Olen wt, kysyttävää?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olet anaaliseksistä?
Ihmisen oma asia, en itse halua
Vierailija kirjoitti:
Pukeudutko usein paituliin?
Lapsena joo, enää en. Mulla on kyllä muumuu, sehän on vähän niin kuin pitempi ja värikäs paituli?
Onko teidän lapsista tehty jo lasu?
Kumman kaa.. Visa Salokoski vai Arvi Lind?
Vierailija kirjoitti:
Onko teidän lapsista tehty jo lasu?
Mulla ei ole omia lapsia, mutta lapsuudenperheestäni tehtiin kyllä lasu.
Vierailija kirjoitti:
Kumman kaa.. Visa Salokoski vai Arvi Lind?
En tiedä kuka on Visa Salokoski, joten vastaan Arvi Lind. Arvihan on hyvä, turvallinen isähahmopuoliso kaltaiselleni wt-naiselle ;)
Vierailija kirjoitti:
Haluatko olla WT?
Vähän riippuu - osa wt:lystäni on ihan vapaaehtoista enkä haluaisi olla erilainen, mutta tietty joitain juttuja muuttaisin jos voisin.
Tykkäätkö risteilyistä?
Mitä musiikkia kuuntelet?
Millainen tukka sulla on?
Onko hiuksissasi monta väriä?
Mitä harrastat?
Oletko pullukka?
Mitä teet työksesi?
Miten asut?
Kuka muu on mielestäsi wt? Susanna Tanni, Martina Aitolehti, lätkävaimoista joku, Hanna Peltonen, Super-Marjo, joku tangokuninkaallista?
Kuka ei missään tapauksessa ole mielestäsi WT?
Mistä haaveilet?
Vierailija kirjoitti:
Missä kaupungissa asut?
Turussa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluatko olla WT?
Vähän riippuu - osa wt:lystäni on ihan vapaaehtoista enkä haluaisi olla erilainen, mutta tietty joitain juttuja muuttaisin jos voisin.
mistä tykkäät?
mitä muuttaisit?
miksi et muuta?
Pitääkö WT-naisen alapäänkarvoitusta siistiä vai saako se rehottaa luomuna?
Tykkäätkö risteilyistä?
*En ainakaan Tukholma-Turku-risteilystä, se on ainoa jolla olen ollut.
Mitä musiikkia kuuntelet?
*En kuuntele nykyään hirveästi musiikkia. Kun kuuntelen, kuuntelen yleensä radiota.
Millainen tukka sulla on?
*Leikkaus on tämän tyyppinen: http://www.short-haircut.com/wp-content/uploads/2016/04/Longer-Curly-Pi…
Onko hiuksissasi monta väriä?
*Mulla on kokonaan värjäämätön tukka, eli ei sitä mitä todennäköisesti hait. Värjäämättömässä tukassa on kuitenkin yllättävän paljon eri sävyjä.
Mitä harrastat?
*Käyn salilla ja lenkkeilen. Nyt olen yrittänyt alkaa lukea enemmän kirjoja.
Oletko pullukka?
*BMI lähemmäs 24 eli aika monen mielestä kyllä
Mitä teet työksesi?
*Olen siivooja
Miten asut?
*Asun pikkuruisessa 70-luvun kerrostalossa miehen kanssa
Kuka muu on mielestäsi wt? Susanna Tanni, Martina Aitolehti, lätkävaimoista joku, Hanna Peltonen, Super-Marjo, joku tangokuninkaallista?
*En oikein tiedä lueteltuja tyyppejä, Martinan nime olen nähnyt. En äkkiseltään keksi muita wt-julkkiksia kuin jotain itsestäänselviä vastauksia kuten Nykänen.
Kuka ei missään tapauksessa ole mielestäsi WT?
*Emma Watson
Mistä haaveilet?
*Lyhyellä tähtäimellä kesälomasta, pitkäkestoisemmin paremmasta ammatista ja sen myötä mukavammasta asunnosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluatko olla WT?
mistä tykkäät?
mitä muuttaisit?
miksi et muuta?
Tykkään siitä etten tunne tarvetta laittautua, koska olen vain liian laiska ylläpitämään sitä. Olen nuorempana yrittänyt meikata ja laittaa tukkaa ja pukeutua sievästi mutta en vain jaksanut tehdä sitä joka aamu. Pidän kiinni hölmöistä viihteen aiheista, kuten mammapalstailusta. Jos kuntosali on nykyään wt (joidenkin mielestä on), niin sitten tykkään siitäkin.
En tykkää siitä että asun ikävässä paikassa ja ahtaasti, haluaisin hiukan enemmän tilaa ja vähän kauniimman kodin. En muuta sitä siksi että tällä hetkellä se ei ole rahan takia mahdollista.
En myöskään tykkää työstäni, mutta aloitan syksyllä opinnot eli se on muuttumassa.
Mitä mieltä olet anaaliseksistä?