Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemallani miehellä olikin nainen, selvisi facebookpäivityksestä

Vierailija
27.06.2016 |

Pakko avautua. Olin tapaillut yhtä miestä, lähinnä seksiä ja viestejä. Ilmeisesti ihan pano olinkin sitten hänelle. Juhannuksena olin saada slaagin kun sen facebookissa olikin nainen. Se nainen siis lisännyt miehen omaan kuvaansa ja se sitten linkittynyt miehen Facebookiin. Olen niin vihainen sille miehelle, miksi se pyörittää montaa naista samaan aikaan? En siis tiedä onko meitä ollut muitakin. Tekisi mieli sille naiselle laittaa viesti ja kysyä tietääkö hän tilanteen. Kuva on kadonnut nyt miehen facebookista mutta muistan kyllä naisen kun kävin hänen profiilissa. Oonko ihan idiootti jos sille naiselle laitan viestin? En siis hänelle ole niin vihainen kuin miehelle. Mieheen en todellakaan ole enää yhteydessä.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että olet vihainen mutta voi kääntyä niinpäin että nainen on vihainen SINULLE. Itsellekin paljastui että säätöni oli koko ajan seurustellut, jätin jutun siihen enkä ottanut naiseen yhteyttä, mitä ei tiedä se ei satuta... Toivon että paljastuu pettäjä jotain muuta kautta tai kasvattaa munat ja lopettaa itse suhteen, en mene siihen puuttumaan enempää.

Vierailija
2/52 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuit jännämieheen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita ja kerro että saa pitää. Nainen tehköön mitä tahtoo

Vierailija
4/52 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä. Olen siis aloittaja. Olin käynyt jopa miehen kotona ja näytti siltä, että ei siellä ainakaan asu ketään naista. Kävi sekin mielessä, että onko heidän suhde ihan uusi. Miehellä lapsi muutaman päivän välein miehen luona, joten mies ei varmasti ota asumaan kuin vakavan suhteen luokseen. Harmittaa niin paljon. Lähinnä kai haluaisin varoittaa sitä naista, että taitaa liikkua aika pelimiehen kanssa. Tai ehkä on sitten rauhoittunut.

Vierailija
5/52 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se joku pusuttelukuva vai miksi olet varma että jutussa on jotain hämärää? Kai nyt ihmisillä voi olla ystäviä ja sukulaisia.

Vierailija
6/52 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks et kysy siltä mieheltä suoraan, mitä oikeen puuhaa? Etkö uskalla?

Vierailija
7/52 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei tietenkään tunnustaisi.

Laittaisin naiselle vieatin ja antaisin hänen päättää, mitä haluaa tehdä. Hänellä on oikeus tietää.

Ja toivottaisin miehelle hyvää loppuelämää, ei kuulosta miltään helmeltä.

Vierailija
8/52 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on töissä noita tinder-miehiä useampikin. Kaikilla lapset joka toinen viikonloppu ja joka toinen viikonloppu pyörittävät naisrallia. Pe grillaa eri typy kuin kenen kanssa sitten lauantaina vietetään aikaa. Parhailla vielä sunnuntaina eri brunssikaveri. 

Eli nainen on todennäköisesti autuaasti tietämätön, että ralli pyörii. 

itse arvostaisin, jos minulle ilmoitettaisiin, että millaisen tyypin kanssa olen tekemisissä.  

Vierailija
9/52 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittaisin naiselle vieatin ja antaisin hänen päättää, mitä haluaa tehdä. Hänellä on oikeus tietää.

Kannattaisi olla todellakin varma siitä että tapailee tätä toista naista eikä ollut esim. hyvä kaveri, muuten vaikutat sekopäältä jos menet varoittelemaan pelkkää kaveria tästä pelimiehestä

Vierailija
10/52 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on töissä noita tinder-miehiä useampikin. Kaikilla lapset joka toinen viikonloppu ja joka toinen viikonloppu pyörittävät naisrallia. Pe grillaa eri typy kuin kenen kanssa sitten lauantaina vietetään aikaa. Parhailla vielä sunnuntaina eri brunssikaveri. 

Eli nainen on todennäköisesti autuaasti tietämätön, että ralli pyörii. 

itse arvostaisin, jos minulle ilmoitettaisiin, että millaisen tyypin kanssa olen tekemisissä.  

Jotkut miehet sitten olisi tyytyväisiä yhteen naiseen ja eivät saa sitäkään :/

Ikisinkkumies

Vierailija
11/52 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mutkin lisätty moneenkin kuvaan myös naisten toimesta. Olen silti uskollinen ja onnellisessa parisuhteessa.

Vierailija
12/52 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut pusukuva. Mutta ei myöskään mikään ryhmäkuva grillin ääreltä. Nainen katsoo ja hymyilee suoraan kameraan, eikä kuvassa ole muita ihmisiä. Ja muita ihmisiä ei ole linkitetty, eli sen mukaan kahdestaan viettämässä juhannusta. Sellainen tummahiuksinen nainen, jotenkin sen tyyppinen mistä ajattelen miehen pitävän. Kuva katosi miehen Facebookista myöhemmin. Sitä ihmettelen myös.

Vierailija
13/52 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut pusukuva. Mutta ei myöskään mikään ryhmäkuva grillin ääreltä. Nainen katsoo ja hymyilee suoraan kameraan, eikä kuvassa ole muita ihmisiä. Ja muita ihmisiä ei ole linkitetty, eli sen mukaan kahdestaan viettämässä juhannusta. Sellainen tummahiuksinen nainen, jotenkin sen tyyppinen mistä ajattelen miehen pitävän. Kuva katosi miehen Facebookista myöhemmin. Sitä ihmettelen myös.

Eli et todellisuudessa tiedä onko kyseessä suhde vai kaveri. Mutta laita ihmeessä ainakin viisi pimppiraivariviestiä molemmille, pääsevät ainakin hätäisiä oletuksia tekevästä kilarimuijasta eroon.

Vierailija
14/52 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyse mistään parikymppisistä kaveruksista. Mies on yli 40 ja ei sen tyyppinen, että sillä naispuolisia kavereita. Nainen ainakin Facebookin mukaan perheetön ja asuu toisella paikkakunnalla kuin mies. Harmittaa vaan miten tyhmä oon ollut. Tosi nopeasti mies sai mut viestittelemään kaikkia seksijuttuja ja mä lähdin mukaan. Kuvittelin kai että muuttuu vakavammaksi.

Vierailija
15/52 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ne olivat juhannusta viettämässä?

Jos tiedät naisen, voisitko katsoa vielä instasta ym. mikä naisen tilanne on?

Vierailija
16/52 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas on tehty päivän avaus aiheesta "onko velvollisuuteni kertoa naiselle, että hänen miesystävänsä pettää häntä". Ja taas sama(t) kirjoittaja(t) vakuuttelevat, että "on, on, tottakai on, olet Jumalasta seuraava ja muiden ihmisten kohtalot ovat sinun käsissäsi".

Sairasta, niin sairasta.

Vierailija
17/52 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi olla todellakin varma siitä että tapailee tätä toista naista eikä ollut esim. hyvä kaveri, muuten vaikutat sekopäältä jos menet varoittelemaan pelkkää kaveria tästä pelimiehestä

Sekopääksi leimautuu joka tapauksessa. Ja ihan oikein.

Vierailija
18/52 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kuvassa oli vain nainen ja mies oli tägätty siihen? Miten ihmeessä päättelet tuosta, että kysessä on jotain muuta kuin pelkkä kaveri tai vaikka sukulainen? Lisäksi paikalla saattoi olla vaikka ketä, jotka eivät facebookkiin kuulu, joten heitä ei luonnollisesti voi kuviin tägätä..

Vierailija
19/52 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy naiselta, että mikä on hänen suhteensa mieheen ja että olet tapaillut miestä x ajan.

Vierailija
20/52 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatenkin ap ei koskaan palaa päivittämään mitään asian etenemisestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi