Miehet! Kiinnostuisitko tällaisesta naisesta?
- kolmen lapsen yh, ikä 33
- itsevarma, sosiaalinen, ei välitä muiden mielipiteistä, silikonit, tummat hiukset, siniset silmät
- harrastaa juoksua, vartaloltaan sopusuhtainen
- tupakoinut teini-ikäisestä saakka, välillä taukoja mut repsahtaa aina silloin tällöin
- käyttää alkoholia viikoittain, juo enimmäkseen kaljaa
- asuu lasten kanssa kerrostalokolmiossa omistusasunnossa vähän huonomaineisella asuinalueella
- lähihoitaja, opiskelee sairaanhoitajaksi, opiskellut aikaan myös yliopistossa
Kommentit (49)
voi hyvänen aika mitä porukkaa täälä on, miten voi jotku silarit olla niin kauhee asia? minä ainakin käyn heti laittaas silarit kun saan tarpeeksi rahaa kerättyä, enkä tosiaan kysele kenenkään mielipiteitä - jos en kelpas jollekin sen takia että mulla on silarit niin en tosiaan kaipaa sellaista ihmistä mun elämään
t. pienitissinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En!
Muuten kävisi, mutt silikonit kertovat jotain niin syvällistä mielen maailmasta, että se on siinä.
En ymmärrä, miksi nykyisin ihmisen täytyisi elää koko elämänsä täysin lautana vain siksi, ettei syystä tai toisesta ole kehittynyt ollenkaan rintoja (siis ollenkaan, en nyt puhu mistään normi AA-A-B-kuppikoista).
Mistä lähtien AA on ollut mikään normi aikuisella naisella? Korkeintan topattuna A-kupiksi voisi mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En!
Muuten kävisi, mutt silikonit kertovat jotain niin syvällistä mielen maailmasta, että se on siinä.
En ymmärrä, miksi nykyisin ihmisen täytyisi elää koko elämänsä täysin lautana vain siksi, ettei syystä tai toisesta ole kehittynyt ollenkaan rintoja (siis ollenkaan, en nyt puhu mistään normi AA-A-B-kuppikoista).
En ymmärrä, miksi ihmisellä täytyisi olla rinnat jos niitä ei satu olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmessä jotku silikonit nykyään vielä on niin ihmeellinen asia?Niitä on tosi monella eikä se tee ihmisestä yhtää sen idiootimpaa. Toisilla on ihan oikea syy siihen eikä vaan "haluan jättitissit" syynä.
Kyllä on yksinkertaista porukkaa täällä. Muuten olisit unelmieni kumppani mutku noi tissit.... huoh.
Onko joku täällä muka väittänyt, että ap olisi muuten ollut joku unelmien kumppani? Salli mun nauraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmessä jotku silikonit nykyään vielä on niin ihmeellinen asia?Niitä on tosi monella eikä se tee ihmisestä yhtää sen idiootimpaa. Toisilla on ihan oikea syy siihen eikä vaan "haluan jättitissit" syynä.
Kyllä on yksinkertaista porukkaa täällä. Muuten olisit unelmieni kumppani mutku noi tissit.... huoh.
Onko joku täällä muka väittänyt, että ap olisi muuten ollut joku unelmien kumppani? Salli mun nauraa.
Sallin kyllä :) nauretaan yhdessä ...
Taisitkin jo yhden kerran kysellä tätä samaa. Lapset, +30v, silikonit, yliopisto ja omistusasunto paljastavat.
http://www.vauva.fi/keskustelu/2594900/ottaisitko_vaimoksesi
Terveisin Naispelko23
Miinuksia tuossa on, lapset, tupakka, alkoholi, muttei semmoista dealbreakeriä etteikö ulkonäöllä ja luonteella/käytöksellä voisi kompensoida.
Oho! Onpa muuten samankaltainen henkilö mutta en ole kyl moista kysellyt aiemmin. Ajokorttia ei taida hänellä vaan olla eikä asu pääkaupungissa.
Mä vastaan vaikka oon nainen itsekin. En kiinnostuisi, syynä ehkä näin alkuun pinnallinen vaikutelma. Jos synkkaisi ja toisen seurassa viihtyisi niin se on asia erikseen. Silloin ei haittaisi silikonit (jokaisen oma asia, ei vaan miellytä mua) tai päihteet niin ratkaisevasti. Mutta näin "ilmoituksena" mielenkiinto loppuu päihteisiin ja yleiskuvaan/vaikutelmaan mikä ilmoituksesta tulee.
Mä olen 30v. yh ja aina on ollut vientiä. Ihan omasta valinnasta oon ollut ja olen yksin jatkossakin. Elämä on paljon helpompaa tällä tavalla, enkä muutenkaan kaipaa kumppania. Parisuhteet ja liitot eivät vaan ole kaikkia varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En!
Mistä lähtien AA on ollut mikään normi aikuisella naisella? Korkeintan topattuna A-kupiksi voisi mennä.
Minulla on AA-kuppi ja kyllä minulta ihan rinnat löytyy eli en ole lauta. On eri asia olla lauta = ei täytä mitään rintaliiviä eikä ole mitään kunnon kohoutumaa rinnasta kuin että sitä kohoumaa on. Eikä se AA-kuppi nyt mikään kauhea suuri erikoisuus ole. Kyllä meitä pienirintaisiakin naisia yhä on olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En!
Minulla on AA-kuppi ja kyllä minulta ihan rinnat löytyy eli en ole lauta. On eri asia olla lauta = ei täytä mitään rintaliiviä eikä ole mitään kunnon kohoutumaa rinnasta kuin että sitä kohoumaa on. Eikä se AA-kuppi nyt mikään kauhea suuri erikoisuus ole. Kyllä meitä pienirintaisiakin naisia yhä on olemassa.
Tämä on totta, eihän se AA-kuppi mikään erikoisuus ole sen enempää kuin vaikkapa 9 cm pitkä peniskään (erektiossa). D-kuppihan on Suomessa yleisin koko, ja peniksen keskipituus vajaat 14 cm.
- tupakointi
- silarit
muuten, jos luonteeltaan mukava ja sopivan näköinen niin miksikäs ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En!
Joo, mutta ne ei ole aidot kuitenkaan. Se on miesten huijaamista, annetaan ymmärtää että olisi muka isot rinnat, ja pahimmassa tapauksessa totuus paljastuu vasta illan jälkeen asunnolla. Siihen mennessä mies on kerennyt tarjota naiselle ehkä jo illallisen ja juomista..
En ikinä.
- kolme lasta
-kumitissit
-polttaa
-lähes alkoholisti
Vierailija kirjoitti:
Ei ihmeellinen vaan epäkiihottava ja epämiellyttävä. Isompien tissien haluaminen on ainoa syy hankkia implantit, ei ole mitään "oikeampaa" syytä. Yksinkertaista on kuvitella, että omat valinnat eivät kerro itsestä mitään.
En sulkisi pois, jos alkoholinkäyttö ei tarkoita kännin vetämistä.