Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aina tuo v***n äijä mokaa!! Edes ketsuppia osaa ostaa!

Vierailija
02.07.2016 |

Miehellä oli tosi simppeli lyhyt kauppalista, kun lähdettiin mökille. Ketsuppia oli kirjoitettu oikein ISOLLA mutta ei, ei onnistunut. Hän osti jonkun hemmetin mustapippuri-ketsupin! Nyt lapset itkee eikä syö makaronia ilman ketsuppia. Täältä mökiltä matkaa lähimpään kauppaan venematka plus 40km autolla.

Joo, ei maailma kaadu mutta ottaa päähän...

Kommentit (499)

Vierailija
141/499 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onpa tänne tullut kommentteja...

Ensinnäkin, kyllä meidän lapset syö muutakin kuin makaronia. Nyt tein vain nopeasti makaronia ja jauhelihakastiketta, kun on tässä mökille asettautumisessa muutakin hommaa kuin kokkaaminen. Ja kastike oli (hui kauhistus!) ruskeaa kastiketta, koska nirsot lapseni eivät syö tomaattipohjaista kastiketta. Paitsi ketsuppia, tavallista ketsuppia ilman mitään pippureita. Ja makaronia eivät syö ilman ketsuppia. Tiedän, minuakin ärsyttää...

Ja on meillä mukana paljonkin muuta ruokaa. Kävin jo eilen kaupassa hakemassa suurimman osan valmiiksi. Muutama pikkujuttu piti ostaa matkalta, kuten tuo ketsuppi, jonka itse unohdin. Huomioitakoon, että mies kyllä löysi kaupasta ihan ongelmitta omat oluensa, oikeaa merkkiä ja vahvuutta...

Ja kysehän on nimenomaan siitä, että tuo mies on joko niin yksinkertainen tai vaan piittaamaton, että näitä kauppakommelluksia sattuu usein. Ja kaikkea muutakin. Välillä tuntuu, että minä olen ainoa, joka tietää mitä ja koska lapset syövät, mitä tarvitaan mukana jne... Tässä nyt purkautui monen päivän (tai vuoden) patoutumat.

Mutta ei tästä enää enempää, olen jo päässyt ärtymykseni yli enkä nyt ala uudelleen miettiä noita asioita, ettei ala taas v*tutuskäyrä nousta. Hyvää kesälomaa meille ja teille :)

AP

No oletko sä siis jotenkin yllättynyt tuosta että olet ainoa joka teilla osaa ostaa ruokaa ja tietää mitä lapset syö? Kun siis kohtelet miestäsi tuolla asenteella, että vitun äijä kun ikinä ei osaa mitään eikä edes yhtä ketsuppia saa ostettua? Nyt on jo varmaan vähän myöhäistä, mutta olisi kannattanut antaa osallistua siihen perheen arkeen vähän kokonaisvaltaisemmin niin ei tarvitsisi nyt itkeä että miten mies on niin pihalla kaikesta. Sitä niittää mitä on kylvänyt.

"Antaa osallistua"... ihan kuin se mies olisi joku saatanan cp-vammainen, joka ei itse osaa ottaa paikkaansa perheessä.

No aika usein kyse on siitä (kuten tässäkin aloituksessa on tullut ilmi) että naisen mielestä mies tekee kaiken väärin eikä osaa mitään joten parempi tehdä itse. Ei se mies tosiaan mikään cp-vammainen ole, joten miksi ihmeessä nainen sitten kohtelee aviomiestään sellaisena, että kaikki pitää passata ja kaljatkin kantaa kotiin valmiiksi.

No, sehän teki väärin. Ei ole mitään järkeä ostaa mustapippuri-ketsuppia, kun pienet lapset eivät taatusti syö niin maustettua ketsuppia. Kyse on siitä, että mies on niin vammainen, että ei osaa edes omia lapsiaan hoitaa.

Vierailija
142/499 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin, kyllä meidän lapset syö muutakin kuin makaronia. Nyt tein vain nopeasti makaronia ja jauhelihakastiketta, kun on tässä mökille asettautumisessa muutakin hommaa kuin kokkaaminen. Ja kastike oli (hui kauhistus!) ruskeaa kastiketta, koska nirsot lapseni eivät syö tomaattipohjaista kastiketta. Paitsi ketsuppia, tavallista ketsuppia ilman mitään pippureita. Ja makaronia eivät syö ilman ketsuppia. Tiedän, minuakin ärsyttää...

Ja on meillä mukana paljonkin muuta ruokaa. Kävin jo eilen kaupassa hakemassa suurimman osan valmiiksi. Muutama pikkujuttu piti ostaa matkalta, kuten tuo ketsuppi, jonka itse unohdin. Huomioitakoon, että mies kyllä löysi kaupasta ihan ongelmitta omat oluensa, oikeaa merkkiä ja vahvuutta...

Ja kysehän on nimenomaan siitä, että tuo mies on joko niin yksinkertainen tai vaan piittaamaton, että näitä kauppakommelluksia sattuu usein. Ja kaikkea muutakin. Välillä tuntuu, että minä olen ainoa, joka tietää mitä ja koska lapset syövät, mitä tarvitaan mukana jne... Tässä nyt purkautui monen päivän (tai vuoden) patoutumat.

Mutta ei tästä enää enempää, olen jo päässyt ärtymykseni yli enkä nyt ala uudelleen miettiä noita asioita, ettei ala taas v*tutuskäyrä nousta. Hyvää kesälomaa meille ja teille :)

AP

No oletko sä siis jotenkin yllättynyt tuosta että olet ainoa joka teilla osaa ostaa ruokaa ja tietää mitä lapset syö? Kun siis kohtelet miestäsi tuolla asenteella, että vitun äijä kun ikinä ei osaa mitään eikä edes yhtä ketsuppia saa ostettua? Nyt on jo varmaan vähän myöhäistä, mutta olisi kannattanut antaa osallistua siihen perheen arkeen vähän kokonaisvaltaisemmin niin ei tarvitsisi nyt itkeä että miten mies on niin pihalla kaikesta. Sitä niittää mitä on kylvänyt.

"Antaa osallistua"... ihan kuin se mies olisi joku saatanan cp-vammainen, joka ei itse osaa ottaa paikkaansa perheessä.

No aika usein kyse on siitä (kuten tässäkin aloituksessa on tullut ilmi) että naisen mielestä mies tekee kaiken väärin eikä osaa mitään joten parempi tehdä itse. Ei se mies tosiaan mikään cp-vammainen ole, joten miksi ihmeessä nainen sitten kohtelee aviomiestään sellaisena, että kaikki pitää passata ja kaljatkin kantaa kotiin valmiiksi.

No, sehän teki väärin. Ei ole mitään järkeä ostaa mustapippuri-ketsuppia, kun pienet lapset eivät taatusti syö niin maustettua ketsuppia. Kyse on siitä, että mies on niin vammainen, että ei osaa edes omia lapsiaan hoitaa.

No mistäköhän se "vammaisuus" johtuu? Siitä, että nainen on niin vammainen ettei anna miehen hoitaa omia lapsiaa mutta sitten olettaa miehen kuitenki tietävän tällaiset kaikenlaiset nyanssit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/499 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Yhä useampi mies kärsii parisuhteessa vähättelystä ja mitätöinnistä. Väestöliiton parisuhdekeskuksen johtajan Heli Vaarasen mukaan ilmiö on yleistynyt Väestöliiton netti- ja puhelinpalveluissa.

- Mies on rikki, koska nainen kritisoi häntä jatkuvasti. Mies tekee kotityöt väärin, syö väärin, puhuu väärin. Ilmiöstä kärsivät etenkin kiltit ja joustavat puolisot."

http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2016011320954202_lz.shtml

Ja paskat, sanon minä. Miehillä pitää olla jotain vikaa päässään, kun mitä yksinkertaisimmat asiat eivät mene sinne/pysy siellä. Itsehän mies antaa tilanteen mennä siihen, että on kuin lapsi, jota äidin pitää opastaa ja holhota. Kenenkään ei ole pakko suostua talutusnuoraan ja naisetkin arvostaisivat sellaista miestä, joka hoitaisi hommat ja tietäisi, missä kaappi seisoo. Mutta ei, nämä ovat kuin puusta pudonneet pöllöt, jolta on ympäristö kadoksissa. Ei ihme, että nainen uupuu pitäessään huolta kodista, kaikista juoksevista asioista, lapsista ja vieläpä tästä hajamielisestä uupelosta, jolle on joskus heikkona hetkenään lupautunut.

Vierailija
144/499 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ap on niitä ämmiä, jotka lyövät miehiään.

Vierailija
145/499 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä nyt sitä äitimyyttiä kun tehdään itse kaikki eikä anneta miehen osallistua kotitöihin ja lasten hoitoon pitkällä tikullakaan. Sitten ihmetellään että kun mies ei tiedäkään että minka merkkistä ja makuista ketsuppia se jenna-jessica suostuu syömään eikä muutenkaan pyötirä sitä kodin arkea yhtä varmalla rutiinilla kuin arvoisa äiti.

Rouva voi syyttää kyllä ihan itseään tästä. Jos mies on opetettu tuollaiseen että rouva hoitaa perheessä kaiken, niin sitten rouvan on tosiaan syytä muistaa itse myös se ketsuppi sieltä kaupasta.

Ei aikuinen ja normaaliälyinen mies ole mitenkään "opetettavissa". Miehen pitää itse kantaa vastuuta. Jo se, että ap on kirjoittanut ostoslistan, osoittaa, että ap:n mies on kykenemätön aviomieheksi ja isäksi. Ihmettelen vain ap:ta, joka on tehnyt vain lisää lapsia tällaisen lapsimiehen kanssa. Eikö tuollainen on verrattavissa pedofiliaan? Itse en ikimaailmassa kykenisi harrastamaan seksiä miehen kanssa, joka on lapsen tasolla. Oikea mies ja isä tekee ITSE sen ostoslistan, koska tietää, millaista ruokaa ne lapset syövät, ja käy ITSE ostamassa ne ruoat. Kokeeksi toki pitää ostaa välillä muitakin makuja, mutta joku mustapippuri-ketsuppi kuulostaa niin vammaiselta keksinnöltä, että ei sitä syö kuin roskaruoalla makuhermonsa pilanneet nössöilijät.

Vierailija
146/499 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nytkin mustapippuriketsuppia ja se EI OLE ERITYISEN MAUSTEISTA. Mulla on herkkä makuaisti, joten en varmasti söisi jos pippurin osuus olisi älytön.

Miksi lapset pitää opettaa siihen että aina on vaan yhtä ja samaa tuotetta jossain, esim. ketsupissa, tarjolla? Okei, ehkä eivät sitten syö muita vaihtoehtoja, mutta eivät ne silläkään opi uusiin makuihin että ne jätetään kauppaan!

Mieheni lapsi on tosi nirso jos tarjolla on kanakastiketta ja riisiä, syö pelkän riisin. Ihan sama onko se kana marinoitua tai naturellia (yleensä sitä), onko kastikkeessa currya vaiko ei jne., ei välttämättä edes maista. Siinähän on syömättä, ei kiinnitetä edes huomiota. Syö riisinsä ja on tyytyväinen. Ei niitä lapsia tarvitse paapoa älyttömästi ja joka tilanteessa.

Vierailija
147/499 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

No mistäköhän se "vammaisuus" johtuu? Siitä, että nainen on niin vammainen ettei anna miehen hoitaa omia lapsiaa mutta sitten olettaa miehen kuitenki tietävän tällaiset kaikenlaiset nyanssit.

Miten niin "anna"? Normaaliälyinen aikuinen mies osaa hoitaa lapsiaan ilman, että nainen "antaa" mitään erityistä hoitolupaa. Jos ei osaa, niin on älyllisesti jäljeenjäänyt tai lapsimies, jonka kanssa ei kukaan normaali nainen voi harrastaa seksiä, sillä se lähes pedofiliaa.

Vierailija
148/499 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on nytkin mustapippuriketsuppia ja se EI OLE ERITYISEN MAUSTEISTA. Mulla on herkkä makuaisti, joten en varmasti söisi jos pippurin osuus olisi älytön.

Miksi lapset pitää opettaa siihen että aina on vaan yhtä ja samaa tuotetta jossain, esim. ketsupissa, tarjolla? Okei, ehkä eivät sitten syö muita vaihtoehtoja, mutta eivät ne silläkään opi uusiin makuihin että ne jätetään kauppaan!

Mieheni lapsi on tosi nirso jos tarjolla on kanakastiketta ja riisiä, syö pelkän riisin. Ihan sama onko se kana marinoitua tai naturellia (yleensä sitä), onko kastikkeessa currya vaiko ei jne., ei välttämättä edes maista. Siinähän on syömättä, ei kiinnitetä edes huomiota. Syö riisinsä ja on tyytyväinen. Ei niitä lapsia tarvitse paapoa älyttömästi ja joka tilanteessa.

No mikä vitun idea on tehdä jostain ketsupistakin erilaisia versioita? Typerien ihmisten huijaamista, jotka into piukeana ostavat jotain erikoisketsuppia. Hohhoijaa. Osta tavallista ketsuppia, ota siitä osa erikseen ja MAUSTA SE SILLÄ MUSTAPIPPURILLA. Voiko olla näin vaikeaa? Ilmeisesti. Ostat varmaan riisipuuronkin valmiina.

Vierailija
149/499 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä nyt sitä äitimyyttiä kun tehdään itse kaikki eikä anneta miehen osallistua kotitöihin ja lasten hoitoon pitkällä tikullakaan. Sitten ihmetellään että kun mies ei tiedäkään että minka merkkistä ja makuista ketsuppia se jenna-jessica suostuu syömään eikä muutenkaan pyötirä sitä kodin arkea yhtä varmalla rutiinilla kuin arvoisa äiti.

Rouva voi syyttää kyllä ihan itseään tästä. Jos mies on opetettu tuollaiseen että rouva hoitaa perheessä kaiken, niin sitten rouvan on tosiaan syytä muistaa itse myös se ketsuppi sieltä kaupasta.

Juuri sitähän se on. Naisella ei ole mitään muuta suoritettavaa ja saavutettavaa elämässään niin aletaan sitten suorittamaan sitä perhe-elämää ja aletaan toimia oman perheen projektipäällikkönä. Kaikki käskyt tulee ja hyväksynnät tehdään tj:n (eli äidin) kautta ja muut ei osaa yhtään mitään.

Vierailija
150/499 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä teille uusavuttomille MUSTAPIPPURI-ketsupin ostajille: http://www.safeeggs.com/img/cage-free-hard-boiled-egg.jpg

Ei kestä kauaa, kun näille velliperseille on valmiiksi keitettyjä ja kuorittuja minua. Voi jessus sentään.

Vierailija
151/499 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

150, onko sulla joku ongelma? :D Kuule ostin tarjouksesta tota ketsuppia kokeeksi, eurolla sai pullon. Uuuu kamalaa, kyllä nyt jonkun päivä meni pilalle! Sähän et ikinä kokeile mitään uutta, voisit vaikka tykätä siitä? Ja varmaan lypsät omat maitosi, niität viljasi jne.? Bitch.

Vierailija
152/499 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

150, onko sulla joku ongelma? :D Kuule ostin tarjouksesta tota ketsuppia kokeeksi, eurolla sai pullon. Uuuu kamalaa, kyllä nyt jonkun päivä meni pilalle! Sähän et ikinä kokeile mitään uutta, voisit vaikka tykätä siitä? Ja varmaan lypsät omat maitosi, niität viljasi jne.? Bitch.

Kokeilen taatusti enemmän kuin joku valmis MUSTAPIPPURI-ketsupin imijä. Voi jessus, mikä debiili.

Vierailija
153/499 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Felixillä on mustapippuriketsuppia tietääkseni. Ja sitten sillä on Felix Hellfire-chiliketsuppia. Yleistä merkkiä sekin.[/quote]

On toki, mutta kyllä se punainen perusketsuppiputeli on kaikkein yleisin, joka tullee suurimmalle osalle mieleen, jos pitäisi mainita jokin ketsuppimerkki.

Vierailija
154/499 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske seuraavan kerran ostaa myös kokkikirja. Oikeasti kuka syöttää makaronia ja ketsuppia lapsilleen?

Vierailija
155/499 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta ymmärrän, koska oma mieheni on myös samanlainen. Jos sanon että ostaisitko mehua, ihan sama mitä kunhan EI MANSIKKAMEHUA. Se ihan varmana tuo sitä mansikkamehua. Aina.

Mutta ei ole mitään järkeä ylireagoida, itse lähinnä naureskelen ja totean että ai ostit tällasta. :D

Ehkä se hämää miestäsi jollain tavalla, kun mainitset mansikkamehun ja vaikka siinä on se ei-sana, niin hän jotenkin kääntää sen päässään, että "mansikkamehunhan se  mainitsi, ostanpa siis sitä". Ehkä vain pitäisi sanoa, että tuo juuri sitä tiettyä mehua että vältytään äniltä kommelluksilta:)

Vierailija
156/499 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä, joka jaksat mesota siitä kun joka ostaa valmistuotteita: onko käynyt pienessä mielessäsi, että vaikkapa vammautunut tai vanhus voisi ostaa valmiiksi keitettyjä munia tai maustettua ketsuppia? Äitini sairastaa MS-tautia ja tällä hetkellä kätensä eivät toimi kunnolla, joten ostaa valmiina mm. kananmunamassaa. Kaupassa joku nirppanokka oli ääneen ihmetellyt että kuka "uusavuton" ostaa tuollaista. Ihan hiton tyhmää.

Vierailija
157/499 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies osti väärää ketsuppia VAHINGOSSA, ei siis yrittänyt olla mitenkään mielikuvituksellinen. Ja olisin itse mennyt kauppaan, mutta ajattelin miehen selviävän muutaman jutun ostosta ihan yksinkin, kun imetin vauvaa autossa sen kauppareissun ajan.

Ja meidän lapset ei syö mustapippuria, eivät tykkää mausteisesta ruuasta. Enkä ole mikään hirviövaimo, kunhan nyt vaan vähän keitti yli, kun kauhealla kiireellä teen nälkäisille lapsille ruuan ja sitten käykin näin...

AP

Ymmärrän sinua. Myös minulla on mies, joka osaa munata pienimmässäkin ostoksessa. Muilla perheenjäsenillä kuin hänellä on laktoosi-intoleranssi, niin takuulla tuo tavallista maitotuotetta, vaikka listassa lukisi LAKTOOSITON. Ja jos sanon, että mitä tahansa jäätelöä paitsi ei appelsiini (kukaan perheessä ei tykkää siitä) niin takuulla tuo appelsiinijätskiä. Olen allerginen Serlan keltaisessa wc-paperissa olevalle väriaineelle, niin viime viikolla toi sitä jättipakkauksen posket innosta hehkuen, kun oli ollut niin halpaa! Noin 10 vuotta oon sanonut siitäkin asiasta, ihan jo itkettää...

Mikä tässä on ongelma? Mies syö appelsiinijäätelön, ja muut perheenjäsenet kuin sinä käyttävät sen vessapaperin.

Maailmassa on varmaan 5 miljardia ihmistä jotka vaihtaisivat ihan oikeat ongelmansa sinun kanssasi päittäin.

Niin, olisihan se kivaa lapsistakin, kun isi söisi yksin kilon jäätelöä ja he katsoisivat vierestä. Minusta nyt ei niin väliä, vaikka saisin toisten wc-paperista iho-oireet ja hengitysvaikeuksia ja pitäisin oman paperirullani kaapissa. Kai se elämä niinkin sujuisi, samoin kun ne vatsaväänteet ja ripuli, mitä lapset ja minä saadaan tavallisista maitotuotteista. Eihän isi voi vuosien mittaan tietenkään millään omaksua tällaista asiaa, kun se ei koske häntä itseään. Myönnän, että olemme itsekäs joukko, kun vaadimme isiltä sellaisia.

Vierailija
158/499 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihan ok muistuttaa miestä vaikka kauppalistan muodossa, jos kyse on tosiaan esim. laktoosittomasta maidosta tai tietynlaisesta vessapaperista. Kuitenkin en lähtisi märehtimään asiaa yhtä paljon kuin iso osa naisista tässä ketjussa: jos mies tuo väärän tuotteen, sitten käskisin lähteä uudestaan kauppaan tai keksisin vaihtoehtoisen selviytymistavan. Esim. jätskin suhteen sanoisin lapsille että nyt kävi näin, kurja juttu MUTTA isä vie teidät sitten jätskille kun mennään paikkaan X. Vessapaperijuttu on sekin inhottava, mutta ottaisin sitten alapääpyyhkeen käyttöön: taas selvittiin hengissä. :)

Asenteeni on muuttunut rennommaksi sen jälkeen kun muutin erilleni miehestäni ja aloin älyämään, ettei kaikki pyöri puolison ajattelun ympärillä: olin liitossamme käyttänyt törkeästi energiaa sen eteen että toimisin aina puolisoni edun mukaisesti ja suunnilleen itkin aina kun mies ei toiminut toivomallani tavalla minua kohtaan. Nykyään en korvaanikaan lotkauttaisi, jos mies marisisi esim. vääränlaisesta tuotteesta (tai ehdottaisin että menee lähikauppaan ostamaan mieluisan tilalle, omilla rahoillaan tietty).

Vierailija
159/499 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käske seuraavan kerran ostaa myös kokkikirja. Oikeasti kuka syöttää makaronia ja ketsuppia lapsilleen?

Kaikilla ei ole varaa syöttää mökkiruokana perheelleen sisäfilettä hienoine lisukkeineen. Ehkä ap ei ole ehtinyt hankkia mitään hienompaa ateriaa lähtökiireessään, kun on pitänyt huoltaa lapset tavaroineen mukaan, eikä tästä ukostakaan näy olevan avuksi.

Vierailija
160/499 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Itse et edes muistanut ostaa koko ketsuppia. Siihen nähden miehesi suoritus on paljon parempi. Sulla ei ole varaa minkäänlaiseen arvosteluun tässä asiassa

Ampiainen pistänyt perseeseen? Huippaa?