Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet jää tuijottamaan minua kun kävelevät ohi

Vierailija
01.07.2016 |

Olen siis kävelyllä ja huvittaa että suurin osa vastaan kävelevistä miehistä katsoo minua pitkään ihastelevalla katseella.

Mulla on päällä rintakehän peittävä t-paita jossa on piirretty eläinprintti. Johtuukohan siis tästä paidasta? Naurattaa. :D

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama paita kuin eilen?

Vierailija
22/40 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensähän t-paita tosiaan peittää rintakehän eikä esim. polvia.

Ihan hauska vitsi, mutta halusin nyt vain korostaa että kyse ei ole mistään avarasta kaula-aukosta jolloin ymmärtäisin paremmin miksi miehet tuijottavat.

Tosin ei mulla ole mitään kunnon kelloja joista tulisi mitään nähtävää esiin vaikka kuinka avara kaula-aukko olisi :)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama paita kuin eilen?

Joo. En hikoile niin paljon että paita pitäisi yhden käyttökerran jälkeen pestä.

Ap

Vierailija
24/40 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko aloittaja sama nainen, jonka eteen miehet tulee jatkuvasti eteen levittelemään käsiään ja astuu sivuun samalle puolelle kuin ap?

Olen! Mun hurmaavuus on ilmeisen ainutlaatuista.

Ap

Vierailija
25/40 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa taas kateellisia henkilöitä tännekin kommentoinut. Miksi se haittaa teitä jos ap saa ihastelevia katseita? Minäkin varmaan katsoisin aptä. Eläinprintit nätillä naisella on aikas söpöjä.

Vierailija
26/40 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen siis kävelyllä ja huvittaa että suurin osa vastaan kävelevistä miehistä katsoo minua pitkään ihastelevalla katseella.

Mulla on päällä rintakehän peittävä t-paita jossa on piirretty eläinprintti. Johtuukohan siis tästä paidasta? Naurattaa. :D

Ihmislaji olisi ajat sitten kuollut sukupuuttoon jos urokset ja naaraat eivät olisi kiinnostuneita toisistaan. Kaikki keinot ovat sallittuja, myös printtipaidat. Puhumattakaan vilkkuvista silmistä, älystä, tuuheista hiuksista, nuoruudesta, mikä nyt ketäkin sattuu kiinnostamaan.

Vierailija
27/40 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä miten piukka paita se on? :)

Ehkä paita on hellyttävä, ei muuta.

Vierailija
28/40 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen on "ihasteleva katse"?

Et kai sellaista tunnista kun et koskaan ole nähnyt.

Vierailija
29/40 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neiti Marmeladi kirjoitti:

Riippuu siitä miten piukka paita se on? :)

Ehkä paita on hellyttävä, ei muuta.

No en mä kyllä väittänytkään että olisin seksikäs tämä paita päällä :) En näe itseäni seksikkäänä muutenkaan.

Ap

Vierailija
30/40 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on punainen trumppilippis ja saan ihailevia katseita.

Vierailija
31/40 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset jää tuijottamaan mua kadulla. Mitäköhän tapahtuu jos me kaksi tormätään?

Vierailija
32/40 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ap, koit juuri elämäsi huippu hetken printteines, tästä se alamäki alkaa...

Vierailija
33/40 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko tulla roiskimaan sun printille?

Se ois ihanaa :)

Ap

Vierailija
34/40 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tällainen paita, ja kyllä sitäkin tuijotetaan.

http://www.buyincoins.com/item/62208.html#.V3Z46fmLSM8

Vierailija
35/40 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vegaani???!!?2

Vierailija
36/40 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siis pelkkä paita päällä? Eikö ole housuja tai hametta? Ei ihme, että tuijottavat jos kyljet perse paljaana.

Vierailija
37/40 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt siis voit onnitella itseäsi, kun olet onnistunut tavoitteessasi.

Vai kuulutko sinäkin niihin naisiin, jotka ehostavat itseään ainoastaan "omaksi ilokseen".

Miksi muuten nämä vain itseään varten ehostavat naiset eivät pynttää itseään viimeisen päälle ollessaan yksin kotona? Miksi ainoastaan silloin kun lähtevät ihmisten ilmoille?

Vierailija
38/40 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt siis voit onnitella itseäsi, kun olet onnistunut tavoitteessasi.

Vai kuulutko sinäkin niihin naisiin, jotka ehostavat itseään ainoastaan "omaksi ilokseen".

Miksi muuten nämä vain itseään varten ehostavat naiset eivät pynttää itseään viimeisen päälle ollessaan yksin kotona? Miksi ainoastaan silloin kun lähtevät ihmisten ilmoille?

No kyllä mä tän eläinprinttipaidan ostin ihan siksi että se oli minusta kivannäköinen. Ja meikkaan koska minusta tulee silloin kivannäköinen. Tottakai me ihmiset teemme juttuja näyttääksemme kivalta sekä itsemme että muiden ihmisten mielestä. Onko siinä jotain pahaa?

Ap

Vierailija
39/40 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitani on tällainen, jos näette tämän tiedätte että se olen minä.

https://www.spreadshirt.fi/n%C3%A4%C3%A4t%C3%A4-A5115830

ap

Vierailija
40/40 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitani on tällainen, jos näette tämän tiedätte että se olen minä.

https://www.spreadshirt.fi/n%C3%A4%C3%A4t%C3%A4-A5115830

ap

Kateus se syö kalatkin vedestä. Vaikka haluaisit olla saappaissani, älä sentään esiinny minuna, kiitos :)

Ap