Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vastasinko nyt väärin?? Miehestä ei enää kuulu :(

Vierailija
24.06.2016 |

Kiinnostava työkaveri laittoi eilen viestiä, että häntä kiinnostaisi nähdä joskus vapaa-ajalla. Oon ollu tosi kiinnostunut tästä miehestä jo pitkään joten vastasin "No on tässä jo yli vuosi odoteltu että kysyt ;)" jne (en laita koko viestiä tähän) Ehdotin myös päiviä jotka mulle käy.
Joo olin vähän hiprakassa ja ajattelin vaan innostuksissani samalla vähän flirtata, mutta nyt mies ei vastaa! :(

Luki viestin jo eilen ja tänäänkin ollut pitkin päivää whatssappissa paikalla. Laitoin vielä perään vähän kuulumisia ja kyselin tuliko viesti perille. Luki, ei vastaa.. Pilasiko yksi tyhmä vitsiksi tarkoitettu viesti koko jutun?? Olisiko tyhmää soittaa perään ja sanoa että oli vitsi?

Kommentit (708)

Vierailija
421/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää alkaa jo olemaan siitä noloa, että tää kyseinen mies jo tietää tästä keskustelusta sillä tää leviää netissä kulovalkean tavoin ;)

Missä tästä puhutaan? Mikä on miesten vauvapalsta?

Vierailija
422/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on psykobitch. et varmasti ole seurustellut ikinä kenenkään kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi  tehdä näin helvetin vaikeaa maailman luonnollisimmasta asiasta eli ihastumisesta? Ikään kuin tämä olisi vain peliä jossa ainoana tarkoituksena on saada mies koukkuun. Mielestäni ap voi ihan rehellisesti kertoa tuolla lounastapaamisella että oli ottanut yhden liikaa kun laittoi sen ekan viestin mutta oli tosiaan niin imarreltu miehen viestistä kun on ollut vähän ihastunut jo pidemmän aikaa. Ja lisätä että ymmärtää toki että ovat työkavereita. Tuossa tilanteessa mies voi joko kertoa omista tunteistaan tai olla imarreltu ap:n mielenkiinnosta vaikka ei tuntisikaan samoin, ja ap on pelastanut kasvonsa olemalla rehellinen. Ei ihastumisessa ole mitään väärää. Avoimuutta kehiin eikä mitään ihme pelaamista, elämä on lyhyt ja moni hyvä asia jää kokematta jos tekee niistä vaikeampia kuin ne ovatkaan.

Minusta tää on vähän huono, että sanoo olleensa imarreltu, kun mies halusi jutella muuallakin kuin töissä. Onpa tosi "imartelevaa" tuollainen asia, jonka mies ilmeisesti halusi pitää aivan tavallisena jatkona yhteydenpidolle, eikä imarrella ap:tä.

Vierailija
424/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule ap kertomaan kuulumiset sit, kun olette nähneet. Tuskin maltan odottaa. :)

Vierailija
425/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan mies ei uskalla enää koskaan pyytää ketään naista kahville kaverina, kun tuloksena syntyy Vauvalle 30-sivuinen spekulaatioketju ja se akkeli alkaa pommittaa viesteillä ja puheluilla ja kuvittelee olevansa seurustelusuhteessa. Voi juma...

Vierailija
426/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas. Miten täällä kukaan on ikinä koskaan saanut kumppania itselleen, kun kaikki on näin vaikeaa?

Mun neuvot ap.lle ovat:

-OLE OMA ITSESI. älä mieti, mikä on oikein ja mikä väärin. Älä esitä mitään. Mies tuntee sinut jo, ja jos on sinuun ihastunut,on ihastunut sinuun juuri itsenäsi. Esittäminen ja yrittäminen näkyy läpi.

-Älä ota juhannusta tai viestejäsi puheeksi, ellei mies ota. Älä selittele ihastumistasi, tunteitasi tai tekemisiäsi. Mies tietää tunteesi nyt, ja osaa kyllä itse edetä, jos on edetäkseen. Anteeksipyytely tai selittely vain pahentaa tilannetta.

- Lopeta kyttääminen siitä, onko mies whatsapissa paikalla vaiko ei. Voi olla, voi olla olematta. Voi olla paikalla jonkun muun keskustelun takia, tai vain netissä. Tai ihan mitä tahansa. Asia ei kuulu sinulle.

Mies kyllä vastaa, kun on aikaa, niinhän hän teki nytkin.

Miehellä voi toki olla tyttöystävä, mutta sinkkuna olokaan ei tarkoita, että olisi vain sänkyseuraa etsimässä, tai olisi juhannuksena ollut joku nainen.

-On olemassa rehellisiä,kunnon miehiä, jotka eivät pelaa pelejä. Älä pelaa sinäkään, mutta älä myöskään stressaa. Luota siihen, että mies ottaa yhteyttä kyllä.

Vierailija
427/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Toki nyt lounaalla katson..." Mitään lounasta tuskin on tulossa! Itse sorruin jokin aika sitten vähän samanlaiseen viestittelyyn kuin ap. Toiveet oli korkealla, ja halusin nähdä viestit omalta kannaltani edullisesti. Mun tapauksessa mies oli tuuliviiri, fiilikset mun suhteen vaihtui jatkuvasti, lupaili tapaamisia ja sitten taas otti sanojaan takaisin. Kunnes minä päätin, että nyt moinen pelleily saa riittää, enkä enää viestitellyt (olin lähes aina itse se joka ekan viestin laittoi). Miehestäkään ei ole kuulunut, joten eipä häntä todella kiinnostanut. Paljon parempi olo, kun ei tartte enää odotella mitään almuja mieheltä, vaan voi nauttia kesästä ilman tuollaista ihme säätämistä!

Vierailija
428/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaas kun arvaan, seuraavaksi ap alkaa murehtia kun ei saa vastausta tuohon viestiinsä ja lähettää viestin jossa kyselee lounasaikaa. Mies ei vastaa ja ap heittää jonkun loukkaantuneen toisen viestin. Koska "asia pitää selvittää" ap soittaa miehelle jne. jne.

429/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei varmasti tiedä tästä keskustelusta, kun ei se ikinä arvaa että minä nyt tänne kirjoittaisin. :D

Jos minä olisin tämä mies, eikä minua kiinnostaisi yhtään niin joko jättäisin kokonaan vastaamatta, tai sanoisin suoraan. En sopisi lounaita tai laittaisi viestejä, joissa kutsuisin toista söpösti raukaksi... Ja tosiaan, töissä on pientä sutinaa ollutkin.

Jos mulla oli vielä aiemmin epätoivoa niin nyt on kyllä toivoa. Sanotte mitä sanotte!

Vierailija
430/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sen perusteelle, miten mä olen tätä tilannetta tulkinnut, ap ei ole tehnyt mitään älytöntä. esim. sen jälkeen, kun mies ei ole vastannut puheluun vaan lähettänyt viestin, on ap käsittääkseni vastannut että palataan maanantaina jos tarve.

Ihan tästä sivusta on pakko kommentoida, kun jo näitä päivämääriä ja kellonaikoja aloin tsekkaamaan, että miehen viestin jälkeen ap laittoi vuorokauden sisällä miehelle kolme viestiä. Ensimmäisessä ehdotteli tapaamisaikoja ja kahdessa jälkimmäisessä ihmetteli, miksi mies ei vastaa.

Minusta tuo on aikamoisen nopealiikkeistä ja jopa ahdistelevaa toimintaa. En mä ainakaan oleta, että mun pitää samantien alkaa kalenteriani tutkimaan, jos saan toiselta treffikyselyitä. Varsinkin jos mulla on muuta seuraa juuri silloin, en todella ala miettimään mitään ei-niin-akuuttia juttua, vaan keskityn viettämään aikaa ystävieni kanssa. Mulla saattaisi hyvin mennä vuorokausi ennenkuin vastaisin mitään, ja vähintään sen vuorokauden olettaisin, että toinen malttaa odottaakin vastaustani hermoilematta.

Näiden kolmen viestin jälkeen ap soitti miehelle, joka ei vastannut puhelimeen, mutta laittoi tekstaria, että yrittää säästää akkua ja ollaan yhteydessä juhannuksen jälkeen maanantaina. Ja tähän ap reagoi lähettämällä marttyyriviestin. Hän ei siis laittanut mitään neutraalia "palataan asiaan maanantaina"- viestiä, vaan oman kertomuksensa mukaan kehotti lisäksi miestä "säästämään vaan akkuaan niihin tärkeämpiin kontakteihin".

Kyllä mulle tuossa vaiheessa viimeistään tulisi mieleen, että mitä hittoa?? Ensin pommitetaan viesteillä ja vaaditaan vastausta, vaikka olen juhannuksen vietossa ja sitten kun kerron viettäväni nyt juhannusta ja palaavani asiaan maanantaina, kiukutellaan siitäkin.

Mun mielestä ap saa olla onnellinen, jollei mies saanut tarpeekseen, vaan vielä ihan oikeasti halua treffailla. Itselläni saattaisi maku mennä tuollaisesta vaativasta viestirumbasta, mitä ap harrasti.

Vierailija
431/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, siis mies laittaa viestin että ensinnäki aikoo reissailla eli ei oo oikein aikaa, sit laitto että ehkä jossai kohtaa käväsis töissä (ei kysy sun aikataului että millon ehdit lounaalle ym) ja sit vois lounastaa jossai vaihees niin kuin työkaverit tekee. Jos sä oisit hänen haave, ap, hän kysyis sua yhdelle vaikka joku arki-ilta tai kahville/syömään/kävelylle. Lisäksi viestittelis, kyselis sun päivästä, harrastuksista. Oikeasti haluisi kuulla susta. Tuosta ei vois enää selvemmin lukea, että haluaa olla väleissä mutta ei ole millään lailla kiinnostunut. Joskus jos itse tykkää, tulkitsee hassuttelun ja ystävällisyyden flirtiksi. Tulee olo, että sellaista ei ole ollutkaan, eikä missään vaiheessa mitään kiinnostusta hänen puolelta. Juttele fiksusti ja nollatkaa yhdessä tilanne ni ei tarvitse sitten sotkea sitä työkaveruutta. Kohti uusia tuulia, ap.

Vierailija
432/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n vainoharhaisuuteen ottamatta kantaa, hengittele nyt senkin kanssa syvään että "jonkun kanssa se viestittelee koska on tunnin välein paikalla", sillä ymmärräthän että taidat olla itse 10min välein paikalla etkä viestitä kellekään, vaan käyt kattoon sen aikaleimaa!!

Kyllä minä olen kiinnostunut miehestä jolle en välittömästi vastaa tai tuijota ruutua, mutta syyt on muuta kuin etten olisi kiinnostunut. Saatan lukea viestit jotta näen onko asialla kiire, vaikka kaikki hänen sanoma on tärkeää, jos minulla on kiire - vastaan myöhemmin. Ja ymmärrän tämän muiltakin. Itse en ole ihminen joka jaksaa kulkea 24/7 puhelin kourassa vaikka olisin kuinka kiinnostunut, sillä ihmiset oikeasti seurassani ansaitsevat aikaani kyllä ihan yhtä paljon. Vastaako mies aina heti? Ei vastaa. Tekeekö kuitenkin aloitteen kun oikeasti on aikaa vähän tekstata? Kyllä.

Naurettavaksi mennyt tämä jatkuvasti tavoitettavissa olemisen pakottava tarve. Argh..

Vierailija
433/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhannusheila kirjoitti:

No ei varmasti tiedä tästä keskustelusta, kun ei se ikinä arvaa että minä nyt tänne kirjoittaisin. :D

Jos minä olisin tämä mies, eikä minua kiinnostaisi yhtään niin joko jättäisin kokonaan vastaamatta, tai sanoisin suoraan. En sopisi lounaita tai laittaisi viestejä, joissa kutsuisin toista söpösti raukaksi... Ja tosiaan, töissä on pientä sutinaa ollutkin.

Jos mulla oli vielä aiemmin epätoivoa niin nyt on kyllä toivoa. Sanotte mitä sanotte!

Sä olet pimeämpi kuin nokikolarin perse. Ette te ole sopineet että näette lounaalla. Se oli heitto. Sitä lounastapaamista ei tule, lyön siitä pääni vetoa. Pieni sutina työpaikalla ei tarkoita mitään. Tai ehkä sitä, että töissä on tylsää. Naisen kutsuminen raukaksi... No jaa, minusta se ei ole söpöä vaan kuvastaa hyvin sitä miten mies näkee sut. E-pä-toi-voi-se-na!

434/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tosiaan on viihdyttävämpi kuin kesäromaani :D Nuorempana luin kesäisin jotain Anni Polvan hömppäkirjoja,mutta kyllä nämä juhannusheilan sekoilut vievät voiton!

Vielä ketjun alussa tunsin myötätuntoa ap:ta kohtaan,ja ajattelin,että hän oikeasti kaipaa neuvoja ja/tai vertaistukea(varmaan aika moni on yksipuolisesti ihastuneena nolannut itsensä).

Nyt juttu menee koko ajan vain hullummaksi,ihan sama mitä sanomme,ap tulkitsee asiat aivan omalla tavallaan.Jos tämä on totta,niin myötätunto on vaihtunut jo ajat sitten sanoinkuvaamattomaan myötähäpeään,ei tässä enää auta neuvoa,ainoastaan seurata miten ap:n ja työkaverin "romanssi" etenee.

Jos tämä kuitenkin on provo,niin tämä on kyllä hauskin ja koukuttavin provo aikoihin,hyvä juhannusheila! \o/

435/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kummallista porukkaa.Varmaan suurin osa toimii ollessaan ihastunut kuten ap.

Katkerat ja kyllästyneet naiset täällä vellovat vanhoissa kokemuksissaan ja yrittävät tehdä ap:sta vähän erikoisen ja typerän,vaikka ovat itse olleet samassa veneessä.

Ei tää nyt niin vakavaa ole.Suhde syntyy jos on syntyäkseen..

Just roll wit it.

436/708 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP:n ei kannata treffailla yhtään ketään. Kyselee palstalta ja ystäviltä mitä ja milloin pitää tehdjä ja sanoa. Kyllä normaali ihminen tietää itse miten tulee käyttäytyä.

AP kyselee palstalta miten vaikuttaisi mahdollisimman normaalilta...?

Kyllähän noin "tasapainoinen" ihminen nyt on ihan jokaisen miehen ja naisen "unelmien treffikumppani". :D

Vierailija
437/708 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hello!

Ap on ihastunut ja ihastuneen toimintaa vaikka tympääntyneistä palstamammoista toimii typerästi.

Mies on huomannut ihastuksen ja on joko itsekin ihastunut tai ainakin vähän imarreltu ap huomiosta. No joka tapauksessa mies saattoi vähän kiusotella tai laittaa "pökkyä pesään" kuten sanonta kuuluu. Tai on vähän epävarma kun on työoaikkajutusta kyse.

Ota noista miehestä selvää? Ei ehkä voinut vastata kun katseli kavereiden kanssa jalkapalloa.

KAIKKI selviää aikanaan kyllä. ❤

Vierailija
438/708 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitto "kahden lounaan syömisestä" ei ole vitsi, koska normaalille ihmiselle ei moinen tulisi edes mieleen. Se, että tuolla (muka) vitsailee, kertoo sen, että mielensä sopukoissa ap:n mielessä kuitenkin on käynyt se mahdollisuus, että miehen takia söisi vaikka kahdesti. Tämän perustelu vitsiksi on ihan yhtä huumoripitoista kuin jos mies vitsailisi kuinka "ei sentään raiskaa naista vaikka nainen kieltäytyisikin seksistä :D" tai kuinka pomo vitsailisi alaiselle "jos mokaat tän niin saat potkut... ei vitsi vitsi ;)". Jotta jostakin voi vitsailla, on sen ajatuksen pitänyt tulla mieleen!

Etenkin tässä tapauksessa, kun aiemmatkin viestit ovat tihkuneet epätoivoa ja ripustautumista, moiset vitsit ovat todella typeriä "vitsejä". Mikään määrä hymiöitä ei niitä pelasta. Sitäpaitsi, miksi ap haluaa meidän analysoivan ja antavan vinkkejä, mutta ei kuitenkaan laita viestejä tänne sanasta sanaan? Pahoin pelkään että siksi, että tänne hän kirjoittaa jo kaunistellut versiot oikeista viesteistä! Kun miettiin kuinka paljon hän vääristelee/tulkitsee jo näitäkin, en ihmettelisi yhtään, jos viestit olisivat jo yhden "filtterin" läpi menneitä ja esim. tuo lounaskeskustelu menikin oikeasti tähän tyyliin:

- Mies: Moro, joko sä raukka olit tänään töissä?

- Ap: Huomenta :)!! Joo olin, mitäs sulle, kaipaatko jo töihin ;) ;)? Mitä lomasuunnitelmia?

- Mies: Eeei tuota vielä. Varmaan lähden pitkälle reissulle...

- Ap: Ai.. Milloin, mihin? Oispa ihana päästä reissuun ;).

- Mies: Ei oo vielä mitään päätetty, tuossa kohta puoliin.

- Ap: Höh. No mut voihan sitä töissä käydä piipahtamassa vaikka ei töitä oliskaan, jos vielä ennen reissua kerkee :P

- Mies: No joo.. pitää mun käydä sieltä yks muistitikku hakee 

- Ap: Toki toki ;). Käyt sitten lounasaikaan eikö??

- Mies: pitää katsoa miten sinne päin sattuu

- Ap: Tosi kiva :)!! Ilmoita sitten ajoissa niin en turhaan odota, tai joudu syömään kahta lounasta :D.

Vierailija
439/708 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, siis mies laittaa viestin että ensinnäki aikoo reissailla eli ei oo oikein aikaa, sit laitto että ehkä jossai kohtaa käväsis töissä (ei kysy sun aikataului että millon ehdit lounaalle ym) ja sit vois lounastaa jossai vaihees niin kuin työkaverit tekee. Jos sä oisit hänen haave, ap, hän kysyis sua yhdelle vaikka joku arki-ilta tai kahville/syömään/kävelylle. Lisäksi viestittelis, kyselis sun päivästä, harrastuksista. Oikeasti haluisi kuulla susta. Tuosta ei vois enää selvemmin lukea, että haluaa olla väleissä mutta ei ole millään lailla kiinnostunut. Joskus jos itse tykkää, tulkitsee hassuttelun ja ystävällisyyden flirtiksi. Tulee olo, että sellaista ei ole ollutkaan, eikä missään vaiheessa mitään kiinnostusta hänen puolelta. Juttele fiksusti ja nollatkaa yhdessä tilanne ni ei tarvitse sitten sotkea sitä työkaveruutta. Kohti uusia tuulia, ap.

Aika säälittävää, kun tällaiseen ryhtyy mies (omakohtaista kokemusta löytyy), joka valittelee, että on hankaluuksia naisiin tutustumisessa. Eikä seurustele, eikä ole pitkiin aikoihin seurustellut. Silti hassuttelee ja on ystävällinen. Jos ei kerran suhde kiinnosta, niin mitä sitten hassutella ja olla ystävällinen? Eri asia, jos sanoisi, että seurustelusuhde ei kiinnota ja sitten hassuttelisi. Jokainen tajuaisi tilanteen. Mutta saatana jos mies joka kaipaa parisuhdetta käyttää aikaansa minun kanssani hassutteluun niin kyllä siltä olettaisi löytyvän kiinnostusta suhteeeenkin!!! Koska mitä hän kaverinaisella tekee? Ei niitä voi panna. Ja siis tässä tapauksessa pelkkä halailu ja läheisyyskin olisi riittänyt mulle, (joskaan en tehnyt sen ilmaisemiseksi elettäkään, etten ole tungetteleva) mutta sekin oli liian iik iik, koska mä olin ihastunut! Vittu näitä miehiä saatana, vetäkööt itsensä saatana jojoon. Onneksi se kaveri on melkein vetänytkin.

Vierailija
440/708 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai vielä pahempaa.. mies on aikonut käydä hakemassa muistitikkunsa lounasaikaan siksi, että EI törmäisi ap:hen, ja ap-raukka (ei, minäkään en yritä iskeä ap:tä!) on ottanut sen lounastreffikutsuna... Katsotaan vaan, niin mies käy hakemassa sen tikun "olinkin kulmilla eilenillalla niin käväisin toimistolla ja läksin jo reissuun".