Erikoisinta/hassuinta mitä olet nähnyt livenä, mitä vieras ihminen teki/sanoi julkisella paikalla?
Itse hämmästelin vuosia sitten, kun nuori nainen tarttui ja otti kiinni kunnolla käteensä piikkipuskan oksan?? Ei varmana sattunut yhtään.
Kommentit (1318)
Citymarketissa jossa käyn yleensä viikottain, tarvittaessa useamman kerrankin viikossa, on veikkauspiste, jossa on myös telkkari, josta näkyy (pelituloksia)? Niin siinä veikkauspisteellä on joka kerralla n. 40-vuotias kaljupäinen mies, ihan tavis vaatteissa ja tekee ilmeisesti veikkauksia ja katsoo sitä telkkaria ja muutenkin pyörii siinä pisteellä. Erikoista/huvittavaa tästä tekee sen, että se mies näyttää olevan jokapäivä ja aamusta iltaan siinä pisteessä. On tosi harvoja kertoja, milloin en olisi nähnyt miestä siinä. Tänään kävin siinä citymarketissa ja kas, siellä se mies oli katsomassa veikkausta siitä telkkarista😆 en tiedä, onko työtön, eläkkeellä, henkisesti sairas tms kun kaupassa pörräilee niin paljon... Ja aina siinä veikkauspisteellä.
Vierailija kirjoitti:
Citymarketissa jossa käyn yleensä viikottain, tarvittaessa useamman kerrankin viikossa, on veikkauspiste, jossa on myös telkkari, josta näkyy (pelituloksia)? Niin siinä veikkauspisteellä on joka kerralla n. 40-vuotias kaljupäinen mies, ihan tavis vaatteissa ja tekee ilmeisesti veikkauksia ja katsoo sitä telkkaria ja muutenkin pyörii siinä pisteellä. Erikoista/huvittavaa tästä tekee sen, että se mies näyttää olevan jokapäivä ja aamusta iltaan siinä pisteessä. On tosi harvoja kertoja, milloin en olisi nähnyt miestä siinä. Tänään kävin siinä citymarketissa ja kas, siellä se mies oli katsomassa veikkausta siitä telkkarista😆 en tiedä, onko työtön, eläkkeellä, henkisesti sairas tms kun kaupassa pörräilee niin paljon... Ja aina siinä veikkauspisteellä.
XD
Kadulla näkyy toisinaan vanhempi mies, joka pukeutuu kuin haudankaivaja...tänään näkyi olevan vaaleat ns haudankaivaja vaatteet päällä, kun näin häntä kaupungilla😄
Vierailija kirjoitti:
Mennessäni ysärillä pitkänlinjan bussilla Helsinkiin, edessäni puhui puhelimeen (juu oli kännyköitä) ihan normaalin näköinen nuorehko nainen. Selitti ainakin tunnin verran tosi tarkkaan, kuinka oli ulostanut pönttöön vaaleanpunaisen sormenpaksuisen kamalan madon. Oli vähän itkuinenkin tuosta, oli menossa johonkin tartuntatautien yksikköön.
Mä jouduin kuuntelemaan tota puhelua tyrmistyneenä. Vieläkin puistattaa vaikka asiasta on yli 20v aikaa!
Ja ajattelit sitten laittaa vahingon kiertämään kertomalla jutun täällä.
Tässä ketjussa on monia juttuja, joita en itse ehkä kertoisi, vaikka olisin nähnytkin. Säälikää nyt vähän lukijoita.
Tiedän yhden tapauksen, jossa nainen pesee jopa paritkymmenet kerrat viikossa pyykkejään talon pesutuvassa. Ja on muutenkin oudon oloinen. Siis Herranen aika, kenellä tulee tuommoista määrää pyykkiä, eihän edes perheelliset noin paljon pese? Taitaa naisella viirata päässä, peseekö hän yhtä pyyhettä isossa koneessa😆
Eikö kukaan oo nähny tai kuullut mitään jännää? Vai kahtooko ihmiset vain muualle, ettei nää mitään ympärillä olevaa?
Töölössä asuessani törmäsin usein lähikaupassa ja sporapysäkillä erääseen hieman vinksahtaneeseen naiseen. Sellaiseen selvästi erikoiseen, joka milloin puhuu jumalasta, milloin laulelee itsekseen yms. Yhdessä vaiheessa jotenkin profiloidun ilmeisesti hänelle, koska kun olimme samaan aikaan lähikaupassa nainen huudahti peräkkäisinä kertoina: "Voi! Sieltä tulee enkeli! Sinä olet tuommoinen herran enkeli". Tässä vaiheessa tietenkin refleksinomaisesti muutkin kaupassa olijat alkoivat katsoa. (voin vakuuttaa että ruskeaverikkönä kukaan muu ei ole minua minään enkelinä pitänyt). Sama nainen sattui eräänä toisena päivänä olemaan sporapysäkillä kun kävelin siihen. Aamuruuhkan aikaan pysäkki oli täynnä. Kävellessäni tuo samainen erikoinen nainen huudahti: "Voi kun sinä olet suloinen! Olet aivan kuin Ruotsin prinsessa Viktoria mutta nätimpi. Voi kun sinä olet Vikan!". Taas sama reaktio kanssa ihmisissä. Tuon naisen sanat ovat toki hauskoja/imartelevia mutta silti niitä ei voi sillä tavalla tosissaan (Vikanin ja mun yhdennäköisyyttäkään ei ole aiemmin kuultu).
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen ihminen ottaa nenästään räkäänsä ja syö sen. Työpaikan taukotilassa.
Yliopiston kahvilassa? Minäkin olen nähnyt tällaisen räkäpallonsa syöneet miehen aikoinaan Helsingin yliopiston kahvilassa. Useita vuosia myöhemmin tapasin hänet työasioissa - hän oli saanut viran yliopistolta.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän yhden tapauksen, jossa nainen pesee jopa paritkymmenet kerrat viikossa pyykkejään talon pesutuvassa. Ja on muutenkin oudon oloinen. Siis Herranen aika, kenellä tulee tuommoista määrää pyykkiä, eihän edes perheelliset noin paljon pese? Taitaa naisella viirata päässä, peseekö hän yhtä pyyhettä isossa koneessa😆
Mulla kaveri, jolla tosi paha atopia. Talvisin joutuu rasvaa itteään jopa monta kertaa päivässä. Joka rasvauksen jälkeen vaihtaa vaatteet, koska edelliset rasvassa. Samoin lakanat päivittäin. Kone pyörii päivisin tauotta.
En halua jakaa niitä täällä, koska ovat niin hyviä juttuja että kerron niitä mieluummin vain tutuilleni. Sen verran voin sanoa, että molemmat olen nähnyt samana vappuaattona Helsingissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla kaveri, jolla tosi paha atopia. Talvisin joutuu rasvaa itteään jopa monta kertaa päivässä. Joka rasvauksen jälkeen vaihtaa vaatteet, koska edelliset rasvassa. Samoin lakanat päivittäin. Kone pyörii päivisin tauotta.
Höpö höpö. Niin varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Niin varmaan.
Minulla on atooppinen 9v tytär jonka joudun näin syksyn ja talven tultua rasvaamaan 3-4 kertaa päivässä. On erikseen "rasvavaatteet " jotka vetää siihen päälle ja sitten heittää pesukoneeseen.
Up