Vastasinko nyt väärin?? Miehestä ei enää kuulu :(
Kiinnostava työkaveri laittoi eilen viestiä, että häntä kiinnostaisi nähdä joskus vapaa-ajalla. Oon ollu tosi kiinnostunut tästä miehestä jo pitkään joten vastasin "No on tässä jo yli vuosi odoteltu että kysyt ;)" jne (en laita koko viestiä tähän) Ehdotin myös päiviä jotka mulle käy.
Joo olin vähän hiprakassa ja ajattelin vaan innostuksissani samalla vähän flirtata, mutta nyt mies ei vastaa! :(
Luki viestin jo eilen ja tänäänkin ollut pitkin päivää whatssappissa paikalla. Laitoin vielä perään vähän kuulumisia ja kyselin tuliko viesti perille. Luki, ei vastaa.. Pilasiko yksi tyhmä vitsiksi tarkoitettu viesti koko jutun?? Olisiko tyhmää soittaa perään ja sanoa että oli vitsi?
Kommentit (708)
Laita vielä viesti, et soitit, koska olisit halunnut pahoitella aiempia viestejäsi, jotka tuli kirjoitettua hiprakassa. Sillä voit pelastaa vielä jotain.
Miehellä toinen juhannusheila, ap:takin vois ilmeisesti kerran sutasta. Good luck.
Laitoin nyt että säästä vain akkuasi niihin tärkeimpiin kontakteihin ja ota maanantaina yhteyttä, jos on vielä tarvetta. Ja että mun oli tarkoitus vain tarkentaa eilistä, mutta siitäkin lisää alkuviikosta.
Myönnän, vähä marttyyri, mutta ketuttaa todella.
Ap
Nyt vaan kunnolla ryhdytkin postaamaan, kokeile soittaa ensin omasta numerostasi ja pyydä sitten kännyä lainaan joltakulta, kenelle tiedät hänen varmasti vastaavan...vaikka pomo?
Mikäli mies vastaa kysy heti, josko tahtoo viedä sinut vanhempiaan tapaamaan.
Työkavereille voit laittaa jo viestiä seurustelustanne, johan olet joutunut kii..kuumissasi odottamaan jo vuoden. Kerro, ettet ole tottunut tuollaiseen tylytykseen.
Vierailija kirjoitti:
Soitin, mutta ei vastannut. Laittoi viestin, että yrittää säästää puhelimen akkua kun laturi unohtui, eli palataan maanantaina.
Ja tästä tuli nyt mieleen, että ihan paskapuhetta, koska on jatkuvasti paikalla. Mutta en kai voi tollasta viestiä laittaa, ettei taas tule hullun leimaa.
Helvetin miehet, aina sata viritelmää samaa aikaa. Nauttikoon vaan lomastaan rauhassa, ilman mun ahdistelua. :(Ap
Helvetin miehet? Viattoman kysymyksen jälkeen pommittava, känninen, hyökkäävä, rakkauttaan heti julistava kännilehmä ei ole meidän kaikkien miesten unelma. Sori sit siitä. Älä missään nimessä katso peiliin, sinussa ei ole mitään vikaa. Olet ehta av-mamma. 100%:sti.
Ihanan kilahtanutta. Onkohan uhri jo irtisanoutunut duunista? Mä ehkä oisin, ja heittänyt puhelimen SIM:in jorpakkoon.
Silloin, kun mies on oikeasti kiinnostunut, hän ottaa yhteyttä oma-alotteisesti ja yleensä sen verran usein, ettei nainen joudu kauhean kauan miettimään, mitä mies puuhastelee. Koita löytää sellainen mies, joka on sen verran kiinnostunut, että sentään vastaa viestiin, mieluiten lähettää niitä omasta aloitteesta. Älä tuhlaa aikaa mieheen, joka ei ilmiselvästi ole sinusta kiinnostunut. Tuo kysymys yhteisestä ajanvietosta saattoi olla mieheltä jokin tylsä hetki koitella jäätä varavaihtoehdon kanssa, mutta oikeasti hän viestittelee sellaisen kanssa, josta on kunnolla kiinnostunut. Sen takia on koko ajan paikalla watsappissa. Kuulostaa raadolliselta, mutta sellaista se on, ja se pitää hyväksyä.
Nämä tapaukset on niiiiiiiiin nähty. Ei ole yhtään ikävä tuota aikaa sinkkuna, kun oli usein epävarma tunne ja aina mietti, että taasko tällainen tapaus ja aina se oli. Ajattelin, etten tule ikinä saamaan miestä, kun miehet aina pakenevat minua. Todennäköisesti seksin perässä vaan, mutta säikähti heti, kun huomasi vastapuolella ihastumista. Tuo draamailu puoleltasi alkoi mennä jo vähän överiksi, kannattaa vaan olla hyväksyä asia ja jatkaa omaa elämää välittämättä sen enempää moisesta. Vaikuttaa jotenkin siltä, ettei sinulla ole hirveästi vientiä, ihan niin kuin itsellänikään ei ollut sinkkuna ollessa juurikaan ja sitten epätoivoisesti takerrut ensimmäiseen, jolta saat huomiota. Epätoivo ja takertuminen on todella luotaantyöntävää, tiedät varmaan itsekin, jos olet joskus ollut se osapuoli, joka ei ole niin kiinnostunut kun toinen... Kyllä sinä löydät vielä miehen, jonka kanssa ei tarvitse yhtään miettiä, että haluaako hän olla kanssasi vai ei. Se on niin ilmiselvää sitten.:)
Teidän seuraava kohtaaminen mahtaa olla mielenkiintoinen..
Vierailija kirjoitti:
Laitoin nyt että säästä vain akkuasi niihin tärkeimpiin kontakteihin ja ota maanantaina yhteyttä, jos on vielä tarvetta. Ja että mun oli tarkoitus vain tarkentaa eilistä, mutta siitäkin lisää alkuviikosta.
Myönnän, vähä marttyyri, mutta ketuttaa todella.
Ap
Sinne meni muuten nyt teidän ystävyyskin. Selkeästihän mies ei nähnyt sinua aiemminkaan muuna kuin kaverina (kaveripohjalta viestitteli ja olisi halunnut nähdä), mutta tuon viestin jälkeen kuule kiertää sinut kaukaa. Aika vaikeana taitaa sinut kohdata loman jälkeen eikä halua olla missään tekemisissä kanssasi. Onneksi olkoon ap!
Onkohan tämä ihan paras juhannusprovo? :D Jos on, niin onnittelut ap. Aika hyvä!
Pimee muija. Ei tiedä miehestä juurikaan mitään, työflirttiä. Sitten yhdestä viestistä into päälle ja kun mies ei vastaa suoraan ehdotukseen niin kauhea halu "ratkaista" asia heti. Jaa mikä asia? Toinen vähän kokeilee jäätä ja muija mulahtaa heti avantoon. Ap:n romantiikkahermo ei kestä odottaa miehen vastausta. Meni tunteisiin. Sitten ap vielä yrittää soittaa ja keskustella. Keksii selityksiä muka hiprakan piikkiin, ääh.
Sitten ap:n loukkaantuminen kun mies ei halua soitella, että säästäpä akkua tärkeämpään. Vielä vähän epätoivoista roikkumista, että palataan asiaan. Ja muka asiallisena, että piti vaan t a r k e n t a a eilistä. Tarkentaa ettei ap yhtään kuvitellut liikoja ja huumoriahan se oli. Huokaus. Major turn off.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsittämätöntä miten onnettomia nykymiehet ovat. Vai onko ne aina olleet yliherkkiä huumorintajuttomia vässyköitä?
Käsittämätöntä miten saamattomia vässyköitä naiset voi olla. Vuoden toivoo pääsevänsä treffeille miehen kanssa mutta ei voi itse kysyä häntä treffeille!
Olisi kyllä hyvin miehinen tyyli kysyä treffeille sellaista, josta on itse kiinnostunut. Välittämättä ollenkaan siitä, onko kiinnostus molemminpuolista. Ei se vaan mene niin, että ihmisiä voisi valita treffeille kanssaan, kuin irtokarkkeja laarista. Kohteliasta olisi ensin tutkia, onko ilmassa romanttisia tunteita molemmin puolin, ennen kuin esittää mitään treffikutsuja.
Jos tää on totta, tää on täydellinen sössiminen :D Juhannuksen myötähäpäkiintiö on nyt täynnä.
Aika epätoivoista. Vähemmästäkin säikähtäisi.
En vieläkään ymmärrä mistä olette saaneet päähänne, että mies tahtoo minusta vain ystävän. Olen varma, että toivoo enemmän, mutta että viritelmiä on nyt useampi. Jos soittaa maanantaina, teen kyllä kantani selväksi...
Ap
Miestä ei varmaan kiinnosta enää.Mikä siinä on kummallista?
Veikkaan ettei työkaverisi laittanut flirttimielessä viestiä, vaan ehkä vain kaverimielessä? Ahdistui sitten kun käsitit väärin.
Mulla ei ole mitään uutta sanottavaa ap:n tilanteeseen, muut ovat hoitaneet sen puolestani. Haluan kuitenkin kertoa, että ap:n käytös muistuttaa hyvin paljon omaani silloin sinkkuna; mulla ei todellakaan ollut erityisemmin vientiä, enkä ikinä kokenut näitä palstalla mainittuja "mies kyllä pommittaa viesteillä, jos on kiinnostunut" -tilanteita. Laitoin aina itse viestiä miehille ja ihmettelin ihastuksissani, että miten vastaukset typistyivät aina vain lyhyemmiksi. En vain osannut tulkita, kuka tykkää ja kuka on vain kohtelias. :( Joskus ihan ihmettelen, miten nykyinen mieheni kestää mua kun olen tällainen omituinen typerys!
En usko että mies pitää sinua nolona tms, eihän ihastumisessa olekaan mitään noloa. Se ei vain itse näköjään ole ihastunut. Eikä näköjään tiennyt mitä sanoa kun kävi ilmi että sinä olet. Onhan tässä se hyvä puoli että tämä kävi ilmi jo nyt etkä tuhlannut kuukautta jännittämällä että milloin te nyt näette ja miksi mies ei taaskaan ole kolmeen päivään vastannut mitään johonkin viestiisi jne. Olen huomannut moneen kertaan että näitä "miksei siitä kuulu mitään"- ongelmia ei ole jos toinen on kiinnostunut.