Miehet jää tuijottamaan minua kun kävelevät ohi
Olen siis kävelyllä ja huvittaa että suurin osa vastaan kävelevistä miehistä katsoo minua pitkään ihastelevalla katseella.
Mulla on päällä rintakehän peittävä t-paita jossa on piirretty eläinprintti. Johtuukohan siis tästä paidasta? Naurattaa. :D
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Yleensähän t-paita tosiaan peittää rintakehän eikä esim. polvia.
Ihan hauska vitsi, mutta halusin nyt vain korostaa että kyse ei ole mistään avarasta kaula-aukosta jolloin ymmärtäisin paremmin miksi miehet tuijottavat.
Tosin ei mulla ole mitään kunnon kelloja joista tulisi mitään nähtävää esiin vaikka kuinka avara kaula-aukko olisi :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sama paita kuin eilen?
Joo. En hikoile niin paljon että paita pitäisi yhden käyttökerran jälkeen pestä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko aloittaja sama nainen, jonka eteen miehet tulee jatkuvasti eteen levittelemään käsiään ja astuu sivuun samalle puolelle kuin ap?
Olen! Mun hurmaavuus on ilmeisen ainutlaatuista.
Ap
Onpa taas kateellisia henkilöitä tännekin kommentoinut. Miksi se haittaa teitä jos ap saa ihastelevia katseita? Minäkin varmaan katsoisin aptä. Eläinprintit nätillä naisella on aikas söpöjä.
Vierailija kirjoitti:
Olen siis kävelyllä ja huvittaa että suurin osa vastaan kävelevistä miehistä katsoo minua pitkään ihastelevalla katseella.
Mulla on päällä rintakehän peittävä t-paita jossa on piirretty eläinprintti. Johtuukohan siis tästä paidasta? Naurattaa. :D
Ihmislaji olisi ajat sitten kuollut sukupuuttoon jos urokset ja naaraat eivät olisi kiinnostuneita toisistaan. Kaikki keinot ovat sallittuja, myös printtipaidat. Puhumattakaan vilkkuvista silmistä, älystä, tuuheista hiuksista, nuoruudesta, mikä nyt ketäkin sattuu kiinnostamaan.
Riippuu siitä miten piukka paita se on? :)
Ehkä paita on hellyttävä, ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Millainen on "ihasteleva katse"?
Et kai sellaista tunnista kun et koskaan ole nähnyt.
Neiti Marmeladi kirjoitti:
Riippuu siitä miten piukka paita se on? :)
Ehkä paita on hellyttävä, ei muuta.
No en mä kyllä väittänytkään että olisin seksikäs tämä paita päällä :) En näe itseäni seksikkäänä muutenkaan.
Ap
Mulla on punainen trumppilippis ja saan ihailevia katseita.
Kaikki naiset jää tuijottamaan mua kadulla. Mitäköhän tapahtuu jos me kaksi tormätään?
Onnea ap, koit juuri elämäsi huippu hetken printteines, tästä se alamäki alkaa...
Vierailija kirjoitti:
Saanko tulla roiskimaan sun printille?
Se ois ihanaa :)
Ap
Mulla on tällainen paita, ja kyllä sitäkin tuijotetaan.
Vierailija kirjoitti:
siis pelkkä paita päällä? Eikö ole housuja tai hametta? Ei ihme, että tuijottavat jos kyljet perse paljaana.
Vierailija kirjoitti:
Nyt siis voit onnitella itseäsi, kun olet onnistunut tavoitteessasi.
Vai kuulutko sinäkin niihin naisiin, jotka ehostavat itseään ainoastaan "omaksi ilokseen".
Miksi muuten nämä vain itseään varten ehostavat naiset eivät pynttää itseään viimeisen päälle ollessaan yksin kotona? Miksi ainoastaan silloin kun lähtevät ihmisten ilmoille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt siis voit onnitella itseäsi, kun olet onnistunut tavoitteessasi.
Vai kuulutko sinäkin niihin naisiin, jotka ehostavat itseään ainoastaan "omaksi ilokseen".
Miksi muuten nämä vain itseään varten ehostavat naiset eivät pynttää itseään viimeisen päälle ollessaan yksin kotona? Miksi ainoastaan silloin kun lähtevät ihmisten ilmoille?
No kyllä mä tän eläinprinttipaidan ostin ihan siksi että se oli minusta kivannäköinen. Ja meikkaan koska minusta tulee silloin kivannäköinen. Tottakai me ihmiset teemme juttuja näyttääksemme kivalta sekä itsemme että muiden ihmisten mielestä. Onko siinä jotain pahaa?
Ap
Paitani on tällainen, jos näette tämän tiedätte että se olen minä.
https://www.spreadshirt.fi/n%C3%A4%C3%A4t%C3%A4-A5115830
ap
Vierailija kirjoitti:
Paitani on tällainen, jos näette tämän tiedätte että se olen minä.
https://www.spreadshirt.fi/n%C3%A4%C3%A4t%C3%A4-A5115830
ap
Kateus se syö kalatkin vedestä. Vaikka haluaisit olla saappaissani, älä sentään esiinny minuna, kiitos :)
Ap
Sama paita kuin eilen?