Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nostan itsetuntoani mieheni avulla

Vierailija
30.06.2016 |

Hävettää, taas kehuin mieheni saavutuksia lähes tuntemattomalle ihmiselle. Se kävi kevyesti ja nopeasti. Tilanteen jälkeen huomasin tuntevani voimakasta ahdistusta. Kainalot ovat hiestä märät. Nyt vasta alkaa huono olo helpottaa, kun tunnistin mitä tein. Onko minulla siis äärimmäisen huono itsetunto vai mistä tämä johtuu? Miksi yritän kohottaa omaa arvoani mieheni kautta? Voiko tästä päästä eroon?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan myönnä tekevänsä samaa?

Vierailija
2/3 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kehun vain lähimmilleni ja ihan aiheesta. Mies menestyy. En kehu  huonon itsetuntoni vuoksi. Minulla on niin hyvä itsetunto, että kestän välillä puuduttava arkea, tukijoukkoja vailla, pienten lasten kanssa. Tiedän, että toisissa olosuhteissa olisin itsekin oikea uraohjus. En ole varma, että tahdonko uraa ikinä, kun elämä on niin täyttä muutenkin. Riippuu ihan siitä, että miten hyvin mies jaksa. Olenhan nähnyt hänen kauttaan, että mitä urallaankin joutuisi hämmentelemään, isoja uhrauksia tekemään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa fiksulta. Noin itsekin ajattelen, että pitäisi toimia. Kestän hyvin omaa puuduttavaa arkeani, mutta tilanteissa, joissa olen arvostelun alaisena, vedän "huomaamatta tukijoukot" mukaan kuvaan. Olen vasta hiljattain huomannut tämän tympeän piirteen itsessäni. Helppo vastaus ongelmaani on tietenkin sanoa, "paranna itsetuntoasi". Toki olen monta opasta aiheesta lukenutkin, mutta miten voisi saada tunteet mukaan, siis itsetunnon ihan aidosti kohoamaan muutenkin kuin järjen äänessä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi