Uusi miesystävä arka sängyssä
Olen tuoreessa suhteessa, seurusteltu noin 5 kk. Mies on mukava, sosiaalinen, huomaavainen ja meillä on kivaa yhdessä, eli kaikki hienosti. Mutta mutta. Sängyssä mies on jotenkin arka tai estoinen ja seksi lähinnä sitä pimeässä peiton alla lauantaisin. Muuten puhelias ja eloisa mies onkin seksissä pidättyväinen. Ehkä aluksi saattaa olla jännitystä, mutta ei kai enää parin kuukauden jälkeen voi olla. Olen 29 ja mies on 34, molemmilla takana pitkä suhde ja muutama lyhyempi, eli kokemattomia emme ole kumpikaan, ja mitään fyysistä syytä estoisuudelle ei voi mielestäni olla. Olen ehdotellut kivoja kokeiluja, mutta ehdotukseni ei oikein johda mihinkään, en kunnolla saa edes selkoa mitä mies niistä ajattelee. Kaipaisin rajumpaa seksiä, sellaista estotonta heittäytymistä, aivot narikkaan nauttimista, eläimellisempää kiihkoa ja estottomia kokeiluja. Miten saada mies vapautumaan estoistaan? Miten saada hänet kokeilemaan uusia asioita seksissä ilman että hän jäätyy ehdotuksistani? Miksi mies voi edes olla noin arka? Olisi mukava saada erityisesti miehiltä vastauksia tähän.
Kommentit (114)
Joo tämä minunkin tapaus on komea ja hyvä varustus. Uskovainen ei ole kylläkään. Hänestä ei kukaan arvaisi päällepäin että on arka, ujo ja estoinen sängyssä kun muuten on aika miehekäs. Mutta mitä ihmettä teen...? Haluan olla hänen kanssaan ja pakko löytää tähän joku ratkaisu. Suora puhe ei oikein tule kyseeseen kun se vaan pahentaa hänen estoisuutta, kokeiltu on. Ap.
Mulla loppui seksi tollasen miehen kanssa heti alkuunsa. Ei sillä seissyt ja sitten lopetti kokonaan. Ei mikään auttanut. En kestä enää!
Sanoisin omasta, että melkeinpä kannattaa vaihtaa mies. Ei siitä hirveän paljon rajummaksi tai avoimemmaksi tule. Mulla on vähän toisenlaisesta näkökulmasta vuosien kokemusta. Tässä vain nainen on se arka puoliso. Eli sinulle tulee vain turhautumista asiasta ja joudut olemaan puutteessa, vaikka yrittäisit kuinka paljon panostaa asiaan. Liika asian tuominen esille voi jopa ahdistaa. Voit esim. asettaa itsellesi jonkun tietyn aikarajan. Jos ei merkittävää parannusta siihen mennessä tule, niin totea miehelle, että voidaan olla ystäviä, mutta ei parisuhteessa. Oma elämä on ainutkertainen ja menetettyä aikaa ei kuitenkaan saa koskaan takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla loppui seksi tollasen miehen kanssa heti alkuunsa. Ei sillä seissyt ja sitten lopetti kokonaan. Ei mikään auttanut. En kestä enää!
Ei ihme ettet kestä. Selvisikö miksi ei seissyt?
Ei se koko vaan se miten sitä käyttää. Hommaa kunnon mies.
Kärpix kirjoitti:
Sanoisin omasta, että melkeinpä kannattaa vaihtaa mies. Ei siitä hirveän paljon rajummaksi tai avoimemmaksi tule. Mulla on vähän toisenlaisesta näkökulmasta vuosien kokemusta. Tässä vain nainen on se arka puoliso. Eli sinulle tulee vain turhautumista asiasta ja joudut olemaan puutteessa, vaikka yrittäisit kuinka paljon panostaa asiaan. Liika asian tuominen esille voi jopa ahdistaa. Voit esim. asettaa itsellesi jonkun tietyn aikarajan. Jos ei merkittävää parannusta siihen mennessä tule, niin totea miehelle, että voidaan olla ystäviä, mutta ei parisuhteessa. Oma elämä on ainutkertainen ja menetettyä aikaa ei kuitenkaan saa koskaan takaisin.
Olen jo turhautunut.. Olen huomannut että asian esille tuominen aiheuttaa sen että mies lyö vielä pahemmin ne henkiset liinat kiinni. Naisissa estoisuus ei kai ole niin harvinaista, eikä sitä niin ihmetellä. Mutta miksi mies on estoinen? Ei ymmärrä ei. Ap.
Voisitko lisätä aina yhden uuden asian kerrallaan? Näin minun ja mieheni seksielämä on kehittynyt, kun vähitellen lisää uusia asioita. Otat uuden jutun käyttöön, tottulette siihen, että se on normaalia ja sitten taas jonkun uuden. Sitä en tiedä, alkaako miehesi tehdä asioita oma-alotteisesti ajan kanssa, minun mieheni kyllä.
Mies ei nauti rajusta seksistä paitsi niin päin, että sinä dominoit?
Miehekäs ja suojeleva, vaikka hoikka + pitkä olikin, mitäs tuolla itse munasin ja yhteys pelasi, mutta liikaa hempeilyä seksissä(tosin ioli hyvä että varovaista oli, ei paikat mulla olisikaan kestänyt). Jos teillä siis kaikki hyvin, niin tutustu pidempään ja kokeile varovaisesti, itse en tajunnut sitä silloin nuorena(olen 31-vuotias).Pahinta oli silloin kun yritti kihlat vaihtaa ja esitteli muutaman kk päästä lähes koko suvulleen ja ystävilleen,soitti bändissä ja maalaa, niinkuin minäkin..varsinainen hempeilijä ja ruan tekijä muutenkin oli.Tuollaisia ei aivan heti löydä.
t. 1
Vierailija kirjoitti:
No jos niin on niin miksei se pyydä sitten sitä?
Ja onko yleensä estoiset miehet just tollasia alistuvia miehiä? Ap.
Luonne-ero. Hän pitää täysin toisenlaisesta seksistä kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Voisitko lisätä aina yhden uuden asian kerrallaan? Näin minun ja mieheni seksielämä on kehittynyt, kun vähitellen lisää uusia asioita. Otat uuden jutun käyttöön, tottulette siihen, että se on normaalia ja sitten taas jonkun uuden. Sitä en tiedä, alkaako miehesi tehdä asioita oma-alotteisesti ajan kanssa, minun mieheni kyllä.
Voisin yrittää. Tosin oon jo tehny tätä ehdottamalla yksittäisiä uusia juttuja mutta ei oo mun ehdotukset toteutuneet. Luulen että mies periaatteessa haluaisi kokeilla mutta arkailee eikä tiedä miten ryhtyä niihin. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja onko yleensä estoiset miehet just tollasia alistuvia miehiä? Ap.
Ehkä sillä on huonoja kokemuksia tai ajattelee, että naiset eivät halua dominoida sängyssä. Estoisuus on ihan eri asia ja voi johtua esim. aiemman kumppanin ikävästä kommentista
Vierailija kirjoitti:
Luonne-ero. Hän pitää täysin toisenlaisesta seksistä kuin sinä.
Voi kai olla niinkin. Mutta pitääkö joku mies oikeasti vain nopeasta ja pidättyväisestä pimeässä peiton alla seksistä? Oon luullu että kaikki miehet tykkää estottomasta seksistä. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Kärpix kirjoitti:
Olen jo turhautunut.. Olen huomannut että asian esille tuominen aiheuttaa sen että mies lyö vielä pahemmin ne henkiset liinat kiinni. Naisissa estoisuus ei kai ole niin harvinaista, eikä sitä niin ihmetellä. Mutta miksi mies on estoinen? Ei ymmärrä ei. Ap.
Mikä siinä nyt on niin ihmeellistä että mies on estoinen???
Miksi nainen saa, tai jopa pitää olla estoinen, mutta mies ei missään nimessä saa olla!? Ei ymmärä ei.
Ainoa mitä voin ehdottaa että siinä seksin aikana otat "ohjakset käteen" ja olet itse hieman rajumpi, kyllä se niinkin päin onnistuu... Jos mies pistää stopin sille sinun "eläimellisyydellesi" niin sittenhän tiedät että ei sille sellainen sovi.
Miksi muuten miehen pitää aina olla se aloitteellinen ja vähintää lukea ajatukset mitä nainen haluaa ja mistä tykkää!?
-mies38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja onko yleensä estoiset miehet just tollasia alistuvia miehiä? Ap.Ehkä sillä on huonoja kokemuksia tai ajattelee, että naiset eivät halua dominoida sängyssä. Estoisuus on ihan eri asia ja voi johtua esim. aiemman kumppanin ikävästä kommentista
Toi vois olla. Moni mies kai kuvittelee, että naiset ei haluaisi dominoida sängyssä.
Mutta mitä tehdä estoisuudelle joka johtuu (jos johtuu) aiempien kumppaneiden ikävistä kommenteista? Kun harvapa mies niistä haluaa puhua. Ap.
Jos siinä edellisessä pitkässä suhteessa seksi oli aina tuollaista ja hän ei ole kokenut kaltaistasi halukasta naista. Miten mies reagoi, jos itse otat hieman ohjia käsiin itse seksi aikana? Nouset päälle ja heität peitot nurkkaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja onko yleensä estoiset miehet just tollasia alistuvia miehiä? Ap.Ehkä sillä on huonoja kokemuksia tai ajattelee, että naiset eivät halua dominoida sängyssä. Estoisuus on ihan eri asia ja voi johtua esim. aiemman kumppanin ikävästä kommentista
Toi vois olla. Moni mies kai kuvittelee, että naiset ei haluaisi dominoida sängyssä.
Mutta mitä tehdä estoisuudelle joka johtuu (jos johtuu) aiempien kumppaneiden ikävistä kommenteista? Kun harvapa mies niistä haluaa puhua. Ap.
Luottamus ja se vaatii aikaa. 5kk on kuitenkin aika lyhyt aika. Mulla meni kauemmin ennen kuin sain sanottua millaista seksiä haluan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mitä tehdä estoisuudelle joka johtuu (jos johtuu) aiempien kumppaneiden ikävistä kommenteista? Kun harvapa mies niistä haluaa puhua. Ap.Luottamus ja se vaatii aikaa. 5kk on kuitenkin aika lyhyt aika. Mulla meni kauemmin ennen kuin sain sanottua millaista seksiä haluan
Tää on hyvä pointti. Kun itse ei ole estoinen niin ei vaan meinaa jaksaa odottaa toista. Kun varmuutta ei ole siitä että toisen estoisuus ikinä poistuisi. Ap.
Samanlainen mies oli mulla ja oli uskovainen (ei kiihko) mutta mun olisi tehnyt mieli kunnolla panna, oli aikamoinen varustus ja todella komea mies juuri tuon ikäinen on mies sama kuin sulla, mutta tästä on aikaa 7-vuotta.