka vaan nyt pelkästään luinen ja kolho. Hyväksykää itsenne sellaisena kuin olette.

Jopas jotakin. Ruumiinrakenne ottaa vallan siinä vaiheessa, kun kiloja kertyy.

Oli minullakin leveät hartiat ja isot luut. Raskauksien jälkeen laihdutin ja yllättäen se leveä ruumiinrakenne katosi liikakilojen myötä.

Vierailija
70/89 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon 172 cm ja paino 38 kg. Pyöräilen työmatkat, liikun töissä ja syön terveellisesti. Jotkut sanoneet että mun pitäis laihduttaa mutta en usko kun oon jo melko hoikka.

Minä olen myös samoissa miettiessä. Olen 210 cm pitkä ja painan 500 g.

Olenko läski?

Vierailija
71/89 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

169 cm, 48 kg. Olen työtön yksinhuoltaja ja onnistuin kun itselle ei ole varaa ruokaan. Luultavasti kuihdun, kiitos Persut, vielä runsaasti ennen nälkään nääntymistä.

Vierailija
72/89 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kyllä sanon, että silloin kun mulla oli syömishäiriö, olin noissa mitoissa. En enää!

Miksi osa teistä ihailee alipainoa? Onko se muka jokin itsekurin tai arvon mittari? 

Ei. Viihdyn hoikkana. Jaksan paremmin ja voin hyvin sekä fyysisesti, että henkisesti.

Yhtä hyvin voisin ihmetellä, miksi osa teistä ihailee ylipainoa? Onko se muka joku mittari?

Miehenä on tähän nyt sanottava, että miehistä vain lyhyet ja lihavat miehet ihannoivat lihavia naisia. Itse henkilökohtaisesti en lihavista naisista välitä sillä he ovat yleensä,sanoisinko älyllisesti vähemmän lahjakkaita ja minusta naisen kanssa tulisi myöskin voida keskustella.

Vierailija
73/89 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen miehet ihannoivat hedelmällisen näköisiä naisia. Nyt taas hedelmättömyyden piirteet kiehtoo. Eipä ihme, ettei syntyvyys nouse.

Vierailija
74/89 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ugh, oon aloittanut uudessa työssä ja stressin/superpitkien työpäivien takia ruokahalut mennyt. Töissä ei usein edes pidetä kahvitaukoa työmäärä takia. Nyt paino ihan vähän päälle 50 kg vaikka en oo mikään lyhyt. Jotain pitäis keksiä kun en halua että ensin laihdun ja sitten lihon kun tää työ joskus päättyy. 🤔

N32

Vierailija
75/89 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki siis syövät vain herkkuja eivätkä liiku lainkaan? :D

Kalorien määrä on ehkä tässä se avain eikä laatu. Itsekin elin pitkään puolikkaalla banaanilla, parilla leivällä, suklaalla ja cokiksella. Jos on koko ajan kalorivajeessa niin ei ole sitä energiaa liikkuakaan mihinkään. Ei ole terveellistä..

Vierailija
76/89 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa että suurinosa täällä on +100kg

Vierailija
77/89 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 50kg paino ei todellakaan ole mikään tavoiteltava asia. Pyri mielummin rakentamaan vahva keho, jossa on sopusuhtaisesti rasvakudosta ja lihasmassaa.

Vierailija
78/89 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi painaa alle 50 kg?

Vierailija
79/89 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon 166cm ja paino 49 kg.

En liiku enkä yritä laihduttaa. Syön päivässä 1 ateria sekä aamu ja iltapalat.

En elä mitenkään terveellisesti. Vihanneksia en juurikaan syö.

Olen saman pituinen, kiloja 60 ja olen silti luiseva. Alle 50-kiloisena olisin järkyttävän laiha.

Vierailija
80/89 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siten, että olen noin 12-vuotias.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme