Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomalaiset naiset ei enää kiinnosta

Vierailija
29.06.2016 |

Vietin 6kk Filippiineillä ja 3kk Hong Kongissa työasioissa/lomalla. Matkalla tapasin paljon aasialaisia naisia ja enää en edes katso suomalaisia naisia päin. En nää suomalaisilla naisilla mitään tarjottavaa muuta kuin seksin, tosin siinäkin suomalainen nainen on usein itsekäs ja makaa kuin lahna, toista on aasian kaunottarilla jotka ottavat miehen huomioon. Filippiinättäret eivät meikkaa pakkelia naamaan, vaan ovat luomuja. (toki osa kaupungin tytöistä meikkaa, mutta tavallinen filippiinäläistyttö harvoin meikkaa) He myös kunnioittavat ja arvostavat miestä toisin kuin suomalaiset naiset. Aasialainen nainen on naisellisempi ja parempi perheenäiti, joka antaa miehelle tilaa olla mies ja kunnioittaa miestään. Heidän kanssaan ei tarvitse koko ajan kilpailla siitä että nainen haastaa koko ajan miestään että on parempi kuin miehensä, niin kuin suomessa / länsimaissa naiset feminismin myötä haastavat miehiä ja kyseenalaistavat miehuutta. Sitä on vaikea selittää mutta aasialaiset "naiselliset/feminiiniset" naiset antavat miehen olla mies ja nainen saa olla nainen. Suomessa se ei onnistu.

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelakorttityyppi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno tämä suomalaiset vs aasialaiset naiset vastakkainasettelu.

Kateellinen suomityttö.

Mut... mut...

Mä en ole suomalainen😐

Kävin katsomassa profiilistasi kirjoittamasi viestit. Sinäkin jonkun halpatyöläisen tyttö.

Ja sinä olet työtön kaljaa kittaava mursu, joka ei tee muuta kuin istuu sohvalla ja runkkailee aasialaisille naisille.

Vierailija
42/78 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Vantaan lähiössä näitä näkee. Lihavia,isomahaisia kaljuja juntteja, jotka itämaisten pienikokoisten vaimojensa kanssa raahustavat lähikauppaan kaljaostoksille. Naiset seisovat noloina kännisten ukkojensa takana kassajonossa. Hiljaa raukat kävelevät ukkojensa perässä. Pienikokoisia ja harmaita hiirulaisia, sääliksi käyvät raukat. Eivät varmasti tätä kuvitelleet, kun suomiukon matkaan lähtivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateellinen suomityttö.

Kateellinen mistä? Voisitko avata tätä väitettäsi?

Aasialaisten naisten ylivoimaisuudesta.

Kyllä nyt ihan tulee itku kun en pääsekään suomimiehen kotiorjaksi. Not.

Vierailija
44/78 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njaah. Olen konservatiivinen, feminiininen suomalaisnainen, ja kova työ oli löytää aviomies, joka osaa arvostaa näitä piirteitä asiaankuuluvalla tavalla. Löysin kuitenkin vihdoin, hän on minun kuninkaani ja minä hänen kuningattarensa. Olisin mielelläni kotirouva (etenkin nyt, kun lapsi on jo teini), mutta suomalainen palkkataso ei oikein mahdollista sellaista.

Vierailija
45/78 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateellinen suomityttö.

Mut... mut...

Mä en ole suomalainen😐

Kävin katsomassa profiilistasi kirjoittamasi viestit. Sinäkin jonkun halpatyöläisen tyttö.

Ja sinä olet työtön kaljaa kittaava mursu, joka ei tee muuta kuin istuu sohvalla ja runkkailee aasialaisille naisille.

Menikö tunteisiin?

Vierailija
46/78 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateellinen suomityttö.

Mut... mut...

Mä en ole suomalainen😐

Menikö tunteisiin?

Menikö itselläsi?

Minä en ollut se, joka alkoi ensimmäiseksi nimittelemään.

Vierailija
47/78 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateellinen suomityttö.

Mut... mut...

Mä en ole suomalainen😐

Menikö tunteisiin?

Menikö itselläsi?

Ei, mutta typerää haukkua työttömiä silloin jos itse on jonkun puolalaisen halpatyöntekijän lapsi jonka isä on vienyt suomalaiselta työpaikan.

Vierailija
48/78 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateellinen suomityttö.

Mut... mut...

Mä en ole suomalainen😐

Menikö tunteisiin?

Menikö itselläsi?

Ei, mutta typerää haukkua työttömiä silloin jos itse on jonkun puolalaisen halpatyöntekijän lapsi jonka isä on vienyt suomalaiselta työpaikan.

Oletpa lapsellinen.

Vierailija
49/78 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä. Jos ottaa lompakkoloisen, niin saa ainakin suomalaista lompakkoloista tasokkampaa, melkein mistä tahansa.

Kummasti kuitenkin kun katsoo noita menestyviä miehiä, ulkomaaisista vaimoista suuri osa on latinalaisesta amerikasta, briteistä ja pohjoismaista. mutta upporikkaanahan sinä varmasti tiedät enemmän. Taidat omata muuten keskiverron tai sitä pienemmän peniksen; minun mieheni potkittiin sängystä muutamaankiin kertaan ison kalunsa vuoksi. Ja ne jotka eivät potkineet, kokivat kipuja, eikä homma ollut kivaa kummallekaan. Eivät muuten olleet mitään prostituoituja, vaan bisneskumppaneita.

Sinähän sen tiedät mitä lompakkoloisuus on. Miehen useamman kerran pettäminenkin on pikkujuttu, kunhan massia riittää.

Vierailija
50/78 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateellinen suomityttö.

Kateellinen mistä? Voisitko avata tätä väitettäsi?

Aasialaisten naisten ylivoimaisuudesta.

Aasialainen nainen on ylivoimainen suomityttöön verrattuna, oli ap:n mielipide. Ok. Jos nyt oikeasti perustelisit mielipiteesi, se olisi fine. Pelkkä haukkumakomenttien heittely ei ole järin rakentavaa, vai kuinka? 

Vierailija
51/78 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateellinen suomityttö.

Mut... mut...

Mä en ole suomalainen😐

Menikö tunteisiin?

Menikö itselläsi?

Et taida edes hakea töitä.

Vierailija
52/78 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan läskit, frigidit , umpeen muuraantuneet mätisäkit uhoamassa. Jotenkin liikkistä. Ellei totuus olisi vieläkin säälittävämpää.

Vierailija
53/78 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Hakunilassa. Täällä on paljon näitä Thaimaalaisia tms. naisia. Kaupungin vuokrataloissa asuvia. Aina heidän suomalaiset miehensä ovat lihavia, rumia juntteja, jotka crockeissaan tallustelevat ostarille, koska heillä ei ole varaa autoon/ovat jatkuvasti kännissä. Nämä pienikokoiset tuontivaimot, perässä hiljaa hipsien häpeillen kulkevat humalaisten ukkojensa perässä.

Vierailija
54/78 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateellinen suomityttö.

Mut... mut...

Mä en ole suomalainen😐

Menikö tunteisiin?

Menikö itselläsi?

Et edes osaisi tehdä sitä työtä mitä isäni tekee.

55/78 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä. Jos ottaa lompakkoloisen, niin saa ainakin suomalaista lompakkoloista tasokkampaa, melkein mistä tahansa.

Kummasti kuitenkin kun katsoo noita menestyviä miehiä, ulkomaaisista vaimoista suuri osa on latinalaisesta amerikasta, briteistä ja pohjoismaista. mutta upporikkaanahan sinä varmasti tiedät enemmän. Taidat omata muuten keskiverron tai sitä pienemmän peniksen; minun mieheni potkittiin sängystä muutamaankiin kertaan ison kalunsa vuoksi. Ja ne jotka eivät potkineet, kokivat kipuja, eikä homma ollut kivaa kummallekaan. Eivät muuten olleet mitään prostituoituja, vaan bisneskumppaneita.

Sinähän sen tiedät mitä lompakkoloisuus on. Miehen useamman kerran pettäminenkin on pikkujuttu, kunhan massia riittää.

En jäänyt suhteeseen rahan vuoksi. Miksi olisin? Avioehto takasi minulle summan, jolla lapsenlapsenikin olisivat vielä eläneet koko elämänsä herroiksi? Ja jos raha on minulle niin tärkeää, miksi en kulje tuolla louisvuittoneissa ja hérreroissa ympäriinsä shoppailemassa pikku ferrarillani? 

Jäin suhteeseeni, koska rakastan miestäni. En hänen rahojaan.

Vierailija
56/78 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstan läskit, frigidit , umpeen muuraantuneet mätisäkit uhoamassa. Jotenkin liikkistä. Ellei totuus olisi vieläkin säälittävämpää.

Mikä tekee ihmisestä noin ilkeän? Otan osaa kurjaan elämääsi.

Vierailija
57/78 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, ei muakaan kiinnosta enää suomalaiset miehet Ranskassa asumisen jälkeen.

Vierailija
58/78 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateellinen suomityttö.

Mut... mut...

Mä en ole suomalainen😐

Mitä tää 14v pikku lapsi täällä edes tekee? Käy se peruskoulus ny edes loppuu.

Vierailija
59/78 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei. Halusit kertoa tämän Vauva-lehden palstalla siksi, että...?

Siksi varmaan, että suomalaisilla ämmillä on aina jotakin vitun valittamisen aihetta siitä, mitä mies saa- ja ei saa tehdä, mitä miehen pitää -ja ei pidä olla.

Koita siinä sitten nauttia elämästä ja ottaa rennosti, kun akat vaan vittuilee ja koittaa alistaa miehen tottelevaiseksi "koiraksi"

Kysyn vaan, että millainen parisuhde se muka on? No se on HUONO suhde, jossa elää monta kymmentä prosenttia tämän maan väestöstä.

Vierailija
60/78 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateellinen suomityttö.

Mut... mut...

Mä en ole suomalainen😐

Mitä tää 14v pikku lapsi täällä edes tekee? Käy se peruskoulus ny edes loppuu.

Sinun pitäisi käydä koko peruskoulu uudelleen, kun et selvästikään osaa edes kirjoittaa yhdyssanoja kuten vaikkapa "pikkulapsi".