Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erikoisinta/hassuinta mitä olet nähnyt livenä, mitä vieras ihminen teki/sanoi julkisella paikalla?

Vierailija
30.06.2016 |

Itse hämmästelin vuosia sitten, kun nuori nainen tarttui ja otti kiinni kunnolla käteensä piikkipuskan oksan?? Ei varmana sattunut yhtään.

Kommentit (1318)

Vierailija
301/1318 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran lähikaupassa eräs mt-potilas sattui kassalle ennen minua. kyseessä oli aivan normaalilta wt-naiselta näyttänyt tapaus. aloin kiinnittämään tähän huomiota kun olin 5 minuuttia seissyt jonottamassa, melko hiljaisessa kaupassa.

nainen osti muistaakseni jotain s-marketin vaatteita, tolkuttomasti energiajuomaa ja eineksiä. tupakkaa tämä vahtasi pienen ikuisuuden, kysyi joka numerosta, mitä tupakkaa siellä on ja kysyi mielipidettä kassalta niistä. Samaten sytkäreitä valikoi kassalta, muttei kai ostanut kuitenkaan.

tavaroiden loppusumma yllätti naisen, joka kaiveli tovin lompakkoaan, ulisi toistolla ettei ole rahaa, kunnes lopulta alkoi tinkiä yhdestä hupparista, jota oli ostamassa. huppari oli hänelle liian pieni, minkä takia hän olisi tarvinut siitä alennusta. puki päälle kyseisen hupparin ja riisui sen, puki uudestaan ja vänkäsi ettei ole rahaa.

Kassalla oli nuori tyttö, joka varmaan vartin jaksoi kärsivällisesti hymyillä naiselle, mutta vänkäyksen jatkuessa tytön ääni alkoi murtua, oli yksin töissä ja sulkemisaika oli jo mennyt, jono oli myös jo kasvanut melkoiseksi.

En muista, kuinka tilanne laukesi, pois päästiin kaupasta kuitenkin.

Vierailija
302/1318 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pitkä nainen. Odottelin ratikkaa, kun joku ihan siisti mies tuli kysymään tiedänkö, että sielläjasiellä on kauppa, jossa myydään isoja kenkiä. OK, kiitos tiedosta. Olin äärimmäisen loukkaantunut, koska mun jalka on ihan normaalin kokoinen.

Jos se luuli sun olevan mies naisten vaatteissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/1318 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää näitä, aivan huippuja! Osa on absurdiudessaan ihan kuin kohtauksia Roy Anderssonin elokuvista.

Asuin ennen Munkinseudulla Helsingissä ja siellä tuli useampaan otteeseen kiinnitettyä huomiota Munkkivuoren ostarilla tai sen lähistöllä liikkuneeseen, viimeisen päälle Michael Jacksoniksi pukeutuneeseen tyyppiin. Liikkui aina suht tavallisesti pukeutuneen naisen kanssa. Kun näin tyypin ensi kertaa, ajattelin että on varmaan menossa esiintymään jonnekin, matkalla teemabileisiin tms. Kun tyyppi oli useamman kerran hyvin vaihteleviin aikoihin tullut vastaan samoissa releissä, aloin miettiä, että mikähän tää juttu on. Törmäsin tähän kaksikkoon jossain vaiheessa häiritsevän usein.

Michael-Jan Havia!

Vierailija
304/1318 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin menossa tyttäreni kanssa kesällä bussilla Helsinkiin. Koko matkan kuuntelin edessämme istuneen äijäporukan suunnitelmia kuinka aikovat mennä bilettämään ja pettämään vaimojaan. Teki ihan pahaa kuunnella. Puhuivat vielä tosi kovaan ääneen, eikö heitä pelottanut että bussissa voisi olla joku tuttu?

Vierailija
305/1318 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähnyt vierestä kun ihmiseltä purraan korvasta pala. Tekijä oli täysi sekopää, narsisti joka flippasi baarissa nähdessään "pahimman vihamiehensä". 

Vierailija
306/1318 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ehkä noin vuonna 1995 näin useasti Itäkeskuksessa ihan Elviksen näköisen miehen. Hänellä oli myös joskus mukana lapsi rattaissa. Viime vuosina en ole enää nähnyt hanta, tai en ainaskaan hiukset Elvis mallilla.

Kävelin pitkin Meritullinkatua, oli vielä aamuhämärä. Kauempana edessäni kulki kaksi henkilöä. Yhtäkkiä toinen heistä kyykistyi niin että selkä nojasi talon kivijalkaa vasten ja henkilö kakkasi siihen, veti housut takaisin ylös niin kun mitään ei olisi ja jatkoivat matkaa tämän toisen henkilön kanssa. Koska en ollut ihan varma siitä mitä näin, piti ihan katsoa siinä kohtaa että oliko siinä kakkakikkare, olihan siinä. :-D

Vierailija
307/1318 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä juttu se on mitä nykyään näkee: ryhmä ihmisiä kulkee luurit päässä, pysähtyvät ja hetken päästä jatkavat matkaa?

Vierailija
308/1318 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ala-asteella, muistaaksenni 8 -vuotias. Rivitaloyhtiössämme asui kolmihenkinen perhe, isä, äiti ja minun ikäiseni poika. Me taloyhtiön lapset leikimme usein yhdessä ja kerran menimme käymään mainitsemani perheen pihamaalla, syytä en muista. Oli kaunis alkukesän päivä. Perheen äiti tuli sisältä ulos ja hänellä oli pusero yllään sekä nailonsukkahousut, joiden alla ei ollut pikkuhousuja. Pienestä tytöstä tuntui ja näytti hullulta, kun aikuinen nainen tulee ihan muina miehinä ulos "avoimin mielin", hän ei nimittäin kainostellut asuaan yhtään vaan jäi vaihtamaan muutaman sanan meidän lasten kanssa.  Tämä perhe ei ollut mikään esim. juopotteleva perhe, vaan äiti omisti parturiliikkeen ja isä oli kotikaupungissani kuuluisa herrasmiesmäinen portsari. Ihailin tätä äitiä, koska hänellä oli viimeisen muodin mukaisia vaatteita mm. hän seurasi Abba -yhtyeen naislaulajien pukeutumista tarkoin. Voi, miten ihailinkaan hänen pitkävartisia, paksupohjaisia saapikkaitaan :-) Ainoa pieni ihmettelyn aihe liittyi vain tuohon kesäisen päivän pihakohtaamiseen :-D, mutta toisaalta, ei se nyt kamalaltakaan tuntunut, koska nainen käyttäytyi asussaan meitä lapsia kohtaan niin luonnollisesti, aivan kuin hänellä olisi ollut ihan normaalit vaatteet päällä.

Vierailija
309/1318 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nämä ei nyt välttämättä kovin erikoisia ole, mutta ovat jääneet mieleen kuitenkin...

Pari kesää sitten Helsingissä (muistaakseni Sörnäisissä?) olin syömässä jossain pizzapaikassa terassilla. Terassin vieressä hoiperteli pyörällä joku todella aineissa olevalta vaikuttanut mies. Hän jätti pyörän niille sijoilleen ja meni ravintolaan sisälle jonka jälkeen hän tuli terassille. En huomannut mitään kun hetken päästä eteeni ilmestyi hänen päänsä ja hän nuuhki ruokaani sanomatta mitään ja lähti sitten pois. Sen jälkeen hänen pyöränsä korista tippui täysi lonkerotölkki ja bussi ajoi suoraan sen tölkin päältä. Tuli mahtava suihku vaikka se kastelikin monta ihmistä... Melko surkuhupaisa tapahtumaketju!

Sitten toinen juttu sattui kotikaupungissani muistaakseni paljon kauemman aikaa sitten. Istuimme kaverini kanssa erään kauppakeskuksen kahvilassa, kun ohitsemme käveli täysin tuntematon tavallisen näköinen mies ihan normaalin oloisesti. Yhtäkkiä hän kuitenkin kääntyi, pyörähti nopeasti ja osoitti meitä sormillaan jotenkin oudosti, en nyt osaa paremmin selittää mutta tähän tyyliin: https://media3.giphy.com/media/xUOxfm2SfITgxXltO8/giphy.gif

Ei nyt kuulosta niin oudolta mutta siinä kyllä vähän mietittiin että mitä ihmettä :D

Vierailija
310/1318 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N.60v nainen otti saman ikäiseltä mieheltä suihin kaupungin keskustassa koulun nurkan takana keskellä päivää. Ei edes mitenkään piilossa vaan sillälailla että näkyi aika hyvin. Oli kesäloma aika ja koulussa ei siis ollut oppilaita.

Vierailija
311/1318 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesän lopussa Tampereella joskus iltasella näin nuoren miehen, joka puhui ja mölisi itsekseen. Huuteli jotain tyyliin ”roplox! Blim blom ruiskis raiskis” päätöntä ölinää.

Vierailija
312/1318 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyykkituvassa oli naapurin pyykkivuoro ohi ja oli mun vuoro alkamassa. Noh, oli pakko siirtää naapurin (miehen) pyykit koneesta pois. Huomasin, että miehen kaikki pyykit koneessa oli alusvaatteita, Huom kaikki. Koneesta tuli ummehtunut haju. Onneksi haju lähti pois koneesta. Huomasin, että parin tunnin päästä naapurin alkkaripyykki odotti edelleen hakijaansa, kun itse hain viimeisen pyykkieräni. Taisi paljon myöhemmin naapuri hakea alkkarinsa.

XD

Vierailija
313/1318 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin metsässä pyöräilemässä ja polulla minua tuli vastaan teinityttö/nuori nainen, joka kantoi harteillaan itsensä kokoista, n 10-12-vuotiasta poikaa, varmaan veljeään. Taisi pojalla kunto lopahtaa pitkällä kävelyllä, normaaliahan se on, mutta enemmän ihmettelin, miten sisko jaksoi 

Vierailija
314/1318 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran metrossa istuin vastapäätä miestä, joka luki ilmaisjakelulehti Metroa, tai oli lukevinaan. Hän oli tehnyt reiät silmien kohdalle ja tiirasi sieltä kanssamatkustajia. Oli vaikea pitää naama peruslukemilla, koska kyseessä oli kuitenkin 'poikkeava' ihminen.

Apua!😂 Kunnon Aku ankka!

Vierailija
315/1318 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin metsässä pyöräilemässä ja polulla minua tuli vastaan teinityttö/nuori nainen, joka kantoi harteillaan itsensä kokoista, n 10-12-vuotiasta poikaa, varmaan veljeään. Taisi pojalla kunto lopahtaa pitkällä kävelyllä, normaaliahan se on, mutta enemmän ihmettelin, miten sisko jaksoi 

Hän oli Peppi Pitkätossu!

Vierailija
316/1318 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yliopiston yleisenä tenttipäivänä tekemässä tenttiä suuressa luentosalissa. Mukaan paikalle sai ottaa vain kirjoitusvälineet ja henkilötodistuksen, reppu piti jättää luentosalin seinänviereen. Olin olevinani fiksu, ja olin jo jöttänyt reppuni vieressä olevan kirjaston laukkusäilytuslokerikkoon ja ottanut vain avaimen mukaan.

Menin istumaan keskelle luentosalia, sali oli melko täynnä, kuten uusintatenteissä ykeensä oli. Tein tentin noin parissa tunnissa, ja anteeksipyydellen menin paikaltani palauttamaan tenttiä tentin valvojille. Tämän jäljeen lähdin kevyin mielin kohti luentosalin ovea, koska olin mielestäni sanut hyvin vastattua tenttikysymyksiin. Olin jo melkein ulkona, kun tajusin, että olin jättänyt säilytyslokerikon avaimen paikalle, jossa tein tentin! Koska en halunnut häiritä muita tenttijöitä, päätin kiivetä penkkirivien yli hakemaan avaimen. Olisitte nähneet ne ihmisten ilmeet! Ne varmaan ajatteli, että sain jonkun raivotautikohtauksen tms kun loikin penkkirivien yli keskelle luentosalia ja takaisin.....kyllä hävetti

Vierailija
317/1318 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin menossa bussilla vanhempieni luokse, kun pysäkiltä nousi eläkeläismuori kyytiin. Hän maksoi, kiitteli ja meni istumaan.

Kuitenkin juuri kun kuski oli lähtemässä, ponkaisi tämä mummeli ylös ja rupesi seisten äänekkäästi pitämään puhettaan.

"ON TÄMÄ BUSSI PALJON PAREMPI KU TAKSI. MINÄ KU OON ELÄKELÄINEN NIIN MINULLE ON MYÖNNETTY PARIKYMMENTÄ TAKSIMATKAA, MUTTA EI NE KUSKIT MITÄÄN OSAA. EIVÄT OSAA AJAA YLIKIIMINGIN SINNE JA SINNE JA HITAASTI AJAVAT. KYLLÄ TÄMÄ BUSSI ON PALJON PAREMPI JA MUKAVAMPI MATKUSTAA, PÄÄSEE AINA PERILLE JA SINNE MINNE HALUAA. PITÄISI TEILLÄ KYLLÄ VÄHÄN ANTAA KOULUTUSTA NIILLE TAKSIKUSKEILLE ETTÄ MITEN SITÄ KARTTAA OIKEIN LUETAAN. KU AINA SAA REITIN NEUVOA EIVÄTKÄ OSAA OIKEAAN PAIKKAAN. KIITOS TÄSTÄ MATKASTA ETTÄ SAAN KULKEA BUSSILLA, PALJON PAREMPI TÄMÄ ON. " Sitten istui alas ja oli hiljaa. Takaa kuului osuvasti "olipa virkistävä puhe" ja ilmeeni oli tämä O_O'. Bussikuskillehan ne taksiasiat kuuluu..

Lopuksi vielä tämä mummo kiitteli samoin sanoin kuin puheessaan. Ok.

Ylikiiminki mainittu. :D t.lapsuuden ja nuoruuden siellä asunut, vanhemmat siellä edelleen

Vierailija
318/1318 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tosi kuuma hellepäivä ja olin hyppäämässä ratikkaan. Vähän ihmettelin, miksi etuosa oli tupaten täynnä, mutta viimeisessä vaunussa oli vain yksi vanhempi nainen. No menin sinne taakse. Syy etuosan tungokseen selvisi hyvin pian: sillä naisella oli läpinäkyvässä hedelmäpussissa joku mätä harmaa kala ja se haju oli sanoinkuvaamattoman kuvottava. Kalaruokaa ei tehnyt hetkeen mieli.

Vierailija
319/1318 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti imetti lastaan, joka käytti samalla älypuhelinta. Kyseessä ei todellakaan ollut enää vauva, vaan sen ikäinen jota ei normaalisti enää imetetä, ainakaan julkisesti.

Vierailija
320/1318 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ihan lapsena mua ja äitiäni vastaan käveli ihan kunnon dena oliiviöljypurkki kädessä. Veti ison kulauksen sitä oikein pohjanmaan kautta ja totesi meille että "OLIIVIÖLJY ON HYVÄÄ!" ja jatkoi hetken matkaa, käännähti meihin päin, ja huudahti vielä että "JA TERVEELLISTÄ" :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän