Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei Ihastuneet. Oletteko muuttaneet

Vierailija
30.06.2016 |

ihastuessanne jotain (joko tiedostaen tai ihan tiedostamatta) esimerkiksi ulkonäössänne tai käytöksessänne?

Minä (38 v nainen) ihastuin työkuvioissa yhteen ihanaan mieheen n. 1,5 vuotta sitten, ja oikeastaan huomaamattani, vaihdoin pukeutumistyyliä naisellisemmaksi, farkut vaihtuivat hameisiin ja mekkoihin, annoin lyhyen tukkani kasvaa pitkäksi jne.
Mitään ei tapahtunut välillämme (flirttiä lukuunottamatta), ja tyyppikin on häipynyt jo toiseen työpaikkaan, mutta tyyli on näköjään pysyväksi, viihdyn tässä hyvin.
Tämä siis tuli mieleen, kun luin Jocelyn Wildensteinista, joka yritti muokata ulkonäköään "kissamaisemmaksi", kun aviomies piti kissoista. Lopputuloksesta voidaan olla montaa mieltä: http://www.lifeandstylemag.com/posts/jocelyn-wildenstein-plastic-surger…

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin treenaamaan kun säätöni oli kehonrakentaja. Seurustelua takana pari vuotta ja en vieläkään pidä treenaamisesta. Eikä sitä tosin edes kiinnosta treenaanko.

Vierailija
2/7 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloin treenaamaan kun säätöni oli kehonrakentaja. Seurustelua takana pari vuotta ja en vieläkään pidä treenaamisesta. Eikä sitä tosin edes kiinnosta treenaanko.

Sama täällä:). Tai no, ihastukseni ei kyllä ole mikään bodari, mutta itse vanhana salivihaajana aloin pumppaamaan rautaa, kun halusin näyttää paremmalta hänen silmissään. (no luck)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä:). Tai no, ihastukseni ei kyllä ole mikään bodari, mutta itse vanhana salivihaajana aloin pumppaamaan rautaa, kun halusin näyttää paremmalta hänen silmissään. (no luck)

Itse tosin oon sinänsä tyytyväinen kun olin täysin lihakseton tikku ennen ja nyt on laihaläskiys pois |: mutta ei jätkä edes noteerannut koko hommaa mitenkään.

Vierailija
4/7 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No teininä aloin gootiksi, koska hurahdin söpöön goottipoikaan..

Vierailija
5/7 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idioottimaisinta on varmaan ollut teininä aloittaa röökinpoltto puoliväkisin vain koska koulun ihanan "pahis" ravasi välitunnilla nurkan takana.:(

Vierailija
6/7 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt saman kuin ap. Olen muuttanut tyylini pysyvästi naisellisemmaksi. Uskon että se on myös ikäkysymys. Olen 37-vuotias.

Vierailija
7/7 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt saman kuin ap. Olen muuttanut tyylini pysyvästi naisellisemmaksi. Uskon että se on myös ikäkysymys. Olen 37-vuotias.

Vähän sama täälläkin, täytän syksyllä 41. Aiemmin en viitsinyt panostaa pahemmin esimerkiksi kampauksiin, nyt väkerrän tukkaa kiharalle yms. Opettelin käyttämään myös huulipunaa näin vanhoilla päivilläni. Ehkä tämä sitten tosiaan on ikäsidonnaista jollain lailla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi