Aina tuo v***n äijä mokaa!! Edes ketsuppia osaa ostaa!
Miehellä oli tosi simppeli lyhyt kauppalista, kun lähdettiin mökille. Ketsuppia oli kirjoitettu oikein ISOLLA mutta ei, ei onnistunut. Hän osti jonkun hemmetin mustapippuri-ketsupin! Nyt lapset itkee eikä syö makaronia ilman ketsuppia. Täältä mökiltä matkaa lähimpään kauppaan venematka plus 40km autolla.
Joo, ei maailma kaadu mutta ottaa päähän...
Kommentit (499)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies osti väärää ketsuppia VAHINGOSSA, ei siis yrittänyt olla mitenkään mielikuvituksellinen. Ja olisin itse mennyt kauppaan, mutta ajattelin miehen selviävän muutaman jutun ostosta ihan yksinkin, kun imetin vauvaa autossa sen kauppareissun ajan.
Ja meidän lapset ei syö mustapippuria, eivät tykkää mausteisesta ruuasta. Enkä ole mikään hirviövaimo, kunhan nyt vaan vähän keitti yli, kun kauhealla kiireellä teen nälkäisille lapsille ruuan ja sitten käykin näin...
AP
Ymmärrän sinua. Myös minulla on mies, joka osaa munata pienimmässäkin ostoksessa. Muilla perheenjäsenillä kuin hänellä on laktoosi-intoleranssi, niin takuulla tuo tavallista maitotuotetta, vaikka listassa lukisi LAKTOOSITON. Ja jos sanon, että mitä tahansa jäätelöä paitsi ei appelsiini (kukaan perheessä ei tykkää siitä) niin takuulla tuo appelsiinijätskiä. Olen allerginen Serlan keltaisessa wc-paperissa olevalle väriaineelle, niin viime viikolla toi sitä jättipakkauksen posket innosta hehkuen, kun oli ollut niin halpaa! Noin 10 vuotta oon sanonut siitäkin asiasta, ihan jo itkettää...
Mikä tässä on ongelma? Mies syö appelsiinijäätelön, ja muut perheenjäsenet kuin sinä käyttävät sen vessapaperin.
Maailmassa on varmaan 5 miljardia ihmistä jotka vaihtaisivat ihan oikeat ongelmansa sinun kanssasi päittäin.
Niin, olisihan se kivaa lapsistakin, kun isi söisi yksin kilon jäätelöä ja he katsoisivat vierestä. Minusta nyt ei niin väliä, vaikka saisin toisten wc-paperista iho-oireet ja hengitysvaikeuksia ja pitäisin oman paperirullani kaapissa. Kai se elämä niinkin sujuisi, samoin kun ne vatsaväänteet ja ripuli, mitä lapset ja minä saadaan tavallisista maitotuotteista. Eihän isi voi vuosien mittaan tietenkään millään omaksua tällaista asiaa, kun se ei koske häntä itseään. Myönnän, että olemme itsekäs joukko, kun vaadimme isiltä sellaisia.
Jos olisin miehesi, ja olet samanlainen kotioloissa kuin minkä kuvan tekstistäsi saa, en katsoisi sinua päivääkään.
Yhynyhyyyy. Mene itse sinne saatanan kauppaan.
Ihan oikeasti, vittu jos sun suurimmat ongelmat oli tossa niin nostan hattua.
Maailmassa naisia ja lapsia raiskataan ja kaupataan , jengi asuu sota-alueilla ja pakolaisleireissä, näkee nälkää, eikä niillä ole asuntoa, viemäröintiä, vettä, vaatteita tai mitään omaisuutta,
ja sinä saatanan losoperse itket yhden vitun jäätelön takia, tilanne jonka voit korjata nostamalla läskin omahyväisen perseesi sohvalta ja menemällä sinne vitun kauppaan ihan itse, saatanan talipää.
Itkettääkö vielä?[/quot
Pata kattilaa soimaa;) Itse vaikutat kirjoittamisesi perusteella oikein lempeältä ja fiksulta tyypiltä. Kielenkäyttökin niiiiin sivistynyttä ja kaunista.
Pakko olla AP:n kanssa samaa mieltä. Ei todellakaan ole rakettitiedettä osata tuoda kaupasta oikeita tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä nyt sitä äitimyyttiä kun tehdään itse kaikki eikä anneta miehen osallistua kotitöihin ja lasten hoitoon pitkällä tikullakaan. Sitten ihmetellään että kun mies ei tiedäkään että minka merkkistä ja makuista ketsuppia se jenna-jessica suostuu syömään eikä muutenkaan pyötirä sitä kodin arkea yhtä varmalla rutiinilla kuin arvoisa äiti.
Rouva voi syyttää kyllä ihan itseään tästä. Jos mies on opetettu tuollaiseen että rouva hoitaa perheessä kaiken, niin sitten rouvan on tosiaan syytä muistaa itse myös se ketsuppi sieltä kaupasta.Juuri sitähän se on. Naisella ei ole mitään muuta suoritettavaa ja saavutettavaa elämässään niin aletaan sitten suorittamaan sitä perhe-elämää ja aletaan toimia oman perheen projektipäällikkönä. Kaikki käskyt tulee ja hyväksynnät tehdään tj:n (eli äidin) kautta ja muut ei osaa yhtään mitään.
Eihöhän totuus kuitenkin usein ole se, ettei miestä niin kovin kiinnosta se normaali perhe-elämä. Jonkunhan se perhe ja lapset on hoidettava. Eli siis sen naisen. Mies on niin arkisten asioiden kuin kaupassa käynnin yläpuolella. Monessakin perheessä valitettavasti näin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies osti väärää ketsuppia VAHINGOSSA, ei siis yrittänyt olla mitenkään mielikuvituksellinen. Ja olisin itse mennyt kauppaan, mutta ajattelin miehen selviävän muutaman jutun ostosta ihan yksinkin, kun imetin vauvaa autossa sen kauppareissun ajan.
Ja meidän lapset ei syö mustapippuria, eivät tykkää mausteisesta ruuasta. Enkä ole mikään hirviövaimo, kunhan nyt vaan vähän keitti yli, kun kauhealla kiireellä teen nälkäisille lapsille ruuan ja sitten käykin näin...
AP
Ymmärrän sinua. Myös minulla on mies, joka osaa munata pienimmässäkin ostoksessa. Muilla perheenjäsenillä kuin hänellä on laktoosi-intoleranssi, niin takuulla tuo tavallista maitotuotetta, vaikka listassa lukisi LAKTOOSITON. Ja jos sanon, että mitä tahansa jäätelöä paitsi ei appelsiini (kukaan perheessä ei tykkää siitä) niin takuulla tuo appelsiinijätskiä. Olen allerginen Serlan keltaisessa wc-paperissa olevalle väriaineelle, niin viime viikolla toi sitä jättipakkauksen posket innosta hehkuen, kun oli ollut niin halpaa! Noin 10 vuotta oon sanonut siitäkin asiasta, ihan jo itkettää...
Mikä tässä on ongelma? Mies syö appelsiinijäätelön, ja muut perheenjäsenet kuin sinä käyttävät sen vessapaperin.
Maailmassa on varmaan 5 miljardia ihmistä jotka vaihtaisivat ihan oikeat ongelmansa sinun kanssasi päittäin.
Niin, olisihan se kivaa lapsistakin, kun isi söisi yksin kilon jäätelöä ja he katsoisivat vierestä. Minusta nyt ei niin väliä, vaikka saisin toisten wc-paperista iho-oireet ja hengitysvaikeuksia ja pitäisin oman paperirullani kaapissa. Kai se elämä niinkin sujuisi, samoin kun ne vatsaväänteet ja ripuli, mitä lapset ja minä saadaan tavallisista maitotuotteista. Eihän isi voi vuosien mittaan tietenkään millään omaksua tällaista asiaa, kun se ei koske häntä itseään. Myönnän, että olemme itsekäs joukko, kun vaadimme isiltä sellaisia.
Jos olisin miehesi, ja olet samanlainen kotioloissa kuin minkä kuvan tekstistäsi saa, en katsoisi sinua päivääkään.
Maailmassa naisia ja lapsia raiskataan ja kaupataan , jengi asuu sota-alueilla ja pakolaisleireissä, näkee nälkää, eikä niillä ole asuntoa, viemäröintiä, vettä, vaatteita tai mitään omaisuutta,
ja sinä saatanan losoperse itket yhden vitun jäätelön takia, tilanne jonka voit korjata nostamalla läskin omahyväisen perseesi sohvalta ja menemällä sinne vitun kauppaan ihan itse, saatanan talipää.
Itkettääkö vielä?
Noita luettelemiasi asioita ja ilmiöitä nyt näkee ja kuulee joka päivä tiedotusvälineistä, eivätkä ne liity millään tavalla tähän asiaan. Keskustelun allahan on se, että miesten loogisessa ajattelussa on jotain pielessä, eihän tuollainen silkkaa tyhmyyttäkään voi olla, ettei jokapäiväisiä, yksinkertaisia asioita kyetä hoitamaan. Se tässä on pääasia, ei suinkaan jäätelö tai vessapaperi ketsupista puhumattakaan. Nehän ovat vaan esimerkkejä, jos et sitä tajunnut. Taisi pilkka sattua omaan nilkkaan, kun noin tuohtunut olet.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täällä taas AP lynkataan, vaikka totuus on se,että AP:n mies töpeksi. Ja koko porukka kärsii.Jaksamista törpön miehen kanssa AP:lle.
Aloittajahan sen ketsupin ihan ensin unohti ostaa. Uliuli vaan.
Vierailija kirjoitti:
Tää on niin nähty kirjoitti:
Et varmaankasn ap alkanut vouhkaamaam väärästä ketsupista lasten kuullen... eli hirvee huuto ja valitus ja lapset kattoo silmät pyöreinä vierestä? Voisin lyödä vaikka vetoa, että ipanat ei ois huomannu ketsupissa mitään outoa ilman tuota kohtausta.
Ja kyllä takuulla olisivat huomanneet! En ole ap, mutta ei normaaleja lapsia niin vain huijata. Älä välitä ap, täällä on taas agressiiviset paikalla-
Tai no... ns. normaaleja lapsia voi huijata. Eri asia, jos on esim. asperger -lapsi herkän makuaistinsa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies osti MAKEUTUSAINEILLA MAKEUTETTUA KETSUPPIA! Kyllä ärsytti, miks sitä purkkia ei voi kunnolla katsoa. Eihän sitä lapsille voi antaa.
Monesti on ostanut myös vääriä tuotteita. Jos olen vuosia ostanut samannäköisen pakkauksen jotain tuotetta niin miksi miehen pitää ottaa jonkun muun merkkistä...kyttään aika tarkkaan tuoteselosteet ja ostan vain laadukkainta.
Parin kymmenen sentin säästö ei kiinnosta.Jos listan mukaan tekee ostokset ja ostaa vääriä tuotteita, vika on listassa. Ketsuppi on ketsuppia, jos ei muuta ole mainittu. Käykää perkele itse hakemassa ne ostokset, jos ei kelpaa.
Yleensä käynkin itse hakemassa ne ostokset juuri tämän ongelman takia että mies ei osaa ostaa sitä mitä aina ennenkin on käytetty.
Kun ukko pyytää ensikerralla olutta niin ostan sille alkoholitonta kun ei erikseen kirjoita ostoslistaan että pitää olla kolmosta!
"Av-palstan parisuhdevinkeillä latistunut seksielämä ja parisuhde uuteen kukoistukseen!".
Onko suomalainen nainen oikeasti näin lapsellinen, pirttihirmu ja jopa hirviö, kuin palsta antaa ymmärtää?
Miehen mitätöinti, vähättely ja jopa suoranainen kiusaaminen ja henkinen väkivalta on suomalaisnaisen mielestä ihan ok?
Anteeksi mitä?? Se, että aikuinen ihminen ei välitä vastuusta, tässä tapauksessa mies, tekee naisesta hirviön? :DD Hirviö tietää, mitä lapset syövät ja mitä eivät syö, mikä se on joka ei tiedä, kedoilla lentelevä, huoleton peter pan vai joka ei lapsista välitä?
Mies ostaa vahingossa väärää tuotetta, naisen päässään itse kuvitteleman tuotteen sijasta toisen tuotteen => vastuuton, lapsistaan välittämätön, vanhemmaksi kelpaamaton, huono ihminen?
Ei minkäänlaista miehen mitätöintiä tai vähättelyä, eihän?
Kyllä minäkin olen miettinyt että mitä ihmettä miehen päässä liikkuu kun tekee ostoksia; meillä lapsi ravintoterapeutin ohjeistuksen mukaan ei saa syödä ruisleipää ja jos kirjoitan kauppalappuun "leipää" niin mitäpä muuta mies tuokaan kaupassa pussitolkulla - ruisleipää eikä mitään muuta. Jos huomautan asiasta, olen veemäinen vähättelevä akka jolle ei mikään kelpaa. Samoin vattuiluksi katsotaan se jos kirjoitan kauppalappuun "keipää, ei ruis". Eli mitähän vattua. Ja kyseessä on ihan järkevä suomalainen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Miten voi olla mahdollista ettei tuo toisten laktoosi-intoleranssi ole vuosienkaan jälkeen iskustonut miehen päähän? Siis hänkö tosiaan kerta toisensa jälkeen kokkaa ruokaa ja kattaa pöytään tavallisia maitotuotteita, eikä ole millänsäkään kun perhe ilmoittaa ettei voi syödä näitä? Vai onko kyse siitä, että miehen pitää käydä silloin tällöin kaupasta jotain mitä rouva on sattunut unohtamaan ja muuten saa istua valmiiseen pöytää ja syödä kaappia tyhjäksi sitä mukaa kuin sitä täytetään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Itkettääkö vielä?
Noita luettelemiasi asioita ja ilmiöitä nyt näkee ja kuulee joka päivä tiedotusvälineistä, eivätkä ne liity millään tavalla tähän asiaan. Keskustelun allahan on se, että miesten loogisessa ajattelussa on jotain pielessä, eihän tuollainen silkkaa tyhmyyttäkään voi olla, ettei jokapäiväisiä, yksinkertaisia asioita kyetä hoitamaan. Se tässä on pääasia, ei suinkaan jäätelö tai vessapaperi ketsupista puhumattakaan. Nehän ovat vaan esimerkkejä, jos et sitä tajunnut. Taisi pilkka sattua omaan nilkkaan, kun noin tuohtunut olet.
No eroa siitä miehestäsi, kun se noin kelvoton on? Eroa ihmeessä. Ja hoida jatkossa paskapaperista lähtien kaikki ihan juuri niin kuin haluat. Itse en katsoisi tuollaista losoperselehmää päivääkään.
Ja edelleenkin, se oma persekö ei siitä sohvasta nouse sinne kauppaan silloinkaan, kun sinulle pitää olla joku tietty tuote? Eikö?
Älkää nyt kommentoiko noiden törkyturpien mölinää! Asiattomien viestien ilmoittaminen ei auta mitään, jos ne jäävät tänne näkyviin lainauksissa.
Jollain on jäänyt levy päälle, jumittaa sanaa "perse" eri muodoissaan. :D "Losoperse, sössönsöö"
Jos MIEHEN piti käydä kaupassa, miksi ap:n "läskiperseen" pitäisi nousta sohvalta? Mitä jos olivat vaikkapa sopineet että ap laittaa ruoan tai tekee jotain muuta sillä aikaa? Onko ihan mahdoton ajatus että miehelläkin olisi joku kotitöissä, joihin kuuluu vaikka ruokaostokset?
Ja lähtisikö tämä ihminen erikseen itse kauppaan jos puoliso olisi sinne joka tapauksessa menossa? "Tuonko sulle kaupasta jotain?" "Joo ei kiitti, mä meen sit itte tuonne 50km päähän ostamaan paskapaperirullan itelleni", niinkö? :D
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin kaupassa tänään kun stressaantunut äiti kovalla äänellä melskasi miehelleen kuin vähä-älyiselle että "EI MEIDÄN LAPSET SYÖ NOITA MAUSTETTUJA MAKKAROITA TAJUATKO, OTA JOTAIN MUUTA NIILLE". Lapset tietty siinä vieressä, vikisivät jotain että ei niin syödäkään...no söisköhän ne, jos ei mainostais makkaran olevan maustettua? Veikkaan että kyllä. :D (Ei nyt mitään chili-chipotle-laatua ehkä mutta vaikkapa yrteillä ja juustoilla maustettua) Mies oli aika surkeana.
