Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~JOULUTÄHTÖSET KESKELLÄ VIIKKOA~

18.10.2006 |

Kaikka pinoon, hop! Jos ei " hyppyytä" , niin kävellään... :)

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!

Kummallista. Olin illalla NIIN väsynyt, että uni tuli kesken pahojen mafiamiesten ja silti heräsin miehen kanssa yhtäaikaa klo 6. Ehkä sitten unta oli kertynyt mittariin tarpeeksi? Onneksi on aikaa ottaa välillä päiväunet, jos siltä tuntuu.

Omaan napaan ei mitään uutta eilisestä, paitsi se, että hyppäsin (no okei, NOUSIN) äsken puntarille ja hui, painoa oli tullut aika paljon!!! Ilmeisesti synttäreiltä jääneet mokkapalat, dominokeksit ja suklaa ovat jääneet suorilta vatsamakkaroiksi. Nyt täytyy olla nätisti ja yrittää unohtaa herkut. (pah!) *suunnittelee salaattiannosta* Meillä on muuten miehelle kertynyt odotusaikanani ylimääräisiä kiloja, tuskaili juuri, että pitäisi saada ennen kastejuhlia pudotetuksi, jotta mahtuu tämän vuoden huhtikuussa häihimme ostettu puku päälle! Eli vatsaa on tullut ihan molemmille... ;)

Tänään ajattelin ilahduttaa pomoani vierailemalla työpaikalla kera sairaslomatodistuksen... Työkaveri kävi kylässä maanantaina ja oli ihmetellyt, kun nimeni kohdalla työvuorolistoissa oli ollut hulluna töitä. Pää olisi töissä, kroppa ei.

Taidan mennä kumminkin yläkertaan lueskelemaan, tytsykin menee vasta kymmeneksi kouluun.

Sonette: Olen odottanut ja synnyttänyt aikoinani tyttäreni ilman tytön isän tukea ja jos haluat jutella asiasta lisää, voin antaa sähköpostiosoitteeni. Tiedän, että mieli myllertää ja saman kokeneena voisin varmasti jollain tasolla olla avuksi.

Mutta nyt kapuan (okei... hinaan) itseni tuonne yläkertaan.

Kirsikka ja aarre 29+5

Vierailija
2/23 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites kirsikka on noin energinen näin aamutuimaan...???

Meille kävi hassu juttu, kello soi aamulla ja normaalin hässäkän jälkeen pesue maailmalle. Kohta lähdon jälkeen mies sit soittelee et huomaatkos rakas et kello on seitsemän.. normaalisti kun lähtevät kahdeksanaikaan. Jostain kumman syystä kello oli siistynyt tunnilla taaksepäin.. siis herätys kello. Liekö se meidän kummitus taas ollut asialla...

Kukas muu noita marrasmurujen pinoja käy lukemassa, en muista kuka sen tunnusti.. ;) Kovasti lähtö puuhissa ovat kaikki ja tosiaan pian ollemme me seuraavana jonossa.. hieman alkoi jännittämään. Tää on sit vähän niinkuin meidän joulukalenteri, joka aamu saa tulla katsomaan mitä " luukun" takana tapahtuu ja kuka on nyytinsä saaanut.

Nyt alkaa pesän rakennus puuhat.. eikun vaavin vaattee esille ja koneeseen ja lipastoa yms.laittamaan. Taustailen varmaan täs päivän mittaan kun tossa ihan vieressä häärään.

nefili 29+5... vielä huominen ja sit se maagiset 30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takana hiukan parempi yö: sain jopa muutaman tunnin nukuttua :)) Jee jee... Pää kyllä täynnä räkää mutta kyllä sinne mahtuu kun tuntuu että ' normaalit' aivot on karanneet jonnekin ja tilalle tullut hörhö dementikko joka haahuilee vaan :))

Yläkertaan en ole viikkoon kiivennyt - ei jaksa. Muksut innoissaan kun saavat pitää itsellään koko kerroksen *miettii kauhuissaan sitä kaaosta* :)) Puhtaita vaatteitakaan en ole sinne raahannut, saavat ne kyllä päälle täältä alhaaltakin.

Eilen kans vaapuin puntarille ja näytti lähtöpainoon -500g :o Taitaa kyllä neuvolan vaaka näyttää jotain muuta kun miinusta :) Huomenna olis äitipoli ja pääsee kurkkaamaan toukkaa sekä ratkeaa töihin meno loppuajaksi... saas nähä kuin käy :o

Meilläkin on ukolle kertynyt söpö pömppö masukuopan paikalle - - komea mies nyt: oikeen Mies isolla m:llä - - nam! ;)

Ensi viikolla ajattelin että jos jaksaisin ainakin ajatella laittaa vauvalle soppia valmiiksi ja vaatteet kaappiin... Hyvin ajateltu on puoliksi tehty, eikös niin? :))

Nyt esikoista opintielle... palaillaan

RauPotar ja toukka 32+4

Ja Sonette: kyllä me kaikki tukenasi olemme, omien kokemustemme ja kokemattomuutemme kera :) Täältä meidät löydät!

Vierailija
4/23 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä uutta meilläkään eilisestä. Nefli niin hauskasti kirjotti, että tämä on kuin meidän joulukalenteri, ihan totta! Näyttö oli eilen ja oli ollut kiinnostunutta porukkaa ja mä jo huolestuin, että jos joku haluaa tän ostaa ja muuttaa jo joulukuuksi niin joutuu viimeisillään muuttamaan ja ei pääse nettiin just kun h-hetket lähestyy kaikille, eihän se käy päinsä!

Tänään tiedossa tavallinen päivä, iltapäivällä mennään kaverille kylään. Liitto ei vieläkään ole muistanut minua rahalla, alkaa tosissaan ottamaan päähän kun perjantaina lupasivat asian käsitellä heti seuraavaksi! Täytyypi taas rinkuttaa sinne ja kysellä...

Mutta kerrankin lyhyesti, hauskaa päivää kaikille!

Tiina 32+6

Vierailija
5/23 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että meilläkin on mies selkeästi myötätuntoraskaana, vatsaa kertyy samaan malliin kuin minullakin, ihanaa kun koko perhe pullistuu ;-) ??? Mahtaakohan sitten laihtuminen käydä hänellä yhtä sutjakkaasti kuin meikäläisellä? Hih! Esikoisesta ei ollut vastaavaa hänellä havaittavissa, joten tämä on ihan uusi juttu, että mun masun lisäksi seurataan myös miehen masua!

Ja Sonetelle vielä... Olet ajatuksissani kovasti ja vaikkein osaa tilanteeseesi samaistua niin kovasti olen hengessä mukana sekä tukena niin paljon kuin tällaisella palstalla voi olla!

Tiina taas

Vierailija
6/23 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se synnytystapa-arviointi on? Siis nimihän jo kertoo, mutta mitä konkreettisesti tapahtuu ja tehdäänkö se kaikille? Kaksi synnytystä takana, toinen alateitse ja toinen sektiolla, eikä semmosta ole kyllä tehty :o *ihmettelee*

Ja synnäriin tutustuminen: sitäkään ei ollut aikaisemmissa raskauksissa ja uusi hospitaali taas edessä... Meillä kyllä ukko joutuu ottamaan palkattoman vapaapäivän (tähän konkurssiin) sitä varten joten kannattaakohan tuo? Eikös ne salit ole kaikkialla suht samat? Mitä siellä tapahtuu? Kattellaan salit vai onko jotain muutakin?

Tässä tuntee itsensä ihan tyhmäksi...

Vierailija
7/23 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut on aamuvirkkuja selkeesti tänään ja mun kun pitäs olla jo kovaa vauhtia töissä tai ainakin matkalla sinne, ni mä vaan nuokun tässä koneella kotona....:( Ei saa taas mitään aikaseks.

Olevinaan piti koneelta kattoo kaikkee " tosi olennaista" ennen kun lähen, niinkun surffailla huuto.netissä ja muuta kivaa=D Kaikki muut hommat tuntuu jo voittavan työnteon, kun työaamuja jäljellä viis.... JIIHAAA!!!

Marraskuisten pinoa luen minäkin ahkerasti ja ennakoin mitä meillä on kohta puoleen mahdollisesti edessä. Lokakuisiakin selailen välillä mutta ne ei vielä oo tullu niin " tutuiks" :)

Mutta nyt kiiruhdan tonne pihalle ja pysäkille et pääsee joskus kotiinkin takas, kun ei itselle tällä kertaa mitään kummenpaa.

nani 30+1 (ou jee nyt jo siis uusilla kymmenluvuilla;DDD )

Vierailija
8/23 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kans ihmettelen tuota synnytystatapa arviointia?? en ole koskaa kuullutkaan vaik kolmatta odotan. Olis kyl kiva sellainen saada kun toi vaavin koko hirvittää.. poika kun tosiaan tuli maailmaan kuukautta aikaisemmin ja painoi sen kolme ja puol kiloa. Eikä taida päästä käymään tuola osastollakaa, hiukka hirvittää sekin kun sielä kans jokin remontti käynnissä ja kuulemma äidit nukkuu käytävillä ruuhkan aikana. Onks nasu1 kuullut ko. asioista? etkös sinäkin synnytä vks:ssä? Vai oliko jokin toinen .. dementiaa..

Eka vaavi koneellinen pyörii.. jee! lipasto ja hoitotaso paikallaa. sängyn paikka katsottu vaan en pääse kasaamaan kun on ruuvit hukassa!!!!!!!!!

Hassua kun noita vaatteita tos pyörittelin,niin ihan oikeesti piti miettiä mitkä on niitä pieniä vaatteita.. nyt kun näyttää siltä et 70cm on tosiiiii pieniä(nykyään kun pesee ja pukee noita yli 100cm vaatteita).

neffi

Vierailija
9/23 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli kurja yö, heräsin jo puol 5 kun esikko yski ja tulin sit aamupalalle ja koneelle kun ei enää nukuttanut. No, äsken torkuin tuolla vielä hetkisen, mutta iltapäivällä varmana väsyttää taas...

Nefili, hauska tuo kellonsiirtymisjuttu! Onneksi noin päin, ettei tuntia myöhässä!

Meilläkin miehelle tullut vähän masua. Täytyy houkutella se sit keväällä lenkille meidän kanssa.

RauPotar, synnytystapa-arvioo ei tehdä aina kaikille automaattisesti, vaan jos epäillään sikiöö isoks, edellisessä synnytyksessä ollut jotain poikkeavaa tai muuten on tarve mitata/ ultrata tarkemmin. Mä menen synnytystapaSuunnitteluun viikolla 38 mun edellisen hätäsekstion ja isokokoisen vauvan vuoksi, nyt mitataan vauvan kokoa ja mietitään mitä kautta olisi turvallisisnta syntyä tälläkertaa. Synnytystapa-arviossa arvioidaan siis sikiön koko ja äidin lonkkien asentoa, mahtuuko tulemaan.

Nanille tervetuloa 30+ viikoille!

Mä olin se eilen joka sanoin lukevani marrasmasuja joskus. Mulla la joulukuun alkupuolella, eli siellä loppupuolella menevillä ei paljoa eroa viikoissa.

Toi joulukalenteriajatus oli hyvä, nyt mun ei tarvi (!) ostaa mitään pahaa suklaakalenteria, jee! Avaan vaan joka päivä täältä " luukun" ja aina jotain kivaa on tapahtunut meistä jollekin! Heh.

Masuvauva tosi aktiivinen noissa potkuissan ja liikkeissään, masunahka on lujilla nyt.

Nyt puuroa pikkuiselle tekemään.

äitikuu rv 33 tai jotain

Vierailija
10/23 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvola kuulumisia. Painoa tullut " taas" n.500g per viikko ( herkut maistuu), hb 115 vaikka rautaa olen syönyt eli jatketaan sitäkin, mutta sf mitta oli kasvanut vain sentin viime kerrasta eli on nyt 29 cm. (viime kerrasta kolme viikkoa) Mitenkä teillä muilla? Tokihan se on vatsan mallista ja mittaajasta kiinni, mutta minulla aina ollut sama mittaaja ja oli huolissaan kun ei olut kasvanut enempää..ensi tiistaina uudelleen mittaukseen ja jos ei silloinkaan ole kasvanut niin sitten äitipolille....niinkuin ei näitä huolia tarpeeksi olisi muutenkin niin sitten vielä tälläinen uutinen. Toivotavasti kaikki on hyvin ja vauva kasvaa. Niin ja verenpaineet ihan ok eli 105 ja 60.

Kovasti olen myös miettinyt että pitäisi alkaa laittelemaan vauvalle juttuja valmiiksi. Toisaalta minulla on vielä enkelipojastamme kaikki paikoillaan enkä raaskeisi niitä sekoittaa; pakkohan se on mutta....noh, ehkä tästä joku päivä raaskin ne myllätä.

Meilläkin on mies aina lihonnut raskauksien edetessä...yleensä minulla kilot ovat lähteneet, mutta miehellä jääneet...;-)

Mutta nyt tuli maraton puhelu jotan pitänee lopettaa.

terv.elmersson 33+2

Vierailija
11/23 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas muitakin vaivaa alhaiset hemoglobiinit, mulla oli alussa 143 hemppa nyt viimekerralla oli laskenut 115:sta, hups :) Eli nyt kuulema pitää loppuraskaus syödä rautaa. Plus D-vitamiinia suosittelivat 2 nappia päivässä, kun ollaan siirrytty jo pimeämpään.

Kunpa muistaisi aina syödäkin päivittäin nuita. Tänä aamuna jäi ottamatta, joten pitää muistaa illalla ottaa!!

Ihme, miten tuo pieni vie äipän rautavarastot :D Enpä olis uskonut aiemmin.

Hmm nyt pukkais murkinataukoa töissä, joten hilpasen syömään kanaa ja pastaa!! *Lääh*

T. Tirppia ja neiti 30 tasan ;)

Vierailija
12/23 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nam, nam! Ei sais herkkuja syödä, mutta kyllä sitä pitää välillä herkutellakin vaikka sokerit sitten heittelevätkin.

Oma napa: Ei mitään uutta, on tainnut jo hieman laskeutua, ainakin painaa enemmän rakkoon ja jatkuvasti saa ravata pissalla.

Viime yö meni pyöriessä kun esikoinen kiljui 01.00 aikoihin ja päätti sitten että ei enää nukuta ja pyöri äitin vieressä melkein 3h kunnes uni taas voitti. Äiti ei nukkunut kyllä silmäystäkään kun koko ajan oli tutti naamalla tai neiti taputtamassa äitiä. =)

Joten täksi päiväksi suunnitellut huonekaluostokset jää nyt väliin, joku toinen kerta sitten.

Miehen painonnoususta: Meillä on mies kanssa kerännyt painoa jo ekassa odotuksessa ihan kiitettävästi, mulle tuli n. 6kg ja sairaalaan jäi lähes 10kg. Toki sitä tuli sitten vähän takaisin, mutta ei mitään vakavaa.

Nyt on tullut jo 5kg, joten saattaapi tulla muutama kilo enemmän kuin esikoista odottaessa, toivotaan että jää sairaalaan myös reippaasti kuten viime kerralla.

Pitää vaan pistää ipanat vaunuihin ja lähteä reippaalle kävelylenkille päivittäin jos vain säät sallivat.

Joku kyseli eilen TYKS:istä. Pikkusisko jo ehti vastaamaankin, että kiireistä oli helmikuussa 05, olen samaa mieltä. Mutta oli siellä myös mukavia hoitajia joilla riitti aikaa ensisynnyttäjän kysymyksille.

Remontti siellä alkaa vasta ensi vuoden puolella (kaveri synnärillä töissä ja kertoi näin lauantaina) Joten toivottavasti ehditään pois alta.

Nyt laittamaan ruokaa. Onko muilla ongelmia päättää mitä ruokaa sitä perheellensä tekisi päivittäin? Jos jollain on jotain helppoja, nopeita, mutta silti maistuvia ruokia jotka sopivat myös alle 2v. niin kertokaa ihmeessä, multa meinaa huumoria pian loppua kun jatkuvasti pöydässä on jauhelihakastiketta, makkarakeittoa tai kanaa.

Niisku rv 33 tai jotain..

Vierailija
13/23 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siippa on syyslomalla joten tänään lähdetään reissuun. Pakkohan se tässä " tilassa" on nyt sukuloida ja nähdä ystäviä niin paljon kuin suinkin jaksaa, vauvan tultua kun taas meno hiljenee (eikä kahden lapsen kanssa lähteminen sitten myöhemminkään ole enää niin helppoa kuin yhden!?). No, onneksi tiet kulkevat myös tähän suuntaan; eli joulunpyhinä täällä kuitenkin ramppaa sukua katsomassa uutta pikkuista. Toivottavasti!

Kommentit taas unohtuivat, mutta tsemppiä sitä tarvitseville ja räkäisille pikaiset paranemiset! Kaikkien iloissa ja murheissa täällä tulee myötäelettyä, vaikkei aina osaisikaan mitään fiksua tai tyhjentävää kommentoidakaan. Hiihhih, tästä on todellakin tulossa paras joulukalenteri :)

Heii, hoksasin muuten aloittaneeni eilen äitiysloman :D eli minulla alkoi äitiyspäivärahakausi eilen, 50 arkipäivää ennen laskettua aikaa :))). Olen opiskelija/kotiäitinä tässä ollut ja esikoisen täytettyä keväällä 3 täysin ilman tuloja, heeh, nyt siis alkoi jälleen rahantulo :D. No, tässä tilanteessa lämmittää se minimiäprahakin ;P

Ja nyt Tinuri katoaa nettipuutteeseen kenties yli viikonvaihteenkin! Voikaa hyvin ja pitäkää pinot korkealla :)

Tinuri ja Itu rv 31+4

Vierailija
14/23 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinen vuoto todella säikäytti, vaikka sille oli selvä selitys (sisätutkimus). Kiitos kaikille tuesta, virtuaalituki todella toimii :). Vuoto alkoi loppua ennen kuin menin nukkumaan ja nyt toivon, ettei tänään enää tule yllätyksiä sen asian suhteen.

Mulla on seuraavan kerran neuvola (rv35)1.11. ja silloin varataan aika äitiyspolille synnytystapa-arvioon. Lähinnä mulla varmistetaan, että vaavi on oikeasti raivotarjonnassa. Edellisessä raskaudessakin kätilöt luuli rv37, että peppu oli pää ja päinvastoin (rt). Onneksi ultrattiin ja selvisi, että siellä vauva istuskeli. Kääntyi kuitenkin oikein päin ennen syntymää. Haluan asiasta varmuuden, kun tämä vaavi on edelleen välillä poikittain ja muutenkin tosi liikkuvainen. Synnytys muutenkin jo jännittää ja mietin pitääkö vielä kerran käydä pelkopolilla juttelemassa. Ehkä tuo synnytystapa-arviointi kuitenkin riittää. Täytyy miettiä asiaa, sitten vielä lähempänä h-hetkeä.

Vauvan vaatteita aloin pesemään eilen ja taas kone pyörii. Ihanaa, kun saa pikkuhiljaa vaatteet valmiiksi kaappiin :). Pinnasänky odottaa edelleen kokoajaa ja vaunut on vielä hankkimatta¿Myös joululahjojen hankkiminen on vasta paperilla.

Meillä ei tässä raskaudessa(kuten kahdessa aikaisemmassa) mies ole kasvattanut vatsaa. Meillä siis minä ainoa, joka paisuu kuin pullataikina (nyt jo +11kg).;)

Nyt täytyy aloittaa pikkuvaatteiden silitys, ettei kerry liikaa kasaa.

Aurinkoista päivää kaikille! :)

Pakko käydä happihypyllä, vaikka liitokset ei tykkäisikään hyvää. Ilma on todella mahtava!

Tuuti tasan rv 33

Vierailija
15/23 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

auriko paistaa ja linnut laulaa. olisipa kuntoa enemmän niin käppäilisin vaan ulkona!käytiin poitsun kanssa pikku lenkki.

sonete koita jaksaa, samassa tilanteessa ollaan.

on tää minullekkin sellainen henkireikä/päiväkirja.harvoin täällä kukaan kommentoi minun höpinöitä.

joku kyseli sf mittaa. minulla ollut rv32 32cm..ohhoo aikasta iso masu..taitavat minua möhköfantiksi luulla.

luulivat neuvolassa vaavin olevan jätti mutta eivät ottaneet sitä huomioon että esikoisella sama sf samoilla raskausviikoilla.

hui..tänään kastu paita maidosta, hassu tämä naisen elimistö.

mulla taitaa mennä pääsekaisin mitä lähemmäs laskettua mennään.

tänään kömmin 7 sohvalle katsoon aamutv:tä ja poitsu tuli herättään 10 aikoihin. mun tarkoitus oli kyllä alkaa kaffen keittoon jo 7:)

sitten minusta on tullut kauhea saunoja..ennen en ole oikeestaan välittänyt koko saunasta ollenkaan.

osaisikos joku selventää pitäisikö olla huolissaan kun lääkäri kirjoitti eilen neuvolakorttiin näin: täysmittainen kanava kohdun ulkosuu sormelle auki??

vointeja kaikille :)

Vierailija
16/23 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin äkkiä kommenttia etten unohda nim.merkkejä..

Erkkierika: Mulla oli toisessa lääkäritarkastuksessa kohdun ulkosuu auki ja läkäri sanoi että saa ollakkin jo tois synnyttäjällä, että en nyt muista onko teillä kyseessä esikoinen vai toinen kolmas? Mutta en usko sen olevan huolestuttavaa, voithan aina ottaa asian uudelleen puheeksi neuvolassa jos alkaa vaivaamaan.

Elmersson vai mikäs nyt olikaan nim. merkki..heh... unohdin jo.. niin tosta SF mitasta, mulla oli toi mitta olikahan joku 31 viikko menossa kun viimeksi se mitattiin niin 26cm mutta siitä ei mainittu mitään, itse vaan katsoin siitä käyrätaulukosta että alakäyrillä meni maha viikoihin nähden mutta näin mulla oli edellisessäkin raskaudessa. Silloin kyllä tarkkailtiin noita napanuoran virtauksia mutta ei niissä silloin mitään huolestumisen aihetta ollut. Mutta hyvä että pääset tarkastukseen äippäpolille jos neuvolasta ollaan sitä mieltä.

Omaa napaan kuuluu että mun viime viikoinen " yöflunssa" sitten muuttui poskiontelo tulehdukseksi, sain maanantaina lääkkeet ja nyt alkaa vähän kun elämä voittamaan.. olo on ollut enemmän kun surkea. Onneksi ei tarvi enää työasioilla itseänsä kiusata, vaikka sairaslomaa tästäkin olisi tullut. Yöt on olleet kaikista hankalampia kun menee nenä tukkoon ja sitten tuntuu että kurkku on täynnä limaa ja vessaankin saa nousta joka välissä muutenkin.. mutta jospa nyt alkaisi pian elämä täälläkin hymyilemään ja pääsisi tästä taudista.

Mahassa myllerrys vaan jatkuu :)

Tästä meidän pallero palstasta tosiaan tulee ihana joulukalenteri!! kerrankin saadaan kunnon jännitys kalenteri vielä meillekkin :) Noita marraskuun mammojen pinoa tulee itsekkin luettua ahkeraa.

Mutta nyt lopetellaan ja sonetille paljon ajatuksia :) rv. 32+6

Vierailija
17/23 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

erkkierika: niin se kessi on suurehko täälläkin :) Eilen meinasin ottaa jo itteeni täällä töissä, kun joku kommentoi " onks sul kaks vauvaa tuolla massussa?" . Olin, että " juu, kuule ihan yks tuttisoturi se täällä vaan on"

Ihan kummallista, miten yleensäottaen meikkua ei ota tollaset kommentit aivoon, mutta eilen purin huulta :D

Eilen tuli uni klo. 8 maita illalla. Tosin tämä viikko 11h päiviä perjantaihin asti, että kotiaskareet jää vähäsiks! Mies toteski eilen himas, et sä et muuta kotona teekkään nykysin, kun nukut töitten jälkeen :) No jaksoin mä sentään 2h sitä viihdyttää :D

Tosin ei kai tässä tilassa pidä hirveesti enää himpes puuhastellakkaan :))

Ainut, et nextweek pitäs pakkailla tavaroita reippaasti! On nääs se muutto jo kohta tiedossa. 1 pv marraskuuta! Gäägs, ei kannattas lykätä tätä näin myöhään..Mutta kun haluan pakata roinat itte, koska mun avokin pakkaustaidot tiedetään :D Siinä kun ei ole mitään logiikkaa, niin sanoin, et siihen touhuun et koske!

Ainut minkä saa tehdä, on tuo tavaroitten roudaaminen sitten uuteen asuntoon :)

Hmm olispa kello jo viisi, pääsis himpeen!

Vierailija
18/23 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sonetelle tosiaan tsemppiä ja ollaan virtuaalitukena!! Muillekkin joilla hankalaa voimia jaksamiseen!

Täällä masuasukki on ollut niin villillä päällä tänään, että arvelin jo vauvan kaivelevan reittiä ulos ;) Supistelee kyllä niin ahkeraan, että saas nähdä. Ajattelin kuitenkin seuraavaan neuvolaan asti pärjät (pari viikkoa). Eli paljon vuodelepoa...

Miehen painonnoususta oli puhe. Meillä on käynyt päinvastoin, mies on laihtunut enemmän kuin minulla paino noussut. Mistäkähän johtuu...

Vatsan seutu alkaa olla jo niin valtava, että pari kertaa on jo kysytty jokos kohta pääsen synnyttämään. En muista, että aiemmilta olis näin iso ollut. Aika " ronsumainen" olo kieltämättä.

Tosiaan siitä synnytystapa-arviosta. Minullekkaan ei ole tehty vaikka olen jo kolme alateitse synnyttänyt. Nyt tehdään kun seuraillaan tarkkaan vauvan kokoa. Taisin jo aiemmin mainita, että tämän hetken kuopus jäi synnytyksessä hartioista kiinni. Tosin nopeasti kuitenkin saatiin " irti" , solisluu meni rytäkässä poikki ja tuli lievä erbin paresis. Tällä en halua ketään säikytellä!!! Tyttö parani tosi nopeasti!!!

Mitenkäs kanssasisaret, onko teillä hankala istua kovalla tuolilla tms? Itse en tahdo pysytä istumaan kovalla alustalla lainkaan. Alkaa jopa supistelemaan enemmän.

Joulukalenteri-idea oli vallan mainio!!! Ihana kun päästään sinne asti, jännitys tiivistyy!!

Tälläistä tarinaa tälle erää.

Jouluodotus jolla jälleen viikot hakusalla, olisko 30+6

Vierailija
19/23 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttää vaivaavan pystyä, eikä pysytä...

Vierailija
20/23 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se aika vaan toisaalta menee niin kovaa vauhtia. Mies tuossa juuri töistä soitteli ja suunnitteli etta josko sitten vaikka lauantaina saisi jotain aikaiseksi sen remontin suhteen sekä vaavin että tytsyjen huoneissa. Juuh... Katsotaan! :o)

Kivasti sanoit NEFFI tuosta joulukalenterista. Sellainenhan se sitten on tämä meidän ryhmän joulukuu!

Toivottavasti RAUPOTTARELLA alkaa kohta flunssa helpottaan, kuulostaa kovin ikävältä... Luulisin kuitenkin, että sinun kohdallasi olisi ihan tarpeellista tuo synnytystapa-arvio, vai mitä? Kun on kerran viimeksi ollut sektio. Alateitsekö on nyt kuitenkin suunnitteilla, vai?

ELMERSSON, ikävää että tulee nyt huolta seuraavan viikon ajaksi. Onhan se sf kuitenkin vähän kasvanut, eikä ole paikalleen jumiutunut. Voisko se riippua esim. vauvan asennosta? Luulisi, että sellainen voisi vaikuttaa vähän ainakin, kun kuitenkin on vain senteistä kyse. Hyvä, että mittaavat kuitenkin taas ensiviikolla.

SONETELLE ja ERKKIERIKALLE virtuaali tsempit!

OMAA NAPAA sitten vielä sen verran, että arvatkaas mitä ihanaa saan joululahjaksi? Astianpesukoneen! :o) Isäni ilmoitteli sellaisesta ihanuudesta tässä jo vähän etukäteen, että vähän helpottuu elämä kolmen pienen lapsen hoidon suhteen. Vauva ja astianpesukone--mitäpä sitä muuta joululahjaksi toivoisikaan! ;D