2,5vkon päästä etelään ja buukkasin sitten ne istumapaikat.
110e meni siihen, mutta toisaalta kiva tietää missä istutaan, minä, mies ja 2 murkkua.
Buukannut paikat muillekin lennoille kun reissattu, en sitten tiedä olenko ihan höpelö ja vierekkäin pääsisi muutenkin...rahastustahan tuo tavallaan on.
Kommentit (13)
Me ei olla koskaan buukattu ja aina on vierekkäin istuttu, tosin välillä niin, että molemmat käytäväpaikalla, tosin sehän paras paikka on, saa jaloitella vapaasti.
Ei mulla ainakaan hyödyttäny mitään varata paikkoja. Sain paikat eturiviltä mut perälle jouduttiin.
Minä en viimeksi buukannut ja kaikki 3 istuttiin erillään, onneksi lapsi oli jo 15v
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ainakaan hyödyttäny mitään varata paikkoja. Sain paikat eturiviltä mut perälle jouduttiin.
Ilm sait paikkavarauksen maksun sitten takaisin?!
Mä olen joskus maksanut itselleni työmatkalle mieleiseni käytäväpaikan (työnantaja ei niitä maksa) ja päässyt lapsiperheen raivon kohteeksi, kun en suostunut ilmaiseksi vaihtamaan paikkaa. Siis tarjouduin kyllä, jos he olisivat maksaneet minulle täsmälleen sen summan, jonka itse maksoin. Mutta kun ei niin ei, korvatulpat korviin ja nenä kiinni työpapereihin.
Oman lapsen kanssa maksan aina ne maksut, vaikka tuo on jo tuollainen murahteleva teini.
Minusta rahantuhlausta. Monet lentoyhtiöt (mukaanlukien Finnair) antavat valita paikat ilmaiseksi online check-inin yhteydessä. Yleensä vapaita paikkoja on paljon check-inin auetessa eikä ole vaikeaa saada perheenjäseniä vierekkäin.
voiko lennolle buukata seisomapaikkoja?
Mä olisin kyllä käyttänyt sen satasen mieluummin lomalla kivemmin. Murrosikäiset pärjää kyllä koneess ilman vanhempia ja suurella todennäköisyydellä muutoinkin paikat olisi vierekkäin. En ole ikinä varannut ja aina koko seurue (2-4 henkilöä) on saanut vierekkäiset paikat.
Hölmö. Jos kukaan ei maksaisi,loppuisi tuo älytön rahastus.
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin kyllä käyttänyt sen satasen mieluummin lomalla kivemmin. Murrosikäiset pärjää kyllä koneess ilman vanhempia ja suurella todennäköisyydellä muutoinkin paikat olisi vierekkäin. En ole ikinä varannut ja aina koko seurue (2-4 henkilöä) on saanut vierekkäiset paikat.
Murrosikäinen ei pärjää jos joutuu jonkun känniääliön viereen.
Rahastusta palvelusta. Jos kukaan ei maksaisi, niin lipun hinnat nousisi. Kuka kuvittelee, että 80 euron menopaluu Eurooppan sisällä vastaa lennon kustannuksia? Itse maksan sen paikan, koska haluan sen palvelun. Ja silloin tosiaan ärsyttää niiden maksamattomien perheiden vinkuminen. Ainakin lomalennoilla paikkaa varatessa aika moni paikka on jo mennyt. Eli monet varaavat ja ne muutamat varaamattovat vaativat sitten sitä samaa palvelua ilmaiseksi.
Varaan aina käytäväpaikan. Kerran eräs perhe kehtasi pyytää vaihtoa. Heillä oli kolme paikkaa vierekkäin ja viereisen rivin keskipaikka. Itse istuin sen rivin käytäväpaikalla. He perustelivat vaihtoa, että toinenkin vanhempi olisi voinut auttaa lapsien kanssa. Mielestäni perusteet oli hyvät. Niin hyvät että olisin noilla perusteilla varannut ja maksanut paikat perheellisenä. En tosiaankaan vaihtanut siihen keskipaikalle. Ilmoitin, että olen paikan varannut ja maksanut 3 kk sitten. Perhe ei tuntunut ymmärtävän asiaa.
No mä en buukkaa ikinä. Miksi maksaa moisesta. Jos ei pääse vierekkäin istumaan, se ei ole maailmanloppu. Ja mulla kolme lasta 13v, 15v ja 17v. Kun olleet pienmpiä, on ollut itsestäänselvyys, että ollaan saatu vierekkäiset paikat.