Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erikoisinta/hassuinta mitä olet nähnyt livenä, mitä vieras ihminen teki/sanoi julkisella paikalla?

Vierailija
30.06.2016 |

Itse hämmästelin vuosia sitten, kun nuori nainen tarttui ja otti kiinni kunnolla käteensä piikkipuskan oksan?? Ei varmana sattunut yhtään.

Kommentit (1318)

Vierailija
281/1318 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ihmiset ottaa julkisella paikalla selfieitä ja ne naaman vääntämiset on toisinaan ihmeellisiä😆

Vierailija
282/1318 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naapurustossa asuu mummo, joka kävelee aina autotien reunassa. Kysyin kerran, miksi hän kävelee tummissa vaatteissa autotiellä, kun vieressä on pyörätie. Hän vastasi, että ei kai hän niin hullu ole, että lähtee sinne yliajettavaksi, kun pyörät suhauttaa 10 sentin päästä ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/1318 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh

Vierailija
284/1318 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahallissa kerran kun olin pukkareilla riisumassa niin siinä pyöri yksi hätääntyneen oloinen nainen. Meinasi koko ajan lähteä suihkuille mutta palasi aina takaisin siihen pyörimään. Minä sitten ystävällisesti kysäisin, että onko tällä henkilöllä jotain hukassa, vai mikä hätänä. Niin tää nainen näytti mulle kuinka yhden pukukaapinoven väliin oli joltain jäänyt takin helma, siis pieni kankaan kulma törrötti siinä kaapin ulkopuolella. Voivotteli siinä, että: "kuka tolla tavalla jättäny, eihän toi vaan oo mun, ei ei se kyllä mun ole" jne. Minä yritin rauhoitella että kyllä sen varmaan joku pian tulee korjaamaan ja häivyin itse suihkuun.

Oli sen sitten varmaan joku käynyt korjaamassa koska myöhemmin tämä nainen ilmestyi uimaan, mitä ei voinut olla huomaamatta, koska nainen ui käsillä ja jaloilla hirveästi huitoen ja räiskytellen.

Ei saisi nauraa mielenterveysongelmille mutta ei voi mitään, tämä täti oli hassu tapaus.

Vierailija
285/1318 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran istuin pysäkillä melkein tyhjässä bussissa (lisäkseni 2 muuta matkustajaa). Sisään tuli ujon oloinen mies, joka tuli kuitenkin mun viereen istumaan! Matka kesti aikansa, oli aika kiusaantunut olo. Sitten kun ihan vähän kurottauduin näkemään eteenpäin nähdäkseni onko seuraava oma pysäkkini, tämä tyyppi ponkaisi paikaltaan kuin ammuttu ja syöksyi ulos ovesta.

Vierailija
286/1318 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet jotka kuseskelee julkisesti. Siis ootteko jotain koiria vai mitä kun pitää kusta just siihen metsikön reunaan mistä kävelee ihmisiä? Jo monet ei oo ees humalassa!

Vierailija
287/1318 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää näitä, aivan huippuja! Osa on absurdiudessaan ihan kuin kohtauksia Roy Anderssonin elokuvista.

Asuin ennen Munkinseudulla Helsingissä ja siellä tuli useampaan otteeseen kiinnitettyä huomiota Munkkivuoren ostarilla tai sen lähistöllä liikkuneeseen, viimeisen päälle Michael Jacksoniksi pukeutuneeseen tyyppiin. Liikkui aina suht tavallisesti pukeutuneen naisen kanssa. Kun näin tyypin ensi kertaa, ajattelin että on varmaan menossa esiintymään jonnekin, matkalla teemabileisiin tms. Kun tyyppi oli useamman kerran hyvin vaihteleviin aikoihin tullut vastaan samoissa releissä, aloin miettiä, että mikähän tää juttu on. Törmäsin tähän kaksikkoon jossain vaiheessa häiritsevän usein.

Vierailija
288/1318 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää näitä, aivan huippuja! Osa on absurdiudessaan ihan kuin kohtauksia Roy Anderssonin elokuvista.

Asuin ennen Munkinseudulla Helsingissä ja siellä tuli useampaan otteeseen kiinnitettyä huomiota Munkkivuoren ostarilla tai sen lähistöllä liikkuneeseen, viimeisen päälle Michael Jacksoniksi pukeutuneeseen tyyppiin. Liikkui aina suht tavallisesti pukeutuneen naisen kanssa. Kun näin tyypin ensi kertaa, ajattelin että on varmaan menossa esiintymään jonnekin, matkalla teemabileisiin tms. Kun tyyppi oli useamman kerran hyvin vaihteleviin aikoihin tullut vastaan samoissa releissä, aloin miettiä, että mikähän tää juttu on. Törmäsin tähän kaksikkoon jossain vaiheessa häiritsevän usein.

Tästä pariskunnasta oli TV-ohjelma. Jos nyt ovat samat ihmiset.

Vierailija
289/1318 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä pariskunnasta oli TV-ohjelma. Jos nyt ovat samat ihmiset.

Eivät olleet samat ihmiset, jos nyt tarkoitat sitä Voice of Finlandissakin esiintynyttä Jackson-imitaattoria ja tosi nuorta tyttöystäväänsä (olivat yhdessä siinä ohjelmassa, jossa käsiteltiin kiellettyjä/ympäristön mielestä arveluttavia parisuhteita).

Vierailija
290/1318 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran metrossa istuin vastapäätä miestä, joka luki ilmaisjakelulehti Metroa, tai oli lukevinaan. Hän oli tehnyt reiät silmien kohdalle ja tiirasi sieltä kanssamatkustajia. Oli vaikea pitää naama peruslukemilla, koska kyseessä oli kuitenkin 'poikkeava' ihminen.

Vierailija
291/1318 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei ole kovin erikoista eikä outoa mutta jäi mieleen. Olin jouluviikolla kaupassa, taisi olla aatonaatto, hälyä ja täysiä ostoskärryjä, kiirettä, viime hetken lahjanetsintää. Valtavan pituinen jono kiemurteli kassalle. Jonossa seisoi keski-ikäinen mies, kannatti käsissään kaljakoria (se oli sitä aikaa) jonka päällä oli yksi ulkotuli. Mies hymyili, oli rento, nyökkäsi että menkää ohi vaan, hänellä ei ole kiire.

Itse olin siihen aikaan melkoinen joulutohottaja, ikävällä tavalla eli pää meinasi räjähtää stressistä ja aattoaamuna olin aina äreä. Mietin siinä jonottaessa että tuossa taisi olla miehen jouluhankinnat. Parhaiten jäi mieleen kuitenkin se levollinen asenne.

Olen itsekin pakottanut itseni pois joulukiireestä. Ei se joulu mihinkään karkaa vaikka ei niin hosuisikaan.

Vierailija
292/1318 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli aikaa, jolloin Anttila vielä oli olemassa. Istuskeltiin kauppakeskuksen kahvilassa kaverin kanssa kun huomiomme kiinnittyi vanhempaan ruovashenkilöön. Hän tuli Anttilasta ostoksilta, taisi olla jotkut Anttilan Ale-päivät vielä, ja hänellä Anttilan ale-muovikassissa ostokset. Hän istahti kauppakeskuksen penkille, otti käsilaukustaan siististi taitellun muovikassin, joka oli jonkun pariisilaisen vaatekaupan, ja siirsi ostoksensa Anttilan kassista tuohon pariisilaisen muotiliikkeen kassiin. Tämän jälkeen heitti Anttilan kassin roskikseen ja jatkoi matkaansa. 

Onhan se toki vähän elegantimpaa kannella ostoksiaan laatuliikkeen muovipussissa kuin Anttilan kassissa :D.

Vierailija
293/1318 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustin paikallisbussilla kohti kaupungin keskustaa ja yhdeltä pysäkiltä kyytiin nousi nuori mies, jolla oli mukana ruokalautanen (siis ihan semmonen posliininen, ei kertakäyttöinen) täynnä jotakin kotiruokaa. Hän jatkoi syömistään muina miehinä saatuaan matkansa maksettua. Se oli vähän hassua.

294/1318 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ketju!

Heinolassa bussiin tuli kerran iäkäs nainen, jolla oli taikalaukku mukana.

Ensin se otti laukusta ison sämpylän. Söi munaviipaleet, kinkun, kasvikset ja sitten leivät.

Seuraavaksi pieni lasipullo tuoremehua.

Sitten iso pulla.

Pillimehu.

Ruokailun jälkeen otti nipun tarrapapiljotteja ja kamman. Ja tietysti peilin! Kohta lisää papiljotteja.

Hartolan tauon jälkeen iso meikkisuti, puuterirasia ja ties mitä meikkejä.

Ja ne kaikki ihan pienessä laukussa.

Vierailija
295/1318 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli talvi ja paikallisliikenteen bussien ikkunat oli kurassa, eikä pimeellä näkymät ulos olleet selkeitä. Istuin ikkunapaikalla kuulokkeet korvilla ja musiikki pauhasi. Viereeni istui vanhempi rouvashenkilö ja oman pysäkkini lähestyessä pyysin väistymään. Rouva tiedusteli milloin hänen pysäkkinsä tulisi ja kysyin missä pysäkillä on jäämässä. Hänen pysäkkinsä oli ollut jo aikaisemmin ja raivostui tästä mulle. Ilmeisesti oli puhunut mulle aikaisemmin ja pyytänyt, että kerron millon tulee hänen vuoronsa jäädä. Ihmettelen vaan miten kukaan voi olettaa toisen sanovan jos ei saa mitään vastausta? Katselin lähes koko matkan ikkunasta ulos.

Vierailija
296/1318 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotikaupunkini torilla oli ja on kaiketi edelleen mies, joka kyseli ohikulkijoilta Jeesuksesta. Kaverini kanssa kävelimme usemman kerran päivässä torin ohi, kolmen vuoden ajan ja miltei joka kerta mies kysyi "mitenkä tyttöjä, kiinnostaako jo tänään tutustua jeesukseen?" ja joka kerta vastasimme "ei kiitos", jolloin mies "huomenna sitten, siunausta". 

Samaisen kaverini kerrostaloasunnon parveketta vastapäätä asui eräs laitapuolen mies. Vuoden ajan kävimme kaverini kanssa parvekkeella tupakalla, mies oli omalla parvekkeella aina tupakalla, speedomalliset kalsarit jalassa. Kerran yöllä menimme parvekkeelle tupakalle ja yllätys, mies oli omalla parvekkeella myös. Tavalliseen tapaan mies tuijotteli meitä, kunnes huusi jotain tyylillä "vittuaks vahtaatte".

Työpaikallani eräs tyypillisesti hillitty asiakas päihtyi yhtäkkisesti puolen litran tuopista (ei ollut lähelläkään muita asiakkaita) ja kävi paskomassa lattiamatolle. Paljastui minulle piilojuopoksi tässä vaiheessa.

Useampaan otteeseen olen törmännyt puskaripulilla oleviin naisiin lenkkipolulla. 

Vierailija
297/1318 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parvekkeelta näin naapurintalossa asuvan miehen tulevan rappukäytävästä ulos koiransa kanssa ja meni samantien kuselle talonkulmalle. Miksi ei voinut käydä kotona WC:ssä? Kyseinen henkilö asuu vielä tietääkseni yksin.

Vierailija
298/1318 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä jokin aika sitten nuori, minulle täysin tuntematon nainen pysäytti minut kadulla ja kehui miten hyvältä farkut näyttävät päälläni ja vielä perään kehui takapuoltani. :D Oli niin hämmentävää, kun tuntematon sanoo jotain tuollaista niin suoraan, etenkin täällä Suomessa missä todella harvoin puhutaan tuntemattomille, saati kehutaan heitä. Nainen ei vaikuttanut edes olevan humalassa tai muuten sekava. 

Vierailija
299/1318 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiossa puolitutut vuosiluokkalaiseni tulivat minulle suu vaahdossa esittelemään poikaystäviään. Piirsivät siis eroottista fanfictionia sisälllyttäen itsensä siihen.

Erään kerran eräs parikymppinen, hyvin ylipainoinen nuori nainen tuli vastaan läpikuultavissa mustissa sukkahousuissa, pörröisessä, lyhyessä villapaidassa, uskomattomassa huiviviritelmässä ja ilman hametta. Sukkahousujen alta näikyivät valtavat violetit satiinialushousut. Jalassa tällä olivat korolliset maiharit.

Vierailija
300/1318 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuppisuisessa Suomessa en ole tottunut siihen, että tuntemattomat puhuvat mitään. Kerran olin menossa myöhään illalla lähikauppaan ja haukottelin liikennevaloissa. Vastaan tullut mies tokaisi mulle tomerasti "nukkumaan!"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän