Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemallani miehellä olikin nainen, selvisi facebookpäivityksestä

Vierailija
27.06.2016 |

Pakko avautua. Olin tapaillut yhtä miestä, lähinnä seksiä ja viestejä. Ilmeisesti ihan pano olinkin sitten hänelle. Juhannuksena olin saada slaagin kun sen facebookissa olikin nainen. Se nainen siis lisännyt miehen omaan kuvaansa ja se sitten linkittynyt miehen Facebookiin. Olen niin vihainen sille miehelle, miksi se pyörittää montaa naista samaan aikaan? En siis tiedä onko meitä ollut muitakin. Tekisi mieli sille naiselle laittaa viesti ja kysyä tietääkö hän tilanteen. Kuva on kadonnut nyt miehen facebookista mutta muistan kyllä naisen kun kävin hänen profiilissa. Oonko ihan idiootti jos sille naiselle laitan viestin? En siis hänelle ole niin vihainen kuin miehelle. Mieheen en todellakaan ole enää yhteydessä.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilen, että mies on varattu. Piilottanut kuvan heti sivuiltaan, kun on huomannut että se näkyy mahdollisille hoidoillekin. Tuskin kovin vakavissaan kanssasi kun ei ole ehdottanut teille tapaamista Juhannukselle. 

Mies joka tapailee vain seksin merkeissä ei koskaan ehdota treffejä tai suunnittele yhteistä tekemistä, vaan tapaamiset hoituu mieluiten naisen luona ja silloin kun miehelle sopii. Näistä suhteista tuskin koskaan tulee seurustelusuhteita, kun miestä ei kiinnosta naisessa muu kuin helppo seksi. Nähty ja koettukin on.

MIESHUORA!! Se se on.

Vierailija
42/52 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, oletko jo soittanut ja kysellyt juhannuskuulumiset?

Ei me koskaan soiteltu. Facebookissa viestiteltiin aina. Mä tiedän, että se vastaa jotain ympäripyöreetä. Oon lukenut meidän viestejä ja ihan pelkkää seksiähän se oli. Voi helvetti. Miten voi mennä niin lankaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kohta paljastuu, että nainen on miehen sisko, serkku tms. ja ovat olleet viettämässä perhejuhannusta.

Tämä. Juuri tänä juhannuksena joku mieheni kaveri sai raget festareilla, kun halailin serkkuni kanssa, kun ei oltu pitkään aikaan törmätty ja oli muutenkin aika hilpeä tunnelma. Onneksi mieheni selvensi kaverilleen, että se minua "lääppinyt" mulkku oli minun serkkuni. Hohhoijaa.

Vierailija
44/52 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän teillä edes ole ollut oikeaa seurustelusuhdetta. Mies olettaa, että voi tapailla muitakin, koska teillä vain panosuhde.

Vierailija
45/52 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää että naiset eivät tarkasta miehen taustoja ennen kuin avaavat sakset. Ei pitäisi olla vaikeaa nykyään kun on somet ynnä muut. Ja aina voi kysellä kaveripiiriltä että tunteeko joku. Kevytkenkäistä, sanoisin.

Vierailija
46/52 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja taas on tehty päivän avaus aiheesta "onko velvollisuuteni kertoa naiselle, että hänen miesystävänsä pettää häntä". Ja taas sama(t) kirjoittaja(t) vakuuttelevat, että "on, on, tottakai on, olet Jumalasta seuraava ja muiden ihmisten kohtalot ovat sinun käsissäsi".

Sairasta, niin sairasta.

Niin, tiedän että olet sairas ja toivoisit että saisit valehdella ja pettää minkä ehdit ilman mitään seurauksia. Palaapa jo maan päälle sieltä egotripiltäsi.

Petetyllä on lähtökohtaisesti oikeus tietää petoksesta ja sitten päättää tekeekö hän asialle mitään vai ei. Jos haluaa pitää päänsä puskassa on parempi tehdä se julkisesti selväksi niin ihmiset eivät sitten toimi moraalisesti oikein ja kerro sille totuutta pakenevalle jos hänen elämänsä perustuukin valheelle.

Siis miten minun pitäisi tehdä julkisesti selväksi, että haluan "pitää pääni puskassa"? Kaipaisitko julkista fb-päivitystä vaiko ihan lehti-ilmoitusta? Entä millähän oikeudella sinä tai kukaan muukaan mieheni panoista saa päättää sellaista, että minä pakenen totuutta tai elämäni perustuu valheelle?

Eikö mitenkään olisi mahdollista, että te satunnaispanot pitäisitte suunne kiinni asioista, joista ette mitään tiedä? Tai jospa vaikka vaivautuisitte puhumaan asiasta SILLE MIEHELLE ennen kuin alatte hyvää hyvyyttänne häiriköidä vaimoa, jota ei ehkä oikeasti kiinnosta pätkääkään teidän suhteenne?

Vierailija
47/52 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmmm.. minä ja mieheni (yhdessä nyt 8v) olimme suhteemme ensimmäiset kuukaudet aika avoimesti muiden kanssa, siis me tiesimme siitä, mutta tapailemamme muut ihmiset eivät. Tää johtui siitä, että olimme ystäviä vuosia ennen seurustelua ja tapana oli tietää missä toinen menee. Useasti mies oli mun luona kahvilla kun naiset laittoivat viestiä ja mies vei mut kerran jopa treffeille erään tutun kanssa, salaisuuksia ei ollut keskenämme. Yksi nainen (yh) oli ilmeisen tosissaan miehen kanssa sillä tätä mies tapaili usein, mutta kertoi ahdistavaksi naisen halun vakiintua heti ja esitellä lapselleen. Mies ei sitten kokenut tarpeelliseksi kertoa suhteemme vakavoitumisesta ja lakkasi vastaamasta naisen viesteihin tai puheluihin, ja niitä tuli vielä aika pitkään siltä naiselta. Pakotin kyllä sitten laittamaan aikuismaisesti poikki, ettei kukaan jää roikkumaan, mutta silti joku soitti hänelle kuukausien päästä humalassa. Se oli ihan ok, noloa ehkä sille naiselle.. :(

Ei siinä ollut mitään draamaa meillä, eikä mitään valtapeliä. Ihan normaalia kanssakäymistä ja sitten vaan ne muut ihmiset jäivät kun huomattiin keskinäiset tunteet. Jos siinä olisi joku nainen tullut mulle selittämään mieheni toimia ja sitä miten tekee mun selän takana asioita olisi ollut nolo sille naiselle, sillä kaikki oli kyllä ihan avointa alusta saakka eikä me oltu mustasukkaisia. Joten ap, saattaa olla, että olet ollut tällanen välinainen...

Vierailija
48/52 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla miehen naispuolinen kaveri, jonka kutsunut grillaamaan.

En laittaisi mitään raivariviestiä vaan katsoisin , miten tilanne kehittyy. En paljastaisi, että tiedän. Jos mies on ajatellut, että käsität väärin, jos näet kuvan ja poistanut.

Vierailija
49/52 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja taas on tehty päivän avaus aiheesta "onko velvollisuuteni kertoa naiselle, että hänen miesystävänsä pettää häntä". Ja taas sama(t) kirjoittaja(t) vakuuttelevat, että "on, on, tottakai on, olet Jumalasta seuraava ja muiden ihmisten kohtalot ovat sinun käsissäsi".

Sairasta, niin sairasta.

Niin, tiedän että olet sairas ja toivoisit että saisit valehdella ja pettää minkä ehdit ilman mitään seurauksia. Palaapa jo maan päälle sieltä egotripiltäsi.

Petetyllä on lähtökohtaisesti oikeus tietää petoksesta ja sitten päättää tekeekö hän asialle mitään vai ei. Jos haluaa pitää päänsä puskassa on parempi tehdä se julkisesti selväksi niin ihmiset eivät sitten toimi moraalisesti oikein ja kerro sille totuutta pakenevalle jos hänen elämänsä perustuukin valheelle.

Pettymykseksesi minun pitää todeta, että en valehtele enkä petä. Jos mieheni valehtelee ja pettää, niin en halua kuulla sitä ulkopuoliselta. Ymmärrätkö? Mitä ei tiedä, se ei voi loukata. Jos mieheni on joskus sutaissut toista naista tai vaikka hän tekisi sitä jatkuvasti, niin jos en tiedä sitä, se ei voi loukata minua. Jos se ei vaikuta suhteeseemme, jos se ei näy seksin vähyytenä, jos se ei näy miehen käytöksessä, jos se ei yksinkertaisesti vaikuta millään tavalla arkeeni ja onneeni, niin se ei loukkaa minua. Capisce? En halua sinun, en sen toisen naisen, en kenenkään muunkaan kertovan sitä minulle. Kuinka paljon rautalankaa asian selvittämiseen tarvitaan?

Kukaan ei ole pyytänyt aloittajaa leikkimään Jumalaa, hän itse haluaa sitä leikkiä. Toivottavasti karma pitää huolen siitä, että joku toinen tekee saman "palveluksen" vielä hänelle.

Vierailija
50/52 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika mielenkiintoinen näkemys jumaluudesta ihmisillä. En ota kantaa siihen, kannattaako muista naisista kertoa, mutta kunhan ihmettelen että mitä ihmeen tekemistä sillä on minkään Jumalan kanssa :D Oikeesti, ei kysymys ole vuorien siirtämisestä, ihmeteoista eikä edes ihmiskohtaloista päättämisestä.

Vierailija
51/52 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se taitaa niin olla, että nainen kenen kanssa vietetään juhannusta on se vakavampi juttu miehelle. Juttu ei varmaan kovin uusi, jos miehen kotona ei merkkejä, että nainen siellä asuu. Olisiko mies kokeillut useampaa ja sitten päätynyt tähän juhannusnaiseen. Eli onko kukaan nyt pettänyt ketään jos vaikka ollut tosiaan niin, että ollut jonkinlainen kokeilu/tapaili menossa. Ehkä nyt aloittajana tyytyisin kohtaloon ja uutta putkeen. Saattaa tulla niitä kuvia ko. naisesta vielä lisää sinne facebookiin.

Vierailija
52/52 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni oli muinoin reissutöissä ulkomailla. Yhtäkkiä hänet oli linkitetty yhden sikäläisen lyylin fb profiiliin. Olivat istuneet häissä samassa seurueessa ja kumpikin häiden ainoita sinkkuja. (Olimme avopari silloin ja mies oli unohtanut sen mainita 😁). No tuohon kuvaan oli paikallisilta sadellut ylistäviä kommentteja. Tyttöhän oli aika liekeissä solmimassa jo parisuhdetta. Se ilmeisesti loppui minun kommenttiini kuvaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme