Arghhh, miehen exä
Minulla on laskettu aika kuukauden päästä. En jaksaisi enää ottaa miehen tyttöjä meille loppuajasta enkä tosiaan kun vauva on syntynyt.
Mutta tämä nainen on toista mieltä. Lasten pitää tulla joka toinen viikonloppu. Kumma kun aikuinen ihminen ei pärjää lastensa kanssa paria ylimääräistä viikonloppua.
Arghhh, että raivostuttaa.
Kommentit (180)
katsoa telkkaria aamut ja lojuisivat sisällä. Ulos eivät viitsisi mennä. Metelöivät ja kiljuvat, eivätkä osaa leikkiä kiltisti. Tarvitsen hiukan omaa aikaa ja lepoa ennen synnytystä ja varsinkin siinä vaiheessa kun vauva syntyy. Tiedän kokemuksesta, koska minulla on yksi lapsi ennestään.
Ihan omienkin lasten kohdalla on kohtuullista, että mies ottaa lisää vastuuta vanhemmista sisaruksista, jos vaimolla on raskauden takia hankalaa.
Ymmärrän hyvin AP:n kannan. Tosin olenkin lapseton " mistään mitään tietämätön" vielä.
3v.5v ja 6v. Asuvat äitinsä luona. Minulla on 2vuotias poika edellisestä liitosta. Mies ottaa vastuuta lapsista. Kun tytöt ovat meillä, on heidän kanssaan ulkona, että saan levätä. Hoitaa myös minun poikaani kuin omaansa eli aamulla saan nukkua ja levät kun mies nousee ylös. Illalla nukuttaa pojan ja yöllä nousee jos poika herää. Joten on kyllä kullanarvoinen isä omille lapsille ja minun pojalleni.
Mutta exän vaimo ei voi muka millään ymmärtää, että haluaisin levätä ja en jaksaisi näitä lapsiviikonloppuja enää tässä vaiheessa.
No on varmasti vaikeaa. Kyllä minun mielestäni raskaana olevaa äitipuolta pitäisi myös kunnioittaa! Varmasti raskasta aikaa ja oma rauha tarpeen...
ilmeisesti teillä on kiire päästä eroon muksuistanne jotta pääsititte " baanalle" . Ymmärrettävää kyllä että ap tahoisi vähän joustoa, loppuraskaus voi olla todella rankkaa varsinkin jos tulee vaivoja ja synnytyksen jälkeenkään ei aina ole " parhaimmillaan" . Ihme muori jos ei muutamaa viikonloppua suostu joustamaan.
Syytön hän sinun raskauteesi on! Pukkaa oma poikasi isälleen, sama asia...
Olisit miettinyt asiaa, kun uusioperhekuvioon aloit.
asiaa ennen kuin alkaa suhteeseen miehen kanssa jolla on jo lapsia. Silloin ne lapset on tiivis osa myös sun elämää! siksi en ite alkanut....
Exän vaimolla on uusi mies ja he tietenkin haluavat omaa aikaa, eivätkä suostu joustamaan. Kokonaisuudessaan pyysimme, että tytöt ei tulisi meille puoleentoista kuukauteen. Mies yritti puhua exälleen, mutta exä ei antanut periksi.
Eikös tuo tilanne ole vähän outo? Minusta ne ovat ne isommatkin lapset osa sinun ja miehesi perhettä, ei mitään viikonloppulomalaisia. Sinulla on myös heihin tietty kasvatusvastuu halusit tai et.
Jos vauvan kanssa alku on rankkaa, eikä miehesi voi keksiä jotain tekemistä lasten kanssa? Vaikkei mikään uusioperhe ollakaan, meillä mies vei isomman muksun ulos tai uimaan tms. jos halusin esim. nukkua päivällä, kun vauvakin nukkui.
Eihän tuon pitäisi olla mikään ongelma1
ap:ta ollenkaan. Aivan käsittämätöntä vaatia ettei miehen lapset tule huoltajuussopimuksen mukaan vaikka siellä ollaankin maha pystyssä ja vaikka olisi kuinka raskasta. Ensiksi lasten tarpeet, sitten vasta aikusten!
Etkö saa viikolla levätä, jos olet äitiyslomalla? Kyllä mäkin ihan näin perusperheyksikössä elävänä olen sitä mieltä, että jo uusperheeseen lähtee, ne vanhatkin lapset on kestettävä.
Sinä et oikeastaan kuulu siihen kuvioon lainkaan. Niin makaa kuin petää tyttö hyvä!
Minkä ikäisiä miehesi lapset ovat? Tiedätkö, että on jopa ihan perheitäkin joissa on lapsia ennestään kun vauva syntyy. JA ihan pärjätään. Jösses mitä uusavuttomuutta. Ne lapset ovat IHAN YHTÄ PALJON miehesi lapsia kun se sinun mahassasi potkiva.