Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minusta kiinnostuvat pääasiassa yksinkertaiset ihmiset?

Vierailija
27.06.2016 |

Otsikko on ehkä vähän provosoiva, mutta täällähän se on lähinnä välttämättömyys.

En siis ole itsekään mikään Einstein, en ole tähtitieteen professori tmv. Mutta kuitenkin aika nopeasti opin asiat, olen kiinnostunut ihmisistä, elämästä, yhteiskunnasta ympärilläni. Etsin tietoa ja seikkailen vaivatta tässä maailmassa. Omasta mielestäni olen normaali aikuinen nainen. Älykkyystestit on joskus tehty, ja sain kyllä hyvät pisteet, mutta arjessa en yleensä huomaa mitään eroa muihin ihmisiin verrattuna.

Miksi siis minuun ripustautuu jatkuvasti ihmisiä, jotka eivät tunnu selviytyvän edes vessareissusta itsenäisesti?! Erityisesti ilmiö on korostunut viime aikoina, kun olen hieman seikkaillut parisuhdemarkkinoilla. Olen yleensä kaikille ystävällinen, mutta tämä alkaa olla jo koetella kärsivällisyyttä. Pyrin kertomaan etukäteen mielenkiinnonkohteistani (mm. tiede ja politiikka), mutta sillä ei tunnu olevan mitään vaikutusta.

Haluaisin vain löytää ihmisen, jonka kanssa voi keskustella vaikkapa politiikasta selittämättä ensin, mikä on perustuslaki :/ Onko kellään vastaavia kokemuksia, olenko tuomittu ikuiseen yksinäisyyteen?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä nyt ole välttämätöntä takertua tuohon tieteeseen ja politiikkaan, minä kyllä keskustelen vaikka yksisarvisterapiasta jos keskustelukumppani on mielenkiintoinen ja aidosti innostunut asiastaan. Mutta missä on sellainen intohimo elämää ja tätä kaikkea kohtaan? Halu oppia ja kokeilla uutta, halu vaikuttaa asioihin ja laittaa itsensä likoon. Ei tarvitse olla uraohjus, tai maailman huippua yhtään missään. Mutta omassa elämässä pitää ponnistella omien tavoitteiden saavuttamiseksi, omista lähtökohdistaan. Sellaista arvostan.

Ap

Ovat parisuhteessa, valitan.

t. omegamies

No siinä tapauksessa minun varmaan kannattaa kohdistaa mielenkiintoni johonkin aivan muuhun :D

Mikä muuten on omegamies?

Ap

Omegamies:

- Ei uskalla tarttua haasteisiin

- Ulkonäkö ei miellytä naisia

- Muiden silmissä tapettia

- Yhteiskuntaluokka: pohjalla

- Ei ole saavuttanut mitään

- Kukaan ei huomaa, jos häntä ei ole

- Minä

t. omegamies 

Vierailija
22/29 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olet olemukseltasi jotenkin äidillinen ja hoivaavan oloinen?

Tämä voi olla hyvin totta....ammattinikin herättää varmasti tämänsuuntaisia mielikuvia, mikä tietysti vain pahentaa asiaa entisestään. Ja hankalissa tilanteissa ammattirooli ottaa helposti vallan, koska se mahdollistaa kiihkottoman ja diplomaattisen tavan ratkaista tilanteita. Tästä pitäisi varmasti pyrkiä pois.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian kiva ja ystävällinen, minkä vähän yksinkertaisemmat tulkitsevat kiinnostukseksi. Ei siinä oikein muuta voi kuin hätistellä pois kun odottaa parempaa.

Vierailija
24/29 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet liian kiva ja ystävällinen, minkä vähän yksinkertaisemmat tulkitsevat kiinnostukseksi. Ei siinä oikein muuta voi kuin hätistellä pois kun odottaa parempaa.

Siis voiko joku tosiaan olla niin nuija, että kuvittelee normaalin ystävällisen käytöksen olevan jotain romanttista kiinnostusta? Tai varmastikin voi, mutta jotenkin masentava ajatus.

Ap

Vierailija
25/29 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet tosiaan hoitoalalla tms niin älä mainitse asiaa alkuun lainkaan, vältä kaikkia sellaisia ilmauksia mitkä vetää puoleensa niitä hoivaajan tarpeessa olevia. Ja kyllä, ystävällisyyden voi tulkita vaikka miksi. Jos oikeasti riesaksi asti kannoilla roikkuu hoivattavia niin kannattaa ihan suosiolla unohtaa kaikki mieskaverit, juttelu yms. Jos sinua ei kiinnosta, sano ei ja lopeta yhteydenpito.

Vierailija
26/29 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaiset ihmiset kiinnostuvat helpommin ihmisistä, koska heillä ei ole niin kova vaatimustaso esim. juurikin älykkyyden suhteen. Siksi yksinkertaisemmat siis tuntuvat ihastuvan muihin ihmisiin helpommin. Etenkin jos olet kiltti , niin he uskaltavat lähestyä sinua.

Vierailija
27/29 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tässä kyllä vähän opettelemista...outoa kyllä, että yleensä en siviilissä koe olevani mitenkään erityisen empaattinen tai "hellä", vaan päinvastoin. Tinderiäkin olen kokeillut, mutta yleensä menetän mielenkiintoni muutaman viestin jälkeen. Vika on siis varmasti minussa ja valinnoissani pohjimmiltaan.

Mutta eipä tässä tosiaan onneksi mitään hätää ole, paitsi läheisillä jotka kierivät yönsä tuskissaan minun miehenpuutettani murehtien :D

Vierailija
28/29 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että mies ei voi olla yhtä aikaa seksikäs ja älyllinen pohdiskelija. Ei vaan onnistu, ne sulkevat toisensa pois jostain syystä. Pitää ottaa toinen ystäväksi ja toinen intohimoiseksi rakastajaksi.

VTM N46

Vierailija
29/29 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että mies ei voi olla yhtä aikaa seksikäs ja älyllinen pohdiskelija. Ei vaan onnistu, ne sulkevat toisensa pois jostain syystä. Pitää ottaa toinen ystäväksi ja toinen intohimoiseksi rakastajaksi.

VTM N46

Näin se on varmaan tehtävä! Äitinikin varmasti pakahtuisi ylpeydestä, kun kertoisin että nytpä minulla ei olekaan ainoastaan yhtä vaan peräti useampia miehiä :D

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän