Miten moni painaa täällä alle 50kg? Miten onnistut?
Liikutko vain ihan älyttömästi ja syöt säännöllisesti vai oletko erityisen lyhyt? Millainen on päivittäinen ruokavaliosi?
Kommentit (89)
155cm/39kg. Taisin vain syntyä tällaiseksi, raskauden jälkeen ponnahdin tähän painoon muutamassa kuukaudessa, ja pysyn hoikkana vaikka syön normaalisti ja herkuttelenkin todella usein.
Olen vaan malliltani tosiaan hoikka, ei lainkaan lihaksikas.
Mä en ihan täytä kriteereitäs, mut oon 166cm ja painan 51.5kg. En silti näytä erityisen laihalle, vaan normaalille. Ihmiset meinaa aina pyörtyä kun kuulee että painan noin "vähän", kun se ei ulkonäössä näy ;P
Syön yhden lämpimän ruuan ja ilta ja aamupalan. Pyöräilen töihin, mutta muuten en liiku juuri, eikä työkään ole fyysistä. Herkkuni ovat hedelmiä
172/45. Syömishäiriö. Tähän terveelliseen tikkuolomuotoon "pääsin" syömällä kolme minimaalisen kokoista ateriaa päivässä. Tai no, en tiedä voiko ateriaksi kutsua hedelmää ja proteiinipatukkaa... Nyt onneksi taas ruoka maistuu ja suunta on ylöspäin :)
158cm/49kg. Pari- kolme kiloa tullut vuoden aikana lisää. Napostelen pitkin päivää kaikkea ja lähes joka päivä sipsiä ja suklaata. Kaljaa aina jos ei ole aikaista aamua. En liiku juurikaan.
Paljon liikuntaa ja vähän syömistä. En ole koskaan pitänyt syömisestä, syön koska on pakko. Olen nirso ja pieniruokainen. Liikunta ei ole tavoitteellista, vaan pidän juoksemisesta ja pyöräilystä. Lihasta on lähinnä jaloissa. Siro rakenne ja pituutta 165 cm. Kai se on geeneissäkin, äiti ja tätikin on pieniä.
Olen 175 cm pitkä. Olisin tosi pulassa jos painaisin alle 50 kg. Lisään vielä, että olen 46 v. ja olen synnyttänyt kolme lasta. Jos painaisin esim. 48 kg, siitä voisi päätellä, että olen vakavasti sairas.
Vierailija kirjoitti:
155cm/39kg. Taisin vain syntyä tällaiseksi, raskauden jälkeen ponnahdin tähän painoon muutamassa kuukaudessa, ja pysyn hoikkana vaikka syön normaalisti ja herkuttelenkin todella usein.
Sulla on merkittävä alipaino! Ite oon sua 10kg painavampi ja pituutta 151cm. Kun näitä teidän muiden painoja ja pituuksia täällä luen, niin alkaa tuntumaan, että oon tosi lihava ja pitäs laihduttaa johonki alle 45kg. En kuitenkaan oo lihava, vaan ihan normaalipainoinen. Jotku sanoo jopa, että pitäs lihottaa.
Syön pelkkää lihaa ja viljoja. Eli en siis kasviksia ikinä, hyvin pysyy hoikkana.. karkkia ja sipsejä sillon tällön
Miten noin 170cm voi painaa alle 50kg? Ainakin itse olen n. 170cm ja painan 59kg eli noin 10kg enemmän, mitä osa täällä samalla pituudella. Siitä huolimatta olen hoikka, timmi, eli vatsalihakset näkyvät ja jaloissa on lihasta. Okei lihas painaa, mutta silti kuulostaa hurjalta.
Vierailija kirjoitti:
Miten noin 170cm voi painaa alle 50kg? Ainakin itse olen n. 170cm ja painan 59kg eli noin 10kg enemmän, mitä osa täällä samalla pituudella. Siitä huolimatta olen hoikka, timmi, eli vatsalihakset näkyvät ja jaloissa on lihasta. Okei lihas painaa, mutta silti kuulostaa hurjalta.
Osalla varmasti geenit vaikuttavat, mutta onhan se olomuoto silloin pakostakin melko muodoton. Oma perseeni on kirjaimellisesti pelkkää luuta, hyvä että pystyy sohvalla istua kun koskee :D tuohon sinun painoosi olen tähtäämässä takaisin, toivottavasti tulee mukana myös lihasta näihin kanankoipiin, t. tuo aikaisempi syömishäiriöinen
Vastaus ap:n kysymykseen: syömällä erittäin vähän ja senkin vähän epäterveellisesti sekä välttämällä kaikkea liikuntaa ja aivan erityisesti lihasmassaa kasvattavaa liikuntaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on merkittävä alipaino! Ite oon sua 10kg painavampi ja pituutta 151cm. Kun näitä teidän muiden painoja ja pituuksia täällä luen, niin alkaa tuntumaan, että oon tosi lihava ja pitäs laihduttaa johonki alle 45kg. En kuitenkaan oo lihava, vaan ihan normaalipainoinen. Jotku sanoo jopa, että pitäs lihottaa.
Noh, tässä painossa onnistuin kuitenkin tulemaan luonnollisesti raskaaksi, eli voinee olettaa kroppani toimivan kuten kuuluukin. Kovin vakavaa ei voi olla.
160 cm ja 48 kiloa. Kartan sokeria ja liikun päivittäin n. tunnin.
Palliatiivinen hoito. Mies, ennen 78 kg, mäin hyvin laihdutus sujunut
Vierailija kirjoitti:
Joillain on tosi sirot luut, kapoinen ruumiinrakenne ja ihan olemattomat lihakset. Jalatkin voi olla sellaiset hammastikut, että näyttää ettei niissä ole lihaksia ollenkaan. Esim. joillain malleilla. En ymmärrä miten niillä kävelee edes. Pyörällä ei varmasti jaksa polkea.
Sairastuin syöpään ja kävin hoidot läpi vuonna 2022. Nyt taistelen painon kanssa. Heiluu 49-51. Olen 171 pitkä.
Saa kokeilla keinoa. Takuuvarma painonpudotus.
Ei pituutta, lihaksia tai ruokahalua. Eikä rintoja tai menkkoja. Kadehtikaa kaikessa rauhassa.
Täytyy nyt vaan sanoa, että 50 kg paino ei ole itseisarvo eikä kaikille realistinen tai terve tavoite. En haluaisi, että tämä keskustelu saisi ketään ajattelemaan, että alle 50 kg olisi yleisesti tavoiteltava paino.
N 62 kg 165cm elämäni kunnossa
Olen 173 cm. Painoin aika pitkään n. 53 kg. Nyt pari kilon enemmän, olenkin jo viiskymppinen. Olen askeettinen ruokailija. Terveellistä ruokaa ihan tottumuksesta. Voimistelua joka päivä. Kävelyä muutaman kerran viikossa. Oma arvioni on, että olen perinyt hoikkuusgeenit äitini puolelta.