Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***SISUNAISET 27.2.2006***

27.02.2006 |

Terppa..se on taas maanantai ja uuden pinon paikka..olinkin ihmeissäni kun en vielä tän viikon pinoa löytänyt :o)!!

Meillä oli tänään vähän hoppuaamu ja unohdin hypätä vaa´alle, mutta korjaan huomenissa tilanteen ja tuun sitten kertomaan mitä painorintamlle kuuluu..pahoin pelkään, että plussaa, sillä menkat antoi odottaa itseään yli viikon ja nyt sitten eilen alkoivat ja turvottaa nioin vietävästi ;o(!!!

Kaikille kovasti tsemppiä ja mukavaa viikkoa!!!

t.Köris

Kommentit (37)

21/37 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olipa mukavaa kuulla sinustakin pitkästä aikaa!!

t.körömölli

22/37 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua, mikä mulle on tullut. Kuukautiset olivat ja menivät, silti turvottaa ja olo on kehno. Koko ajan pitäisi syödä, en kuitenkaan ole mahdottomia sortunut. Kalorit jäävät alle 1600, en kuitenkaan laihdu. Missä mättää? Mitä te teette, kun jumittaa?

MARILOTTA: Miten vähillä kaloreilla pitäisi olla, että laihtuu? Paljonko sinä syöt? Oletko ehdoton herkkujen suhteen vai pidätkö karkkipäivän viikoittain? Apua,

pyytelee Bikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt tuo poika nukahti.. olen muutaman päivän yksinhuoltajana, kun mies on työreissulla. Pojulla on nenä ihan tukossa, reppana, ei oikein saa unen päästä kiinni, ja Nasolinin laitto on yhtä taistelua...

Bubblesille ONNITTELUT! On se vaan elämää suurempaa se kaks viivaa tikussa...(; Ja aivan mahtavaa kuulla jostain, joka on onnistunut tässä niiiiin pitkän linjan hommassa.

Bikka; Joo, mulla petti viime viikolla tuon karkin kans; sitä ennen oli monta viikkoa, etten syöny makeita ollenkaa, no pullaa ja kakkuja oon syöny, mutta kun pointsailen, niin pysyin niittenkin kohalla useimmiten pisteissä. (Pointsailen siis itsekseni, mua ei varmaan ees huolittais PV:hin, ku oon kuullu, että BMI:n oltava yli 25) Jotenki viime viikolla vaan panin ranttaliks, ei vaan jaksanu...

Mut ootko käyny www.kutri.netissä? Sieltä kattelin, että meidän molempien laihdutuskalorimäärä olis jotain 1250. Mä yritin syksyllä jo laihduttaa, mutta joka toinen viikko tuli miinusta, joka toinen viikko plussaa, se kyl ressas..! En laskenu sillon kaloreita, söin vaan kevyesti. Nyt on tossa pisteenlaskussa parempi tuntuma siitä, mikä on oikea määrä.. muutama ruoka-aine yllätti runsaspisteisyydellään. Mutta tuo vaan mun kohalla, uskon, että onnistut hyvin ilmankin, kun sä oot niin ahkera liikkumaan. Niin, sulle muuten vastakysymys: Riittääköhän, että tekee sen perusvatsalihasliikkeen, 3 kpl 15:n sarjaa näin aluks? Onko siitä mitään hyötyä, jos en tee esim vinoja vl?? Nimim. menisin sieltä mistä aita matalin......(;

Mutta, Bikka ja muut! Mä oon tosi yllättynyt tuosta rasvanpolttokeitosta! Se TOIMII! No, en nyt vielä voi varmaks sanoa, odotetaan maanantaihin, mutta kun tänään aamulla kävin kurkkimas, olin 800g kevyempi, kuin ma-aamuna?! En oo ees pisteilly nyt, en kyl mässäillytkään.

Löpöhousuterkuin

MariLotta

Vierailija
24/37 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sä urheilet niin paljon, niin sun täytyy varmaan kyllä syödäkin enemmän kuin tuo 1250kcal, eli oot kyllä vissiin syönytki just oikeen, jos jonneki 1600 nurkille... kummalta tuntuu, jos jumittaa tollasen liikkumismäärän jälkeen?? Uskon, että se taas tippuu, joskus menee vähän portaittain. Älä anna periksi!! (;

25/37 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos MARILOTTA viestistä! Joo, olen tutustunut tuohon Kutrin sivustoon, ja just siksi olenkin pitänyt korkeampaa kalorimäärää. Liikun todellakin 4-5 kertaa viikossa nykyään, jos en pääse jumpalle, juoksen olohuoneessa :) ja teen punttitreeniä kotipunteilla. Uskon, että olen kyllä kiinteytynyt, koska mittanauha ja vaatteet sen kertovat, mutta silti ihmetyttää. Tänä aamuna paino oli vain noussut... Kertoisitko tuon rasvanpolttosopan reseptin ja " käyttöohjeet" ? Mitä muuta sen sopan kanssa saa syödä? Onko kahvi kielletty?

Täytynee alentaa kaloreita ja kokeilla niin. Taidan alkaa syömään tuon 1300 kcal suunnilleen, katsotaan sitten onko vaikutusta.

Kyselit vatsalihasliikkeistä. Varmasti hyötyä on kaikesta liikkumisesta, mutta kiinteytymisen kannalta olisi hyvä tehdä monipuolisesti vatsa- ja muitakin lihasliikkeitä. Noiden suorien vatsalihasten lisäksi sinun kannattaisi tehdä myös vinoja vatsoja, selkälihasliiikkeitä ja alavatsaliikkeitä.

Ohjeita:

Mene selälleen makaamaan. Koukista polvet. Nosta lapaluita ylös lattiasta kädet niskan takana. Katso kattoon. Tee näitä suoria 3 x 15 toistoa.

Tee vinoja niin, että samasta asennosta kurkotat vastakkaista polvea kohti aina ylös noustessasi.

Edelleen makaat selälläsi. Nosta jalat kohti kattoa. Nosta lapoja irti lattiasta kädet niskan takana. Eroaa ekasta liikkeestä vain jalkojen asennossa.

Sama kuin edellä, mutta kurkota kädellä vastakkaista nilkkaa. Vinot vatsat. Älä päästä jalkoja maahaan, vaikka väsyttäisi.

Laske jalat polvista taivutettuina 90 asteen kulmaan ilmaan. Tee taas suoria ja vinoja vatsoja.

Pyöräile jaloilla ensin pieniä, sitten isoja liikkeitä.

Lopuksi makaa edelleen selälläsi. Nosta jalat suoraan ylös. Jos haluat rankemman version, laske jalkoja suorina eteenpäin kohti lattiaa, mutta älä koske lattiaan asti. Nosta lavat irti lattiasta ja pinnistele asennossa niin pitkään kuin jaksat. Pidä lyhyt tauko ja toista. Jos jaksat asennossa minuutin kerrallaan, laita jalkoja enemmän alaviistoon. Takaan, että tuntuu:)

Tee myös selkälihaksia vatsalla maateen ihan perinteisesti ylös käsiä ja jalkoja nostaen.

Oliko apua?

Teen yleensä nuo kaikki vatsat ja vielä lisääkin, ja tuo on vaib osa kotijumppaani, eli aika paljon lihaskuntoa pitäisi tehdä, ennen kuin alkaa oikeasti näkymään. Eilen mies sanoi, että näytän urheilulliselta. Käsissäkin näkyy jo lihaksia, tuntui hyvältä kuulla tuo.

Bikka

26/37 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tee jokaista liikettä se 3 kertaa 15 toistoa, voit vuorotella suorien ja vinojen liikkeiden kanssa. Älä pidä pitkiä taukoja.

Vierailija
27/37 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, se soppaohje löytyy tuolta alempaa pinosta " Lähtiskö muutkin soppakuurille ens maanantaina.." , sieltä viimeinen, riitujosefiinan viesti. On aikas pitkä ohje, mä en oo siis noin jyrkkänä noudattanut. Kunhan syön sitä keittoa, ja muuten about sen 1200kcal, en oo ny laskenu, mut tuntumal... Lupaavat, että mitä enemmän tuota soppaa syö, sitä enemmän laihtuu (;!! Varmaan siis ainaki, jos muutenkin noudattaa kuuria.

ja niin! Ootko muistanu syödä myös rasvaa? On kuulemma välttämätön, ettei paino ala jossain vaiheessa jumittaan? 2 pistettä kuulemma pitäis saada rasvoina, mä syön 2 tl KevytLevi40. (Useimmiten kyl paljo enemmänki, musta tuoreen leivän päällä on vaan parasta... rasva!..)

Kiitti lihasliikkeistä. Täytyypä tästä mennä olkkarin lattialle...

Vierailija
28/37 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä laihduttaminen nyt ei mullakaan meinaa sujua taas mitenkään. Aina kun noi menkat tulee mä syön ku hevonen ja tietysti iltasin. Äsken vedin taas popcornia ihan sairaan satsin ja olo on ähky. Kroppa täys nestettä ja toi popcornin ahmiminen siihen ei varmasti auta. En oo jaksanu liikkuakaan sunnuntain jälkeen yhtään.Mutta en nyt silti aio kokonaan luovuttaa. Ukko on laihtunut n.8kg...syödään samoja ruokia jne. hän kyllä käy salilla useasti viikossa joten siitä kai sit johtuu. Pitäis hakea toi painonvartijoitten ohjelma varmaan ja sillä sitten yrittää mutta kun en ole saanut aikaseksi. Saako sen ekalla ryhmäkäynnillä?

Vierailija
29/37 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi, tässähän tulee hyvälle mielelle, kun lukee teidän viestejä... just tämähän onkin ryhmän yksi tarkoitus, että annetaan vinkkejä ja neuvoja (ja tsemppipotkuja) toisillemme!

Mä olen vaan niin huono kommentoimaan kenellekään, kun tulokset on aika plussavoittoisia... mutta mutta, olen tässä ottanut omat tapani tarkempaan syyniin, ja kuulkaa olen ihan säikähtänyt, kuinka paljon syön " vahingossa" ! Ruokaa laittaessa maistelen, lasten jämiä saatan hotkaista (kamala heittää hyvää ruokaa pois!), ja sitten ihan keittiön läpi kulkiessa suuhun menee usein jotain ihan turhaa, vaikkei olis edes nälkä!

No, nyt voin sitten alkaa parantelemaan tapojani pikkuhiljaa. Sain jo neuvon pureskella purkkaa ruokaa laittaessa, ettei tule maisteltua. Ja lasten jämät voisin kyllä ihan totta viskata roskikseen... Jostain luin, että kannattais ottaa pienempi lautanen käyttöön..toimiskohan?

Ens maanantain punnitukseen tuskin vielä tulee mun osalta mitään suuria miinuksia, mutta ainakin mieli on parempi, kun tietää, mihin seuraavaksi kiinnittää huomiota!

Paljon tsemppiä teille kaikille, ollaan nimemme mukasia, ja pusketaan eteenpäin SISULLA! Taidan minäkin nyt vihdoin kopsata sen keitto-ohjeen, ja kokeilla sita -kiitti vinkistä!

Terveisin, Chicky

30/37 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kopioin tähän tuon soppakuuriohjeen eli ollos hyvä ystäväiset:

Rasvanpolttokeitto

6 sipulia tai 6 keskikokoista purjoa

1-2 purkkia kuorittuja tomaatteja

1 iso keräkaali silputtuna

2 vihreää paprikaa

1 kokonainen varsiselleri

1 lihaliemi- tai muu vähäsuolainen kuutio vettä niin paljon, että kasvikset peittyvät kattilassa

Myös pinaattia, naurista tai retikkaa voi lisätä keittoon vaihtelun vuoksi. Ei kuitenkaan lanttua eikä porkkanaa.

Maustaa voi pippurilla, curryllä, persiljalla, punapippurilla tai tabascolla. Suolaa lisätään vain pieni hyppysellinen!

Vihannekset paloitellaan noin liemikuution kokoisiksi palasiksi. Päälle kattilaan kaadetaan niin paljon vettä, että se yltää runsaat pari senttiä vihannesten yli. Keitetään kymmenen minuuttia, ensin kovalla lämmöllä ja sitten vähän aikaa hauduttaen.

Ensimmäinen päivä

Vain keittoa, mutta paljon!

Yksi hedelmä, ei banaani.

Vettä tai sokeroimatonta hedelmämehua.

Toinen päivä

Keittoa ja vihreitä vihanneksia (parsakaalia, hapankaalia, kurkkua, salaattia, kesäkurpitsaa, mutta ei papuja, herneitä, avokadoa) mielen mukaan.

Ei hedelmiä eikä mehuja ollenkaan.

Vain vettä.

Illalla iso uuniperunan voin(1 tl) kanssa.

Kolmas päivä

Keittoa, hedelmiä ja vihanneksia mielen mukaan.

Ei perunoita.

Paljon vettä. Ei mehuja.

!Tässä vaiheessa olet laihtunut 2-3 kiloa!

Neljäs päivä

Keittoa

3 banaania

Rasvatonta maitoa tai luonnonjogurttia vaikka kuinka paljon.

Viides päivä

Keittoa (ainakin kerran päivässä).

250 - 300 grammaa naudanlihaa ja 6 tuoretta tomaattia.

Vettä vähintään 6-8 lasillista kuona-aineiden poistamiseksi. Ne lähtevät liikkeelle tässä vaiheessa.

Kuudes päivä

2-3 pihviä (nautaa, broileria, kanaa, kalkkunaa ilman nahkaa). Vihanneksia.

Ei perunoita.

Paljon vettä

Seitsemäs päivä

Kokojyväriisiä ja vihanneksia.

Sokeroimattomia hedelmämehuja.

! Tässä vaiheessa olet laihtunut 5-8 kiloa, jos olet noudattanut sairaaladieettiämme tunnollisesti. Mikäli olet pudottanut kahdeksan kiloa tai yli, lopeta dieetti ainakin kahdeksi päiväksi ennen kuin voit aloittaa alusta!

Sairaaladieetin aikana kokonaan kiellettyjä

Leipä

Alkoholipitoiset juomat, dieetin jälkeen ei saa juoda alkoholipitoisia juomia 24 tuntiin

Kahvi ja tee

Juomat, joissa on sokeria, makeutusaineita tai hiilihappoa.

MARILOTTA: Kiitos rasvamuistutuksesta, olen varmaan jättänyt liikaa rasvoja pois. Täytyy tarkastaa ruokavalio tuolta osin. Lisäksi menen aina nälkäisenä nukkumaan, saatanpa olla ihan sillä kuuluisalla säästöliekilläkin. Liikunta kuitenkin vie energiaa huimasti, eilisenkin jumpan aikana kulutin yli 600 kcal, sen verran reipasta tanssia se oli.

En taida lähteä tuohon rasvanpolttosoppakuurille, sillä olen aika monelle tuon sopan raaka-aineelle allerginen. Jatkan syömällä norm. kotiruokaa kevennettynä. Ja otan lisää kasvisrasvaa kehiin, toivottavasti alkaa paino taas tippumaan. Ei varmaan vielä maanantaiksi, mutta jospa viikon päästä olisi jo pudotuksia. Toisaalta kiinteytymistä tapahtuu ihan silmin nähden, vyötärö on tosiaan jo 6cm kapeampi kuin aloitettaessa, lantiostakin on kadonnut senttejä:)

Bikka

Vierailija
31/37 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[url=http://www.TickerFactory.com/]

[img]http://tickers.TickerFactory.com/ezt/d/3;10714;42;1;1/c/89/t/75/s/90/k/…]

[/url]

pakko kokeilla saako tuon tänne liitettyä...

viikko kohta veirähtäny tätä painonpudotusta ja olo on hyvä. Olen alkanut ottaa selvää tuosta karppauksesta ja jotenkin se nyt kiehtoo ja taidan aloittaa sen maanantaina ja ensin 60g hiilareita päivässä... saas nähdä saako läskit miten kyytiä voin ja pekonin voimalla... vähän kyllä arvelluttaa.. ????

-soikku-

Vierailija
32/37 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset
33/37 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimisiä viedään taas tästä viikosta ja huomenna edessä taas punnitus :o)!!

Mä olin eilen synttärikekkereillä, mutten pahemmin mitään mässäillyt.. tosin kevytsipsejä ja popcorneja napsin vähän eli voipi olla, että ne turvottaa huomenna!!

Muuten viikko on sujunut hyvin..tosin lenkkeily on jäänyt alkuviikon jälkeen vähiin, mutta lumitöitä oon tehnyt yms.mukavaa..tänään taas meen tekemään lumityöt kun mies kotiutuu illalla töistä..se on mukavaa puuhaa, kun sen saa tehdä rauhassa ;o)!!

SOIKKU:Tuo oiskin hauska, jos sais tuommosen liitettyä..kiva ois seurata!!

Kaikille kovasti tsemppiä ja huomenissa tavataan ;o)!!

t.Köris

Vierailija
34/37 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tökkii tää homma ja lujaa. Kävin vaa-assa ja yhtään ei ole paino pudonnut.No ei noussutkaan, mutta sais jo tippua. Ihan tiukkaa linjaa on tullu vedettyä mitä nyt noi popcornit tossa parina päivänä.Kyllä ärsyttää.Kuitenkin on vartalossa kiinteytymistä selvästi tapahtunut, mutta toi paino...voi rähmä.No huomenna taas punnitaan...blaah

Vierailija
35/37 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... eli jos huolitte niin mukaan tulisin innolla, yksin keventyminen on aika tylsää! Vaikka ainahan keventyminen on kivaa =)

Elikkäs olen tämmönen 23v. neitokainen, lapsia ei vielä ole mutta vauvakuume sitäkin suurempi =) Kätilöksi valmistun tuossa muutaman kuukauden päästä niin tuolta synnytysosastoilta saa jos jonkunlaisia vauvakuumepöpöjä.

Pisteille aloin tuossa heti vuoden alusta, ja oon ihan tyytyväinen tulokseen tähän mennessä. Pituutta on 166, aloituspaino 81. Tavoitteena 60kg, tän viikon paino maanantaina 75 tasan. Hirvee into on päällä! Ja olen ollu aika kilttikin, eli siis pysyny pisteissä aika hyvin mitä nyt joskus pitää vähän herkutella =)

Olen päättäny että kesällä mennään näteissä PIENISSÄ vaatteissa ja näytetään niissä hyvältä.

Että vieläkö mahtuu joukkoon?

36/37 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan upeesti oot jo pudottanutkin painoa..hyvä juttu..kunhan jatkat samaan tahtiin niin onnistut varmasti :o)!!

RIA73:Popparit vaan turvottelee nyt..toivottavasti se siitä..juohan runsaasti vettä, josko auttais ;o)!!

t.Köris

Vierailija
37/37 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisulla!!!!