Kasvatetaanko 7v. keskustelemalla vai kiinnittämällä huomio muualle?
Ongelmia 7v.n kanssa.Rupeaa usein riiheämään ja kinaamaan varsinkin yleisillä paikoilla.Itse olen sitä mieltä että tämä ikä hyödynnetään oikeasti kasvattamalla ja keskustelemalla.Neuvolassa oltiin sitä mieltä että tämän ikäisen kanssa käytetään edelleen "hei katso kuinka hieno auto" kikkaa.Minusta sillä ei päästä puusta pitkälle.Mitä mieltä?
Kommentit (7)
Keskustelemalla ainakin täällä. Jos tuolle kakaralle yrittäisi sanoa että katso miten hieno auto se varmaan vetäisi herneen nenään kun pidetään sitä ihan vauvana jota voi hämätä noin.
Sinun kanssasi samaa mieltä.
Alle kaksivuotiaalle käytettävissä olevia niksejä. Jo normaalille kolmivuotiaalle voi puhua asioista toisella tasolla.
Mikä lie 70-luvulla koulutettu terveydenhoitaja? Lue oikeita asiantuntijoita, jos kasvattajana haluat kehittyä. Neuvolassa ostataan mitata pituus ja paino.
Minäkin olen sitä mieltä, että tuo katso lehmä lentää-vaihe on vähän taakse jäänyttä elämää. Kyllä se joskus voi olla paikallaan pika-apuna, mutta enemmän kyllä keskustelu on se, mihin kannattaa pyrkiä.
No sitä mieltä olen minäkin.Musta tuntuu että jos koitan jokaisen tilanteen ohittaa hämäyksillä,niin koska tuo oppii mitään?Mitään sen erikoisempia ongelmia pojan kanssa ei ole,kunhan ilmeisesti testaa itseään ja minua.Kasvatan ensimmäistä tuon ikäistä ja toivottavaa olisi onnistua.Täytyy varmaan tarttua kirjallisuuteen.AP
Keskustelemalla.
Silti minua kiinnostaa enemmän se, miksi lapsi ryhtyy kinaamaan kanssasi. Miten päädytte tilanteisiin, joissa ollaan aktiivisesti eri mieltä?
Up