Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sama ihmissuhdekaava toistuutoistuutoistuutoistuu... Helvetti en jaksa!

Vierailija
28.06.2016 |

Älkääkä kehdatko edes ehdottaa, että ehkä vika on minussa! Ei todellakaan ole, kun olen kokeillut läpi jokaisen mahdollisen toimintamallin (miesjutuissa) elämäni aikana, eikä mikään ikinä toimi. Helvetti en jaksa! Olen aina hetken huuma, ulkokuori. Olen seurustellut joo, aika montakin kertaa, mutta suhteet ovat olleet melkoisen lyhyitä. Minulla on sen verran älliä päässä, etten retkahda aina samanlaisiin miehiin, en liikoja mielistele, mutta pyrin antamaan avoimen vaikutelman. En sano herkästi asioille ei, koska en voi tietää tulevaisuuden ajatuksistani.

Tässä vastikään tutustuin mieheen, joka oli minun makuuni ulkoisesti, täytti tyyliin kaikki kriteerit (no lapsettomuutta ei…) ja sanoi minun olevan juuri hänen makuunsa kuvien perusteella. Sen jälkeen ei hehkuttanut ulkokuorta; uskoin siis löytäneeni tyyliin jotain ainutlaatuista. No kuulkaa, EN LÖYTÄNYT!

No... Asiat etenivät, tai etenivät ja etenivät… Kyllä minä sain melkoisen paljon mukautua ja joustaa miehen tutustumistapoihin. Lopulta sitten sanoin, että asioiden on alkava rullata eteenpäin tai joku muu kyllä vie aivan varmasti. TÄHÄN MENNESSÄ OLIN MUKAUTUNUT JA JOUSTANUT niin paljon kuin mahdollista. Ja siihen loppui miehen yritykset, tiesi siis ettei voisi voittaa jotain toista miestä. Kyllä minä nyt hemmetti saan toivoa ja vaatiakin, että jonkun aikarajan umpeuduttua alkaa tapahtumaan ja että ylipäätään saisi vastauksen kaikkiin viesteihin, eikä vain osaan. Todella raivostuttava tapaus! Mutta ”paperilla täydellinen.”

Siinä vaiheessa, kun olen käynyt ihan turhaan läpi kaiken saadakseni palata taas jälleen lähtöruutuun, alan käyttämään voimasanoja ja osaan olla ilkeäkin. Mitä hemmettiä minä alan kaunistelemaan ja olemaan mielin kielin, jos toinen tuhlaa aikaa. Olisikin yksi kerta, mutta kun aina tätä samaa. Olen niin perkeleen täynnä!!!
Luonteeltani olen huumoria viljelevä ja huumoria ymmärtävä, en mene suunniltani ihan herkästi jostain läpästä. Olen ehdottoman lojaali, löydän huonostakin hyvää vaikka väkisin. Fiksukin olen, vaikken mikään kävelevä tietokirja kuitenkaan. Käyttäydyn hyvin, minua ei tarvitse koskaan hävetä. Siitä pitää huolen myös ujous, en siis tee itsestäni numeroa julkisesti. Pukeudun nätisti ja olen yleisesti mukava ja iloinen ihminen.
En vain jaksa tällaista jatkuvasti! Alitajuisesti odotan edelleen häneltä ihanaa viestiä, jota ei tule enää :’( Miksi toisten niskaan täytyy aina kaataa kaikki paska, en mielestäni ole ansainnut sitä näin laajassa mittakaavassa.
Olen puhunut. Enkä kaipaa päänaukomista, vaikka sitä nyt tietenkin tulee. Ääneen en ole mitään aikarajoja ladellut, vaan olen hiljaa mielessäni päättänyt, että kuinka kauan katselen meininkiä kunnes sanon siitä.

Kommentit (122)

Vierailija
41/122 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkän otsikon perusteella ap sai mun sympatiat, samaistuin, kun mun kaikki kolme miestä ovat parin vuoden seurustelun (alkuhuuman) jälkeen muuttuneet samalla tavalla oudoiksi, mutta voi HYVÄÄ PÄIVÄÄ!

Ap puhuu "ihmissuhdekaavasta" vaikka kyse ei ole kummemmasta ihmissuhteesta, kuin nettituttu jonka kanssa jutellaan kahvin loppumisesta ja ihmetellään kun mies ei jaksa viestittää aamulla, päivällä, illalla... Ap kokee tarpeelliseksi muuttaa ja joustaa viestittelytapaa mutta vattisi mieheltä oman tapansa mukaisestijatkuvaa huomiointia. Ap ei itse ehdota treffejä, odottaa ja kiukuttelee ja tiuskii lopulta, "että mikäli nyt ei tapahdu niin etsin toisen". Jos olisin mies, kiertäisin ap:n toooosi kaukaa muutamien viestinvaihtojen jälkeen.

Vierailija
42/122 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö lähettää suruvalittelukortti kun kahvi on loppu? Onnellisesti naimisissa ja hittoakos mulla kiinnostaa jos puoliso unohti ostaa suihkusaippuaa itselleen. Erolla uhkaa jos en anna olkapäätä johon iso mies saa itkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/122 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

NE KAHVI-JUTUT OLIVAT ESIMERKKEJÄ, NIINHÄN MINÄ SANOIN VIESTIN ALUSSA. ETTÄ KUNHAN NYT HEITÄN JOTAIN, ETTÄ NÄETTE IDEAN: MINÄ SANON JOTAIN, SAAN VAIN MURTO-OSAAN VASTAUKSEN. SAATAN KYSYÄ PERÄÄN, JA UUDESTAAN, JA SITTEN SAAN EHKÄ VASTAUKSEN.

En käsitä miksi kaikki täytyy ymmärtää tahallaan väärin.

Vierailija
44/122 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älypuhelinten aikakausi on löynyt sukupuolten välille kiilaa. Naiset käyttävät viestintämahdollisuuksia kuten puhetta ja loukkaantuvat, kun ei vastata. 

Miehet eivät koe tarvetta small talkiin puhelimen välityksellä, vaan tarvitsevat jutusteluun live-kontaktin. Tiedän paljon suhteita, jotka eivät ole alkaneetkaan tai loppuneet tähän ristiriitaan. 

Sellaista ainaista "miksi se ei vastaa" ja "miten se nyt tollai sanoa töksäytti" jne - jauhamista. Miehet kyllästyvät ja turhautuvat. 

Vierailija
45/122 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui, onneksi en ole mies, enkä vapailla markkinoilla, etten vain törmää ap:n kaltaiseen katujyrään. 

Vierailija
46/122 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi SINÄ joustit jatkuvasti?

Homma olisi loppunut ennen alkamistaan, jos MINÄ en olisi antanut edes mahdollisuutta tutustumiselle.

Mihin sulla oli kiire?

Halusin tietää, kenen kanssa kirjoittelen.

Miksi lähetät tusinan viestejä kun voit esittää lyhyesti ja ytimekkäästi asiasi?

Minkä ihmeen tusinan? Jos haluan esittää asiani parissa erässä, niin sitten esitän.

LUULITKO TOSISSAAN ETTÄ YKSIKÄÄ ÄIJÄ JÄÄ JOS SANOT ETTÄ JOKU TOINEN VIE JOS EI ALA TAPAHTUMAAN?

MIES VOI SILLOIN HAVAHTUA REALITEETTEIHIN JA SANOA VAIKKAPA, ETTÄ TOIVOTTAVASTI ET OLE TOSISSANI, EN PIDÄ TUOLLAISISTA PUHEISTA, JOLLOIN MINÄ SANON, ETTÄ EN MINÄ OLE KETÄÄN MUUTA VOKOTTELEMASSA, MUTTA TOIVOISIN SINULTA AKTIVOITUMISTA TÄHÄN ASIAAN.

Helvetti sentään kuulostat epätoivoiselta tapaukselta jolla jumalaton hinku sitoutua ja miellyttää toista ja sit ollaan nurin kurin kun kaiken sen joustamisen jälkeen huomaat ettei toinen ole muuttumassa mihinkään.

Päinvastoin. Kyllä minäkin niitä pakkeja jakelen.

Lakkaa hakemasta väkisin itellesi elämänkumppania ja samalla lopeta sullomasta itseäsi liian pieneen laatikkoon (jatkuva mukautuminen ja joustaminen toisen vuoksi), ei se siitä kasva mihinkään.

Alkaa vituttaa kaikki nämä saatanan nyrkkeilysäkit, perseennuolijat, parisuhderiippuvaiset pettäjät ja loiselukat, olivat sitten miehiä tai naisia.

Hänelle, joka ilmoitti ettei miestä edes kiinnostanut tarpeeksi: hän oli koko ajan samanlainen. Ja ihan itse antoi numeronsa ja toivoi minulta yhteydenottoa.

Vierailija
47/122 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

*TOIVOTTAVASTI ET OLE TOSISSASI

Vierailija
48/122 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei halunnut tavata sua eikä edes jutella kahvista. Joten mee sen toisen kaa treffeille jos semmoista onkaan.

Vierailija
49/122 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja, tämän ketjun perusteella olet yksinkertaisesti rasittava. Nämä miehet huomaavat sen nopeasti ja orastava kiinnostus lopahtaa. Ei se sen kummempaa.

Vierailija
50/122 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kysyin monta kertaa, milloin tapaisimme. Mies ei osannut lyödä lukkoon mitään päivää. Ei myöskään osannut vastata puoliinkaan viesteistäni. 

Ja sinä et vielä tästä tajunnut, että sitä MIESTÄ EI KIINNOSTA. Itsekin sinkkuna oltuani en kaikille tinder tms tuttavuuksille kehdannut vain sanoa suoraan "kiitos ja hei" vaan jäin kohteliaisuudesta vastailemaan osaan viestetistä ja kiertelin tapaamisehdotuksia. Ylensä tajusivat aika äkkiä, etten olekaan kiinnostunut. Ongelma tässä asiassahan on siis puhtaasti ap:n pään sisällä, ap ei osaa tulkita miehen signaaleja onko kiinnostusta vai ei,vaan puhuu palstalla kuinka"piti tavata ja mahdollisesti alkaa seurustelemaan". Hyrrr, menee kylmät väreet kun ajattelen ap:ta treffikumppanina.

Vierailija
51/122 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sina sitä mielensä saa muuttaa ja kun asiat etenee ja toisen luonne paljastuu.

Vierailija
52/122 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta jäi sellainen hyvin vahva vaikutelma, että ap:n ongelma on jatkuva viestien floodaaminen.

Jos lähetät miehelle 10 viestiä joista hän ehtii aluksi vastata 6-7 viestiin, lopulta vain 2-3/10, se kertoo jotakin myös viestien lähettäjästä. Aika harva jaksaa ja haluaa höpötellä chattityyliin tuntemattoman ihmisen kanssa 24/7. Ainakin minulla on elämässä myös muuta tekemistä ja erilaisia velvoitteita, enkä voi jatkuvasti vastailla toisen ihmisen viesteihin, vaikka kiinnostavalta muuten vaikuttaisikin. Ennemminkin säikähtäisin, ja kuvittelisin, että IRL ei pystyisi sanomaan väliin yhtään mitään keskeyttämättä.

Vierailija
53/122 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkän otsikon perusteella ap sai mun sympatiat, samaistuin, kun mun kaikki kolme miestä ovat parin vuoden seurustelun (alkuhuuman) jälkeen muuttuneet samalla tavalla oudoiksi, mutta voi HYVÄÄ PÄIVÄÄ!

Ap puhuu "ihmissuhdekaavasta" vaikka kyse ei ole kummemmasta ihmissuhteesta, kuin nettituttu jonka kanssa jutellaan kahvin loppumisesta ja ihmetellään kun mies ei jaksa viestittää aamulla, päivällä, illalla... Ap kokee tarpeelliseksi muuttaa ja joustaa viestittelytapaa mutta vattisi mieheltä oman tapansa mukaisestijatkuvaa huomiointia. Ap ei itse ehdota treffejä, odottaa ja kiukuttelee ja tiuskii lopulta, "että mikäli nyt ei tapahdu niin etsin toisen". Jos olisin mies, kiertäisin ap:n toooosi kaukaa muutamien viestinvaihtojen jälkeen.

Kuinka helvetin monta kertaa täytyy sanoa: kahvi-juttu oli ESIMERKKI. ESIMERKKI. Minua vitutti, että juttelu oli kauhean kaavamaista, ei sellaista spontaania vitsailua tai flirttiä. Todella tylsää ja epävarmaa.

Ja kuinka helvetin monta kertaa täytyy sanoa sekin, että minä kysyin monta kertaa, että milloin tapaisimme. Ei osannut lyödä lukkoon päivää.

Vierailija
54/122 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, nyt on vaan niin että tosiaan onnistut tappamaan sen mielenkiinnon heti alkuun.

Vierailija
55/122 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja, tämän ketjun perusteella olet yksinkertaisesti rasittava. Nämä miehet huomaavat sen nopeasti ja orastava kiinnostus lopahtaa. Ei se sen kummempaa.

Niin, kenessäpä muussakaan olisi vika kuin MINUSSA, jos mies ei saa mitään aikaiseksi. Ihan sieltä alkuperäisestäkin paikasta lähti vain offlineen ja jätti numeronsa. Että ei se nyt kauheilla ilotulituksilla alkanutkaan.

Vierailija
56/122 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle ei saa koskaan lähettää uutta viestiä ennen kuin on. Vastannut edelliseen.

Vierailija
57/122 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, nyt on vaan niin että tosiaan onnistut tappamaan sen mielenkiinnon heti alkuun.

Sanoinko jotain ulkokuorena olemisesta? Sitä paitsi turhaan te uskottelette, ettei häntä kiinnostanut pätkääkään. Kyllä hän on perusluonteeltaankin vaisuhko, mitä nyt puhelimessa kuulin. Että ei tosiaan ole IHAN AINA se ihmisten perusluonne vauvapalstan ap:n syytä.

Vierailija
58/122 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelle ei saa koskaan lähettää uutta viestiä ennen kuin on. Vastannut edelliseen.

Kyllä minä ainakin saan :D ap

Vierailija
59/122 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin : harvaa miestä kiinnostaa tekstailu huvin vuoksi. Itse asiassa, vaikka nainen olenkin, niin olen samanlainen. En vain jaksa, eikä ketään voi pakottaa kirjoittamaan, jos ei kiinnosta.

Toiseksi: miestä ei kiinnostanut tarpeeksi.

Eli jätä ne miehet rauhaan ja elä omaa elämääsi. Jos joku ei vastaa, niin anna olla. Jos ei halua päättää tapaamista, niin anna olla.

Vierailija
60/122 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, kenessäpä muussakaan olisi vika kuin MINUSSA, jos mies ei saa mitään aikaiseksi. Ihan sieltä alkuperäisestäkin paikasta lähti vain offlineen ja jätti numeronsa. Että ei se nyt kauheilla ilotulituksilla alkanutkaan.

Se mies ei saa mitään aikaiseksi, koska (lue tämä hitaasti ja yritä sisäistää) _sitä ei kiinnosta_. Jos miestä kiinnostaa, sä tiedät sen kyllä. Se tekee kaikkensa että se pääsee sua tapaamaan. Vaikka sillä olis pää kainalossa, se sopii tapaamisen ja tulee sinne. Varmasti nämä nettitreffeillä kohtaamasi miehet ovat innostuneet kuvistasi, mutta viestien vaihtamisen jälkeen kiinnostus on hiipunut. Ihan heittona: jos sama kaava toistuu erilaisten miesten kanssa (kuten itse alussa totesit), voisko nyt kuitenkin olla niin että ongelmana on se, mikä näille miehille kuitenkin on yhteistä. Sinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme