Aina tuo v***n äijä mokaa!! Edes ketsuppia osaa ostaa!
Miehellä oli tosi simppeli lyhyt kauppalista, kun lähdettiin mökille. Ketsuppia oli kirjoitettu oikein ISOLLA mutta ei, ei onnistunut. Hän osti jonkun hemmetin mustapippuri-ketsupin! Nyt lapset itkee eikä syö makaronia ilman ketsuppia. Täältä mökiltä matkaa lähimpään kauppaan venematka plus 40km autolla.
Joo, ei maailma kaadu mutta ottaa päähän...
Kommentit (499)
Tää on niin nähty kirjoitti:
Et varmaankasn ap alkanut vouhkaamaam väärästä ketsupista lasten kuullen... eli hirvee huuto ja valitus ja lapset kattoo silmät pyöreinä vierestä? Voisin lyödä vaikka vetoa, että ipanat ei ois huomannu ketsupissa mitään outoa ilman tuota kohtausta.
Varmasti olisivat huomanneet. (Se ketsuppi on pahaa). Lapsilla on huomattavasti tarkempi makuaisti kuin aikuisilla. Ja he kyllä huomaavat eros jos joku. Makuaisti on todellakin yksi ihmisen aisteista, joka heikkenee iän myötä, niin kuin muutkin aistit. Vanhempana ihminen saattaa syödä sellaistakin ruokaa, mitä ei lapsena syönyt(koska se lapsena maistui pahalta) mutta aikuisena se ei enää niin pahaa olekaan, koska makuaisti on heikentynyt.
Vierailija kirjoitti:
Pakko olla AP:n kanssa samaa mieltä. Ei todellakaan ole rakettitiedettä osata tuoda kaupasta oikeita tuotteita.
Ei todellakaan ole, samaa mieltä. Ap:n mies on lapsimies, henkisesti lapsen tasolla. Se on vielä mysteeri, miksi ap haluaa seksiä "miehensä" kanssa saatikka lapsia. Tuohan on lähes pedofiliaa.
181, vitustako sinä tiedät onko se ketsuppi pahaa vai ei JOSSET EDES MAISTANUT SITÄ? :D Silti vaan uskot ennakkoluulojasi, idiootti...ei ihme jos sunkin lapset oppivat nirsoiksi. Ihan varmasti syövät esim. kastiketta jossa on mustapippuria mutta sitten kun ketsupissa sitä on pieni määrä, niin itku pääsee ja pahaa on. :D
Vierailija kirjoitti:
Palstamamma kirjoittaa jatkossa kauppalapun ihan tuotemerkeillä ja tuotenimillä, niin ei tarvitse koko perheen elämää koko viikonlopuksi pilata ketsuppipullon takia.
Kas näin,
-Rasvaton maito, Valio
-Ruisviipaleet Real, Fazer
-Valiojäätelö 1 litra, vanilja laktoositon
-Kuukautisrätti 1pkt, merkkiä Hiekkapuhallus Extra Thick
Onko tämä palstamammalle liian vaikea suoritus, jos kaupassakäynti on sitä miehelle?
Palstapapan on ihan itse osattava tehdä se ostoslista perheensä tarpeiden mukaisesti, muuten on kehitysvammaisen tasolla. Myönnän, että kuukautissuojien ostoon voi tarvita ohjeistusta, muut ostokset pitää normaalin miehen osata itse tehdä.
Täälläkin asuu ketsuppimies. Toi samaa ketsuppia. Lapset ei kyllä oo valittaneet.
tahto tila ja aika kirjoitti:
Ne keittyvät kasaan tekemättä mitään tai vaikka sitä tuttipulloa pitäessäkin. Toisille kaikki elämässä vain on niin hankalaa ..
Sinkkumies
Sinkkumiehen elämä vain varmaan on yksinkertaisempaa kuin perheellisen naisen. Tulee mieleeni keskustelu , jonka kävin kerran yksin asuvan perheettömän eläkkeellä olevan naisen kanssa. Tämä ihmetteli,että miten jollakin voi olla kiirettä joulun aikaan. Ei hänellä ainakaan ole. Lahjoja ei tarvitse ostaa ja siivoaminen sujuu kaikessa rauhassa ennestäänkin putipuhtaassa kodissa. Vieressä juttua kuunteli työkaverini, jolla on 10 lasta ja iso talo siivottavana. Puhumattakaan lahjojen ostamisrumba ja ruuat isolle porukalle. Niinpä niin, vaikea se on yksin elävän ymmärtää perheellisen kiireitä. Toinen ääripää oli toinen työkaveri joka oli myös lapseton ja perheetön yksinasuja. Teki vain puoltapäivää töissä, mutta joutui silti pitämään viikon lomaa joulua ennen,että sai lahjat paketoitua muutamalle sukulaiselle jouluksi. Kerran jäi lahjat paketoimatta kun ei lomaa töistä herunut. Tämän ihmisen mielestä 10 lapsen äidillä oli joulun laitto helpompaa kuin hänellä, koska äidillä oli niin paljon "apulaisia".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä oli tosi simppeli lyhyt kauppalista, kun lähdettiin mökille. Ketsuppia oli kirjoitettu oikein ISOLLA mutta ei, ei onnistunut. Hän osti jonkun hemmetin mustapippuri-ketsupin! Nyt lapset itkee eikä syö makaronia ilman ketsuppia. Täältä mökiltä matkaa lähimpään kauppaan venematka plus 40km autolla.
Joo, ei maailma kaadu mutta ottaa päähän...
Ei ole sun miehen vika ettet itse osaa mennä veneellä ja autolla vaan olet noin avuton. Syötte sitä ketsuppia mitä viitsii ostaa. Olisit käynyt itse kaupassa tai tajunnut laittaa kauppalistaan: ketsuppia Heinz tavallista!
Itse mokasit jo tuollaisen miehen kanssa kun hankit lapsia. Oma vika oma vika oma vika..
Joo, olen samaa mieltä.
Seuraavan kerran työn vaihto
Ap veneilee ja autoilee ketsupin hakuun ja mies keittää sillä välin makaronit.
Menee niinkuin vaivat puoliks....
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä rouva sais kyllä tehdä kauppareissut jatkossa ihan yksin jos tuollaisesta kehtaisi valittaa. Ja eikö makaronin kanssa ole siis mitään muuta kuin sitä ketsuppia???
Päinvastoin. Tästälähtien mies yksin ja aina kauppareissuille,että oppii tietämään mitä tuotteita perheessä käytetään. jokainen meistä ostaa niitä tuotteita jota perheessä on totuttu käyttämään. Yleensä tämä,että mies tuo "vääriä" tuotteita, johtuu ainoastaan siitä,että mies on täysin pihalla perheen ruokahuollosta, jonka pitäisi olla yhtä paljon perheen miehen kuin naisenkin kontolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstamamma kirjoittaa jatkossa kauppalapun ihan tuotemerkeillä ja tuotenimillä, niin ei tarvitse koko perheen elämää koko viikonlopuksi pilata ketsuppipullon takia.
Kas näin,
-Rasvaton maito, Valio
-Ruisviipaleet Real, Fazer
-Valiojäätelö 1 litra, vanilja laktoositon
-Kuukautisrätti 1pkt, merkkiä Hiekkapuhallus Extra Thick
Onko tämä palstamammalle liian vaikea suoritus, jos kaupassakäynti on sitä miehelle?
Palstapapan on ihan itse osattava tehdä se ostoslista perheensä tarpeiden mukaisesti, muuten on kehitysvammaisen tasolla. Myönnän, että kuukautissuojien ostoon voi tarvita ohjeistusta, muut ostokset pitää normaalin miehen osata itse tehdä.
Palstapapan kauppalista:
Maito, punaista noin litra
Ranskanleipää
Jäätelöä, valkoista ainakin kolme litraa
Lenkkiä, sinistä muutama
Ja vaimolle:
Salaattia, melko vihreää
Vierailija kirjoitti:
"Yhä useampi mies kärsii parisuhteessa vähättelystä ja mitätöinnistä. Väestöliiton parisuhdekeskuksen johtajan Heli Vaarasen mukaan ilmiö on yleistynyt Väestöliiton netti- ja puhelinpalveluissa.
- Mies on rikki, koska nainen kritisoi häntä jatkuvasti. Mies tekee kotityöt väärin, syö väärin, puhuu väärin. Ilmiöstä kärsivät etenkin kiltit ja joustavat puolisot."
http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2016011320954202_lz.shtml
Siis mies ostaa väärää ketsuppia, mutta siitä ei saa sanoa hänelle mitään, ettei mies vaan kärsi? Pitää pakottaa lapset syömään pippuriketsuppia ettei aikuinen mies vaan traumatisoidu? Voi vittu sentään, kun nykymiehistä on tullut nössöjä. Ne ei enää edes kestä sitä, että niille sanoo kun ne itse mokaa. Pitää hyssytellä ja silitellä päätä ja sanoa ettei se mitään haittaa vaikka et viitsinyt katsoa mitä ostat. Kyllä äiti ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
181, vitustako sinä tiedät onko se ketsuppi pahaa vai ei JOSSET EDES MAISTANUT SITÄ? :D Silti vaan uskot ennakkoluulojasi, idiootti...ei ihme jos sunkin lapset oppivat nirsoiksi. Ihan varmasti syövät esim. kastiketta jossa on mustapippuria mutta sitten kun ketsupissa sitä on pieni määrä, niin itku pääsee ja pahaa on. :D
Ei minulla ole ennakkoluuloja ketsupin suhteen(idiootti= itse on se joka toista haukkuu ;) )koska en sitä syö. Etkö tajua,että mies ja lapset maistaa ihan omalla suullaan ja osaavat jopa puhua ja olivat kaikki sitä mieltä,että pahaa oli. Siis se,että ketsuppi oli pahaa,ei ole MINUN mielipide ja olinkin mainitsevinani, että meillä ei mies ja lapset siitä pitäneet. Minusta kaikki ketsupit on pahoja tasapuolisesti, enkä niitä koskaan syö. Ei ole ennakkoluuloa tämä. Ja meillä kyllä syödään mustapippuria ja chiliä ja vaikka mitä ja todella tulisia ruokia(jäis varmaan sultakin syömättä;) ) mutta se MUSTAPIPPURIKETSUPPI oli KUULEMA pahaaaaaaaa.
No ei jää multa tuliset eikä mausteiset syömättä, tuliko tästä nyt ihan kisa? :D Sä et sitten varmaan syö mun umebosheja, lälläslää. :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä rouva sais kyllä tehdä kauppareissut jatkossa ihan yksin jos tuollaisesta kehtaisi valittaa. Ja eikö makaronin kanssa ole siis mitään muuta kuin sitä ketsuppia???
Päinvastoin. Tästälähtien mies yksin ja aina kauppareissuille,että oppii tietämään mitä tuotteita perheessä käytetään. jokainen meistä ostaa niitä tuotteita jota perheessä on totuttu käyttämään. Yleensä tämä,että mies tuo "vääriä" tuotteita, johtuu ainoastaan siitä,että mies on täysin pihalla perheen ruokahuollosta, jonka pitäisi olla yhtä paljon perheen miehen kuin naisenkin kontolla.
Tarkoittaa mamman määräämää tuotetta. Eipä ole turhaa puhetta tuo meidän "vääpeli."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Yhä useampi mies kärsii parisuhteessa vähättelystä ja mitätöinnistä. Väestöliiton parisuhdekeskuksen johtajan Heli Vaarasen mukaan ilmiö on yleistynyt Väestöliiton netti- ja puhelinpalveluissa.
- Mies on rikki, koska nainen kritisoi häntä jatkuvasti. Mies tekee kotityöt väärin, syö väärin, puhuu väärin. Ilmiöstä kärsivät etenkin kiltit ja joustavat puolisot."
Siis mies ostaa väärää ketsuppia, mutta siitä ei saa sanoa hänelle mitään, ettei mies vaan kärsi? Pitää pakottaa lapset syömään pippuriketsuppia ettei aikuinen mies vaan traumatisoidu? Voi vittu sentään, kun nykymiehistä on tullut nössöjä. Ne ei enää edes kestä sitä, että niille sanoo kun ne itse mokaa. Pitää hyssytellä ja silitellä päätä ja sanoa ettei se mitään haittaa vaikka et viitsinyt katsoa mitä ostat. Kyllä äiti ymmärtää.
Nykymiehistä? Oletko itse sodan nähnyt rintamalotta, joka ompeli itse vaatteensa, synnytti saunassa, lypsi lehmät ja säilöi ruokansa talven varalle maakellariin?
Ja kyllä, todistit omalta osaltasi Heli Vaarasen sanoman miesten mitätöinnistä ja vähättelystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko olla AP:n kanssa samaa mieltä. Ei todellakaan ole rakettitiedettä osata tuoda kaupasta oikeita tuotteita.
Aloittajalle se ilmeisesti on. Samoin kaikille muillekin palstamammoille , jotka ei itse sitä persettään sinne kauppaan saa liikutettua.
No luultavasti nämä palstamammat on sitä "persettään"(?) sinne kauppaan kuskanneet turhankin tiuhaan kun mies ei ole edes oppinut kaupassa käymään. Tuskin se miehellekkään ihan mieletön uhraus on kaupassa käydä? Vai onko miehet nykyään niin pumpulissa pidettäviä,etteivät normaalia arkea kestä? Että pitäis ihan ruokakauppaan ....voiko normaalilta terveeltä mieheltä sellaista vaatia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on niin nähty kirjoitti:
Et varmaankasn ap alkanut vouhkaamaam väärästä ketsupista lasten kuullen... eli hirvee huuto ja valitus ja lapset kattoo silmät pyöreinä vierestä? Voisin lyödä vaikka vetoa, että ipanat ei ois huomannu ketsupissa mitään outoa ilman tuota kohtausta.
Ja kyllä takuulla olisivat huomanneet! En ole ap, mutta ei normaaleja lapsia niin vain huijata. Älä välitä ap, täällä on taas agressiiviset paikalla-
Miksi niitä lapsia pitäisi erityisemmin huijata? Toteaa vaan että nyt on tällaista ketsuppia pöydässä, voi syödä tai olla syömättä. Älytöntä ruveta paapomaan lapsia noin että vain tietynmerkkinen elintarvike kelpaa ja että makaroni ei mene alas ilman tietynlaista ketsuppia.
Miksi lasten pitäisi syödä jotakin maustemakkaroita jos eivät niistä tykkää? Etkö itsekin osta sellaista mistä pidät ja syö sitä? Ja se mustapippuriketsuppi on kuulema todella kamalaa. Meille sitä kerran vahingossa pullo ostettiin ja ei siitä tykännyt mies eikä lapset. Itse en kyllä maistanut, koska en pidä ketsupista ollenkaan enkä sitä koskaan syö. Kyllä perheelle kannattaa sekä isän että äidin ostaa sellaista ruokaa, josta tietää perheensä pitävän. Turha ostaa sellaista joka kaikista on pahaa.Se mitään paapomista ole jos perhe saa sellaista ruokaa mistä pitää.
Lukutaito...juurihan tuossa edellisessä viestissä sanottiin, että voi syödä tai olla syömättä. Ei varmaan maailma siihen kaadu jos yhdellä aterialla jää pahanmakuinen ketsuppi syömättä. Jatkossa ei varmaan tarvitse enää ostaa jos kukaan ei tunnu tykkäävän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykymiehistä? Oletko itse sodan nähnyt rintamalotta, joka ompeli itse vaatteensa, synnytti saunassa, lypsi lehmät ja säilöi ruokansa talven varalle maakellariin?
Ja kyllä, todistit omalta osaltasi Heli Vaarasen sanoman miesten mitätöinnistä ja vähättelystä.
Joo nykymies on suojelukohde. Ei saa poikkipuolista sanaa sanoa, vaikka aihetta olisi,ettei mies vain mene rikki. Mieshän kyllä saa vaimoa haukkua ja kritisoida, mutta ,että vaimo moittisi miestään? Se on kyllä ihan sairasta meininkiä. Mutta miten on, onko nykymies ihan syytön ja kaiken arvostelun yläpuolella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin kaupassa tänään kun stressaantunut äiti kovalla äänellä melskasi miehelleen kuin vähä-älyiselle että "EI MEIDÄN LAPSET SYÖ NOITA MAUSTETTUJA MAKKAROITA TAJUATKO, OTA JOTAIN MUUTA NIILLE". Lapset tietty siinä vieressä, vikisivät jotain että ei niin syödäkään...no söisköhän ne, jos ei mainostais makkaran olevan maustettua? Veikkaan että kyllä. :D (Ei nyt mitään chili-chipotle-laatua ehkä mutta vaikkapa yrteillä ja juustoilla maustettua) Mies oli aika surkeana.
No se äiti taitaa todellakin paremmin tietää mitä ne lapset syö, kun äidit ne lapset yleensä ruokkii. Suurin osa miehistä ei tajua tuon taivaallista mitä ruokaan tulee. Jos meillä mies olisi huolehtinut lasten ruokkimisesta, niin jälkikasvu olis luultavasti kuollut nälkään jo vuosia sitten, koska aina kun oli miehen vuoro ruokkia lapset(olin itse siis jostain syystä pois kotoa) niin kellään ei kuulema ollut ollut nälkä. Eli lapsille ei ollut annettu koko päivänä mitään. Mies itse oli syönyt suoraan jääkaapista jotakin. Ja ei ne mausteiset makkarat taida ihan oikeasti olla lasten mieleen. Itse en tiedä yhtään lasta joka niitä olisi syönyt. Teinipojille alkaa jo nekin maistua.
No kannattaisikohan sen miehenkin antaa huolehtia perheen ruokahuollosta vähän useammin niin alkaisi mieskin tajuamaan mitä tavalliseen ruokaan tulee ja mitä elintarvikkeita perheessä menee. Uskomatonta typeryyttä ottaa itse vastuu kaikesta ruuanlaitosta ja kaupassakäynnistä ja sitten vielä valittaa että mies ei osaa mitään. Onhan tuota varmaan kiva naureskella akkojen kanssa että "Voi voi se meidän pertti kun ei osaa mitään tehdä, kaikki pitää laittaa sille valmiiksi. Mitähän se tekisi ilman minua." Mutta ihan saat itseäsi syyttää jos mies ei ruuanlaittoon osallistu tai tiedä mitä kaikkea kaupasta tarvitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaa mamman määräämää tuotetta. Eipä ole turhaa puhetta tuo meidän "vääpeli."
Käsi sydämelle: Ostatko itse kaupasta tarkoituksella aina jotakin erilaista/makuista tuotetta (siis vaikka sitä saamarin ketsuppia, sinappia ym.) vaikka et ole varma syökö sitä kukaan? Vai valitsetko sen saman vanhan ja tutun turvallisen maun, josta tiedät kaikkien pitävän? Meillä ainakin ruokien osto on pikkuhiljaa siirtynyt niihin merkkeihin/tuotteisiin, jotka on hyväksi todettu. En tarkoituksella osta sellaista, josta jo varmasti tiedän ettei sitä kukaan syö. Olen huolehtinut ruokaostoista jo montakymmentä vuotta, ja tiedän kyllä kokemuksesta kuka meillä mitäkin syö. Ei siis ole minun "mielivaltaa" mitä meillä syödään , vaan perheen oma valinta. Ostan kaupasta erittäin paljon sellaista, mistä en itse pidä ja mitä en itse syö, mutta tiedän perheen pitävän. Joten se siitä "vääpelistä". Enemmän meillä ainakin miehen mieltymykset painaa, kuin minun.Vaikka minä siellä kaupassa kaupassa yleensä käynkin.
Itsehän äitylit itsestään korvaamattomia tekee, ja luulevat hormonihöyryissään olevansa jumalasta seuraavia. Peiliin ne ei kuitenkaan osaa koskaan katsoa.