Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnustaako kukaan käyttävänsä lypsyhuivia, crocseja ja valkoisia capreja ulkomaanmatkoilla?

Vierailija
02.07.2016 |

Eilen oli pitkä ketju aiheesta suomalaisten lomapukeutuminen. Kaikilla oli sanansa sanottavana tyylittömistä tyypeistä, mutta kukaan ei tunnustanut käyttävänsä ulkomailla "lypsyhuivia". Niitä kuitenkin näkee ja paljon, joten täällä voit keventää omaatuntoasi ja tunnustaa anonyyminä kamalimmat loma-asusi ja miksi juuri ne olet valinnut.

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun lomalle järkevästi, mukavuus ennen tyyliä. Mies taas lähtee parhaissa vermeissään. Kontrasti on melkoinen, ja sitten ei voi tehdä sateella mitään, kun koko hienous kaatuisi 😮

Vierailija
2/78 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoisia capreja joskus. Huiveja en missään nimessä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukeudun lomalle järkevästi, mukavuus ennen tyyliä. Mies taas lähtee parhaissa vermeissään. Kontrasti on melkoinen, ja sitten ei voi tehdä sateella mitään, kun koko hienous kaatuisi 😮

Siis kastuisi 😃

Vierailija
4/78 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä niissä ihkuissa ihmemaissa nyt on niin erityistä?  Joku maalaisjuntti kuvittelee, että ulkomaille lähdetään kuin juhliin. 

Pukeudun kuten pukeudun täälläkin. 

Vierailija
5/78 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei rantalomalla saisi käyttää capreja?

Vierailija
6/78 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun ulkomailla ja en edes omista tuollaisia vermeitä! Totta muuten, etenkin lypsyhuiveja näkee suomalaisilla turistinaisilla ja -tytöillä.

Vierailija
7/78 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lypsyhuivi! :D 

Vierailija
8/78 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikanpäältä voi ostaa edullisia Crocseja.

Vierailija
9/78 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä herranjumala on lypsyhuivi? Siis huivi mitä pidetään kuten 30 vuotta sitten kuollut mummani piti? En ole kellään nähnyt. Mulla on croksit, ja jos menisin ulkomaille niin ihan varmasti pitäisin sielläkin koska ne on mukavat jalassa. Kesällä pidän myös aina lyhyitä housuja jos vaan sää sallii, miksi hikoilla pitkissä housuissa kun ei ole pakko, myös mekon alla pitää olla jotkut ohuet kaprilegginsit ettei hikoillessa ja kävellessä paljon reidet hinkkaudu.

Vierailija
10/78 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on lypsyhuivi? Mulla on koko kesän valkoiset caprit ja crocsit (halpisversiot).

Vierailija
11/78 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan välillä käyttäväni valkoisia capreja. Crocsit on maailman paskimmat kävellä, en käytä niitä ees kotona ja lapsetkaan ei saa vaikka tahtoisivatkin.

Vierailija
12/78 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä niiden caprien idea on? Ei ne sen enempää viilennä oloa kuin pitkätkään housut - varsinkaan kun yleensä ne on niin kireät että soivat päällä.

Sen sijaan ne ovat yltiörumat ja sopivat vain pitkälle tai pitkäraajaiselle ihmiselle, jalat näyttävät ihan älyttömän lyhyiltä capreissa. Huivi kans kamala, hattuja saa kaupasta jos pään haluaa peittää. Crocseja käytän pihalla, eivät ole kaupunkikengät

Vierailija
13/78 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko sellainen bandana-huivi tämä lypsyhuivi? Mun mummullani oli sellainen tumman sininen villahuivi aina navetassa. Mulla kotona, kun otan aurinkoa pihalla, on sellainen punainen bandana taiteltuna ja tuosta pään ympäri, että saan hiukset pois otsalta. Ja juu, kaapista löytyvät valkoiset caprit 😊

Vierailija
14/78 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pitänyt kirjavaa huivia päässäni ja äitini pitää bandana(lypsy) huivia. Ihan fiksua suojautua auringonpistokselta. Ei se tyylikkäältä näytä ja siksi tätä tyyliä käytetäänkin kaukokohteissa joissa tarkoitus on tutkia ja seikkailla. Jonnekin Pariisiin yms. kohteeseen on sit eri vaatteet. Ja päähineet ;D:D

Vierailija
15/78 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nytkin bandanahuivi päässä - joka kulmassa solmut.

Vierailija
16/78 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoiset housut, koska mustat on kuumat auringossa.

Vierailija
17/78 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin lomapaikastani jotkin crocsin näköiset läpykkäät halvalla, käytin niitä allas- ja rantakenkinä. Helppo puhdistaa hiekasta ja muusta liasta, eivät hiosta ja helppo laittaa jalkaan ja ottaa pois. Loman lopuksi jätin ne hotellihuoneeseen siivoojille.

Vierailija
18/78 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tunnustamista tuossa on? Ihan peruspukeutumista. Valkoiset housut on huonot, jos iskee äkillinen turistiripuli.

Vierailija
19/78 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta herregud minulla on tietysti erilaiset asut ulkomaan matkoille ja kotimaahan. Kun lähden tuosta Stokkan nurkilta kotoa maaseudulle, niin yritän sopeutua karjakkoihin ja pehtooreihin. Ulkomaille lähdenkin sitten toki hienostuneemmin 10 Vuitton -arkkuni kera joita seuraneitini Miss Märtz kantaa mielellään.

Vierailija
20/78 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huivit ovat muodikkaita, huivin voi kietaista vaikka poninhäntää koristamaan, sillä voi peittää kutrinsa, ettei aurinko vahingoita,huivista saa vaikka boleron. Huivi pitää osata solmia oikein, you know. Kuka tuhoaa kutrinsa auringossa, no tietämätön.

Valkoiset caprit ovat käyttökelpoiset, pidän niitä myös suurkaupungeissa, caprit ovat myös viileämmät. Valkoinen on NRO 1.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän