Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäätkö juhannuksesta ja miksi?

Vierailija
10.06.2026 |

Vietätkö/ juhlitko juhannusta ja mitä se sinulle merkitsee ja mitä siihen kuuluu? Itselle juhannus ei ole kovinkaan kummoinen juhlan aihe verrattuna vaikka jouluun. Yhtään juhannusta en ole viettänyt esim.mökillä vaan aina kaupungissa. Joskus grillaillen joskus ihan vaan kotona oleskellut. Lähinnä juhannusta merkitsee minulle sitä, että kesä kääntyy kohti syksyä ja taas on onneksi kesä ohi!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kovin merkityksellinen juhla eikä minulla siihen liity mitään perinteitä. Voin viettää juhannuksen maalla tai kaupungissa, ei väliä. Grilliruokaa syön, jos tarjotaan. Itse en viitsisi sitä laittaa.

Vierailija
2/6 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pidän juhannuksesta. Käydään juhannusjuhlilla/markkinoilla. Ystäväperhe tulee kylään. Grillataan ja syödään hyvin. Saunotaan ja uidaan. Lapsille lämmitetään palju. Mukavaa olemista. Juhannuksestahan se kesä vasta kunnolla alkaa. Heinäkuun helteitä toivoen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö. Paras kesä vasta alkaa.

Taidat olla niitä liian kuuma, liian kylmä, liian valoisaa tai pimeätä -ihmisiä.

Vierailija
4/6 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen ihan kiva kesäpäivä. Kaupunkijuhannus. Grillataan ja saunotaan. 

Vierailija
5/6 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just paras juhla kun siihen ei liity turhaa hössötystä. Riittää kun grillaa 2 makkaraa ja juo kaljaa.

Vierailija
6/6 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin, kun vielä oli seuraa ja paikka, missä viettää sitä juhannusta. Saunominen, uiminen, grillaaminen, vähän hyvää juomaa, luonnonäänet, järvenselkä, luonnonkukkakimppu, koivun tuoksu... aah. 🌿

Nyt ei ole kuin grilliruokaa ja ehkä hyvää juomaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä