Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomalaiset naiset ei enää kiinnosta

Vierailija
29.06.2016 |

Vietin 6kk Filippiineillä ja 3kk Hong Kongissa työasioissa/lomalla. Matkalla tapasin paljon aasialaisia naisia ja enää en edes katso suomalaisia naisia päin. En nää suomalaisilla naisilla mitään tarjottavaa muuta kuin seksin, tosin siinäkin suomalainen nainen on usein itsekäs ja makaa kuin lahna, toista on aasian kaunottarilla jotka ottavat miehen huomioon. Filippiinättäret eivät meikkaa pakkelia naamaan, vaan ovat luomuja. (toki osa kaupungin tytöistä meikkaa, mutta tavallinen filippiinäläistyttö harvoin meikkaa) He myös kunnioittavat ja arvostavat miestä toisin kuin suomalaiset naiset. Aasialainen nainen on naisellisempi ja parempi perheenäiti, joka antaa miehelle tilaa olla mies ja kunnioittaa miestään. Heidän kanssaan ei tarvitse koko ajan kilpailla siitä että nainen haastaa koko ajan miestään että on parempi kuin miehensä, niin kuin suomessa / länsimaissa naiset feminismin myötä haastavat miehiä ja kyseenalaistavat miehuutta. Sitä on vaikea selittää mutta aasialaiset "naiselliset/feminiiniset" naiset antavat miehen olla mies ja nainen saa olla nainen. Suomessa se ei onnistu.

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Jos ottaa lompakkoloisen, niin saa ainakin suomalaista lompakkoloista tasokkampaa, melkein mistä tahansa.

Vierailija
22/78 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa suhteissa, joissa mies on suomalainen ja nainen aasialainen, niin ei voida puhua tasa-arvoisesta suhteesta. Siinä nainen vie suomalaista tallukkamiestä, eikä miehellä ole mihinkään mitään sanomista. Nainen määrää palkkapussista, ja kaikesta muustakin. On hassu kuvitelma, että se aasialainen nainen olisi alistettu. Ei ole, vaan se mies on.

Suomalainen tallukkamies ei pysty elämään tasa-arvoisessa suhteessa suomalaisen naisen kanssa, vaan tarvitsee naisen, joka määrää kaapin paikan. Silloin hän ottaa puolisokseen aasialaisen naisen, ja elää onnellisena elämänsä loppuun saakka uskoen olevansa isäntä talossa. Aasialainen nainen osaa luoda miehelle kuvitelman siitä, että tämä on herra ja hidalgo. Mutta ei hän ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä. Jos ottaa lompakkoloisen, niin saa ainakin suomalaista lompakkoloista tasokkampaa, melkein mistä tahansa.

Sanoo lompakkoloisen kasvattama lassukka.

Vierailija
24/78 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaankin keski-ikäinen (ellet ylikin) kaljamahainen mies ja kunnon vetelys sellainen, joka ei ikinä ole saanut kuin sen tasoisilta naisilta, kuin itse olet. Ei menestyvä, komea ja aktiivinen mies.... Ei ikinä sopisi kirjoituksesi kanssa.

Vierailija
25/78 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Kiitos, ettet huijaa länsimaista miestä suhteeseen kanssasi. Mutta toivoisin aasialaisillekin naisille tasa-arvoisempia kumppaneita, ettei heidän tarvitsisi vastentahtoisesti mielistellä miestä. 

Me feministit kun otamme miehen, joka kykenee vastaamaan meitä älyllisesti suhteessa. Miehen, joka kykenee ja uskaltaa olla mies, kuvittelematta sen tarkoittavan että naisen tarvitsee nöyristellä tai mielistellä, vaan nainen saa olla oma itsensä - hänen vahvuutensa saavat olla muuallakin kuin kodin- tai lastenhoidossa. 

En edes uskaltaisi yrittää määritellä, mitä miehuus tarkoittaa, mutta minä tarkoitan sillä sitä, että uskaltaa olla oma itsensä omaksi kokemassaan sukupuolessa. 

Nainen hoitaa kodin/lapset on aivan luonnollista ja alkuajan ajoista lähtien toiminut maailmassa. Vie paljon aikaa että ihmisen kehitys pystyisi muuttumaan muuhun suuntaan. Esi isiemme siirtyvät geenit eivät muutu vuosikymmenissä vaan tuhansissa/miljoonissa vuosissa.

Nainen osoittaa rakkauttaan perheelleen hoitamalla lapset ja kodit. Mies tuo turvaa ja leipää pöytään.

Jaa a, meillä nähtäisiin kyllä nälkää ja oltaisiin kodittomia jos leivän tuominen pöytään olisi miehen vastuulla.

Kuin myös tässä perheessä :)

Vierailija
26/78 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelakorttityyppi kirjoitti:

Hieno tämä suomalaiset vs aasialaiset naiset vastakkainasettelu.

Kateellinen suomityttö.

Vierailija
27/78 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateellinen suomityttö.

Mut... mut...

Mä en ole suomalainen😐

Vierailija
28/78 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateellinen suomityttö.

Kateellinen mistä? Siitä että on yksi suomijuntti vähemmän inisemässä netissä?

Vierailija
29/78 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateellinen suomityttö.

Avaisitko hieman? Kateellinen mistä?

30/78 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummasti kuitenkin kun katsoo noita menestyviä miehiä, ulkomaaisista vaimoista suuri osa on latinalaisesta amerikasta, briteistä ja pohjoismaista. mutta upporikkaanahan sinä varmasti tiedät enemmän. Taidat omata muuten keskiverron tai sitä pienemmän peniksen; minun mieheni potkittiin sängystä muutamaankiin kertaan ison kalunsa vuoksi. Ja ne jotka eivät potkineet, kokivat kipuja, eikä homma ollut kivaa kummallekaan. Eivät muuten olleet mitään prostituoituja, vaan bisneskumppaneita.

Vierailija
31/78 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Nainen osoittaa rakkauttaan perheelleen hoitamalla lapset ja kodit. Mies tuo turvaa ja leipää pöytään.

Jeps, niin varmaan Suomen oloissahan se on ihan NORMAALIA elää yhden palkalla, eiks je? Nää thaikut sun muut ovat tottuneet siihen että mies elättää ja voihan se olla järkytys kun tulee tänne kylmään pimeään ja eletään sillä yhden palkalla missä mies todellakin ottaa vastaan KAIKKI palvelukset eikä tikkua ristiin pane. Ja väitän että heidän kulttuurissaan miehellä on perheessä muitakin rooleja kuin leivän tuoja.

Se mitä itse kaipaan parisuhteelta on yhdessä tekeminen ja kokeminen, ei palvelijana oleminen ja miehen hyväntahtoisuudesta riippuvainen.

Eli jeps, ota vaan itselles se thaikku tai joku muu. Saat kuule olla KUNINGAS.

Vierailija
32/78 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oisin enemmän kuin mielelläni ollut hyvä vaimo, nainen ja äiti. Siivosin ja sisustin kodin kauniiksi. Pidin itsestäni huolta, pukeuduin naisellisesti. Sängyssä olin usein aktiivinen, päällä ja kokeilin uusia juttuja ja varsinkin seksiasuja joista mies piti. Hoidin lapset hyvin. Kolme tervettä, hyvätapaista lasta. Harmi, kunmies jäi ensin työttömäksi. Nojaa. Eihän siinä mitään. Tuin ja kannustin. Koitin ymmärtää. Vuodet kului ja mies vaan pelasi pleikkaa ja tankkipelejä. Viikonloppusin kavereiden kanssa poikuen iltoja. Rahasta oli tiukkaa ja minun piti palata työelämään, kun nuorin täytti kolme. Hoitoalalle kolmivuorotyöhön. Mies jäi "koti-isäksi". Eli käytännössä lapset harrastivat dvd:tä ja keskenään riehumista sillä aikaa, kun mies pelasi. Ruuan sai itse hakea jääkaapista, kun huvitti. Kotityöt tein minä, kun töiltäni ehdin.

Lopulta en kestänyt. Muutin pois lasten kanssa. Opiskelin uuden ammatin parempipalkkaiseen työhön. Pärjään omillani ja olen yksinhuoltaja. Nykyisin feministi. Tyttärelleni opetan ettei perhettä perusteta ennenkuin pärjää myös yksin ja omillaan, jos tarve tulee.

Ps. Suomalaisetkin miehet voisivat kohdella naisiaan paremmin. Edes silloin tällöin prinsessana. Arvostaa ja kunnioittaa. Omalta mieheltäni sain vain valituksia ja haukkumisia. Vielä eron jälkeenkin etten kellekään muulle kelpaa jne. No kelpaan kyllä. Mutten ketä tahansa huoli.

Vierailija
33/78 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioitus ja arvostus pitää ansaita, ei sitä niin vain anneta.

Vierailija
34/78 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateellinen suomityttö.

Mut... mut...

Mä en ole suomalainen😐

Kävin katsomassa profiilistasi kirjoittamasi viestit. Sinäkin jonkun halpatyöläisen tyttö.

Vierailija
35/78 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateellinen suomityttö.

Kateellinen mistä? Voisitko avata tätä väitettäsi?

Vierailija
36/78 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi saatana, nyt suomalaiset kuolee sukupuuttoon 😞

Vierailija
37/78 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateellinen suomityttö.

Kateellinen mistä? Voisitko avata tätä väitettäsi?

Aasialaisten naisten ylivoimaisuudesta.

Vierailija
38/78 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä hyvä, yksi sovinisti vähempänä. Olis vielä buenompi jos myös muuttaisit Aasiaan.

Vierailija
39/78 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
40/78 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vietin 6kk Filippiineillä ja 3kk Hong Kongissa työasioissa/lomalla. Matkalla tapasin paljon aasialaisia naisia ja enää en edes katso suomalaisia naisia päin. En nää suomalaisilla naisilla mitään tarjottavaa muuta kuin seksin, tosin siinäkin suomalainen nainen on usein itsekäs ja makaa kuin lahna, toista on aasian kaunottarilla jotka ottavat miehen huomioon. Filippiinättäret eivät meikkaa pakkelia naamaan, vaan ovat luomuja. (toki osa kaupungin tytöistä meikkaa, mutta tavallinen filippiinäläistyttö harvoin meikkaa) He myös kunnioittavat ja arvostavat miestä toisin kuin suomalaiset naiset. Aasialainen nainen on naisellisempi ja parempi perheenäiti, joka antaa miehelle tilaa olla mies ja kunnioittaa miestään. Heidän kanssaan ei tarvitse koko ajan kilpailla siitä että nainen haastaa koko ajan miestään että on parempi kuin miehensä, niin kuin suomessa / länsimaissa naiset feminismin myötä haastavat miehiä ja kyseenalaistavat miehuutta. Sitä on vaikea selittää mutta aasialaiset "naiselliset/feminiiniset" naiset antavat miehen olla mies ja nainen saa olla nainen. Suomessa se ei onnistu.

Halleluja sille ettei Suomessa naisen tarvitse olla tiukassa " naisen" roolissa!

Halleluja sille että synnyin Suomeen eikä minun tarvitse tuntea sinua!

Ota itsellesi Filippiineiltä nainen, minulla on jo hyvä suomalainen mies ja niin ollaan molemmat tyytyväisiä.