Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomalaiset naiset ei enää kiinnosta

Vierailija
29.06.2016 |

Vietin 6kk Filippiineillä ja 3kk Hong Kongissa työasioissa/lomalla. Matkalla tapasin paljon aasialaisia naisia ja enää en edes katso suomalaisia naisia päin. En nää suomalaisilla naisilla mitään tarjottavaa muuta kuin seksin, tosin siinäkin suomalainen nainen on usein itsekäs ja makaa kuin lahna, toista on aasian kaunottarilla jotka ottavat miehen huomioon. Filippiinättäret eivät meikkaa pakkelia naamaan, vaan ovat luomuja. (toki osa kaupungin tytöistä meikkaa, mutta tavallinen filippiinäläistyttö harvoin meikkaa) He myös kunnioittavat ja arvostavat miestä toisin kuin suomalaiset naiset. Aasialainen nainen on naisellisempi ja parempi perheenäiti, joka antaa miehelle tilaa olla mies ja kunnioittaa miestään. Heidän kanssaan ei tarvitse koko ajan kilpailla siitä että nainen haastaa koko ajan miestään että on parempi kuin miehensä, niin kuin suomessa / länsimaissa naiset feminismin myötä haastavat miehiä ja kyseenalaistavat miehuutta. Sitä on vaikea selittää mutta aasialaiset "naiselliset/feminiiniset" naiset antavat miehen olla mies ja nainen saa olla nainen. Suomessa se ei onnistu.

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun Hakunilassa. Täällä on paljon näitä Thaimaalaisia tms. naisia. Kaupungin vuokrataloissa asuvia. Aina heidän suomalaiset miehensä ovat lihavia, rumia juntteja, jotka crockeissaan tallustelevat ostarille, koska heillä ei ole varaa autoon/ovat jatkuvasti kännissä. Nämä pienikokoiset tuontivaimot, perässä hiljaa hipsien häpeillen kulkevat humalaisten ukkojensa perässä.

Vai niin. Asun Vaaralassa ja käyn miltei päivittäin Hakunilassa asioilla. EN ole koskaan kuvailemaasi näkyyn vielä törmännyt. Totuus ja palstamamman totuus, kaksi eri asiaa.

Vierailija
62/78 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstan läskit, frigidit , umpeen muuraantuneet mätisäkit uhoamassa. Jotenkin liikkistä. Ellei totuus olisi vieläkin säälittävämpää.

Mikä tekee ihmisestä noin ilkeän? Otan osaa kurjaan elämääsi.

Kirjoitan suomalaisen naisen arvolle ja ajatusmaailmalle sopivalla ja ymmärrettävällä tavalla.

Totuus ja peili on joskus ruma? Kyynel. Tai ei sittenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei. Halusit kertoa tämän Vauva-lehden palstalla siksi, että...?

Siksi varmaan, että suomalaisilla ämmillä on aina jotakin vitun valittamisen aihetta siitä, mitä mies saa- ja ei saa tehdä, mitä miehen pitää -ja ei pidä olla.

Koita siinä sitten nauttia elämästä ja ottaa rennosti, kun akat vaan vittuilee ja koittaa alistaa miehen tottelevaiseksi "koiraksi"

Kysyn vaan, että millainen parisuhde se muka on? No se on HUONO suhde, jossa elää monta kymmentä prosenttia tämän maan väestöstä.

No, etpä järin mukavalta ja fiksulta kuulosta itsekään viestisi perusteella. Oletko kuullut sanontaa, ' Niin metsä vastaa kuin huudetaan' ? Vaikea kuvitella, että normaali ihminen vastaisi hyvään käytökseen huonosti.

Vierailija
64/78 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelakorttityyppi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno tämä suomalaiset vs aasialaiset naiset vastakkainasettelu.

Kateellinen suomityttö.

Mut... mut...

Mä en ole suomalainen😐

Kävin katsomassa profiilistasi kirjoittamasi viestit. Sinäkin jonkun halpatyöläisen tyttö.

Ja sinä olet työtön kaljaa kittaava mursu, joka ei tee muuta kuin istuu sohvalla ja runkkailee aasialaisille naisille.

Menikö tunteisiin?

Menikö itselläsi?

Minä en ollut se, joka alkoi ensimmäiseksi nimittelemään.

Ei, mutta typerää haukkua työttömiä silloin jos itse on jonkun puolalaisen halpatyöntekijän lapsi jonka isä on vienyt suomalaiselta työpaikan.

Et edes osaisi tehdä sitä työtä mitä isäni tekee.

Palaa kotimaahasi. Suomessa teitä ei kaivata.

Vierailija
65/78 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateellinen suomityttö.

Mut... mut...

Mä en ole suomalainen😐

Kävin katsomassa profiilistasi kirjoittamasi viestit. Sinäkin jonkun halpatyöläisen tyttö.

Ja sinä olet työtön kaljaa kittaava mursu, joka ei tee muuta kuin istuu sohvalla ja runkkailee aasialaisille naisille.

Menikö tunteisiin?

Menikö itselläsi?

Ei, mutta typerää haukkua työttömiä silloin jos itse on jonkun puolalaisen halpatyöntekijän lapsi jonka isä on vienyt suomalaiselta työpaikan.

Hommaathan lentoliput, niin lähden ilomielin?

Vierailija
66/78 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi varmaan, että suomalaisilla ämmillä on aina jotakin vitun valittamisen aihetta siitä, mitä mies saa- ja ei saa tehdä, mitä miehen pitää -ja ei pidä olla.

Koita siinä sitten nauttia elämästä ja ottaa rennosti, kun akat vaan vittuilee ja koittaa alistaa miehen tottelevaiseksi "koiraksi"

Kysyn vaan, että millainen parisuhde se muka on? No se on HUONO suhde, jossa elää monta kymmentä prosenttia tämän maan väestöstä.

No, etpä järin mukavalta ja fiksulta kuulosta itsekään viestisi perusteella. Oletko kuullut sanontaa, ' Niin metsä vastaa kuin huudetaan' ? Vaikea kuvitella, että normaali ihminen vastaisi hyvään käytökseen huonosti.

Faktat ja henkilökohtaiset kokemukseni naisista eivät kerro luonteestani mitään. Olisiko minun sinun mielestäsi pitänyt hyväksyä naisen vittumaisuus itseäni kohtaan ja alistua?

DAA, niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan.

Vierailija
67/78 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asun Hakunilassa. Täällä on paljon näitä Thaimaalaisia tms. naisia. Kaupungin vuokrataloissa asuvia. Aina heidän suomalaiset miehensä ovat lihavia, rumia juntteja, jotka crockeissaan tallustelevat ostarille, koska heillä ei ole varaa autoon/ovat jatkuvasti kännissä. Nämä pienikokoiset tuontivaimot, perässä hiljaa hipsien häpeillen kulkevat humalaisten ukkojensa perässä.

Vai niin. Asun Vaaralassa ja käyn miltei päivittäin Hakunilassa asioilla. EN ole koskaan kuvailemaasi näkyyn vielä törmännyt. Totuus ja palstamamman totuus, kaksi eri asiaa.

Olet yksi näistä ukoista :D.

Vierailija
68/78 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakas ystävä, juuri kerroit viestissäsi mikä on ongelma, jota et itse näe. Naiset eivät ole akkoja, eivätkä norminaiset 'vittuile' huvikseen. Oletko koskaan miettinyt omaa osuuttasi elämäsi tapahtumiin? Vastuun kantaminen on yksi ihmisyyden merkki.

Vierailija
69/78 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateellinen suomityttö.

Mut... mut...

Mä en ole suomalainen😐

Menikö tunteisiin?

Menikö itselläsi?

Go back to Poland.

Vierailija
70/78 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mutta... aloituksessa mainittiin meikkaamisesta, eivät käytä hirveästi pakkelia/meikkaa ollenkaan tjsp. suomalainen meikkaamaton nainenhan aiheuttaa vain itkukitinää välinpitämättömästä ja itsestään huolta pitämättömästä homssusta.

Ja jossain toisessa viestissä siitä, että mies tuo leivän pöytään ja nainen on kotona. Häh, lompakkoloisimista parhaimmillaan, eikö se olekaan enää paheksuttavaa?

Eeee ummarra uhtaan enää 😭

Vierailija
71/78 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyynelehtiikö siellä joku Hakunilan Ruusuista, joka istuu Skabassa ja  Viva Mariassa?

Ja silti et kelpaa edes niille ostarin rupumiehille , joita kaihoisasti uikuttaen katselet noinkin tarkkaan?

Vierailija
72/78 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateellinen suomityttö.

Mut... mut...

Mä en ole suomalainen😐

Menikö tunteisiin?

Menikö itselläsi?

Go back to Poland.

Haluan oikeasti tietää, mitä yritätte saavuttaa tällä :D Paha mieli minulle ei ainakaan tule jonkun random av-mamman kommenteista, ja jos kuvittelet, että olen oikeasti muuttamassa pois Suomesta, koska av-mamma käskee, niin olet pahasti harhainen.

Vierailija
73/78 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakas ystävä, juuri kerroit viestissäsi mikä on ongelma, jota et itse näe. Naiset eivät ole akkoja, eivätkä norminaiset 'vittuile' huvikseen. Oletko koskaan miettinyt omaa osuuttasi elämäsi tapahtumiin? Vastuun kantaminen on yksi ihmisyyden merkki.

Narsistiset naiset, niinkuin miehetkin joutavat alimpaan helvettiin. En tarkoittanut yleistää asiaa koskemaan kaikkia naisia. kusipää on kusipää.

Vierailija
74/78 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyynelehtiikö siellä joku Hakunilan Ruusuista, joka istuu Skabassa ja  Viva Mariassa?

Ja silti et kelpaa edes niille ostarin rupumiehille , joita kaihoisasti uikuttaen katselet noinkin tarkkaan?

Taisi käydä asian ytimeen, kun noin hermostuit. :D

Vierailija
75/78 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateellinen suomityttö.

Mut... mut...

Mä en ole suomalainen😐

Menikö tunteisiin?

Menikö itselläsi?

Go back to Poland.

Haluan oikeasti tietää, mitä yritätte saavuttaa tällä :D Paha mieli minulle ei ainakaan tule jonkun random av-mamman kommenteista, ja jos kuvittelet, että olen oikeasti muuttamassa pois Suomesta, koska av-mamma käskee, niin olet pahasti harhainen.

Trollipelle on vaan keksinyt uuden jekun. Se jatkaa niin kauan kuin saa sinut vastaamaan eli saa etsimäänsä tyydytystä. Jos et vastaa niin se sanoo "kolahtiko" tai "menikö tunteisiin" tai jonkun muun niistä puolenkymmenestä vakiofraasista jolla epätoivoisesti  lypsetään vastausta. Huvinsa kullakin, kai :)

Vierailija
76/78 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateellinen suomityttö.

Mut... mut...

Mä en ole suomalainen😐

Menikö tunteisiin?

Meni tunteisiin.

Menikö itselläsi?

Go back to Poland.

Trollipelle on vaan keksinyt uuden jekun. Se jatkaa niin kauan kuin saa sinut vastaamaan eli saa etsimäänsä tyydytystä. Jos et vastaa niin se sanoo "kolahtiko" tai "menikö tunteisiin" tai jonkun muun niistä puolenkymmenestä vakiofraasista jolla epätoivoisesti  lypsetään vastausta. Huvinsa kullakin, kai :)

Vierailija
77/78 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollipelle on vaan keksinyt uuden jekun. Se jatkaa niin kauan kuin saa sinut vastaamaan eli saa etsimäänsä tyydytystä. Jos et vastaa niin se sanoo "kolahtiko" tai "menikö tunteisiin" tai jonkun muun niistä puolenkymmenestä vakiofraasista jolla epätoivoisesti  lypsetään vastausta. Huvinsa kullakin, kai :)[/quote][/quote]

Menikö tunteisiin?

Vierailija
78/78 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on muuten hulvaton ilmiö tämä suomalaisten naisten sorsiminen vrs. aasialaiset naiset. 

Kun ajattelen asiaa naisena, olen äärettömän onnellinen, että epätasa-arvoiseen suhteeseen halajavat miehet hakeutuvat kiltisti ja suosiolla maihin, joissa patriarkaalisuus yhä kukoistaa ja jossa naisia kasvatetaan miehen jatkeeksi. Koska parisuhde ei kuitenkaan ole yksisuuntainen katu, vaikka nämä eksoottisen kaukorakkauden perään kaihoavat miehet niin haluaisivat, on todennäköistä, että kun sieltä kehitysmaasta sitten tullaan tänne Suomeen ja mies tyytyväisenä asettuu sinne omakotitaloon nuorikkonsa kanssa kuvitellen auvoisten eläkepäivien häämöttävän edessä, niin se vaimo jossain vaiheessa älyää, että hetkinen, eikö Suomessa tarvitsekaan miestä taloudellisista syistä?? Eikö TARVITSEKAAN kokata, siivota, passata ja nöyristellä kuten kotimaassa? 

Minun isälleni kävi näin, valitettavasti. Rakastui palavasti venäläiseen kaunottareen joka kieputti uhkeudellaan isäni pikkusormen ympärille. Oli muuten rakastava nainen, passasi, pesi isän kylvyssä ja hemmotteli suorastaan. Isä oli kuningas ja vastapainona sitten oli äiti, vanha ja väsynyt ja viisi lasta kasvattanut kotiäiti joka oli joskus ollut se nuorikko itsekin. Ei sitten jaksanut hemmotella enää isää, ikuista pikkuista poikaa.

Kun isä sitten otti eron ja vei venakkonsa vihille, aika pian häiden jälkeen Suomessa alkoivat kommervenkit naisen puolelta. Nyt piti saada Suomeen perhe ja viisumikutsuja ystäville ja miehen omat lapset eivät olleetkaan tervetulleita käymään ilman erillistä kutsua. Isä tietysti pokkuroi ja palvonnasta sokaistuneena alkoi nostaa uutta vaimoaan jalustalle. Manipulointi onnistui täydellisesti, mies oli ansassa ja oman egonsa vanki. Ei antanut isällä ylpeys periksi nähdä merkkejä naisen hävyttömyydestä. Muutaman vuoden Suomessa asumisen jälkeen nainen tiesi jo oikeutensa ja koki, että Suomen kansalaisena tasa-arvon nimissä miehen omaisuudesta kuuluu puolet hänelle. Siinä mielessä tekee Suomi-poika virheen kun kuvittelee, että se ulkomailta tuotu vaimo oikeasti eron yhteydessä luovuttaa kiltisti osuutensa kuten suomalainen nainen, joka ei jaksa tapella. Ulkomaalaiset tuontivaimot jaksaa, voin kertoa. :D

Niinhän siinä kävi, että kun isä lakkasi tottelemasta uutta vaimoa ja kun oli menettänyt kaikki rahansa, otti nainen eron. Isä ratkesi ryyppäämään ja joi itsensä hengiltä. Vaimo kuoli myöhemmin syöpään. Mitä opimme tästä? Ei ole sitä yhdensuuntaista katua parisuhteessa, se on kahden kauppa. Ja tuontivaimojen kautta nimenomaan KAUPPA. Tämä ei koske rakastuneita pareja ja miehiä jotka rakastuvat aidosti, mutta kun mies rakastuu narsistisesti naisen palvontaan, liehittelyyn ja seireenimäisyyteen niin silloin motiivit suhteelle ovat itsekkäät. Juuri sellaiselta ap kuulostaa, ja parisuhteessa saat juuri niin paljon kuin itse olet valmis antamaan. Ihmisarvo se on aasialaisellakin ja jos haluaa naiset siksi, että se palvoisi miehen ihanuutta voi olla varma siitä, että se nainen tulee jossain vaiheessa ottamaan osuutensa siitä mikä hänelle kuuluu. Toista ihmistä ei voi alistaa eikä omistaa.