No se äiti taitaa todellakin paremmin tietää mitä ne lapset syö, kun äidit ne lapset yleensä ruokkii. Suurin osa miehistä ei tajua tuon taivaallista mitä ruokaan tulee. Jos meillä mies olisi huolehtinut lasten ruokkimisesta, niin jälkikasvu olis luultavasti kuollut nälkään jo vuosia sitten, koska aina kun oli miehen vuoro ruokkia lapset(olin itse siis jostain syystä pois kotoa) niin kellään ei kuulema ollut ollut nälkä. Eli lapsille ei ollut annettu koko päivänä mitään. Mies itse oli syönyt suoraan jääkaapista jotakin. Ja ei ne mausteiset makkarat taida ihan oikeasti olla lasten mieleen. Itse en tiedä yhtään lasta joka niitä olisi syönyt. Teinipojille alkaa jo nekin maistua.
Vierailija kirjoitti:
Pakko olla AP:n kanssa samaa mieltä. Ei todellakaan ole rakettitiedettä osata tuoda kaupasta oikeita tuotteita.
Aloittajalle se ilmeisesti on. Samoin kaikille muillekin palstamammoille , jotka ei itse sitä persettään sinne kauppaan saa liikutettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin kaupassa tänään kun stressaantunut äiti kovalla äänellä melskasi miehelleen kuin vähä-älyiselle että "EI MEIDÄN LAPSET SYÖ NOITA MAUSTETTUJA MAKKAROITA TAJUATKO, OTA JOTAIN MUUTA NIILLE". Lapset tietty siinä vieressä, vikisivät jotain että ei niin syödäkään...no söisköhän ne, jos ei mainostais makkaran olevan maustettua? Veikkaan että kyllä. :D (Ei nyt mitään chili-chipotle-laatua ehkä mutta vaikkapa yrteillä ja juustoilla maustettua) Mies oli aika surkeana.
No se äiti taitaa todellakin paremmin tietää mitä ne lapset syö, kun äidit ne lapset yleensä ruokkii. Suurin osa miehistä ei tajua tuon taivaallista mitä ruokaan tulee. Jos meillä mies olisi huolehtinut lasten ruokkimisesta, niin jälkikasvu olis luultavasti kuollut nälkään jo vuosia sitten, koska aina kun oli miehen vuoro ruokkia lapset(olin itse siis jostain syystä pois kotoa) niin kellään ei kuulema ollut ollut nälkä. Eli lapsille ei ollut annettu koko päivänä mitään. Mies itse oli syönyt suoraan jääkaapista jotakin. Ja ei ne mausteiset makkarat taida ihan oikeasti olla lasten mieleen. Itse en tiedä yhtään lasta joka niitä olisi syönyt. Teinipojille alkaa jo nekin maistua.
Tämä johtuu ihan siitä, että äitylit syöttää lapsilleen makaronia ja ketsuppia kouluikään asti.
On se kumma kun intialaislapset vetelee samaan aikaan tulista currya.
Ihan itse olet miehesi ja omat valintasi tehnyt, miehesi vika se ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt kommentoiko noiden törkyturpien mölinää! Asiattomien viestien ilmoittaminen ei auta mitään, jos ne jäävät tänne näkyviin lainauksissa.
Muut kuin miesvihaviestit on asiattomia, eikö niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et varmaankasn ap alkanut vouhkaamaam väärästä ketsupista lasten kuullen... eli hirvee huuto ja valitus ja lapset kattoo silmät pyöreinä vierestä? Voisin lyödä vaikka vetoa, että ipanat ei ois huomannu ketsupissa mitään outoa ilman tuota kohtausta.
Ja kyllä takuulla olisivat huomanneet! En ole ap, mutta ei normaaleja lapsia niin vain huijata. Älä välitä ap, täällä on taas agressiiviset paikalla-
Miksi niitä lapsia pitäisi erityisemmin huijata? Toteaa vaan että nyt on tällaista ketsuppia pöydässä, voi syödä tai olla syömättä. Älytöntä ruveta paapomaan lapsia noin että vain tietynmerkkinen elintarvike kelpaa ja että makaroni ei mene alas ilman tietynlaista ketsuppia.
Miksi lasten pitäisi syödä jotakin maustemakkaroita jos eivät niistä tykkää? Etkö itsekin osta sellaista mistä pidät ja syö sitä? Ja se mustapippuriketsuppi on kuulema todella kamalaa. Meille sitä kerran vahingossa pullo ostettiin ja ei siitä tykännyt mies eikä lapset. Itse en kyllä maistanut, koska en pidä ketsupista ollenkaan enkä sitä koskaan syö. Kyllä perheelle kannattaa sekä isän että äidin ostaa sellaista ruokaa, josta tietää perheensä pitävän. Turha ostaa sellaista joka kaikista on pahaa.Se mitään paapomista ole jos perhe saa sellaista ruokaa mistä pitää.
Palstamamma kirjoittaa jatkossa kauppalapun ihan tuotemerkeillä ja tuotenimillä, niin ei tarvitse koko perheen elämää koko viikonlopuksi pilata ketsuppipullon takia.
Kas näin,
-Rasvaton maito, Valio
-Ruisviipaleet Real, Fazer
-Valiojäätelö 1 litra, vanilja laktoositon
-Kuukautisrätti 1pkt, merkkiä Hiekkapuhallus Extra Thick
Onko tämä palstamammalle liian vaikea suoritus, jos kaupassakäynti on sitä miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi niitä lapsia pitäisi erityisemmin huijata? Toteaa vaan että nyt on tällaista ketsuppia pöydässä, voi syödä tai olla syömättä. Älytöntä ruveta paapomaan lapsia noin että vain tietynmerkkinen elintarvike kelpaa ja että makaroni ei mene alas ilman tietynlaista ketsuppia.
Miksi lasten pitäisi syödä jotakin maustemakkaroita jos eivät niistä tykkää? Etkö itsekin osta sellaista mistä pidät ja syö sitä? Ja se mustapippuriketsuppi on kuulema todella kamalaa. Meille sitä kerran vahingossa pullo ostettiin ja ei siitä tykännyt mies eikä lapset. Itse en kyllä maistanut, koska en pidä ketsupista ollenkaan enkä sitä koskaan syö. Kyllä perheelle kannattaa sekä isän että äidin ostaa sellaista ruokaa, josta tietää perheensä pitävän. Turha ostaa sellaista joka kaikista on pahaa.Se mitään paapomista ole jos perhe saa sellaista ruokaa mistä pitää.
Meinaat että aloittajan lapset ovat nälkäkuoleman kielissä kun tarjolla oli makaronia ja jauhelihakastiketta, mutta ei oikeaa ketsuppia? Kuinka usein sinä tarjoat ruokana pelkkää ketsuppia?
Aloittaja jo itsekin totesi, että mies oli sen vahingossa ostanut, eli pullo on ollut varmaan ulkonäöltään hämäävän samanlainen kuin tavallinenkin.
Huonoa isää se ei aloittajan ketsuppimiehestä tee, vaikka miesvihapalstalla olemmekin.
Vierailija kirjoitti:
Sinä, joka jaksat mesota siitä kun joka ostaa valmistuotteita: onko käynyt pienessä mielessäsi, että vaikkapa vammautunut tai vanhus voisi ostaa valmiiksi keitettyjä munia tai maustettua ketsuppia? Äitini sairastaa MS-tautia ja tällä hetkellä kätensä eivät toimi kunnolla, joten ostaa valmiina mm. kananmunamassaa. Kaupassa joku nirppanokka oli ääneen ihmetellyt että kuka "uusavuton" ostaa tuollaista. Ihan hiton tyhmää.
Sitähän tässä on yritetty toitottaa, että normaali ihminen ei tarvitse mitään ihmeketsuppeja, saatikka, että vaimo tekee kuten äiti jonkun ostoslistan miehelleen. Vammaiset voivat ostella valmisruokia tai pyytää vaimoiltaan ostoslistoja, terveen aikuisen pitäisi osata itse tehdä omat ruokansa ja ostoslistansa.
Kyllä täällä taas AP lynkataan, vaikka totuus on se,että AP:n mies töpeksi. Ja koko porukka kärsii.Jaksamista törpön miehen kanssa AP:lle.