Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sama ihmissuhdekaava toistuutoistuutoistuutoistuu... Helvetti en jaksa!

Vierailija
28.06.2016 |

Älkääkä kehdatko edes ehdottaa, että ehkä vika on minussa! Ei todellakaan ole, kun olen kokeillut läpi jokaisen mahdollisen toimintamallin (miesjutuissa) elämäni aikana, eikä mikään ikinä toimi. Helvetti en jaksa! Olen aina hetken huuma, ulkokuori. Olen seurustellut joo, aika montakin kertaa, mutta suhteet ovat olleet melkoisen lyhyitä. Minulla on sen verran älliä päässä, etten retkahda aina samanlaisiin miehiin, en liikoja mielistele, mutta pyrin antamaan avoimen vaikutelman. En sano herkästi asioille ei, koska en voi tietää tulevaisuuden ajatuksistani.

Tässä vastikään tutustuin mieheen, joka oli minun makuuni ulkoisesti, täytti tyyliin kaikki kriteerit (no lapsettomuutta ei…) ja sanoi minun olevan juuri hänen makuunsa kuvien perusteella. Sen jälkeen ei hehkuttanut ulkokuorta; uskoin siis löytäneeni tyyliin jotain ainutlaatuista. No kuulkaa, EN LÖYTÄNYT!

No... Asiat etenivät, tai etenivät ja etenivät… Kyllä minä sain melkoisen paljon mukautua ja joustaa miehen tutustumistapoihin. Lopulta sitten sanoin, että asioiden on alkava rullata eteenpäin tai joku muu kyllä vie aivan varmasti. TÄHÄN MENNESSÄ OLIN MUKAUTUNUT JA JOUSTANUT niin paljon kuin mahdollista. Ja siihen loppui miehen yritykset, tiesi siis ettei voisi voittaa jotain toista miestä. Kyllä minä nyt hemmetti saan toivoa ja vaatiakin, että jonkun aikarajan umpeuduttua alkaa tapahtumaan ja että ylipäätään saisi vastauksen kaikkiin viesteihin, eikä vain osaan. Todella raivostuttava tapaus! Mutta ”paperilla täydellinen.”

Siinä vaiheessa, kun olen käynyt ihan turhaan läpi kaiken saadakseni palata taas jälleen lähtöruutuun, alan käyttämään voimasanoja ja osaan olla ilkeäkin. Mitä hemmettiä minä alan kaunistelemaan ja olemaan mielin kielin, jos toinen tuhlaa aikaa. Olisikin yksi kerta, mutta kun aina tätä samaa. Olen niin perkeleen täynnä!!!
Luonteeltani olen huumoria viljelevä ja huumoria ymmärtävä, en mene suunniltani ihan herkästi jostain läpästä. Olen ehdottoman lojaali, löydän huonostakin hyvää vaikka väkisin. Fiksukin olen, vaikken mikään kävelevä tietokirja kuitenkaan. Käyttäydyn hyvin, minua ei tarvitse koskaan hävetä. Siitä pitää huolen myös ujous, en siis tee itsestäni numeroa julkisesti. Pukeudun nätisti ja olen yleisesti mukava ja iloinen ihminen.
En vain jaksa tällaista jatkuvasti! Alitajuisesti odotan edelleen häneltä ihanaa viestiä, jota ei tule enää :’( Miksi toisten niskaan täytyy aina kaataa kaikki paska, en mielestäni ole ansainnut sitä näin laajassa mittakaavassa.
Olen puhunut. Enkä kaipaa päänaukomista, vaikka sitä nyt tietenkin tulee. Ääneen en ole mitään aikarajoja ladellut, vaan olen hiljaa mielessäni päättänyt, että kuinka kauan katselen meininkiä kunnes sanon siitä.

Kommentit (122)

Vierailija
61/122 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on terapian tarpeessa.

Vierailija
62/122 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin : harvaa miestä kiinnostaa tekstailu huvin vuoksi. Itse asiassa, vaikka nainen olenkin, niin olen samanlainen. En vain jaksa, eikä ketään voi pakottaa kirjoittamaan, jos ei kiinnosta.

Toiseksi: miestä ei kiinnostanut tarpeeksi.

Eli jätä ne miehet rauhaan ja elä omaa elämääsi. Jos joku ei vastaa, niin anna olla. Jos ei halua päättää tapaamista, niin anna olla.

Ensinnäkin: hän sanoi toivovansa, etten kuvittele omiani, jos ja kun hän ei koko ajan viestittele. Ei vain ole hänen tyylistään. Sopeuduin siihen. Viestien ignooraamiseen en tosin sopeutunut.

Toiseksi: miten helvetissä tutustutaan, jos ei voi soitella, ei kirjoitella eikä tapaamisesta tule vittuakaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/122 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lähinnä arvostuksen tarpeessa. En ole ansainnut tätä toistuvaa kaavaa, kun yritän olla mukava muille ja minussa on paljon hyvää.

Vierailija
64/122 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies tekstaa toisinaan ihan samaan tapaan. Ärsyttää aivan helvetisti, mutta ku harvemmi mul mitää oikeest tärkeetä on nii antaa mennä. Exäkin halusi keskustella viestitse vain jos oli jotain asiaa. Kyllähän me aika paljon turhiakin jutellaan ja soitellaan, joka kaukosuhteessa onkin elintärkeää.

Tossa sun tapauksessa joko miestä ei vain kiinnostanut tai ei jaksanu sen syvällisempiä puolituntemattoman kaa jutella. Elä ny herranjumala ala mitään vaatiin ja uhkaileen vaa ota ohjat omii käsiin

Vierailija
65/122 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei tykkää sinusta ja sinä et miehestä. Ok, eteenpäin.

Vierailija
66/122 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lähinnä arvostuksen tarpeessa. En ole ansainnut tätä toistuvaa kaavaa, kun yritän olla mukava muille ja minussa on paljon hyvää.

Mukavuutesi on vain kovin pinnallista

Vierailija
67/122 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä nettitreffit ja mee tapaa ihmisiä reaalisti. Vaikka johonkin speed date iltaan. Jos olisit todellisuudessa vähemmän rasittava kuin kirjallisesti. Ainakaan minä en haluaisi tavata sinua tämän ketjun perusteella.

Vierailija
68/122 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma mies tekstaa toisinaan ihan samaan tapaan. Ärsyttää aivan helvetisti, mutta ku harvemmi mul mitää oikeest tärkeetä on nii antaa mennä. Exäkin halusi keskustella viestitse vain jos oli jotain asiaa. Kyllähän me aika paljon turhiakin jutellaan ja soitellaan, joka kaukosuhteessa onkin elintärkeää.

Tossa sun tapauksessa joko miestä ei vain kiinnostanut tai ei jaksanu sen syvällisempiä puolituntemattoman kaa jutella. Elä ny herranjumala ala mitään vaatiin ja uhkaileen vaa ota ohjat omii käsiin

Kyllähän me aika paljon turhiakin jutellaan ja soitellaan, joka kaukosuhteessa onkin elintärkeää.

Sepä se. Meillä kun oli (ja on) satoja kilometrejä välimatkaa. Enkä ota mitään ohjia käsiini vaan saa painua perseeseen koko mies. Lopullisesti.

Vierailija
69/122 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi SINÄ joustit jatkuvasti?

Homma olisi loppunut ennen alkamistaan, jos MINÄ en olisi antanut edes mahdollisuutta tutustumiselle.

Mihin sulla oli kiire?

Halusin tietää, kenen kanssa kirjoittelen.

Miksi lähetät tusinan viestejä kun voit esittää lyhyesti ja ytimekkäästi asiasi?

Minkä ihmeen tusinan? Jos haluan esittää asiani parissa erässä, niin sitten esitän.

LUULITKO TOSISSAAN ETTÄ YKSIKÄÄ ÄIJÄ JÄÄ JOS SANOT ETTÄ JOKU TOINEN VIE JOS EI ALA TAPAHTUMAAN?

MIES VOI SILLOIN HAVAHTUA REALITEETTEIHIN JA SANOA VAIKKAPA, ETTÄ TOIVOTTAVASTI ET OLE TOSISSANI, EN PIDÄ TUOLLAISISTA PUHEISTA, JOLLOIN MINÄ SANON, ETTÄ EN MINÄ OLE KETÄÄN MUUTA VOKOTTELEMASSA, MUTTA TOIVOISIN SINULTA AKTIVOITUMISTA TÄHÄN ASIAAN.

Helvetti sentään kuulostat epätoivoiselta tapaukselta jolla jumalaton hinku sitoutua ja miellyttää toista ja sit ollaan nurin kurin kun kaiken sen joustamisen jälkeen huomaat ettei toinen ole muuttumassa mihinkään.

Päinvastoin. Kyllä minäkin niitä pakkeja jakelen.

Lakkaa hakemasta väkisin itellesi elämänkumppania ja samalla lopeta sullomasta itseäsi liian pieneen laatikkoon (jatkuva mukautuminen ja joustaminen toisen vuoksi), ei se siitä kasva mihinkään.

Alkaa vituttaa kaikki nämä saatanan nyrkkeilysäkit, perseennuolijat, parisuhderiippuvaiset pettäjät ja loiselukat, olivat sitten miehiä tai naisia.

Hänelle, joka ilmoitti ettei miestä edes kiinnostanut tarpeeksi: hän oli koko ajan samanlainen. Ja ihan itse antoi numeronsa ja toivoi minulta yhteydenottoa.

mahollisuus tutustumiseen on ok mutta jatkuva joustaminen on aivan typerää ja kiirehtiminen on hullun hommaa näissä asioissa

jos mulla alkaa piippaan puhelin useamman kerran putkeen saman ihmisen takia vain sen takia että "mä nyt vaan halusin esittää asian kahessa erässä koska mulla sattuu olemaan vitusti aikaa käsillä näpytellä" niin vedän luurin äänettömäksi enkä jaksa ees vastata

Edes leikillä ei sanota että lähetään toisen matkaan, tykkäisitkö kun ilmottaisin että jos sinulta ei ala tulemaan pesää kahdesti viikossa niin joltain toiselta tulee? et varmasti pitäisi ja kyllä, käytän vertauksena seksiä kun se nyt useasti aiheuttaa samankaltaisen reaktion hameväessä kuin sitoutuminen miehissä

uskon että pakkeja jakelet kun ensikriteerit ei täyty mutta niiden täyttyessä et tajua että kakku ei välttämättä olekkaan sinun makuusi vaikka siltä näytti. ei kannata jatkaa syömistä jos ei maku miellyttänytkään

tietenkin miestä KIINNOSTI, eihän muuten olis jutellut lainkaan sinulle mutta sai todennäköisesti samanlaisen vaikutelman kuin minäkin että sun koko aikas pyörii nyt teidän tapaamisen/tutustumisen/parisuhteen arvioimisen ympärillä. (enkä sano varmaksi kun en tietenkään tiedä muuta kuin mitä täältä lukenut)

Niin sanottu takiainen jota ei saa vain ravisteltua pois vaan aina roikkuu jossain kiinni

Vierailija
70/122 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulle mies sanoisi että jos ei muutosta tule niin joku muu vie voiton niin puolestani saisi kyllä viedäkin. Ei kukaan kypsä ihminen sano tuollaista! Voi tietysti kertoa tunteistaan ja sanoa että toivoo asioiden etenevän. Mutta kiristää sillä että lähtee jonkun muun matkaan....huokaus.

Vierailija
71/122 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä nettitreffit ja mee tapaa ihmisiä reaalisti. Vaikka johonkin speed date iltaan. Jos olisit todellisuudessa vähemmän rasittava kuin kirjallisesti. Ainakaan minä en haluaisi tavata sinua tämän ketjun perusteella.

En minäkään sinua, en näkisi siinä edes mitään ideaa. Livesähläyksistä ei ole koskaan tullut mitään järkevää. Pari poikaystävää joo, mutta aivan vääriä.

Vierailija
72/122 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minulle mies sanoisi että jos ei muutosta tule niin joku muu vie voiton niin puolestani saisi kyllä viedäkin. Ei kukaan kypsä ihminen sano tuollaista! Voi tietysti kertoa tunteistaan ja sanoa että toivoo asioiden etenevän. Mutta kiristää sillä että lähtee jonkun muun matkaan....huokaus.

Kuinka helvetin monta kertaa täytyy jankuttaa sama vastaus läpi, että te vihdoin tajuatte?

Vierailija
73/122 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi SINÄ joustit jatkuvasti?

Homma olisi loppunut ennen alkamistaan, jos MINÄ en olisi antanut edes mahdollisuutta tutustumiselle.

Mihin sulla oli kiire?

Halusin tietää, kenen kanssa kirjoittelen.

Miksi lähetät tusinan viestejä kun voit esittää lyhyesti ja ytimekkäästi asiasi?

Minkä ihmeen tusinan? Jos haluan esittää asiani parissa erässä, niin sitten esitän.

LUULITKO TOSISSAAN ETTÄ YKSIKÄÄ ÄIJÄ JÄÄ JOS SANOT ETTÄ JOKU TOINEN VIE JOS EI ALA TAPAHTUMAAN?

MIES VOI SILLOIN HAVAHTUA REALITEETTEIHIN JA SANOA VAIKKAPA, ETTÄ TOIVOTTAVASTI ET OLE TOSISSANI, EN PIDÄ TUOLLAISISTA PUHEISTA, JOLLOIN MINÄ SANON, ETTÄ EN MINÄ OLE KETÄÄN MUUTA VOKOTTELEMASSA, MUTTA TOIVOISIN SINULTA AKTIVOITUMISTA TÄHÄN ASIAAN.

Helvetti sentään kuulostat epätoivoiselta tapaukselta jolla jumalaton hinku sitoutua ja miellyttää toista ja sit ollaan nurin kurin kun kaiken sen joustamisen jälkeen huomaat ettei toinen ole muuttumassa mihinkään.

Päinvastoin. Kyllä minäkin niitä pakkeja jakelen.

Lakkaa hakemasta väkisin itellesi elämänkumppania ja samalla lopeta sullomasta itseäsi liian pieneen laatikkoon (jatkuva mukautuminen ja joustaminen toisen vuoksi), ei se siitä kasva mihinkään.

Alkaa vituttaa kaikki nämä saatanan nyrkkeilysäkit, perseennuolijat, parisuhderiippuvaiset pettäjät ja loiselukat, olivat sitten miehiä tai naisia.

Hänelle, joka ilmoitti ettei miestä edes kiinnostanut tarpeeksi: hän oli koko ajan samanlainen. Ja ihan itse antoi numeronsa ja toivoi minulta yhteydenottoa.

mahollisuus tutustumiseen on ok mutta jatkuva joustaminen on aivan typerää ja kiirehtiminen on hullun hommaa näissä asioissa

jos mulla alkaa piippaan puhelin useamman kerran putkeen saman ihmisen takia vain sen takia että "mä nyt vaan halusin esittää asian kahessa erässä koska mulla sattuu olemaan vitusti aikaa käsillä näpytellä" niin vedän luurin äänettömäksi enkä jaksa ees vastata

Edes leikillä ei sanota että lähetään toisen matkaan, tykkäisitkö kun ilmottaisin että jos sinulta ei ala tulemaan pesää kahdesti viikossa niin joltain toiselta tulee? et varmasti pitäisi ja kyllä, käytän vertauksena seksiä kun se nyt useasti aiheuttaa samankaltaisen reaktion hameväessä kuin sitoutuminen miehissä

uskon että pakkeja jakelet kun ensikriteerit ei täyty mutta niiden täyttyessä et tajua että kakku ei välttämättä olekkaan sinun makuusi vaikka siltä näytti. ei kannata jatkaa syömistä jos ei maku miellyttänytkään

tietenkin miestä KIINNOSTI, eihän muuten olis jutellut lainkaan sinulle mutta sai todennäköisesti samanlaisen vaikutelman kuin minäkin että sun koko aikas pyörii nyt teidän tapaamisen/tutustumisen/parisuhteen arvioimisen ympärillä. (enkä sano varmaksi kun en tietenkään tiedä muuta kuin mitä täältä lukenut)

Niin sanottu takiainen jota ei saa vain ravisteltua pois vaan aina roikkuu jossain kiinni

Ihan rehellistä parisuhdetta etsimme, molemmat.

Vierailija
74/122 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yritin "KIIREHTIÄ" jotta tietäisin kenen kanssa edes juttelen. Emme me olisi voineet muutenkaan koko ajan hypätä treffeillä, kun ei tuota paria sataa kilsaa niin vain loikata toisen luokse. Vedän aina puoleeni joko jotain helvetin murjottajia tai perusluonteeltaan vaisuja ja vaikeita. Olen aivan kyllästynyt.

Vierailija
75/122 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu etsikää molemmat edelleen

Vierailija
76/122 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen aikaraja, jolloin kysymyksiin pitäisi saada vastaukset ja asioiden rullattava. Mitkä kysymykset ja asiat? Ei ole mun suhteissa ollut tuollaista painostavaa tunnelmaa, ihmekös asiat(?) onkin rullanneet vuosia.

Vierailija
77/122 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä herkullisimpia provoja aikoihin. Mutta jos olen ymmärtänyt oikein, tällaisia naisia on olemassa ihan oikeastikin... :D

Vierailija
78/122 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat jotenkin maaniselta, mikä on aika luotaantyöntävää. Kyllä se antaa vähän omituisen kuvan, jos toinen koko ajan pommittaa viesteillä ja hermostuu, mikäli ei saa vastausta. Jos viestisi olisivat edes olleet tärkeitä, mielenkiintoisia tai syvällisiä, niihin olisi voinut odottaakin jotain reaktiota. Nyt ne olivat jotain ihan tyhjänpäiväisiä tyyliin "kahvi on loppu". Ketä kiinnostaa? Panosta itse siihen, että olet kiinnostavampi äläkä ole niin helvetin takertuva. Kukaan ei jaksa tuollaista. Normaaleilla ihmisillä on sitä paitsi muutakin tekemistä kuin päivystystää netissä 24/7 vastailemassa jonkun tuntemattoman ihmisen viesteihin.

Vierailija
79/122 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa käyt sen koulusi loppuun ja/tai keskityt työpaikan hakemiseen. Tuo parisataa kilsaa ei ole homma eikä mikään lähteä vaikka viikonloppuna käymään ja ilmoittaa että tulossa ollaan jo jos nopeat kahvit kelpais jossain raflassa

Vierailija
80/122 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies ei ollut kiinnostunut sinusta. Ihme sekopäältä kuulostat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän