Nainen tilasi treffeillämme itselleen salaatin jäävedellä
Mutta närppi sitten koko ajan ranskalaisiani ja otti huikkaa Pepsistäni. Olipa kiva syödä lehtipihvi ilman ranskalaisia ja saada vain pari kulausta isosta Pepsistäni. Ei näin, naiset. Ei todellakaan näin.
- kiukkuinen Jani
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset tilaa aina salaatin ekoilla treffeillä mut yleensä ne syödään eikä närpitä toisten. Itekin tilaan usein salaatin ekoilla treffeillä. Jotenkin jos tilaa pitsan niin mies kattoo kuitenkin et pitsaa??! Toi tilas pitsan??! Syökö se aina pitsaa!
Kukaan MIES ei rupea analysoimaan naisen ruokaa.
Kyllä mä ainakin analysoin. Jos nainen ottaa jotain kasvishöttöä jäävedellä tai syö sormiruokiakin niin sivistyneesti haarukalla ja veitsellä, ei kauheasti innosta lähteä toisille treffeille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset tilaa aina salaatin ekoilla treffeillä mut yleensä ne syödään eikä närpitä toisten. Itekin tilaan usein salaatin ekoilla treffeillä. Jotenkin jos tilaa pitsan niin mies kattoo kuitenkin et pitsaa??! Toi tilas pitsan??! Syökö se aina pitsaa!
Ihmiset yleensä syö RUOKAA. Joskus salaattikin on ok, yleensä katkarapu-salaatti.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Ehkä noinkin, mut itse ainakin arvostan sitä että nainen on jo ensitreffeillä oma itsensä eikä esitä mitään. Syö pizzaa jos siitä pitää jne. Muutenkin arvostan naista joka uskaltaa näinä päivinä tunnustaa syövänsä jotain muutakin kuin ituja. Intohimoni kun näet on ruoanlaitto...:D
Kyllä se on nykyään vaikeata miehillä tuo treffeillä käyminen. Aina naiset käyttäytyy siellä väärin. Kuka maksattaa miehellä ja kuka tilaa väärää ruokaa ja syö sitten miehen ruuat. Ei oo miehillä helppoa .
Vierailija kirjoitti:
Mutta närppi sitten koko ajan ranskalaisiani ja otti huikkaa Pepsistäni. Olipa kiva syödä lehtipihvi ilman ranskalaisia ja saada vain pari kulausta isosta Pepsistäni. Ei näin, naiset. Ei todellakaan näin.
- kiukkuinen Jani
Helvettiäkö annoit närppiä ja kulautella Pepsiäs!!!!
Tästä lähtien en tilaa mitään muuta kuin haarukan ja veitsen ja pistelen miehen ruuat pokkana naamaani.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on nykyään vaikeata miehillä tuo treffeillä käyminen. Aina naiset käyttäytyy siellä väärin. Kuka maksattaa miehellä ja kuka tilaa väärää ruokaa ja syö sitten miehen ruuat. Ei oo miehillä helppoa .
Niinpä. Tosin ongelmaksi yleensä muodostuu se, että näytän vääränlaiselta tai sanon vääriä asioita
Olisit Jani onnellinen,että sait sentään pihvin syötyä itse. (Kumma muuten,että se nainen ehti syödä kaikki ranskalaiset ennen kuin ehdit pihviäsi aloittaa.) Meillä mies ei raaski maksaa itsellensä ruokaa ollenkaan vaan syö aina minun maksamista annoksista. Koskaan ei miehellä ole nälkä kun mennään syömään, mutta sitten kun minun annos tulee, mies popsii siitä hirveätä vauhtia.
Vierailija kirjoitti:
Saako jostain vielä lehtipihvin ranskalaisilla? :D Oli mun lempiruokaa lapsena, eli joskus 80-luvun pimeimpinä vuosina. En ole törmännyt kyseiseen komboon kyllä 20 vuoteen. Terkkuja punaviherkuplasta.
ABC:lta saa ja monesti paikoista, mistä saa esim. hampurilaisannoksia myös.. Mun poika ottaa sen usein, kun on aika allerginen ja se on turvallinen valitan. Grilleillä on myös.
Vierailija kirjoitti:
Olipa kiva syödä lehtipihvi ilman ranskalaisia ja saada vain pari kulausta isosta Pepsistäni. Ei näin, naiset. Ei todellakaan näin.
Päätä jo, oliko kivaa vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Ei olis kannattanut mennä mäkkäriin tai olisit edes ottanut isot ranskalaiset.
Saako mäkkäristä nykyään lehtipihviä?
Vierailija kirjoitti:
Olisit Jani onnellinen,että sait sentään pihvin syötyä itse. (Kumma muuten,että se nainen ehti syödä kaikki ranskalaiset ennen kuin ehdit pihviäsi aloittaa.) Meillä mies ei raaski maksaa itsellensä ruokaa ollenkaan vaan syö aina minun maksamista annoksista. Koskaan ei miehellä ole nälkä kun mennään syömään, mutta sitten kun minun annos tulee, mies popsii siitä hirveätä vauhtia.
Tilaa kaksi annosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä noinkin, mut itse ainakin arvostan sitä että nainen on jo ensitreffeillä oma itsensä eikä esitä mitään. Syö pizzaa jos siitä pitää jne. Muutenkin arvostan naista joka uskaltaa näinä päivinä tunnustaa syövänsä jotain muutakin kuin ituja. Intohimoni kun näet on ruoanlaitto...:D
Jaa, että ihmiset tykkää vaan yhdestä ruoasta...jaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa kiva syödä lehtipihvi ilman ranskalaisia ja saada vain pari kulausta isosta Pepsistäni. Ei näin, naiset. Ei todellakaan näin.
Päätä jo, oliko kivaa vai ei.
Sarkasmi taitaa olla sinulle uusi tuttavuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä ainakin analysoin. Jos nainen ottaa jotain kasvishöttöä jäävedellä tai syö sormiruokiakin niin sivistyneesti haarukalla ja veitsellä, ei kauheasti innosta lähteä toisille treffeille
Mutta lähdet kuitenkin.
Jos haluaa esittää vähäruokaista, kannattaa syödä ennen ravintolaan menemistä. Ottakaa tästä oppia, siskot.
Miehille tiedoksi, se onko nainen vähäruokainen vai ei, näkee ihan kropasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olis kannattanut mennä mäkkäriin tai olisit edes ottanut isot ranskalaiset.
Mac Lehtipihvi?
Voisin lyödä vaikka vetoa, että elleivät olleet suorastaan ABC:llä niin ainakin jossain Amarillo-tyyppisessä ketjupaikassa. Lehtipihvi, ranskalaisia ja pepsiä <huutonaurua>
Lehtipihvi, ranskalaiset ja pepsi = nam!
Vierailija kirjoitti:
Miehille tiedoksi, se onko nainen vähäruokainen vai ei, näkee ihan kropasta.
Ei todellakaan näe
Saako jostain vielä lehtipihvin ranskalaisilla? :D Oli mun lempiruokaa lapsena, eli joskus 80-luvun pimeimpinä vuosina. En ole törmännyt kyseiseen komboon kyllä 20 vuoteen. Terkkuja punaviherkuplasta.