Gallup: Paljonko on vyötärösi ympärys? Laita myös painosi ja pituutesi
Ihan mielenkiinnosta kysyelen..
Itselläni 72 cm , paino 68 ja pituus 167. Harrastan liikuntaa paljon.
terv, 31v nainen
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
155/43, 70cm...
Oletko raskaana vai miten tuo on mahdollista?
Mulla 152/66 ja 68 cm. Eli yli 20 kg enemmän painoa, mutta silti hoikempi vyötärö.
Olen raskaana läskistä, jos sitä kysyt. Lyhyt torso, joten pienikin määrä läskiä leventää vyötäröni infernaalisiin mittasuhteisiin. Painaessani 55kg vyötäröni oli reippaasti päälle 90 senttiä. -_-
Joku epäili vyötärön mittaani..
Kyllä tuo pitää ihan paikaansa.
Minulla on isot rinnat ja isot reidet, leveä lantio ja luultavasti myös paljon lihasta.
ap
162 cm, n. 57-58 kg, vyötärö vähän yli 60 cm
168, 67 kg, 74 cm, iäkkäämpi nainen, liikun paljon ja nostan mm. puntteja jne.
Joku epäili mittojani..
Vyötärönympärys todella on 72 cm vaikka painoa on noinkin paljon.
Minulla on isot rinnat, isot reidet ja leveä lantio. Ja luultavasti jonkin verran lihasta..
Ap
"167cm 58kg ja vy67cm.
En kyllä usko että aloittajalla vy om 72cm.
Minäkin harrastan paljon liikuntaa."
Minä uskon, itse 169 cm, 68 kg, vyötärön kapein kohta 72 cm. Tanssin ja joogaan paljon, keskivartaloa harjoitan siis paljon. Kaikki läski menee reisiin ja rintamukseen, ei vyötärölle.
Vierailija kirjoitti:
"167cm 58kg ja vy67cm.
En kyllä usko että aloittajalla vy om 72cm.
Minäkin harrastan paljon liikuntaa."Minä uskon, itse 169 cm, 68 kg, vyötärön kapein kohta 72 cm. Tanssin ja joogaan paljon, keskivartaloa harjoitan siis paljon. Kaikki läski menee reisiin ja rintamukseen, ei vyötärölle.
Sama juttu. Vyötäröni yllättävän kapea verrattuna lantioon ja vaikka rinnanympärykseen.
168/67/74 cm kapeimmasta kohdasta. Harrastan paljon ja kaikkea, esim. painonnostoa ja pilatestä. Olen jo melko iäkäs.
Vyötärönympärys 75cm, pituus 164cm ja paino 61kg
Olen 160cm, 43kg ja vyötärönympärys 58cm.
N21
Vyötärö 69 cm (edestäpäin melko pötkö, sivusta katsoen sitten kapea)
160/59
Mies 45 v.
Pituus 170 cm
Paino 73 kg
En tiedä missä vyötäröni on, mutta vatsanympärys navan kohdalta 97 cm
172 cm, n 79 kg ja vy 78 cm. Olen päärynä
Itsellä just samat mitat ja vyötärö 76 cm. Liikuntaa harrastan myös paljon ja ikää kymmenen vuotta enemmän. Olen tämmönen pötkylä Y-vartaloinen.