Tummanruskeista hiuksista KHALEESI - lookkiin?
Onko mahdoton tehtävä? Hiukseni yltävät puoleen selkään. Oma värini on joku hiekanruskea, ja olen useita vuosia värjännyt tummanruskeiksi/mahonginvärisiksi.
Tässä haaveväri: http://img.preen.me/game-of-thrones-khaleesi-braid-tutorial_look_d28bd7…
Kommentit (22)
ColorB4 pari kertaa, sitten värinpoisto x 1-2, tuhkanvaalea väri ja harmaata sävytettä ja hopeashampoo.
Eihän se nyt mahdoton tehtävä ole, kampaajalle vaan. Mutta tosiaan kannattaa miettiä tarkkaan onko tommonen väri oikeasti sulle sopiva? en usko että kovin monelle sopii.
Kyllä tuo väri sopii tietyn värityksellisille ihmisille, mutta luulen, että negatiivisuus johtuu siitä, että se on harmaa, ja se on vanhuutta, ja kaikkienhan pitäisi olla ikuisesti nuoren näköisiä. Se on ainakin ollut viime talvena yksi muotihiusväri, en tiedä onko enää.
TODELLA vaikea ylläpitää ja pitää hiukset jonkinlaisessa kunnossa. Todennäköisimmin lopputulos on kuivaa hamppua, joka taittaa keltaiseen.
Kampaajalle. Mahongista sulla saattaa olla punapikmenttiä tukassa joka ei lähde helpolla ja hiukses saattaa säilyä ok kuntoisina. Kotivärjäyksellä pilaat hiukses.
Vierailija kirjoitti:
miksei sovi? :o
Sopii kyllä, jos oma värityksesi on viileä.
Kampaaja kyllä ajan kanssa saa laitettua sulle tuollaisen, mutta et sä osaa sitä ylläpitää.
Kyllähän näitä "harmaita" tuolla kadulla näkee, ne vaan taittaa aina johonkin väärään sävyyn kun on itse "ylläpidetty" sitä laiton jälkeen väärillä aineilla ja väärillä ajoilla.
Jos laittaa tuollaisen hankalan, niin olisi myös velvollinen huoltamaan sitä kampaajalla. Ne piirtää kenellä on liituu jne.
Anteeks pakko kommentoida. En ymmärrä miksi nuoret naiset haluavat nää harmaat hiukset ja sitten vielä isosankaiset täti-silmälasit ? Ymmärrättekö, et näytätte ihan viiskymppisille naisille ???
Hyij. Tuollainen harmaa ei vaan ole nätti.
ehkä mä suosiolla soitan kampaajalle :D
-ap
Vierailija kirjoitti:
Anteeks pakko kommentoida. En ymmärrä miksi nuoret naiset haluavat nää harmaat hiukset ja sitten vielä isosankaiset täti-silmälasit ? Ymmärrättekö, et näytätte ihan viiskymppisille naisille ???
ja mitä lausahduksesi kertookaan susta :D :D :D
Vaikea saavuttaa ja ylläpitää. Hiukset myös tulee varmasti kärsimään prosessissa koska sulla on varmasti aika lailla kerrostunut väriä hiukseen jos olet vuosia värjännyt tummalla ja se ei ihan helpolla lähde. Jos värin saavuttamisessa ei ole mikään kiire niin lähtisin liikkeelle raidoittamalla kampaajalla pikkuhiljaa vaaleammaksi ja vaaleammaksi, jos alat iskeä nyt päähän sitä colorb4 ja vaalennuksia niin voi olla hyvin vaikea saada lopputuloksesta tasaista ilman keltaisia sävyjä.
Ylläpito on tosiaan vielä ihan oma hommansa.
no miksipä ei. hiukset ne vaan on. tumman värin saa aina takaisin. toki kunto huononee.
Vierailija kirjoitti:
Toi väri ei sovi kenellekään ! Älä pilaa hiuksiasi tommosen värin takia.
Tunnen useita joille tuo väri sopii. He ovat kaikki yli kahdeksankymppisiä
Luulin khaleesi lookin tarkoittavan niitä lettisysteemeja, että miksikäs ei, mutta sä olitkin vaan tota väriä vaille.
mä tykkään tuosta väristä. jos se nyt mitään lohduttaa :D
Luulin ensin ton khaleesi-nimen perusteella, että tää on joku Kardashianien uusi tyyli :D
Toi väri ei sovi kenellekään ! Älä pilaa hiuksiasi tommosen värin takia.