Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi miesystävä arka sängyssä

Vierailija
28.06.2016 |

Olen tuoreessa suhteessa, seurusteltu noin 5 kk. Mies on mukava, sosiaalinen, huomaavainen ja meillä on kivaa yhdessä, eli kaikki hienosti. Mutta mutta. Sängyssä mies on jotenkin arka tai estoinen ja seksi lähinnä sitä pimeässä peiton alla lauantaisin. Muuten puhelias ja eloisa mies onkin seksissä pidättyväinen. Ehkä aluksi saattaa olla jännitystä, mutta ei kai enää parin kuukauden jälkeen voi olla. Olen 29 ja mies on 34, molemmilla takana pitkä suhde ja muutama lyhyempi, eli kokemattomia emme ole kumpikaan, ja mitään fyysistä syytä estoisuudelle ei voi mielestäni olla. Olen ehdotellut kivoja kokeiluja, mutta ehdotukseni ei oikein johda mihinkään, en kunnolla saa edes selkoa mitä mies niistä ajattelee. Kaipaisin rajumpaa seksiä, sellaista estotonta heittäytymistä, aivot narikkaan nauttimista, eläimellisempää kiihkoa ja estottomia kokeiluja. Miten saada mies vapautumaan estoistaan? Miten saada hänet kokeilemaan uusia asioita seksissä ilman että hän jäätyy ehdotuksistani? Miksi mies voi edes olla noin arka? Olisi mukava saada erityisesti miehiltä vastauksia tähän.

Kommentit (114)

Vierailija
41/114 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on tottunut aikaisemmin vanillaan tai sitten ei vain ole kovan panon ystävä? Ihmetyttää toki, kun sanoit suhteenne olevan jo 5 kk mittainen niin luulis jään jo särkyneen.

Olin suhteessa, jossa seksi oli melko harmaata. Nainen ei ollut kovin avoin vaan mentiin usein perusmeiningillä, mitään uutta ei enää kokeiltu vuosiin. Mietinkin onko mulle jäänyt tämä moodi päälle, no se sit selvii joskus kun sänkyyn asti pääsen uuden kanssa, jos pääsen.

Pystytkö heittämään miehelle kaksimielistä läppää vai onko sekin not his cup of tee?

Kyllä meillä on usein kaksmielistä läppää. Ja mies on vaan amiksen käyny duunari joten kavereidenkin kanssa sillä on aika ronskit jutut, ei ole siis mikään akateeminen kuivamies tai korkeasti koulutettu nörtti. Siksi tilannetta ihmettelenkin, koska ulospäin ei siitä ikinä arvaisi että on niin ujo sängyssä. ap.

Joo no ehkä koulutuksen perusteella ei kannata hirveän suuria suuntaviivoja vedellä seksuaalisuuden suhteen.

Miten mies suhtautuu, jos teet jotain rivoa?

Vierailija
42/114 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana estoisuus on kielteinen. Aina nimittäin ei ole kyse joistain estoista, joista sitten muka rohkaistuttuaan ns pääsee eroon ja villi seksi voi alkaa, vaan tietynlainen seksuaalisuus on tai voi olla osa ihmisen persoonaa.

Miten sitä muka voisi ja edes kannattaisi muuttaa?

Seksi on osa parisuhdetta ja siinä on löydettävä yhteinen sävel; ei niin, että omaa persoonallisuuttaan pitää muuttaa. Kompromisseja toki on tehtävä, mutta joskus (usein?) on niin, että toinen osapuoli osaa paremmin tehdä niitäkni ja joustaa enemmän. Kyse on kahdesta yksilöstä, ja teidän tulee löytää juuri teille sopiva ratkaisu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/114 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa känniseksiä

Vierailija
44/114 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pimppa haisee

Vierailija
45/114 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilkaa känniseksiä

Aina välillä harrastamme känniseksiä ja silloin mies ei ole kovin estoinen eikä arka siis jos on kunnolla kännissä, ehkä päinvastoin. Mutta haluan että on hyvää seksiä myös selvinpäin. Ap.

Vierailija
46/114 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nuorena maistellut alfaurosten tulisia chilikastikkeita niin ettei taviksemman miehen tarjoama kotoinen nakkikastike enää kelpaa? Entä jos mielestä nautittava seksi ei olekaan "eläimellisempää" ja "aivot narikkaan-tyylistä" rynkytystä?.

Vierailija
47/114 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaa, mitä niin kauheeta ap on ehdotellut, että mies menee ihan puihin.

Varmaan että mies nuolis sitä tai jotain sellaista :D

Niin, naiselle onkin oikeus vaatia mitä vain ja miehen velvollisuus olla kävelevä dildo naiselle.

Kai te olette samaa mieltä, että miehillä on oikeus pakottaa ujot naiset rankkaan alistamisseksiin ja suihinottoon?

Vierailija
48/114 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se koko vaan se miten sitä käyttää. Hommaa kunnon mies.

Ei niitä kaikinpuolin täydellisiä miehiä jotka on vielä täydellisiä sängyssä taida vaan riittää jokaiselle naiselle. Ei se taida ihan niin mennä että jokainen nainen voi tuosta vaan "hommata" sellaisen itselleen.

Kyllähän me miehetkin toivoisimme että Suomi olisi täpösen täynnä naisia, jotka ovat hyvävartaloisia, koko ajan todella halukkaita ja aloitteellisia seksiin, koko ajan haluavat kavuta päälle ratsastamaan ja koko ajan haluavat ottaa munan suuhunsa ja imeä sitä hartaasti.....mutta tosiasiassa läheskään kaikki naiset eivät ole tuollaisia ja tuollaisia naisia ei riitä kaikille miehille. Meidänkin pitää vaan hyväksyä se....

Tämä.

Vierailija
49/114 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaa, mitä niin kauheeta ap on ehdotellut, että mies menee ihan puihin.

Varmaan että mies nuolis sitä tai jotain sellaista :D

Niin, naiselle onkin oikeus vaatia mitä vain ja miehen velvollisuus olla kävelevä dildo naiselle.

Kai te olette samaa mieltä, että miehillä on oikeus pakottaa ujot naiset rankkaan alistamisseksiin ja suihinottoon?

No onko rankka alistamisseksi ja suihinotot se mitä miehet haluavat?

Ja onko ujolta mieheltä sitten liikaa vaadittu että nuolisi naistaan?

Vierailija
50/114 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeilkaa känniseksiä

Aina välillä harrastamme känniseksiä ja silloin mies ei ole kovin estoinen eikä arka siis jos on kunnolla kännissä, ehkä päinvastoin. Mutta haluan että on hyvää seksiä myös selvinpäin. Ap.

Eli viina vie estot mutta selvinpäin mies on arka... Hmm.

Vierailija
51/114 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä voi olla niin että teillä on täysin eri käsitys seksistä. Itse sanoit että haluat kunnon panemista mutta mies voikin olla tottunut romantiikkaan ja rakasteluun eikä ymmärrä sun toiveitasi.

Itse hämmennyin ihan täysin kun olin myös tottunut estottomaan seksiin kun parisuhteessa mies halusi romantiikkaa ja kunnon kosiskelua ennen rakastelua. Rakastelu oli minulle täysin vieras käsitys, harrastin seksiä. Mutta minä opettelin hänen tyylinsä ja vuosien saatossa hän oppi ottamaan minut rajummin. Aluksi aina kännissä rohkaisuksi. Hänet oli kasvatettu kunnioittamaan naista ja kohtelemaan kuin kukkaa kämmenellä. Sellainen 'sängyssä riehuminen' oli hänen mielestään erittäin epäkohteliasta naista kohtaan, melkein pahoinpitely.

Eli opettele kohtelemaan miestäsi kuin kukkaa kämmenellä ja annat aikaa asialle. Naiset ovat joskus liian vaativia kun miehen pitäisi heti olla täydellinen kaikin tavoin.

Vierailija
52/114 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää on vissiin näitä miehiä jotka säikähtää naisen seksuaalisuutta ja säikähtää sitä että nainenkin haluaa nauttia.

Tai sitten mies pitää seksistä omalla tavalla.

Pitäisikö miestenkin voida pakottaa nainen kuin nainen haluamaansa seksiin?

Vierailija
53/114 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää on vissiin näitä miehiä jotka säikähtää naisen seksuaalisuutta ja säikähtää sitä että nainenkin haluaa nauttia.

Tai sitten mies pitää seksistä omalla tavalla.

Pitäisikö miestenkin voida pakottaa nainen kuin nainen haluamaansa seksiin?

Tulee huino suhde jos tekee seksiä vaan sillä omalla tavalla josta itse pitää. Kyllä molempien tulee kokeilla välillä sitä toiselle mieluisaa tapaa.

Vierailija
54/114 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonne-ero. Hän pitää täysin toisenlaisesta seksistä kuin sinä.

Voi kai olla niinkin. Mutta pitääkö joku mies oikeasti vain nopeasta ja pidättyväisestä pimeässä peiton alla seksistä? Oon luullu että kaikki miehet tykkää estottomasta seksistä. Ap.

Mitä muuta on edes ollut takavuosikymmeninä kuin pimeässä peiton alla la ehtoona?

Vierailija
55/114 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kai olla niinkin. Mutta pitääkö joku mies oikeasti vain nopeasta ja pidättyväisestä pimeässä peiton alla seksistä? Oon luullu että kaikki miehet tykkää estottomasta seksistä. Ap.

Mitä muuta on edes ollut takavuosikymmeninä kuin pimeässä peiton alla la ehtoona?

No mutta kun nyt tiedetään että on olemassa sitomista, peppuseksiä, kaikenlaisia leluja ym niin miksi ei kokeilla edes kerran kaikkea noita? Jos ei tykkää niin sitten ei mutta mun mielestä kokeiluun on velvollinen. Muuten ei voi tietää.

Vierailija
56/114 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tulee nyt sellainen mielikuva että AP toivoo mieheltä tekoja, kertoo niistä etukäteen ja tulkitsee tekemättä jättämisen ujoiluksi.

Kerrohan AP oletko siis ottanut vaan ohjat kesken leikin, ihan siis itse, ilman että olety sitä ennen söpötellyt miehelle mistä pitää kutitella ja miten päin?

Oletko yht äkkiä kesken seksin sanonut että vedä mua tukasta tai mitä sitten olet halunnutkaan?

-Vai, oletko vaan höpissyt haluistasi päiväunina ja odotellut itse passiivisena?

Jos sä sanot miehelle nousten kesken seksin, pane mua takaa päin ja pyllistät, käsket vetää tukasta ja läpsiä perseelle, niin se ihan varmaan tekee niin.

Mut jos sä asennat odotukset siinä makkarin ovella ja hilaudut vaan odottelemaan kyytejä, niin voin sanoa ettei mitään ole tulossakaan, jakannattanee lopettaa koko suhde ja päästää mies paremmille markkinoille..

Mieti siis miten sä itse toimit. 

Vierailija
57/114 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta kun nyt tiedetään että on olemassa sitomista, peppuseksiä, kaikenlaisia leluja ym niin miksi ei kokeilla edes kerran kaikkea noita? Jos ei tykkää niin sitten ei mutta mun mielestä kokeiluun on velvollinen. Muuten ei voi tietää.

Haluutko ap olla se sidottava vai sitoja?

kaikki ei saa siitä mitään että joutuvat dominan rooliin.

Esim meillä me molemmat oltais mieluummin dominoitavina, kuin tehtäis sitä itse.

Eli odotatko sä siis mieheltä vain tekoja?

Tee itse, vai onko se niin että se ootkin sä jota pitäis toisen ainoastaan pyöritellä?

Vierailija
58/114 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluutko ap olla se sidottava vai sitoja?

kaikki ei saa siitä mitään että joutuvat dominan rooliin.

Esim meillä me molemmat oltais mieluummin dominoitavina, kuin tehtäis sitä itse.

Eli odotatko sä siis mieheltä vain tekoja?

Tee itse, vai onko se niin että se ootkin sä jota pitäis toisen ainoastaan pyöritellä?

En mä haaveile erityisesti dominoinneista tai sitomisista vaikka voisin niitäkin kyllä kokeilla jos mies haluaisi. Mutta haaveilen siitä että mies ois määrätietoinen eikä arka. Että joskus ottais mut vaikka eteisen lattialla kotiin tullessa tms, silleen että mies vie. Ap.

Vierailija
59/114 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies kännissä tykkää siitä seksistä mitä ap haluaa, kyse on luultavasti juuri estoisuudesta. Useimmilla (kaikilla?) on joitain estoja. Minä olen hyvin avoin ja pidän monipuolisesta seksistä, mutta kun kyseessä on ihastuminen/rakastuminen, niin muutun paljon ujommaksi. En osaa olla rennosti oma itseni heti, vaan se vaatii aikaa. Minusta teidän kannattaisi panostaa monipuoliseen läheisyyteen, kosketukseen (muutenkin kuin seksissä) ja keskustella mieltymyksistä. Ei missään nimessä syyttelyä, vaatimuksia tai aikarajoja. Ujous karisee sillä, että toisesta tulee riittävän tuttu ja turvallinen.

Olen myös huomannut, että monet seksissä todellisuudessa melko kokemattomat tai arat kompensoivat niillä ronskeilla puheilla ja vapautuneelta vaikuttavalla asennoitumisella. Varmaankin he haluaisivat olla sellaisia myös sängyssä, mutta siellä iskeekin vastaan rimakauhu.

Mistä ihmeestä porukka muuten on nyt saanut päähänsä että ap haluaa rajuja alistamisleikkejä tai jonkun pitäisi sitoa joku? Eihän sellaisesta ole ollut puhetta. Älkää keksikö omianne. Vapautuminen seksissä on eri asia kuin se, että joku pakotetaan vastenmieliseen tai liian rajuun seksiin.

Vierailija
60/114 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä tulee nyt sellainen mielikuva että AP toivoo mieheltä tekoja, kertoo niistä etukäteen ja tulkitsee tekemättä jättämisen ujoiluksi.

Kerrohan AP oletko siis ottanut vaan ohjat kesken leikin, ihan siis itse, ilman että olety sitä ennen söpötellyt miehelle mistä pitää kutitella ja miten päin?

Oletko yht äkkiä kesken seksin sanonut että vedä mua tukasta tai mitä sitten olet halunnutkaan?

-Vai, oletko vaan höpissyt haluistasi päiväunina ja odotellut itse passiivisena?

Jos sä sanot miehelle nousten kesken seksin, pane mua takaa päin ja pyllistät, käsket vetää tukasta ja läpsiä perseelle, niin se ihan varmaan tekee niin.

Mut jos sä asennat odotukset siinä makkarin ovella ja hilaudut vaan odottelemaan kyytejä, niin voin sanoa ettei mitään ole tulossakaan, jakannattanee lopettaa koko suhde ja päästää mies paremmille markkinoille..

Mieti siis miten sä itse toimit. 

Ok. Eli pitäisi sanoa miehelle kun se tulee mun luo heti eteisessä että ota mut nyt heti :) . Voin sen sanoa ei siinä mitään mutta en usko että mies tekisi niin vaan lähinnä ujostelisi. Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä