Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erikoisinta/hassuinta mitä olet nähnyt livenä, mitä vieras ihminen teki/sanoi julkisella paikalla?

Vierailija
30.06.2016 |

Itse hämmästelin vuosia sitten, kun nuori nainen tarttui ja otti kiinni kunnolla käteensä piikkipuskan oksan?? Ei varmana sattunut yhtään.

Kommentit (1318)

Vierailija
321/1318 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin teininä Joensuu-Vaasa linja-autossa. Edessäni istui parhaat päivänsä nähnyt n 50v herrasmies, huonosti istuva ja halpa puku päällä, tukka kammattu vesikampaukselle. Puhui 300 km puhelimessa, eri naisille. Juttu kulki aina suunnilleen niin, että hän on tässä uudella ässämersullaan ajamassa Vaasaan liikematkalla, että olisi voitaisko tavata, hän kyllä tarjoaa juhla-illallisen. Soitti siis vähintään kymmenelle naiselle, kaikille sama stoori. Ilmeisesti joku lopulta sanoi kyllä. Se on jäänyt ehkä mieleen, oli enemmän surullista kuin huvittavaa. Äijä näytti siltä, että koko omaisuus oli matkalaukussa mukana.

Tää mies oli varmaan mun isä. Kuulostaa hyvin samalta. 

Vierailija
322/1318 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjaston yleisellä tietokoneella viime viikolla joku keski-ikäinen mies katteli naisten tissikuvia netistä häpeilemättä. Kone oli sijoitettu keskeiselle paikalle ja jengiä käveli ohi. Miehen asento oli oikein retee. Arvostan tollasta hälläväliä-asennetta. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/1318 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli talven ensimmäinen lumipyry ja pysähdyin liikennevaloihin autolla. Viereisellä ylämäkeen viettävällä kevyenliikenteenväylällä  vastaviimaan vaelsi mies sähköpyörätuolilla iso tupsupipo päässään.

Miehen matka eteni melko hyvin ja näytti ihan sujuvalta, mutta tilanteesta koomisen teki kun radiosta alkoi samalla soimaan Eye of the Tiger. Se oli jotenkin koominen tosielämän taistelutilanne.

Ja tosikoille tiedoksi: en nauranut vammaisuudelle, miehellä ei ollut mitään hätää, biisi vaan oli niin osuva.

Vierailija
324/1318 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupan heviosastolla käveli äiti pienen tytön kanssa ja perässä juoksee 4-6v pikkupoika joka huutaa samalla kovaan ääneen OOTTAKAA, PASKIAISET! Isä käveli pojan perässä naureskellen :D huvitti.

Tässä ei oikeesti ole mitään hauskaa. Kakaran kasvatus jäänyt vähän niinkuin puolitiehen.

Häpeäisin silmät päästäni jos oma muksu huutaisi jotain tuon tapaista julkisella paikalla. 

Vierailija
325/1318 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisää näitä, aivan huippuja! Osa on absurdiudessaan ihan kuin kohtauksia Roy Anderssonin elokuvista.

Asuin ennen Munkinseudulla Helsingissä ja siellä tuli useampaan otteeseen kiinnitettyä huomiota Munkkivuoren ostarilla tai sen lähistöllä liikkuneeseen, viimeisen päälle Michael Jacksoniksi pukeutuneeseen tyyppiin. Liikkui aina suht tavallisesti pukeutuneen naisen kanssa. Kun näin tyypin ensi kertaa, ajattelin että on varmaan menossa esiintymään jonnekin, matkalla teemabileisiin tms. Kun tyyppi oli useamman kerran hyvin vaihteleviin aikoihin tullut vastaan samoissa releissä, aloin miettiä, että mikähän tää juttu on. Törmäsin tähän kaksikkoon jossain vaiheessa häiritsevän usein.

Michael-Jan Havia!

Googletin ja juu, sama tyyppi ilmeisesti kyseessä.

Vierailija
326/1318 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus Helsingin Foorumissa joku  mielenterveyspotilas hyppi pylväiden muiden "esteiden takana" ja samalla antoi puhelimeen raporttia miten poliisit vainoaa häntä. Nauratti ja sitte hävetti että nauratti mutta se oli oikeasti koomisen näköistä, kun puustapudonneen näköinen aikuinen leikkii jotain "James Bond leikkiä" kauppakeskuksessa keskellä Helsinkiä tosissaan.

Vierailija
327/1318 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisää näitä, aivan huippuja! Osa on absurdiudessaan ihan kuin kohtauksia Roy Anderssonin elokuvista.

Asuin ennen Munkinseudulla Helsingissä ja siellä tuli useampaan otteeseen kiinnitettyä huomiota Munkkivuoren ostarilla tai sen lähistöllä liikkuneeseen, viimeisen päälle Michael Jacksoniksi pukeutuneeseen tyyppiin. Liikkui aina suht tavallisesti pukeutuneen naisen kanssa. Kun näin tyypin ensi kertaa, ajattelin että on varmaan menossa esiintymään jonnekin, matkalla teemabileisiin tms. Kun tyyppi oli useamman kerran hyvin vaihteleviin aikoihin tullut vastaan samoissa releissä, aloin miettiä, että mikähän tää juttu on. Törmäsin tähän kaksikkoon jossain vaiheessa häiritsevän usein.

Michael-Jan Havia!

Googletin ja juu, sama tyyppi ilmeisesti kyseessä.

Juu Munkassa kyseinen tyyppi tullut vastaan useasti. Erikoinen näky keskellä turkkimummeleita.

Aikoinaan Jyväskylässä hämmennystä herätti kesät talvet vain farkkusortseissa ja pipossa kulkeva mies, yliopistolla pyöri samoissa tamineissa.

Samassa kaupungissa vastaan tuli myös mies, jolla normaali t-paita, parta, silmälasit, huulipunaa, helmikaulakoru, hame ja kumisaappaat. Joskus siniset teryleeniverkkarit ns. korviin asti vedettynä ja mitä ilmeisemmin ilman alushousuja.

Vierailija
328/1318 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 9-vuotiaana virpomassa kaverini kanssa ja käväisimme eräässä talossa, jonka perheen äiti oli aina arvokkaan näköisesti pukeutunut, arkenakin jakkupukuun ja korkokenkiin. Puhui myös kirjakieltä. Oli pankissa töissä, käsittääkseni jossain korkeassa asemassa. Tämä nainen tuli avaamaan oven jakun yläosa päällään, mutta jalassa punaiset stringit. Käyttäytyi muuten ihan tapansa mukaan, kehui asujamme ja poimi eteisen lattialla olleesta korista meille suklaamunat, takamus meihin päin. Oli hämmentävin näky hetkeen mutta emme saaneet mitään traumaa, kikattelimme vaan kaverin kanssa asialle :D 

Vierailija
329/1318 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelosen vaunussa kerran istuessani Töölössä näin joku ukko oli tulossa ulos kadun varrella olevasta sporttibaarista, käänsi selän oviaukon kohdalla kadulle päin, laski housut nilkkoihin, pyllisti ja paskoi järkyttävän määrän löysää tavaraa siihen alleen. Siinä oli jenkkimammoilla ikkunasta ihmeteltävää.

Vierailija
330/1318 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin menossa bussilla vanhempieni luokse, kun pysäkiltä nousi eläkeläismuori kyytiin. Hän maksoi, kiitteli ja meni istumaan.

Kuitenkin juuri kun kuski oli lähtemässä, ponkaisi tämä mummeli ylös ja rupesi seisten äänekkäästi pitämään puhettaan.

"ON TÄMÄ BUSSI PALJON PAREMPI KU TAKSI. MINÄ KU OON ELÄKELÄINEN NIIN MINULLE ON MYÖNNETTY PARIKYMMENTÄ TAKSIMATKAA, MUTTA EI NE KUSKIT MITÄÄN OSAA. EIVÄT OSAA AJAA YLIKIIMINGIN SINNE JA SINNE JA HITAASTI AJAVAT. KYLLÄ TÄMÄ BUSSI ON PALJON PAREMPI JA MUKAVAMPI MATKUSTAA, PÄÄSEE AINA PERILLE JA SINNE MINNE HALUAA. PITÄISI TEILLÄ KYLLÄ VÄHÄN ANTAA KOULUTUSTA NIILLE TAKSIKUSKEILLE ETTÄ MITEN SITÄ KARTTAA OIKEIN LUETAAN. KU AINA SAA REITIN NEUVOA EIVÄTKÄ OSAA OIKEAAN PAIKKAAN. KIITOS TÄSTÄ MATKASTA ETTÄ SAAN KULKEA BUSSILLA, PALJON PAREMPI TÄMÄ ON. " Sitten istui alas ja oli hiljaa. Takaa kuului osuvasti "olipa virkistävä puhe" ja ilmeeni oli tämä O_O'. Bussikuskillehan ne taksiasiat kuuluu..

Lopuksi vielä tämä mummo kiitteli samoin sanoin kuin puheessaan. Ok.

Ylikiiminki mainittu. :D t.lapsuuden ja nuoruuden siellä asunut, vanhemmat siellä edelleen

Me muutettiin pois kun olin kolme, silti Ylikiiminki vainoaa loppuelämän passissa syntymäpaikkakuntana. Kohtalaisen masentava paikka.

Vierailija
331/1318 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin menossa bussilla vanhempieni luokse, kun pysäkiltä nousi eläkeläismuori kyytiin. Hän maksoi, kiitteli ja meni istumaan.

Kuitenkin juuri kun kuski oli lähtemässä, ponkaisi tämä mummeli ylös ja rupesi seisten äänekkäästi pitämään puhettaan.

"ON TÄMÄ BUSSI PALJON PAREMPI KU TAKSI. MINÄ KU OON ELÄKELÄINEN NIIN MINULLE ON MYÖNNETTY PARIKYMMENTÄ TAKSIMATKAA, MUTTA EI NE KUSKIT MITÄÄN OSAA. EIVÄT OSAA AJAA YLIKIIMINGIN SINNE JA SINNE JA HITAASTI AJAVAT. KYLLÄ TÄMÄ BUSSI ON PALJON PAREMPI JA MUKAVAMPI MATKUSTAA, PÄÄSEE AINA PERILLE JA SINNE MINNE HALUAA. PITÄISI TEILLÄ KYLLÄ VÄHÄN ANTAA KOULUTUSTA NIILLE TAKSIKUSKEILLE ETTÄ MITEN SITÄ KARTTAA OIKEIN LUETAAN. KU AINA SAA REITIN NEUVOA EIVÄTKÄ OSAA OIKEAAN PAIKKAAN. KIITOS TÄSTÄ MATKASTA ETTÄ SAAN KULKEA BUSSILLA, PALJON PAREMPI TÄMÄ ON. " Sitten istui alas ja oli hiljaa. Takaa kuului osuvasti "olipa virkistävä puhe" ja ilmeeni oli tämä O_O'. Bussikuskillehan ne taksiasiat kuuluu..

Ylikiiminki mainittu. :D t.lapsuuden ja nuoruuden siellä asunut, vanhemmat siellä edelleen

Me muutettiin pois kun olin kolme, silti Ylikiiminki vainoaa loppuelämän passissa syntymäpaikkakuntana. Kohtalaisen masentava paikka.

Mikä olisi korrektimpi ja sosiaalisesti hyväksyttävämpi paikkakunta? Jessus teitä kaikkeahäpeäviä...

Vierailija
332/1318 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äiti imetti lastaan, joka käytti samalla älypuhelinta. Kyseessä ei todellakaan ollut enää vauva, vaan sen ikäinen jota ei normaalisti enää imetetä, ainakaan julkisesti.

?? Lapsen imetys on normaalia, Who suosittaa 2v. asti.

Ei tarvitse olla mikään salaimettäjä. Jos ei onnistu kuin 2kk niin se on oma ongelmasi. Itse imetin 2v 2kk.

Miksi olisin lopettanut kun lapsi sitä halusi?

Vierailija
333/1318 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin 90-luvun Kalliossa, joten kaikenlaista outoa tuli nähtyä. Taisin jopa vähän turtua, koska ei tule edes mieleen mikä olisi pitkään aikaan hätkähdyttänyt vähääkään. Ehkä viimeisimpänä vähän kulmakarvat nousivat, kun olin kesällä terassilla noin kahdeksan aikaan illalla. Terassin viereen pysähtyi nainen katselemaan itseään viereisen liikkeen ikkunalasista, riisui itsensä alasti, vaihtoi kaikki vaatteensa kassistaan kaivamiinsa vaatteisiin ja vielä laittoi hiuksensa ja meikkasi itsensä ikkunan heijastusta apunaan käyttäen. Sitten jatkoi matkaa uudessa lookissa.

Esimerkiksi siinä baarissa, jonka terassilla minä istuin 2 metrin päässä, olisi ollut iso, tilava vessa jossa kokovartalopeili.

Vierailija
334/1318 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja AJATELKAA, LAPS ihmettelee jotain laivan SEINIÄ! Ruahahahaha aaahhahahaha lolololol kuolen nauruun!

Vierailija
335/1318 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäyössä keskellä kylää istui pihlajan alla hajareisin isokokoinen mies ylikasvaneena yllään olleeseen rippipukuun(?). Sylissä oli iso teräskattila, josta kauhoi puukauhaa apinaotteessa pitäen ja kuuluvasti maiskutellen jotain suuhunsa. Ohittaessa huomasin, että kattila oli täysin tyhjä ja puhdas, kuin ei siinä ikinä olisi mitään apetta ollutkaan. Uskaltauduin kysymään, onko kaikki hyvin ja maistuuko ruoka (ilman mitään kettuilua). Kaveri nousi kaksimetriseen pituuteensa ja alkoi uhitella kuin joku King Kong rintaansa paukutellen. Livahdin vähin äänin paikalta ja soitin huolesta hätänumeroon; tuli tunne, kuin olisi ollut aikuinen vauva heitteillä. Poliisipartio oli sopivasti kylillä pyörimässä, mutta sen saapuessa ja paikalle opastaessani erikoinen kulkija oli jo hävinnyt. 

Vierailija
336/1318 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet festarit 90-luvulla, polttavan kuuma aamupäivä, ja vesipisteelle, eli käytännössä seinästä törröttävälle letkulle, pitkä jono.

Jonotin ja jonotin, että saisin hampaat pestyä. Viimein edessäni oli vain yksi pitkätukkainen mies. Mies alkoi valuttamaan letkusta vettä suuhunsa, ja pesi raivokkaasti hampaitaan. Mies kääntyili välillä jonoon päin, ja hoki että hetki vaan menee. Yhtäkkiä huomasin että hän ei pessyt hampaitaan hammasharjalla, vaan ronklasi suutaan likaisella kepillä. Toiminta oli kuitenkin ihan aidon ja asiallisen näköistä.

Letkulle päästyäni otin pesuvettä pulloon ja menin sivummalle pesemään hampaitani (hammasharjalla, en kepillä). Jälkeeni letkulle asteli paidaton mies, joka alkoi päästämään letkusta vettä, ja syöksyi itse kieriskelemään maahan vesisuihkun alle. Vesi valui mutaiselle ruohikolle, mies kieri maa-aineksessa ja ylhäältä päin suihkuavassa vedessä, ja minä mietin, että on näillä kyllä erikoiset peseytymistavat.

Vierailija
337/1318 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kaupan kassalla töissä Helsingissä. Kassalle tuli kolmekymppinen mies joka puhui samalla puhelimeen: "juu, menee vielä muutama tunti, me ollaan täällä Hyvinkäällä nyt."

Toivon ettei kyseessä ollut mikään pettämistarina tms, vaan joku hyväntahtoinen hämäys :D

Vierailija
338/1318 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin 9-vuotiaana virpomassa kaverini kanssa ja käväisimme eräässä talossa, jonka perheen äiti oli aina arvokkaan näköisesti pukeutunut, arkenakin jakkupukuun ja korkokenkiin. Puhui myös kirjakieltä. Oli pankissa töissä, käsittääkseni jossain korkeassa asemassa. Tämä nainen tuli avaamaan oven jakun yläosa päällään, mutta jalassa punaiset stringit. Käyttäytyi muuten ihan tapansa mukaan, kehui asujamme ja poimi eteisen lattialla olleesta korista meille suklaamunat, takamus meihin päin. Oli hämmentävin näky hetkeen mutta emme saaneet mitään traumaa, kikattelimme vaan kaverin kanssa asialle :D 

Taisitte keskeyttää puuhat ja nainen halusi teistä vaan nopeasti eroon :D 

Vierailija
339/1318 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kirjoitti:

Kaupan kassalla kuultua... käsissäni on ihottumaa ja kaupan kassalla jonottaessani kuulin kun kolme teinityttöä ihmetteli käsissäni olevaa ihottumaa. Yksi heistä sanoi takanani ääneen ” mikä vittuu ton käsissä on? ”Kuultuani tämän katsoin taakseni tätä ihmettelijää. Hänellä oli aknea naamassa joten tokaisin ”mitä vittua sun naamassa on?. Toivottavasti muistaa tämän, minä ainakin muistan.

Tästä tuli mieleen teinin kertoma juttu.

Luokkakaveri, poika, oli yhtäkkiä tokaissut yhdelle tytölle että "sulla on viikset". Tyttö, ei sukujuuriltaan suomalainen, joten on vähän tummempi, oli vain todennut että "sentään joillain kasvaa". Nauratti kyllä tytön salamannopea reaktio, ja poika oli hiljennyt.

Vierailija
340/1318 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä olisi korrektimpi ja sosiaalisesti hyväksyttävämpi paikkakunta? Jessus teitä kaikkeahäpeäviä...

Joku Utajärvi tai Puolanka olisi vielä hirveämpi. Yykoossa ne voi sanoa olevansa oululaisia nykyään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi