Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasvatetaanko 7v. keskustelemalla vai kiinnittämällä huomio muualle?

Vierailija
03.07.2016 |

Ongelmia 7v.n kanssa.Rupeaa usein riiheämään ja kinaamaan varsinkin yleisillä paikoilla.Itse olen sitä mieltä että tämä ikä hyödynnetään oikeasti kasvattamalla ja keskustelemalla.Neuvolassa oltiin sitä mieltä että tämän ikäisen kanssa käytetään edelleen "hei katso kuinka hieno auto" kikkaa.Minusta sillä ei päästä puusta pitkälle.Mitä mieltä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/7 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikki vanhemmat työssä?:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelemalla ainakin täällä. Jos tuolle kakaralle yrittäisi sanoa että katso miten hieno auto se varmaan vetäisi herneen nenään kun pidetään sitä ihan vauvana jota voi hämätä noin.

Vierailija
4/7 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kanssasi samaa mieltä. 

Alle kaksivuotiaalle käytettävissä olevia niksejä. Jo normaalille kolmivuotiaalle voi puhua asioista toisella tasolla. 

Mikä lie 70-luvulla koulutettu terveydenhoitaja? Lue oikeita asiantuntijoita, jos kasvattajana haluat kehittyä. Neuvolassa ostataan mitata pituus ja paino. 

Vierailija
5/7 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen sitä mieltä, että tuo katso lehmä lentää-vaihe on vähän taakse jäänyttä elämää. Kyllä se joskus voi olla paikallaan pika-apuna, mutta enemmän kyllä keskustelu on se, mihin kannattaa pyrkiä.

Vierailija
6/7 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitä mieltä olen minäkin.Musta tuntuu että jos koitan jokaisen tilanteen ohittaa hämäyksillä,niin koska tuo oppii mitään?Mitään sen erikoisempia ongelmia pojan kanssa ei ole,kunhan ilmeisesti testaa itseään ja minua.Kasvatan ensimmäistä tuon ikäistä ja toivottavaa olisi onnistua.Täytyy varmaan tarttua kirjallisuuteen.AP

Vierailija
7/7 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelemalla.

Silti minua kiinnostaa enemmän se, miksi lapsi ryhtyy kinaamaan kanssasi. Miten päädytte tilanteisiin, joissa ollaan aktiivisesti eri mieltä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi