Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta seksikumppania on liikaa miehellä?

Vierailija
23.06.2016 |

Omasta mielestäni 6. 5 menee vielä ja mitä vähemmän, sitä parempi. Tulee luottavaisempi olo ja tautejakaan ei varmaan ole, kun on harkinnut tekemisiään.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin omasta mielestäni ainakin mulle olisi tällä hetkellä sopiva luku N+1, jossa N on nykyinen kumppanien lukumäärä. Voi olla, että tuo +1 jää sitten joskus pois, jos sopiva löytyy.

Vierailija
2/45 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 on liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kokenut tarvetta kysyä entisten kumppanien määrää.

Vierailija
4/45 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuden kehässä on jo kestämistä, selitysvoimaa kun tarvitaan!

Vierailija
5/45 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehen iästä. Yli 5 on mielestäni aika monta, mutta jos mies on vaikka 45-vuotias, niin ei tuota oikein voi sängystä sänkyyn hyppijäksi syyttää.

Tämä siis ajatuksella, että itse haluaisin parisuhteen tuon miehen kanssa. Muut naikoot toisiaan niin paljon kuin haluavat.

Vierailija
6/45 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko tosissanne? :D Mulla ja mun poikaystävällä on molemmilla mennyt sinkkuaikoina satanen rikki. Ollaan homoja siis.

Vierailija
7/45 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi kuuluu vasta avioliittoon.

Vierailija
8/45 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 4.

Vierailija
9/45 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille se sukupuolitauti tulee ensimmäisestä kerrasta, toisille ei mitään vaikka kumppaneita olisi 50. Aika sattumankauppaa tautien suhteen. Mulle on aivan se ja sama paljonko seksikumppaneita on aiemmin ollut, ja mielummin otan "kokeneemma" kuin neitsyen, tietääpähän mitä tuolla kaupungilla on tarjolla eikö tule sitä "minä haluan käydä kokeilemassa muitakin tässä elämässä"... näin tapahtunut kolmen miehen kanssa jotka ovat olleet neitsyitä aloittaessa seurustelun...

Vierailija
10/45 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nyt tältäkin palstalta olen lukenut, niin kaikkiin avioliittoihin ei.

Vierailija
11/45 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä nyt tältäkin palstalta olen lukenut, niin kaikkiin avioliittoihin ei.

Pitää siis varmistaa oma saanti ennen liittoa, jos vaikka sitten liitossa jää paitsi.

Vierailija
12/45 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme näpertelyä nuo "muutama" kumppania. Vittu se on aivan turha minkään lorttojen alkaa laskemaan että viisi saa olla mutta kuusi on liikaa. Itselleni kovatasoisena miehenä yksikin muija on liikaa, ja odotan myöskin että ämmällä ei ole tolkutonta "seksuaalihistoriaa". Aivan perseestä tuollaiset "muutama saa olla" nysvärit. Ei saa.

Vierailija
13/45 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän kuin mulla, eli 21 on liikaa.

N25

Vierailija
14/45 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N25

Minkä takia? Haluatko olla jotenkin niskan päällä? En muuten ymmärrä miten muka 22 on liikaa, mutta 20 ei.

Vierailija
15/45 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N25

Mites 20,5? Jos on siis ollut yhden kanssa pelkkää suuseksiä.

Vierailija
16/45 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama.

Ehkä häiritsee, jos jotenkin leuhkii entisillä hoidoillaan tai niiden määrällä tai osoittaa pelimiesasennetta. Jos tauteja ei ole eikä ryhdy ääneen vertailemaan entisiinsä niin sitten ei ole mitään väliä.

Vaikka rehellisyyden nimissä jos olisi yli sata niin kyllä mä luulen, että me oltaisiin ehkä muutenkin aika erilaisia. Mutta ei toi nyt ehdoton no-no ole.

Vierailija
17/45 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vissiin liian vähän, kun nainen esitti lisäkysymyksen, että "vaan"? Vissiin pitää hommata vielä lisää, vaikka rahalla. Eipä varmasti arvannut, että siinäkin on jo valehdeltu lukua isommaksi.

Vierailija
18/45 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi. Olen aina ollut eka tai toka. 

Vierailija
19/45 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksinumeroinen luku tai enemmän on liikaa. Eli korkeintaan 8 ennen minua on maksimi.

Vierailija
20/45 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme vissiin liian vähän, kun nainen esitti lisäkysymyksen, että "vaan"? Vissiin pitää hommata vielä lisää, vaikka rahalla. Eipä varmasti arvannut, että siinäkin on jo valehdeltu lukua isommaksi.

Vähän naisia kellistänyt mies on vaan nössö, niin naisten kuin miestenkin mielestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi