Tapailemallani miehellä olikin nainen, selvisi facebookpäivityksestä
Pakko avautua. Olin tapaillut yhtä miestä, lähinnä seksiä ja viestejä. Ilmeisesti ihan pano olinkin sitten hänelle. Juhannuksena olin saada slaagin kun sen facebookissa olikin nainen. Se nainen siis lisännyt miehen omaan kuvaansa ja se sitten linkittynyt miehen Facebookiin. Olen niin vihainen sille miehelle, miksi se pyörittää montaa naista samaan aikaan? En siis tiedä onko meitä ollut muitakin. Tekisi mieli sille naiselle laittaa viesti ja kysyä tietääkö hän tilanteen. Kuva on kadonnut nyt miehen facebookista mutta muistan kyllä naisen kun kävin hänen profiilissa. Oonko ihan idiootti jos sille naiselle laitan viestin? En siis hänelle ole niin vihainen kuin miehelle. Mieheen en todellakaan ole enää yhteydessä.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Missä ne olivat juhannusta viettämässä?
Jos tiedät naisen, voisitko katsoa vielä instasta ym. mikä naisen tilanne on?
Katoin instan, se on julkinen. Ei mitään perhekuvia yms. Asuu toisella paikkakunnalla. Ei siis ainakaan lapsia. Juhannusta viettivät miehen luona. Selvisi päivityksestä
.
Eikö sinulla ole sen vertaa loukattu ja ällö olo tuosta, että haluaisit miehen vastuuseen?
Pitäs saada ensin yks nainen, niin jos se toinen olis jo helpompi :/
M28
Tiedoksi. Jos suhteenne on ollut pelkkää seksiä, se on pelkkää seksiä. Sormustako odotit?
Tuo toinen saattaakin sitten olla vaimomateriaalia.
Vierailija kirjoitti:
Pakko avautua. Olin tapaillut yhtä miestä, lähinnä seksiä ja viestejä. Ilmeisesti ihan pano olinkin sitten hänelle. Juhannuksena olin saada slaagin kun sen facebookissa olikin nainen. Se nainen siis lisännyt miehen omaan kuvaansa ja se sitten linkittynyt miehen Facebookiin. Olen niin vihainen sille miehelle, miksi se pyörittää montaa naista samaan aikaan? En siis tiedä onko meitä ollut muitakin. Tekisi mieli sille naiselle laittaa viesti ja kysyä tietääkö hän tilanteen. Kuva on kadonnut nyt miehen facebookista mutta muistan kyllä naisen kun kävin hänen profiilissa. Oonko ihan idiootti jos sille naiselle laitan viestin? En siis hänelle ole niin vihainen kuin miehelle. Mieheen en todellakaan ole enää yhteydessä.
Miten normaali ihminen toimisi: Kun mies seuraavan kerran olisi yhteydessä, niin kysyisi ihan huolettomasti, kuinka juhannus meni. Jos vastaus olisi räikeässä ristiriidassa nähdyn kuvan kanssa, niin vetäisi siitä johtopäätökset ja lopettaisi suhteen. Ei edes harkitsisi sellaista vaihtoehtoa, että ottaisi yhteyttä johonkin täysin ventovieraaseen ihmiseen ja alkaisi selittää jostain "tilanteesta".
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän että olet vihainen mutta voi kääntyä niinpäin että nainen on vihainen SINULLE. Itsellekin paljastui että säätöni oli koko ajan seurustellut, jätin jutun siihen enkä ottanut naiseen yhteyttä, mitä ei tiedä se ei satuta... Toivon että paljastuu pettäjä jotain muuta kautta tai kasvattaa munat ja lopettaa itse suhteen, en mene siihen puuttumaan enempää.
Tuo on yksi maailman julmimmista ja oksettavimmista valheista.
Olennaista on, että olitteko miehen kanssa sopineet että ette tapaile muita, vai oletitko vain? Mies saattaa sinkkuilla kevyellä mielellä ja nähdä, että hän voi deittailla useampia naisia kunnes toisin jonkun kanssa sopii. Tällöin ottaisin asian puheeksi miehen kanssa ihan silleen aikuismaisesti. Sanot suoraan että olet vähän hämmentynyt ja haluat tietää onko tapailullanne jotain sääntöjä vai oletteko molemmat vapaita sinkkuja jotka säätävät keskenään kevyellä fiiliksellä.
Vierailija kirjoitti:
Ja taas on tehty päivän avaus aiheesta "onko velvollisuuteni kertoa naiselle, että hänen miesystävänsä pettää häntä". Ja taas sama(t) kirjoittaja(t) vakuuttelevat, että "on, on, tottakai on, olet Jumalasta seuraava ja muiden ihmisten kohtalot ovat sinun käsissäsi".
Sairasta, niin sairasta.
Niin, tiedän että olet sairas ja toivoisit että saisit valehdella ja pettää minkä ehdit ilman mitään seurauksia. Palaapa jo maan päälle sieltä egotripiltäsi.
Petetyllä on lähtökohtaisesti oikeus tietää petoksesta ja sitten päättää tekeekö hän asialle mitään vai ei. Jos haluaa pitää päänsä puskassa on parempi tehdä se julkisesti selväksi niin ihmiset eivät sitten toimi moraalisesti oikein ja kerro sille totuutta pakenevalle jos hänen elämänsä perustuukin valheelle.
Olet tapaillut miestä panon merkeissä. Hän ei silti kutsunut juhannuksenviettoon, eli sä olet sen pano. Nyt ota opiksesi, ja seuraavan kanssa sitten asiallisempaa olemista ja ensin tapailua, sitten seksiä.
Aika harvoin panosuhteesta tulee suhde, miehet kun lokeroi naiset vähän sen mukaan saako niiltä ilman dinnereitä vai ei.
Karua mutta totta, eli sen mukaan vaan toimimaan.
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi. Jos suhteenne on ollut pelkkää seksiä, se on pelkkää seksiä. Sormustako odotit?
Voi vittu mikä idiootin logiikka. Jos miehellä on nainen, joka on vaimomateriaalia, niin sittenhän sen miehen tehtävä on olla naimatta tätä vaimomateriaalia ja käydä huorissa/juosta jonkun irtopillun perässä.
Vittu mikä ajatusten tonava.
Joillakin ei tietenkään ole mitään moraalia, joten eipä oikeen mikään ihmisen kusipäisyys enää yllätä missään.
Kannatan myös että kyselet mieheltä miten juhannus meni ja sit naiselle viesti että ollaan tapaultu ja harrastettu luultavasti seksiäkin samaan aikaan miehen kanssa yms mutta minä poistun nyt kuviosta.
Olen myös tapaillut yli 40-vuotista miestä, joka ilmeisesti pyörittää useita naisia samaan aikaan. Pelaa ovelaa peliä, sellainen poikamainen ja tavallaan vaatimattoman oloinen mies. En olisi uskonut, mikä on miehiään.
Riitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi vittu mikä idiootin logiikka. Jos miehellä on nainen, joka on vaimomateriaalia, niin sittenhän sen miehen tehtävä on olla naimatta tätä vaimomateriaalia ja käydä huorissa/juosta jonkun irtopillun perässä.
Joillakin ei tietenkään ole mitään moraalia, joten eipä oikeen mikään ihmisen kusipäisyys enää yllätä missään.
Kusipäisyys? Vai realismi.
Mies panee kunnes löytää sen, jonka kanssa haluaa viettää juhannusta. Sitten ei pane enää.
Mikä ihmeen uhri tässä on nainen, jota jätkä käy jyystämässä silloin tällöin? Kuka on pettänyt ja ketä?
Saahan vapaa mies tehdä mitä huvittaa kunnes jonkun kanssa sovitaan toisin, eiks niin?
Mitäs jos tää jussiheila nyt sit on se elämän nainen? Pitääkö sille nyt käydä kertomassa, että miehesi on joskus pannut muita?
Olisiko kuitenkin fiksumpaa keskustella miehen kanssa suhteesta? Vai onko tämä ap:n suhde edes sillä tasolla, että keskustellaan?
Mieheni pyöritti naisia kun tavattiin. Kesti jonkun aikaa ennekuin tottuivat siihen, että mies on varattu ja leikit on loppu. Kaikenlaista viestiä tuli mulle näiltä, säälitti lähinnä.
Miksei vaan voi kysyä mieheltä?
Mä olen viettänyt aikoinaan juhannuksen kahdestaan kaverimiehen kanssa ja tämä kaverimies alkoi myöhemmin seurusteleen mun hyvän ystävän kanssa. Monella oli tosi vaikeaa ymmärtää, että mies ja nainen voi olla vaan kavereita ja viettää viikonlopun kahdestaan.
Tää mun ystävä sai kanssa muistaakseni kaksi viestiä, joissa varovaisesti kerrottiin musta. Ei tää mun ystävä mitään "naureskellut" vaan selvensi näille ihmisille, kyseessä pelkkä ystävyyssuhde. Mun ystävä oli ainakin lähinnä vaan ilahtunut, kun häntä "varoitettiin" vaikkei just tolla kertaa sitten mitään taustalla ollutkaan.
Sitten kohta paljastuu, että nainen on miehen sisko, serkku tms. ja ovat olleet viettämässä perhejuhannusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kusipäisyys? Vai realismi.
Mies panee kunnes löytää sen, jonka kanssa haluaa viettää juhannusta. Sitten ei pane enää.Mikä ihmeen uhri tässä on nainen, jota jätkä käy jyystämässä silloin tällöin? Kuka on pettänyt ja ketä?
Saahan vapaa mies tehdä mitä huvittaa kunnes jonkun kanssa sovitaan toisin, eiks niin?
Mitäs jos tää jussiheila nyt sit on se elämän nainen? Pitääkö sille nyt käydä kertomassa, että miehesi on joskus pannut muita?Olisiko kuitenkin fiksumpaa keskustella miehen kanssa suhteesta? Vai onko tämä ap:n suhde edes sillä tasolla, että keskustellaan?
Eläimet panee ja joillakin on pakkomielle pillusta, se on aika säälittävää, jotkut sitten raiskaakin.
On se vaan joillekkin tuo seksi niin hankalaa vielä ihan "aikuisenakin", hah hah, LOL.
Ihan kun vastaisin tässä jollekkin finnipäiselle nulikalle, jolla ei ole kivekset edes laskeutuneet.
Ap, oletko jo soittanut ja kysellyt juhannuskuulumiset?
Epäilen, että mies on varattu. Piilottanut kuvan heti sivuiltaan, kun on huomannut että se näkyy mahdollisille hoidoillekin. Tuskin kovin vakavissaan kanssasi kun ei ole ehdottanut teille tapaamista Juhannukselle.
Mies joka tapailee vain seksin merkeissä ei koskaan ehdota treffejä tai suunnittele yhteistä tekemistä, vaan tapaamiset hoituu mieluiten naisen luona ja silloin kun miehelle sopii. Näistä suhteista tuskin koskaan tulee seurustelusuhteita, kun miestä ei kiinnosta naisessa muu kuin helppo seksi. Nähty ja koettukin on.
Mä edelleen oon niin kahden vaiheilla mitä teen. Mehän ei sen miehen kanssa tapailtu usein, mutta oltiin yhteydessä. Kai mä olin vaan pelkkä pano. Harmittaa.