Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi miesystävä arka sängyssä

Vierailija
28.06.2016 |

Olen tuoreessa suhteessa, seurusteltu noin 5 kk. Mies on mukava, sosiaalinen, huomaavainen ja meillä on kivaa yhdessä, eli kaikki hienosti. Mutta mutta. Sängyssä mies on jotenkin arka tai estoinen ja seksi lähinnä sitä pimeässä peiton alla lauantaisin. Muuten puhelias ja eloisa mies onkin seksissä pidättyväinen. Ehkä aluksi saattaa olla jännitystä, mutta ei kai enää parin kuukauden jälkeen voi olla. Olen 29 ja mies on 34, molemmilla takana pitkä suhde ja muutama lyhyempi, eli kokemattomia emme ole kumpikaan, ja mitään fyysistä syytä estoisuudelle ei voi mielestäni olla. Olen ehdotellut kivoja kokeiluja, mutta ehdotukseni ei oikein johda mihinkään, en kunnolla saa edes selkoa mitä mies niistä ajattelee. Kaipaisin rajumpaa seksiä, sellaista estotonta heittäytymistä, aivot narikkaan nauttimista, eläimellisempää kiihkoa ja estottomia kokeiluja. Miten saada mies vapautumaan estoistaan? Miten saada hänet kokeilemaan uusia asioita seksissä ilman että hän jäätyy ehdotuksistani? Miksi mies voi edes olla noin arka? Olisi mukava saada erityisesti miehiltä vastauksia tähän.

Kommentit (114)

Vierailija
21/114 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan miehesi arastelu sänkyhommissa psyykkisistä syistä johtuvaa? Siis aiemmat kumppanit kommentoineet jotain josta miehesi loukkaantunut ja se vaikuttaa vuosia eteenpäin. Sinun ap kannattaa nyt rauhallisesti, pehmeästi ja hellästi rittää saada miehesi henkiset lukot avautumaan ja kertomaan että mikä mättää. Kun nuo lukot avautuvat niin ei muuta kuin iloa sänkyyn ja nauttikaa molemmat toisistanne.

Vierailija
22/114 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärpix kirjoitti:

Sanoisin omasta, että melkeinpä kannattaa vaihtaa mies. Ei siitä hirveän paljon rajummaksi tai avoimemmaksi tule. Mulla on vähän toisenlaisesta näkökulmasta vuosien kokemusta. Tässä vain nainen on se arka puoliso. Eli sinulle tulee vain turhautumista asiasta ja joudut olemaan puutteessa, vaikka yrittäisit kuinka paljon panostaa asiaan. Liika asian tuominen esille voi jopa ahdistaa. Voit esim. asettaa itsellesi jonkun tietyn aikarajan. Jos ei merkittävää parannusta siihen mennessä tule, niin totea miehelle, että voidaan olla ystäviä, mutta ei parisuhteessa. Oma elämä on ainutkertainen ja menetettyä aikaa ei kuitenkaan saa koskaan takaisin.

Olen jo turhautunut.. Olen huomannut että asian esille tuominen aiheuttaa sen että mies lyö vielä pahemmin ne henkiset liinat kiinni. Naisissa estoisuus ei kai ole niin harvinaista, eikä sitä niin ihmetellä. Mutta miksi mies on estoinen? Ei ymmärrä ei. Ap.

Mikä siinä nyt on niin ihmeellistä että mies on estoinen???

Miksi nainen saa, tai jopa pitää olla estoinen, mutta mies ei missään nimessä saa olla!? Ei ymmärä ei.

Ainoa mitä voin ehdottaa että siinä seksin aikana otat "ohjakset käteen" ja olet itse hieman rajumpi, kyllä se niinkin päin onnistuu... Jos mies pistää stopin sille sinun "eläimellisyydellesi" niin sittenhän tiedät että ei sille sellainen sovi.

Miksi muuten miehen pitää aina olla se aloitteellinen ja vähintää lukea ajatukset mitä nainen haluaa ja mistä tykkää!?

-mies38

No nytkun mietin niin ei siinä kai ole mitään ihmeellistä että mies on estoinen. Olen vaan aiemmissa suhteissani tottunut estottomaan riettaaseen seksiin ja estoisuus hämmentää minua. Ehkä kyse on myös minun ongelmasta siis, kun en osaa suhtautua estoisuuteen ja ujouteen sängyssä. Eikä minun kanssa tarvi osata lukea ajatuksia, vähän jos vihjaa haluavansa kuulla mistä tykkään niin kerron sen. Taidan kokeilla ehdotustasi. Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/114 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonne-ero. Hän pitää täysin toisenlaisesta seksistä kuin sinä.

Voi kai olla niinkin. Mutta pitääkö joku mies oikeasti vain nopeasta ja pidättyväisestä pimeässä peiton alla seksistä? Oon luullu että kaikki miehet tykkää estottomasta seksistä. Ap.

No ei todellakaan tykkää. Koitat vain esittää jotain avointa ja vapautunutta huorraa. Ole ihan tyytyväinen seksiin, se on ees-taastyöntämistä pimeässä, eikä sen tartte olla mitään muuta! Senkin sairas pervo ämmä! Olet löytänyt ihmisen, joka suhtautuu seksiin kauniimmin kuin sinä itse, jolle se on vain rumaa itsesityydytystä.

Ahaa. Ap.

Vierailija
24/114 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei nauti rajusta seksistä paitsi niin päin, että sinä dominoit?

No jos niin on niin miksei se pyydä sitten sitä?

Ja onko yleensä estoiset miehet just tollasia alistuvia miehiä? Ap.

Ehkä sillä on huonoja kokemuksia tai ajattelee, että naiset eivät halua dominoida sängyssä. Estoisuus on ihan eri asia ja voi johtua esim. aiemman kumppanin ikävästä kommentista

Toi vois olla. Moni mies kai kuvittelee, että naiset ei haluaisi dominoida sängyssä.

Mutta mitä tehdä estoisuudelle joka johtuu (jos johtuu) aiempien kumppaneiden ikävistä kommenteista? Kun harvapa mies niistä haluaa puhua. Ap.

Luottamus ja se vaatii aikaa. 5kk on kuitenkin aika lyhyt aika. Mulla meni kauemmin ennen kuin sain sanottua millaista seksiä haluan

Mikä sai sinut lopulta sitten uskaltamaan kertoa millaista haluat?

Vierailija
25/114 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki pidä rajusta seksistä. Minusta parhaimmalta tuntuu kun rakastelee hitaasti, rankka pano ei tunnu juuri miltään.

Ilmeisesti naisten tunnottomien pillujen takia pitäisi ryskyttää?

T Mies 37

Vierailija
26/114 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonne-ero. Hän pitää täysin toisenlaisesta seksistä kuin sinä.

Voi kai olla niinkin. Mutta pitääkö joku mies oikeasti vain nopeasta ja pidättyväisestä pimeässä peiton alla seksistä? Oon luullu että kaikki miehet tykkää estottomasta seksistä. Ap.

No ei todellakaan tykkää. Koitat vain esittää jotain avointa ja vapautunutta huorraa. Ole ihan tyytyväinen seksiin, se on ees-taastyöntämistä pimeässä, eikä sen tartte olla mitään muuta! Senkin sairas pervo ämmä! Olet löytänyt ihmisen, joka suhtautuu seksiin kauniimmin kuin sinä itse, jolle se on vain rumaa itsesityydytystä.

Oletko muslimi? Kaverilla oli hyvin uskovainen muslimimies, joka ajatteli seksistä juuri noin. Lähetyssaarnaajassa peiton alla, nainen lahnana. Muu oli syntiä. Ja mies oli hyvin varustettu ja syntisen komea.

Suhde toki päättyi. Tuo jos mikä on sairasta, ja kun takana on uskonto, toista on hyvin vaikea auttaa vapautumaan.

Vierailija
27/114 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki pidä rajusta seksistä. Minusta parhaimmalta tuntuu kun rakastelee hitaasti, rankka pano ei tunnu juuri miltään.

T Mies 37

Intohimo? Sanooko mitään?

Vierailija
28/114 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
29/114 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tottunut aikaisemmin vanillaan tai sitten ei vain ole kovan panon ystävä? Ihmetyttää toki, kun sanoit suhteenne olevan jo 5 kk mittainen niin luulis jään jo särkyneen.

Olin suhteessa, jossa seksi oli melko harmaata. Nainen ei ollut kovin avoin vaan mentiin usein perusmeiningillä, mitään uutta ei enää kokeiltu vuosiin. Mietinkin onko mulle jäänyt tämä moodi päälle, no se sit selvii joskus kun sänkyyn asti pääsen uuden kanssa, jos pääsen.

Pystytkö heittämään miehelle kaksimielistä läppää vai onko sekin not his cup of tee?

Vierailija
30/114 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se koko vaan se miten sitä käyttää. Hommaa kunnon mies.

Ei niitä kaikinpuolin täydellisiä miehiä jotka on vielä täydellisiä sängyssä taida vaan riittää jokaiselle naiselle. Ei se taida ihan niin mennä että jokainen nainen voi tuosta vaan "hommata" sellaisen itselleen.

Kyllähän me miehetkin toivoisimme että Suomi olisi täpösen täynnä naisia, jotka ovat hyvävartaloisia, koko ajan todella halukkaita ja aloitteellisia seksiin, koko ajan haluavat kavuta päälle ratsastamaan ja koko ajan haluavat ottaa munan suuhunsa ja imeä sitä hartaasti.....mutta tosiasiassa läheskään kaikki naiset eivät ole tuollaisia ja tuollaisia naisia ei riitä kaikille miehille. Meidänkin pitää vaan hyväksyä se....

Vierailija
31/114 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on tottunut aikaisemmin vanillaan tai sitten ei vain ole kovan panon ystävä? Ihmetyttää toki, kun sanoit suhteenne olevan jo 5 kk mittainen niin luulis jään jo särkyneen.

Olin suhteessa, jossa seksi oli melko harmaata. Nainen ei ollut kovin avoin vaan mentiin usein perusmeiningillä, mitään uutta ei enää kokeiltu vuosiin. Mietinkin onko mulle jäänyt tämä moodi päälle, no se sit selvii joskus kun sänkyyn asti pääsen uuden kanssa, jos pääsen.

Pystytkö heittämään miehelle kaksimielistä läppää vai onko sekin not his cup of tee?

Kyllä meillä on usein kaksmielistä läppää. Ja mies on vaan amiksen käyny duunari joten kavereidenkin kanssa sillä on aika ronskit jutut, ei ole siis mikään akateeminen kuivamies tai korkeasti koulutettu nörtti. Siksi tilannetta ihmettelenkin, koska ulospäin ei siitä ikinä arvaisi että on niin ujo sängyssä. ap.

Vierailija
32/114 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se koko vaan se miten sitä käyttää. Hommaa kunnon mies.

Ei niitä kaikinpuolin täydellisiä miehiä jotka on vielä täydellisiä sängyssä taida vaan riittää jokaiselle naiselle. Ei se taida ihan niin mennä että jokainen nainen voi tuosta vaan "hommata" sellaisen itselleen.

Kyllähän me miehetkin toivoisimme että Suomi olisi täpösen täynnä naisia, jotka ovat hyvävartaloisia, koko ajan todella halukkaita ja aloitteellisia seksiin, koko ajan haluavat kavuta päälle ratsastamaan ja koko ajan haluavat ottaa munan suuhunsa ja imeä sitä hartaasti.....mutta tosiasiassa läheskään kaikki naiset eivät ole tuollaisia ja tuollaisia naisia ei riitä kaikille miehille. Meidänkin pitää vaan hyväksyä se....

Joo tämähän se on. Ei täydellistä olekaan, kaikissa on puutteensa. Ja vikoja pitää sietää. Jos etsii aina vaan parempaa ja täydellisempää, jää lopulta yksin. Ja kuka nyt itsekään on sen parempi kuin muut.

Vierailija
33/114 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt oletetaan, että ap ottaisi noiden parin vinkin mukaisesti ohjat käsiinsä, ja dominoisi sängyssä ja näyttäisi miehelle millaista rietasta seksiä haluaa. Niin miten ujo ja estoinen mies tähän reagoisi? Menisi ihan lukkoon :D ...?

Vierailija
34/114 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sillä on huonoja kokemuksia tai ajattelee, että naiset eivät halua dominoida sängyssä. Estoisuus on ihan eri asia ja voi johtua esim. aiemman kumppanin ikävästä kommentista

Toi vois olla. Moni mies kai kuvittelee, että naiset ei haluaisi dominoida sängyssä.

Mutta mitä tehdä estoisuudelle joka johtuu (jos johtuu) aiempien kumppaneiden ikävistä kommenteista? Kun harvapa mies niistä haluaa puhua. Ap.

Itse olen paskassa suhteessa lapsen takia ja mulle on tehty hyvin selväksi miten huono olen sängyssä, akkaa ällöttää kaikki, kulli, kosketus ihan kaikki, tämä alkoi sen jälkeen kun sai lapsen, on sanonut ettei seksi mun kanssa ole ikinä tuntunut miltään, joskus kun on seksiä sitä on säälistä pimeässä peiton alla, miten seksistä voi mitään tulla kun muuta ei saa tehdä kuin varovasti panna?

Kaipaisin niin jotain halukasta kivaa naista, mutta varmaan on iso kynnys seksiin uuden naisen kanssa? Ja palstaa kun lukee miten vaativia naiset on, jos hommat ei luista tulee rukkaset välittömästi, en uskalla edes mennä horoa panemaan, sekin varmaan nauraa itsensä kipeäksi.

Vierailija
35/114 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T Mies 37

Intohimo? Sanooko mitään?

Intohimoa vai olla ilman rajuutta ja ylenpalttista kokeilunhalua.

Vierailija
36/114 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M40v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen paskassa suhteessa lapsen takia ja mulle on tehty hyvin selväksi miten huono olen sängyssä, akkaa ällöttää kaikki, kulli, kosketus ihan kaikki, tämä alkoi sen jälkeen kun sai lapsen, on sanonut ettei seksi mun kanssa ole ikinä tuntunut miltään, joskus kun on seksiä sitä on säälistä pimeässä peiton alla, miten seksistä voi mitään tulla kun muuta ei saa tehdä kuin varovasti panna?

Kaipaisin niin jotain halukasta kivaa naista, mutta varmaan on iso kynnys seksiin uuden naisen kanssa? Ja palstaa kun lukee miten vaativia naiset on, jos hommat ei luista tulee rukkaset välittömästi, en uskalla edes mennä horoa panemaan, sekin varmaan nauraa itsensä kipeäksi.

Kurjasti sanonut naisesi sinulle, varmaan loukannu aika pahasti.

Tuntuuko sinusta siltä, että vaatimus estottomuudesta on kova vaatimus miehelle?

Vierailija
37/114 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiskos asialla olla jotain tekemistä itsetunnon kanssa... Jos on epävarma itsestään niin ei uskalla olla estoton...

Vierailija
38/114 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa, mitä niin kauheeta ap on ehdotellut, että mies menee ihan puihin.

Vierailija
39/114 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaa, mitä niin kauheeta ap on ehdotellut, että mies menee ihan puihin.

Varmaan että mies nuolis sitä tai jotain sellaista :D

Vierailija
40/114 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on vissiin näitä miehiä jotka säikähtää naisen seksuaalisuutta ja säikähtää sitä että nainenkin haluaa nauttia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi