Miehet! Kiinnostuisitko tällaisesta naisesta?
- kolmen lapsen yh, ikä 33
- itsevarma, sosiaalinen, ei välitä muiden mielipiteistä, silikonit, tummat hiukset, siniset silmät
- harrastaa juoksua, vartaloltaan sopusuhtainen
- tupakoinut teini-ikäisestä saakka, välillä taukoja mut repsahtaa aina silloin tällöin
- käyttää alkoholia viikoittain, juo enimmäkseen kaljaa
- asuu lasten kanssa kerrostalokolmiossa omistusasunnossa vähän huonomaineisella asuinalueella
- lähihoitaja, opiskelee sairaanhoitajaksi, opiskellut aikaan myös yliopistossa
Kommentit (49)
En usko, koska lapsia ennestään, mutta eiköhän niitä yh-isiä ole, jotka varmasti kiinnostuisivat.
Kyllähän tuo kiinnostavalta kuulostaa, mutta jos ns. parisuhdetta ajatellaan niin naisen entinen elämä muodostaa ainakin itselleni ylitsepääsemättömän esteen. Tykkään siinä mielessä eniten n. parikymppisistä neitsyistä.
Riippuu et osaako ottaa hyvin poskeen. Ja antaako panna myös perseeseen. Ja vielä ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
En!
Muuten kävisi, mutt silikonit kertovat jotain niin syvällistä mielen maailmasta, että se on siinä.
En ymmärrä, miksi nykyisin ihmisen täytyisi elää koko elämänsä täysin lautana vain siksi, ettei syystä tai toisesta ole kehittynyt ollenkaan rintoja (siis ollenkaan, en nyt puhu mistään normi AA-A-B-kuppikoista).
Kyllä. Jokaisella tossa iässä on jo historiaa yleensä. Jos ei ole, pidän sitä enemmänkin omituisena ja alkaisin miettiä mitä vikaa on ihmisessä.
En missään nimessä. Lapsia, tupakointi, viikottainen ryyppääminen, kumitissit....eiköhän tuollaisellekin joku ottaja ole, mutta siippa on sitten luultavasti samaa tasoa.
No lapsethan tuossa se eniten käytännön elämää hankaloittava tekijä olisi, mutta ei silti mikään deal breaker. Voisin kiinnostuakin.
Kertapanosta voisin 10-15€ maksaakin. Jos olis hyvä, niin voisin asioida toistekin.
"- kolmen lapsen yh, ikä 33"
Lopetin lukemisen tähän kohtaan, ei käy. Itsellä ei ole lapsia ja itse en ole noin vanha.
Esittelyssä ei periaatteessa muita yksittäisiä turn-offeja kuin tupakointi, mutta jotenkin kokonaisuus ei kuitenkaan vaikuta kiinnostavalta.
T: Tosimies
Miten ihmessä jotku silikonit nykyään vielä on niin ihmeellinen asia?Niitä on tosi monella eikä se tee ihmisestä yhtää sen idiootimpaa. Toisilla on ihan oikea syy siihen eikä vaan "haluan jättitissit" syynä.
Kyllä on yksinkertaista porukkaa täällä. Muuten olisit unelmieni kumppani mutku noi tissit.... huoh.
Kyllä ainakin tällaista 25-vuotiasta miestä kiinnostaa, ei tosin vakituisena kumppanina.
Ehkä, jos voimme kaljanjuonnin ohessa sytyttää muutaman kynttilän ja keskustella kynttilänvalossa Kierkegaardista.
Silarit ja tupakointi on aika iso turn-off. Silarit vois vielä mennä ilman tupakointia. Opiskelu siellä sun täällä kertoo lyhytjännitteisestä persoonasta. Mites onko lapset kaikki samalle miehelle? Sanoisin että voit löytää jonkun joka sinusta kiinnostuu, mutta itse jättäisin väliin.
Vierailija kirjoitti:
Esittelyssä ei periaatteessa muita yksittäisiä turn-offeja kuin tupakointi, mutta jotenkin kokonaisuus ei kuitenkaan vaikuta kiinnostavalta.
T: Tosimies
Hölmö. Tuskin se ny kyrpä suussa pystyy samaan aikaan röökiä vetään!
Kyllä tuosta profiilista kiinnostuneita miehiä löytyy. Sopivasti äitiä ja räväkkyyttä. Ehkä intohimoakin. Kroppa on varmastikin hallinnassa kun harrastaa juoksua.
M47
Oon aloittaja, en ole itse tämä kyseinen henkilö, mutta nämä tiedot saivat vahvistusta ja tuli vähän parempi mieli siitä että ehkä mies joka on kiinnostunut tästä naisesta ollut loppujen lopuksi se minulle sopiva mies.
Tupakointi ei ole sivistyneitten ihmisten puuhaa. Tulee auttamatta mieleen vain ne pissaliisat ja jonnet, joilla elämä sekaisin jo teini-iässä.
En!
Muuten kävisi, mutt silikonit kertovat jotain niin syvällistä mielen maailmasta, että se on siinä.